Siirry pääsisältöön

7,7

• Ilmainen WiFi

8,7

100-prosenttisesti tarkistettuja arvioita

Todelliset asiakkaat. Todelliset yöpymiset. Todelliset mielipiteet.

Lue lisää- avaa viestiruutu
Kirjoita arvio

Näytetään osumat 1 – 6

• Arvioitu: 23. tammikuuta 2024

7,0
    Perinteinen thaimaanloma,aina se maksaa 10000€ ja kaikkea tapahtuu niin kuin pitääkin.
    • Lemmikin kanssa
    • Deluxe Pool View
    • Majoittui 13 yötä

Ei hotellin kanssa ollut varsinaista ongelmaa,mutta minulla oli huoneessa ”lemmikki”eli paikallinen nainen,jonka olen tuntenut jo 10 vuotta.yhtenä yönä hän päätti lähteä nukkuessani?hän vei huoneen lukitusta turva boksista jonka koodia en ollut kertonut hänelle!käteistä rahaa lompakostani euroina 2500€ sekä pankki korttini,jonka kuoletin suomessa heti aamulla kun huomasin.lisäksi hän vei i phoneni pöydältä laturista.tein poliisi raportin heti seuraavana päivänä ja poliisi kuvasi paikat sekä katsoi hotellin turvakamera tallenteet,hänen liikkumisensa näkyi niissä ja hotellilla oli kuva hänen henkilö kortistaan,hän oli virallisesti hotelli vieraani,mutta silti vain lemmikki.pärjäsin loppu ajan jotenkin ja nyt olen suomessa.haluan että hänet tuomitaan jotenkin,koska on kaikki todistukset rikokseen.en tiedä auttoiko hotelli poliisia oikeesti vaiko ei?jos asia ei selviä näillä todisteilla lähiviikkojen aikana,niin en koskaan mene samaan hotelliin!se ei myöskään onnistunut että sisareni olisi lähettänyt hotellin tilille lisä rahaa minulle ja hotelli olisi välittänyt sen minulle?yksinkertainen asia ei onnistunut,vaikka itse olen maksanut heille päin teidän välityksellä 50000 thb hotellihuoneesta etukäteen,yhtä hyvin he voivat luottaa toistepäin,siinä maassa on niin vanhan aikainen kirjanpito että,rahansiirtokuittiin olisi voinut kirjoittaa mitä tahansa.no se siitä,viiminen ongelma oli taksi kuskinne lento asemalla,hän pyysi vielä tippiä minulta 3600 thb limusiini kyydistä lentokentälle eikä ymmärtänyt ettei minulla ollut siinä vaiheessa enää rahaa hänelle.

Aamiainen oli kiienkaikkiaan hyvä.jogurtti oli vauvan purkeissa valmiina?ei farangi kokoa tarkoitan.kananmuna pisteen vakio kokki oli todella kaunis nainen!

Majoittui tammikuu 2024

• Arvioitu: 2. helmikuuta 2022

• Deluxe-huone - Erikoistarjous
    • Majoittui 7 yötä
    • Lähetetty mobiililaitteesta

Paikka siisti ja henkilökunta ystävällistä

Majoittui helmikuu 2022

• Arvioitu: 27. joulukuuta 2021

2,0
    Todella huono
    • Pikkulapsiperheet
    • Standard
    • Majoittui 6 yötä
    • Lähetetty mobiililaitteesta

Aamupala ei ollut buffet, vaikka luvattiin sivuilla

Majoittui joulukuu 2021

Majoittui tammikuu 2022

Näytetään osumat 1 – 6

Hyvitämme hintaeron
Hyvitämme hintaeron
Edulliset hinnat • Ei varausmaksua • Löysitkö edullisemman? Maksamme erotuksen!

Matkailijat katselivat myös seuraavia majoituspaikkoja: