2. Hotelanmeldelser for Thailand

• Anmeldt: 25. september 2022

7,0
    "Godt strandhotel"
    • Superior-dobbelt-/2-personersværelse med transport til eller fra lufthavnen

Dør i Deluxe villa kunne ikke lukke helt (skydedør) så myg havde god adgang til villaen. Mange trapper og generelt ujævnt og dårligt belyste gangarealer, især ved receptionen. Ikke den store variation i morgenmadsbuffet, og kun 1 sted at lave sin kaffe hvilket kan give kø. Vi var der 1 uge og hørte det samme musik hver dag til morgenmad og om aftenen når vi spiste på hotellet. Menukort indeholder ikke mange retter, så spiser man ofte på hotellets restaurant løber man hurtigt tør for muligheder. Trods billeder af solsenge på hotellets hjemmeside, var der ingen på stranden hvilket var super ærgerligt da det var en af vore kriterier. Personalet var søde og rare men ikke specielt nærværende ud over de sædvanlige hilsner morgen og aften, der var dog en enkelt Security medarbejder som virkede oprigtig glad og nærværende. Vi blev grundet overbooking af De Luxe villaer igen opgraderet, og denne gang til en De Luxe pool Villa (E55). Det første man bemærker er fugt lugt når man træder ind i villaen, og på badeværelset bar loftet tydeligt præg af fugtskade. Selve området omkring hotellet bærer tydeligt præg af mange lukkede butikker og restauranter, så indkøb og bredt udvalg af restauranter er ikke lige i umiddelbar nærhed.

bedst beliggende hotel på den nordlige del af Chaweng stranden når det kommer til selve stranden. krystalklart vand og hvid sandbund, der er dog meget lavvandet. vi havde oprindeligt booket et Standard superior værelse, men en hel fløj var under renovering så vi blev opgraderet til en deluxe villa (410). Dejligt poolområde som ligger direkte ved strand og restaurant. Moderne buffet morgenmads restaurant, flotte grønne områder mellem villaer og god shuttleservice til og fra lufthavn.

Overnattede: september 2022

• Anmeldt: 29. juni 2022

Fabelagtigt
    • Deluxe pool-villa med lufthavnstransport tur-retur

Stranden var virkelig lækker. Det var fedt at man kunne låne kajak og paddleboard. Personalet var rigtig søde og behjælpelige. Poolværelset kan klar anbefales.

Overnattede: april 2022

• Anmeldt: 27. juli 2022

5,0
    Rimeligt
    • Superior-dobbelt-/2-personersværelse med transport til eller fra lufthavnen

standen på holtellet. nedslidt hotel

personalet

• Anmeldt: 27. juli 2022

6,0
    Nogenlunde
    • Superior-dobbelt-/2-personersværelse med transport til eller fra lufthavnen

Trænger til at blive frisket op. Det regnede ind på vores værelset (utæt). Ligger meget øde i den nordlige ende - og priserne på drikkevarer i restauranten er absurd høje

Dejlig poolområde

• Anmeldt: 16. juli 2022

Enestående
    • På rejse sammen med venner
    • Executive Pool-villa med lufthavnstransport tur/retur

lækkert lå godt sødt personale

• Anmeldt: 13. juli 2022

6,0
    Nogenlunde
    • Superior-dobbelt-/2-personersværelse med transport til eller fra lufthavnen

receptionisterne bør være mere opmærksomme når man kommer og gå. det burde lige kigge op og hilse når men går eller kommer tilbage fra øen

• Anmeldt: 28. januar 2024

Meget godt

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 9. januar 2023

Meget godt
    • Luxus-villa med transport til eller fra lufthavnen
    • 1 overnatning

Overnattede: januar 2023

• Anmeldt: 16. juli 2022

Enestående
    • Solorejsende
    • Villa mod havet med transport til eller fra lufthavnen
    • 1 overnatning

Overnattede: juni 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: