2. Hotelbeoordelingen Thailand

53/7 Naresdamri Road, Hua Hin, Prachuab Khirikhan, 77110 Hua Hin, Thailand

#51 van de 197 hotels in Hua Hin

• Beoordeeld op: 20 april 2024

• Grand Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Perfecte ligging, een groene en rustige plek in het centrum van Huahin. Zeer vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 11 april 2024

Fijn verblijf
    • Tamarind Studio met Kingsize Bed

Dat he aan het einde van de dag geen zon meer had bij het zwembad.

De leuke huisjes, de tuinen. De afstanden naar de markt en restaurants, zwembad en zee. En wij kregen een gratis kamer upgrade

• Beoordeeld op: 19 maart 2024

Aanrader voor de oudere vakantiegangers
    • Grand Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Alle bedjes bij de zwembaden en de zee lagen om 8 uur 's ochtends vol met badhanddoeken, maar bijna geen gast te bekennen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging aan het strand met 2 zwembaden. Ook ligt het aan de rand van het centrum van Hua Hin. Ondanks dat is het complex heel rustig, hetgeen mede komt door de toch al oudere gasten. Kamer en badkamer zijn heel ruim, gelegen in bungalows in een lange tuin vanaf de receptie tot bij de zee.

• Beoordeeld op: 22 februari 2024

Prima verblijf in een zeer tegenvallende kamer voor een extreem hoge prijs (Hilton vergelijkbaar)
    • Grand Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

De aan mij toegewezen kamer had geen uitzicht naar buiten, naast de voordeur zat een raam dat tegen een muur aan keek en in de badkamer een melkglas raam naar een binnenplaatsje, de slaapkamer had in het geheel geen raam. Als je dan in de beschrijvingen leest dat je een kamer met zeezicht of eventueel met tuinzicht krijgt, dan sla je de plank toch wel echt mis.

De ligging van het complex, fijn op loopafstand van Hua Hin, goede parkeer faciliteit voor de riksjas en pendelbussen om ons op te halen, voorzieningen om de golftassen bij de receptie neer te zetten etc.

• Beoordeeld op: 17 februari 2024

Rustige ligging, prima geslapen. Verder. Weinig gebruik gemaakt van zwembad en strand ivm. golfen.
    • Grand Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Zwembad aan strand groter verwacht en ligstoelen beperkt voor de hoeveelheid gasten. Dicht op elkaar Douche was oud en douchekop verkalkt

Vriendelijkheid enbehulpzaamheid personeel Ontbijt prima Leuke ligging in de tuin en sfeervolle ambiance

• Beoordeeld op: 5 februari 2024

Prijs/kwaliteit prima, erg vriendelijk personeel, mooie locatie!
    • Kamer met 2 Aparte Bedden en Tuinveranda

Strand grootste deel van de dag ontoegankelijk door hoogtij

Ligging

• Beoordeeld op: 27 januari 2024

fijn verblijf midden in Hua Hin
    • Tamarind Studio met Kingsize Bed

strand is soms bijna weg bij vloed

locatie aan het strand met ontbijt aan het strand . wij hadden huisje vlakbij ontbijt strand. het is een groot complex weden met golfkarretje naar ons huisje gebracht. ik zou wel zo dicht mogelijk bij strand boeken.

• Beoordeeld op: 21 januari 2024

Een heel fijn hotel in Hua Hin te verkennen.
    • Grand Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Jammer dat het 2e infinity zwembad aan zee door een hele grote naaldboom meestal in de schaduw ligt.

Het resort ligt heel rustig en direct aan zee en op 5 minuten loopafstand van het centrum. Fijne grote kamers.

• Beoordeeld op: 14 december 2023

Geweldige plek.

Niets!

We hadden een kamer upgrade gekregen naar een schitterende kamer met groog terras. Kamers zijn groot en heel schoon. Enorme comfortable badkamer met alles erop en eraan. Twee mooie zwembaden vooral die aan de zee is prachtig. Heerlijk ontbijt met ruim voldoende keuze en prachtig uitzicht op zee. Personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. We hebben een keer gegeten in het hotel en was heel goed maar aanzienlijk duurder dan in de restaurants in de stad die allemaal op loopafstand liggen.

• Beoordeeld op: 21 november 2023

Fijne ligging aan zee en centraal in Hua Hin. Mooi opgezet, kleinschalig hotel met veel groen.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Reservering van de ligbedden bij het zwembad. ( hier moet iets aan gedaan worden) De bedden waren aan de harde kant.

De ligging van het hotel met het vele groen. De ontbijtzaal had uitzicht op zee. Het ontbijt goed en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 20 november 2023

heerljk
    • Standaard Kamer

Alles beviel goed, echter we werden geconfronteerd met een extreem hoge prijs voor het wassen en strijken van wasgoed. Buiten het hek betaal je 100 bath voor 1 kg wasgoed. Wij voor een paar kilo € 45,00. DAt was jammer en volgens ons onnodig. Dus.....de was buiten in de straat brengen.

alles was fijn, dichtbij het centrum en de night market, prima naar toe te lopen.

• Beoordeeld op: 9 november 2023

Nvt

Locatie en resort

• Beoordeeld op: 7 november 2023

Heerlijk

Krakende bedden

Prima ligging

• Beoordeeld op: 14 september 2023

Ontspannen en heerlijke verblijf!
    • Grand Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Kleine beetje gehorig (wij zaten in een familie kamer met een deur tussen twee appartementen), maar niet storend.

Hotel is schoon, ruime kamers en vriendelijk personeel. Heerlijk direct aan het strand. Het is een klein mini dorpje en heeft alles wat je nodig hebt. Dichtbij de night market en leuke restaurants. Allemaal op loopafstand. Het heeft twee zwembaden. Een stille en een aan het strand met muziek. Prijs kwaliteit verhouding is top. Wij hebben hier 7 heerlijke nachten gehad.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

• Tamarind Studio met Kingsize Bed

Prachtige kamer, mooi aangelegde tuinen. Vriendelijk personeel, mooi zwembad en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Fijne accomodatie aan het strand om te relaxen
    • Grand Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Badkamer iwtwat verouderd en deed wat smoezelig aan. Zo zat onze kraan los en her en der wat schimmel op de kitranden. Geen showstopper maar de accomodatie verdient beter.

Het hotel is een soort mini park met meerdere kleine gebouwen met elk 3 of 4 kamers en voldoende privacy. De tuinen zijn mooi onderhouden. Fijne lokatie aan het strand, wat bij eb ontzettend breed is maar bij vloed net een strandbed lengte. Goede accomodatie om te relaxen. De kustlijn staat vol grotere hotels en verwacht geen strandvibe, want er zijn geen strandbarretjes of bedjes te huur.

• Beoordeeld op: 11 juni 2023

Goed hotel in Hua Hin
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Ontbijt had absoluut beter gekund. Was niet echt slecht maar wordt elders beter aangeboden in deze prijs/kwaliteitsnorm.

Ligging was goed, alles op loopafstand. Mooi hotel aan het strand. Twee zwembaden met ligbedjes. Vriendelijk personeel. Aan overkant hotel klein bureautje met transferdienst(top geregeld)

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

Heerlijk verblijf op doorreis naar het zuiden.
    • Standaard Kamer

Niet zoveel. Misschien klein stukje lopen naar het ontbijt, maar ach, daar ga je niet dood van.

Op een praktische locatie gelegen. Heerlijk zwembad (aan zee). Restaurant was ook goed. ‘s avonds livemuziek. Hebben het hier zeer prettig gehad.

• Beoordeeld op: 22 april 2023

• Tamarind Studio met Kingsize Bed

Mooie ligging aan het strand, prima kamer, personeel doet erg zijn best voor de gasten. Wij waren hier op een vrijdagavond. Meestal gaan we er op uit om te eten, maar hier zijn we gebleven. Er was live muziek, tafeltje op het strand, vlak naast de zee (hog water), lekkere visjes van de bbq, van genoten.

• Beoordeeld op: 24 maart 2023

mooie huisjes op mooi kleinschalig park aan zee. Top locatie

niets

de locatie is perfect. op loopafstand van nachtmarkt en veel restaurantjes en barretjes. aan t strand ontbijten bij t zwembad was heerlijk.

• Beoordeeld op: 17 januari 2023

• Tamarind Studio met Kingsize Bed

Mogelijkheid om te lunchen. Eten was goed, maar wat aan de dure kant. De rekening is ongeveer 25% hoger dan de prijzen op de menukaart.

De ligging en de rust. Goed ontbijt, bijna op het strand. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 september 2022

top verblijf
    • Tamarind Studio met Kingsize Bed

ligging de staff alles schoon

• Beoordeeld op: 6 april 2024

Niet goed, niet slecht….maar we hebben het veel beter meegemaakt in Thailand
    • Standaard Kamer

Beetje meer pit in het personeel, geen passie, en betrokkenheid bij het bedrijf

Redelijk ontbijt

• Beoordeeld op: 17 januari 2024

Aanrader, centrale ligging. Goed ontbijt.

Nvt.

Centraal gelegen. Kamer met eigen balkon met ligbedden, heerlijk. Ontbijt was super.