2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen: Krabi Province
  4. Hotelbeoordelingen Phi Phi-eilanden
  5. Beoordelingen van Phi Phi Bayview Resort

Beoordelingen over Phi Phi Bayview Resort 3 sterren

69 Moo 7, Laem Hin Beach, Phi Phi Island, Ao-Nang, Muang, Krabi, 81000 Phi Phi-eilanden, Thailand

#72 van de 107 hotels in Phi Phi-eilanden

6,9

6,6

7,6

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

• Premier Grand Deluxe Villa met Uitzicht op Zee

Eigenlijk alles behalve de ligging. Kapot zwembad. Prachtig strand en het ontbijt serveert men in een oude, ongezellige, afgelegen hal. Badkamers zijn net als de rest van de accommodatie aan een grondige opknapbeurt toe.

De ligging is uitstekend.

• Beoordeeld op: 5 december 2023

Lekker gehad, maar niet super.
    • Grand Deluxe Villa met Uitzicht op Zee

De ligging was niet super. Veel klimmen ook. Prijs/kwaliteitsverhouding niet goed, Phi Phi is gewoon te duur tov andere bestemmingen. Het strand voor de deur is niet prettig.

Het uitzicht van de kamer is prachtig, alleen wel veel lawaai van de longtailbootjes

• Beoordeeld op: 31 januari 2023

oké
    • Deluxe Villa

afstandelijk ongeïnteresseerd personeel

lokatie

• Beoordeeld op: 19 november 2022

was prima net als de eerste keer
    • Superior Villa Tuin Vleugel

alles was okay maar als het drukker wordt met meer gasten zijn er niet voldoende ligstoelen en het kan voor mensen moeilijk zijn hun cabin te bereiken. vrij steile paden

• Beoordeeld op: 15 januari 2024

Familievakantieparadijs op Phi Phi: Fijn resort met uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!
    • Superior Villa Tuin Vleugel

Het enige nadeel dat wij hebben ervaren, is het ontbreken van een uitgebreide beachbar. Je kunt wel drank bestellen (bier, water en verschillende frisdranken), maar geen cocktails of fruitshakes. Hier hadden we graag meer keuze gehad.

Top accommodatie!! Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst op de pier werden we per longtail boot met onze bagage naar het resort gebracht. Het resort ligt heerlijk rustig, weg van de drukte, maar als je de drukte wilt opzoeken, hoef je slechts 15 minuten te lopen. Zelfs met onze kinderen was dit geen enkel probleem. Enkele goede restaurants bevinden zich al op een paar minuten loopafstand. De kamers waren ruim en schoon. Alle handdoeken leken nieuw en er waren geen vlekken te zien op het beddengoed. Ook de badkamer was fijn. Elke dag werden de kamers schoongemaakt en de bedden netjes opgemaakt. Super dus!! Het resort bevindt zich op een helling, wat het juist uniek maakt. Het klopt dat je een aantal trappen of hellingen moet nemen om naar je kamer te gaan, maar wij en onze kinderen vonden dit helemaal geen probleem. Het verbaast me dat mensen hier zo negatief over schrijven, want op de foto's van het resort is duidelijk te zien dat het op een helling ligt. Hoewel het zwembad wel wat renovatie kan gebruiken, hebben onze kinderen er toch een paar uur heerlijk in gespeeld. Als je specifiek op zoek bent naar een luxe zwembad, is dit misschien niet het ideale resort voor jou. Maar het resort ligt aan een van de mooiste stranden van Phi Phi! Al met al vonden wij dit een heel fijn resort en zouden we ZEKER terugkomen als we weer op het eiland zijn. Hoewel er ongetwijfeld luxere resorts zijn, betaal je daar ook aanzienlijk meer voor! De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend!

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

1,0
    Slecht
    • Premier Grand Deluxe Villa met Uitzicht op Zee

Heel veel. Advies is om hier niet te boeken, zeker niet met kinderen. Locatie ligt ongunstig, omdat je de laatste 250 meter over het strand moet lopen en op het resort zelf is het heuvelachtig. Het resort en de huisjes zijn slecht onderhouden en de hygiëne is niet goed. Schimmel in de handdoeken, veel grote en kleine kakkerlakken in het huisje en alles gedateerd. Het kinderbedje was kapot en onveilig. In het zwembad wil je liever niet zwemmen en de poolbar is dicht. Het ziet er verlaten uit. De behulpzaamheid van de vrouwelijke baliemedewerksters was niet goed. Wij zijn na 1 nacht weg gegaan ipv na 4 nachten.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Teleurstellend
    • Grand Deluxe Villa met Uitzicht op Zee

Ben hier 4 jaar geleden geweest toen was het echt mooi maar er is in de jaren geen onderhoud gepleegd. Alles was verouderd en smerig. De douche was heel vies en de douchekop spoot alle kanten op behalve de juiste. Kreeg p.p. per 2 dagen 1 handdoek, het terras werd niet schoon gemaakt, de badkamerdeur was verrot, overal zat schimmel, bedlampjes waren verwijderd, telefoon lag in de kast en werkte niet, personeel was niet vriendelijk op de TD man na. Zwembad was erg vies en niet bijgehouden, poolbar was gesloten en was vervallen. Er werd nergens goed schoongemaakt dus overal vieze voeten. Ontbijt prijs kwaliteit verhouding zeer slecht. Servies in de lobby en op het strand stond er doorgaans meer dan 12 uur terwijl de dames van de receptie met zijn 4-en stonden te nietsen.

Het uitzicht wqs mooi

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

verblijf was prima, medewerkers niet. konden geen woord engels waardoor simpele vragen onmogelijk werden.
    • Superior Villa Tuin Vleugel

was in het algemeen prima

• Beoordeeld op: 23 december 2022

Phi Phi is aardig om een keer te zien en dat geldt ook voor het complex.
    • Grand Deluxe Villa met Uitzicht op Zee

Gedateerd complex dat nodig aan renovatie toe is daardoor straalt het iets armoedigs uit.

Complex bevindt zich buiten alle drukte van Phi Phi dus rust is prima. Genoeg medewerkers om je te helpen en niets is hun teveel. Ook je koffers worden naar je appartement gesjouwd.

• Beoordeeld op: 22 november 2022

• Premier Grand Deluxe Villa met Uitzicht op Zee

Accomodatie is wat gedateerd, maar alles werkt.

Rustige locatie met quasi privéstrand, maar op wandelafstand van resto´s en bars. Individuele villa´s gelegen in het groen.

• Beoordeeld op: 13 april 2023

• Premier Deluxe Villa