2. Hotelbeoordelingen Thailand

#3 van de 142 hotels in Ko Tao

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

Een oase van rust
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Gek genoeg is dat misschien ook wel de locatie. Je bent wel echt genoodzaakt vervoer te regelen want je zit in the middle of nowhere.

De locatie, midden tussen al het groen

• Beoordeeld op: 23 mei 2024

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het was een prachtig verblijf. Mega mooi uitzicht. Heel erg vriendelijk en behulpzaam. Scooter werd gegrendeld en voor de deur gebracht. Je kon massages krijgen in je kamer. Het zwembad en het ontbijt waren ook topp! 100% een aanrader

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

Ons beste verblijf in Thailand, we komen zeker nog een keer terug!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Eigenlijk is niks ons tegengevallen. Op de dag van aankomst was er een probleem met de stroomvoorziening, maar daar hebben we de dagen daarna vrijwel geen last meer van gehad. Er moet wel rekening worden gehouden met dat het enigszins afgelegen ligt en dat je wel afhankelijk bent van vervoer naar bijvoorbeeld het strand/restaurants, maar voor ons was dit geen probleem.

Alles was fantastisch aan Ecotao lodge. Het huisje is precies zoals aangegeven op de foto's en het uitzicht is adembenemend mooi. Het ontbijt voldoet aan alle wensen, de service is heel erg fijn en alle faciliteiten zijn uitstekend. We komen zeker nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

Het verblijf was erg fijn! Zeker een aanrader. Het hotel heeft veel faciliteiten kunnen aanbieden.

Het vriendelijke personeel! Heel gastvrij

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Helaas werkte de wifi niet zo goed, maar dat geeft tijd om van de prachtige omgeving en de eekhoorntjes in de bomen te genieten.

Wat een fantastische plek om te verblijven op Koh Tao! Prachtige, schone kamers, lekker bed, heerlijk ontbijt, goede (ice) koffie, een lekker koel (bijzonder in Thailand bij gemiddeld 40 graden) zwembad, maar bovenal fantastische medewerkers! Camila en haar collega’s hebben ervoor gezorgd dat ik mij direct thuis en welkom voelde in de lodge. Ook het regelen van een snorkel trip, een massage (aanrader!) en taxi bij vertrek werd snel georganiseerd en iedereen kwam gedag zeggen bij het afscheid. Dát is hoe gastvrijheid hoort te zijn! Speciale dank naar Camila en de jongen uit Myanmar die in het restaurant werkt.

• Beoordeeld op: 28 april 2024

Mooie plek op Koh Tao
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ondanks de airco en de ventilatie was het erg warm op de kamer.

Mooi ecologisch verblijf. Fijn personeel, leuke plek met mooie infinity pool. Verder goed ontbijt met heerlijke cappuccino's!

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Geweldig uitzicht en top service
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het prachtige uitzicht vanaf de kamer en het zwembad

• Beoordeeld op: 21 april 2024

Prachtig aangelegd en fenomenaal uitzicht met heerlijk zwembad maar let op: je moet wel goed tegen hitte kunnen ‘s nacht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Iets waar de accommodatie weinig aan kan doen maar tijdens ons verblijf is de stroom 2 van de 3 nachten elke 5 minuten uitgevallen. De hele nacht lang. Wees je hier wel van bewust als je kiest voor dit eiland want dit is blijkbaar een veelvoorkomend probleem. De generator van de accomodatie kon dit helaas niet goed opvangen waardoor de airco totaal niet werkte en het binnen letterlijk warmer was dan buiten. Wij hebben hierdoor 2 nachten niet kunnen slapen. De airco is overigens ook niet van toepassing op de badkamer. Het ontbijt was goed maar er had wel iets meer keuze mogen zijn. En tot slot: de lodges zijn erg gehorig (je kan je buren goed horen).

Het fenomenale uitzicht vanaf het restaurant, zwembad en de lodges. Het zwembad is (anders dan op veel andere accomodaties waar wij zijn geweest hier) heerlijk koel en een ontzettend fijne plek om overdag te liggen. De manager (?) Camilla is erg vriendelijk en behulpzaam en kan al je vragen beantwoorden. De bediening bij het restaurant was ook erg aardig. Via de accomodatie kun je een scooter huren voor 300 baht per dag waarmee je goed het eiland kunt verkennen. Dit is ideaal aangezien het erg heuvelachtig is. Let op dat je wel goed moet kunnen rijden.

• Beoordeeld op: 19 april 2024

Personeel, zwembad, eten & drinken

• Beoordeeld op: 2 april 2024

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wat een geweldige accommodatie! Zo luxe en mooi! De accommodatie is rustig gelegen, waardoor je heerlijk kan ontsnappen aan de drukte van het eiland. Het zwembad heeft een prachtig uitzicht, net zoals de kamers. Het ontbijt is heerlijk en ook het diner en de cocktails zijn fantastisch. Het personeel staat altijd voor je klaar om het eea te regelen en met je mee te denken. Iedereen was ontzettend vriendelijk. Een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 5 maart 2024

Ooit komen wij terug! We hebben een geweldig verblijf gehad. Veel te kort!

Nvt

Ultieme rust en ontzettend leuk en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

Must visit
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het enige is dat je hoog op berg zit waardoor je taxi nodig hebt die op Koh Tao nou eenmaal stukken prijziger is dan op vaste land.

Wat een chille plek door de sfeer, lounge-muziek, prachtige lodges, fantastisch uitzicht en heerlijke eten.

• Beoordeeld op: 10 februari 2024

Fantastische plek!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hele leuke huisjes op palen met zicht op jungle en zee. Alles aanwezig, fijn bed, prima badkamer en het ontbijt is heel goed! Personeel is super vriendelijk, manager Cami doet alles om het naar je zin te maken en barman Naine is een ware jongleur met flessen en glazen! Hij geeft het geheel een extra leuk tintje! Je kunt er scooters huren of een taxi, ook snorkels lenen. De wegen zijn een uitdaging maar als je voorzichtig rijd kom je overal met de scooter.

• Beoordeeld op: 6 februari 2024

Fantastisch mooie en rustige plek. Super schoon en een heerlijk zwembad. Alles was top.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De plek, het uitzicht, de gastvrijheid, heerlijke ontbijt en de sfeer.

• Beoordeeld op: 26 januari 2024

Geweldig! Een bijzondere overnachting
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Een bijzondere overnachting! Alles is geheel ecologisch en zelfvoorzienend gebouwd. Je slaapt in een eco hut met prachtig uitzicht op de jungle en zee. De kamers zijn prachtig, je kunt zelfs douchen met uitzicht. Het zwembad ligt ook op een plateau, zonnen en zwemmen met het mooiste uitzicht. Het personeel is ontzettend aardig, persoonlijk en gezellig. Ze hebben een restaurant dat aan het zwembad grenst waar je lekkere cocktails kunt drinken, ontbijten, lunchen en dineren. Kortom: dit was het beste verblijf voor ons van heel Thailand.

• Beoordeeld op: 21 januari 2024

Nvt

- Het uitzicht is fantastisch - De service is heel goed - Het eten is perfect Dit was zonder twijfel ons beste verblijf in Thailand

• Beoordeeld op: 20 december 2023

Adembenemend mooi verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Helemaal niets. Let er wel op dat het verblijf iets afgelegen ligt boven op een berg. Wij hadden een scooter, dan ben je op het eiland overal binnen Max 10 minuten. Zonder scooter wordt het wat lastiger.

De deluxe kamer was echt adembenemend mooi. Super uitzicht, ruim en van alle gemakken voorzien. Nog mooier dan op de foto’s. Het personeel doet er alles aan om je verblijf geweldig te maken. Vervoer, massages, excursies, snorkels, ze regelen alles voor je met plezier. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 20 december 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Aan de accommodatie zelf niks maar als je geen scooter rijdt is het wel erg afgelegen en moet je voor alles een taxi pakken.

Schoon, fijne douche, lekker eten, vriendelijk personeel. Prachtige locatie met een rustgevende sfeer.

• Beoordeeld op: 3 december 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ons beste verblijf in Thailand. Wat een mooie locatie met een prachtig uitzicht, mooie kamers die van alles zijn voorzien, ontzettend goed, lief en zorgzaam personeel en daarnaast heel lekker eten. Het personeel denkt graag met je mee om je dagen in te richten qua tours, restaurants en strandjes. De eigenaar loopt de hele dag in het rond met een gigantische glimlach en zo laat hij zijn gasten ook glimlachen. Wij verbleven hier 4 nachten en hebben ons ultiem vermaakt.

• Beoordeeld op: 27 november 2023

Hemels,mooie herinneringen,zen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dat we er niet meerdere dagen konden blijven

het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd.De locatie en uitzicht zijn fenomenaal. De vriendeijkheid,integerheid, tips op maat van zowel eigenaar als manager waren " à point".Dit was voor ons het ultieme verblijfadres in onze rondreis van 2 weken.Als we terug voor Thailand kiezen staat deze accommodatie zeker terug op onze verlanglijst.Wij waande ons hier echt in een paradijsje.Dus dank aan dit hele vriendelijke team om ons zo een onvergetelijk, relaxed verblijf te bezorgen.

• Beoordeeld op: 25 november 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alles! kamers, uitzicht, personeel, eten alles was top. Leuk om een cocktail te drinken, de barman geeft een leuke show.

• Beoordeeld op: 20 november 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het warme ontvangst, het mooie zwembad met topuitzicht. De oase van groen rondom om,back to nature.

• Beoordeeld op: 17 november 2023

Prachtig!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kunnen zo niks bedenken :)

Het uitzicht was echt fantastisch! En vanuit de douche droom je weg met dat uitzicht. De kamer verder niks op aan te merken. Prima bed en groot genoeg. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Happy hour met een lekkere cocktail bij het zwembad. Ook met taxi is alles super goed geregeld. (Dank aan Mr. Thom). Ook super dank aan Olivier, echt een pracht plek die ik iedereen aanraad.

• Beoordeeld op: 17 november 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ver van centrum en strand. Je hebt een taxi of scooter nodig om er te komen.

Prachtige ligging, alle huisjes hebben zeezicht zelfs vanuit de douche 😍. Heerlijke frisse kamers, schoon, overal horren tegen insecten. Geweldige plek!