2. Hotellrecensioner THA
  3. Hotellrecensioner Chiang Mai-provinsen
  4. Hotellrecensioner Chiang Mai
  5. Recensioner av Wangburapa Grand Hotel

Recensioner av Wangburapa Grand Hotel 3 stjärnor

9/1-3 Moon Muang Road, Tambon Pha Sing, Amphoe Muang, Phra Sing, 50200 Chiang Mai, Thailand

#715 av 844 hotell i Chiang Mai

5,0
    Betyg 2.5 av 5
    • Par
    • Dubbelrum Deluxe

Äckligt ! Ohygieniskt massa med svarta mögel på väggarna . Det är farliga kan smitta sjukdomar . Jag påpekade till personalen men tyvärr inget hände . Det behövs verkligen åtgärder på allvar tex mögel sanering . Vi bodde i det dyraste störta sk deluxe med äckliga mögel men vi hade redan bokat och betalt så kunde inte backa ut tyvärr ! Äcklig och hälsofarlig miljö att andas in mögel i rummet !! Oacceptabelt!!! Sängkläderna och handdukarna var gamla slitna ofräsch !! Poolen var inte inbjudande men okej i bris på annat Personalen trött tråkig och inte engagerar sig , hälsar inte ! Frukost är inte nåt att ha men ätbar Frukost personalen hälsa aldrig man kometmoln går nästa osynlig ! Maten smaklök ingen engagerar sin att hålla maten varmt och fräsch tyvärr Jag har varit på detta hotell för tio år sen Inget förbättring … men bara försämringar tyvärr !!! Jag tycker att Booking.com måste informera bättre om sina hotell . Och sänker nivå på Wang Burapa till bara två stjärniga Vi var mycket missnöjda med info som står på Booking.com om detta hotell och The Opium också i Chiangmai mycket skönt målat felaktig info på Booking.com Vi flyttade från The Opuim där vi gick Sandra rum av trots vi konkade i flera månader innan vi kom . Vi var mycket besvikna av Booking.com om Falk info på rummet och hotellet… så vi flyttade till Wang Burapa Grand och upplevde … äcklig mögel i badrummet , allting var ofräscht och frukost var bara ätbar men gärna skippa den om du kan Jag kommer inte mer att boka med Booking.com

Läget bra mycket centralt

Mycket dåligt
    • Par
    • Tvåbäddsrum Standard

Bodde här september 2023

Gäster har även recenserat dessa boenden: