2. anmeldelser av hoteller i Tyrkia
  3. anmeldelser av hotell i Middelhavsregionen
  4. anmeldelser av hotell i Alanya
Tyrkia Alanya Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Sey Beach Hotel & Spa Omtalescore: 8,3

«Området var fint. Flott basseng område og rene rom og hyggelig og service innstilt personale»

• Nas Suite Omtalescore: 8,7

«Kort vei til strand og spisesteder og shopping.»

• Cimen Hotel Omtalescore: 8,3

«Personalet i resepsjonen og spisesalen. Sentrumsnært»

• Nas Suite Omtalescore: 8,7

«Beliggenheten er helt perfekt med tanke på gangavstand til strand, butikker og restauranter. I tillegg ligger hotellet unna hovedveien slik at vi slipper trafikkstøy. Skole og Moske ved siden av hotellet, men det var bare koselig. Det er kombiskap på rommene slik at det er tilgang på både kjøl og frys.»

• Havana Apart Hotel Omtalescore: 8,7

«Personalet første klasse service. Kort vei til stranden og sentrum. God mat på restaurant Elite som ligger til hotellet»

• «Ingenting-vi ba om sea-view-men,ble plassert på andre siden av hovedveien-rett i trafikken. Der ville vi ikke bo,og ingen hjelp å få til å bytte rom til et rolig sted v/sjøen. Sjekket ut dagen etterpå,så vi tapte 20 dager,som dere tok betalt for på forskudd. Selvom vi ba om å betale når vi kom ned.»

• Hildegard Hotel Omtalescore: 8

«Personalet, beliggenhet, frokosten»

• Oji Hotel Omtalescore: 8,9

«Snille flinke folk, rent og fint rom, enkelt med taxi selskap som er seriøse like ved.»

• Olive city Omtalescore: 8

«Fin leilighet (når den ble vasket) Greit bassengområde.»

• Graf Victor Hotel Omtalescore: 8,1

«Rommet var stor og rent.. Maten var bra Utsikten er nydelig Personalet er snille og hjelpsomme både i resepsjonen, renholdere og på restaurant.»