2. Hotelbeoordelingen Turkije

7,2

7,2

7,6

• Beoordeeld op: 31 januari 2024

goed hotel, prettig verblijf.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed - Gratis Toegang tot de Spa

Het personeel in de nacht vond ik minder bekwaam, ook bij het uitchecken was hij niet op de hoogte van de procedure om de borg terug tr krijgen. Dit heb ik achteraf telefonisch nog moeten regelen. het personeel overdag is zeer bekwaam en loste het probleem dan ook direct voor mij op.

je hebt altijd personeel die je kan helpen, locatie is ook fijn. Dichtbij de metro en een winkelcentrum. Ik ben ook vaker in dit hotel geweest, ik vind het een fijn hotel.

• Beoordeeld op: 30 december 2023

Kan veel beter
    • Superior Kamer met Kingsize Bed - Gratis Toegang tot de Spa

Veelte kleine kamers. Er is een centrale airco, waardoor je zelf niet kan bepalen of het koud of warm moet.

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 24 december 2023

Mijn verblijf in Istanbul was absoluut geweldig!

Nvt

Ik was echt onder de indruk van de geweldige gastvrijheid van het personeel in de accommodatie in Istanbul. Ze deden er alles aan om ervoor te zorgen dat ik me welkom voelde!

• Beoordeeld op: 21 november 2023

• Grand Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Gratis Toegang tot de Spa

De vele patiënten die met bebloed hoofd rond liepen

• Beoordeeld op: 2 februari 2023

Was zakelijke reis dus goed genoeg
    • Superior Eenpersoonskamer - Gratis Toegang tot de Spa

Mijn kamer was klein geen uitzicht en en zware geur in de kamer vanuit de badkamer als je binnen kwam jammer

Goede locatie en goede hotel

• Beoordeeld op: 9 januari 2023

Prima verblijf, goede locatie
    • Superior Kamer met Kingsize Bed - Gratis Toegang tot de Spa

Bepaalde medewerkers zijn erg chagrijnig en kijken je raar aan als je binnen loopt in plaats van verwelkomen. schoonmaak service is waardeloos. Vale autoservice kan beter want je moet erg lang wachten op de auto.

receptiemedewerkers zijn betrokken.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

• Superior Kamer met Kingsize Bed - Gratis Toegang tot de Spa

Ik ben erg tevreden. Prijs en kwaliteit was goed.

• Beoordeeld op: 10 juli 2022

prima, maar niet meer dan dat
    • Grand Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Gratis Toegang tot de Spa

er werd teveel geld van mijn creditcard afgetrokken. via Booking.com is dit rechtgezet. hotel is basic.

de locatie, het is dichtbij de metro waarmee je zo naar het oude centrum kan.

• Beoordeeld op: 8 juni 2022

ik denk dat ik hier niet meer kom
    • Superior Kamer met Kingsize Bed - Gratis Toegang tot de Spa

Wou een koffie drinken aan de bar. Heb zeker 10 minuten moeten wachten eer dat dat de barman of barista aankwam aan zijn toog. Toen ik om een koffie vroeg begreep hij mij niet, uiteindelijk had hij de koffie gemaakt maar ik moest dringend weg door het lange wachten vroeg ik hem de koffie takeaway mee te geven, na een lang treuzel moment vond hij geen takeaway bekers. De Kamer op zich was heel oud uit de jaren 80, de vloer was versleten badkamer zag er armzalig uit. Het wachten op de liften duurde enorm.

• Beoordeeld op: 21 mei 2022

oke
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gratis Toegang tot de Spa

bedden waren niet comfortabel en kussens ook niet zwembad wordt volgens mij verhuurd voor groepslessen en parkeerkosten horen bij het hotel

perfecte locatie en klantvriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 mei 2022

Hygiene is er niet, foto s zijn totaal anders . Je moet 5 keer bellen voor een handdoek.

Hygiene

• Beoordeeld op: 6 mei 2022

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Gratis Toegang tot de Spa

Gordijn ging niet goed dicht.

Baby bed en klantvriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 maart 2022

super!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Gratis Toegang tot de Spa

de geluidsisolatie van de kamers kunnen beter.

het vriendelijke personeel en de voorzieningen.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 6 maart 2022

Comfortabel en schoon
    • Familiesuite - Gratis Toegang tot de Spa

Hotel had veel bezoekers uit Midden Oosten die vrij luidruchtig waren tot diep in de nacht. Luid praten in de kamer op de gang. Paar keer getracht om te klagen maar toen dacht ik laat maar. Ze kopen echt alles behalve oordopjes voor hun telefoon. Video gesprekken overal bij de receptie bij de bar zo luid als het maar kan. Maar hier kan de accomadatie weinig aan doen.

Comfort en vriendelijk personeel. Schoon

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 27 december 2021

• Deluxe Eenpersoonskamer

Het hotel leek eerder op een 4 sterren hotel dan 5. Bedden lagen niet comfortabel en communicatie ging moeizaam over de telefoon. Als je met een buitenlandse nummer belt worden de prijzen ineens verdubbelt. De prijs is niet in verhouding met de kwaliteit wat ze leveren.

Het personeel was erg vriendelijk en de locatie was perfect. Centraal gelegen en veel in de buurt

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 9 december 2021

Goed!

De liften, 1 van de 3 doet het maar. Wij verblijven op verdieping 10 drama!

Snelle incheck, aangenaam verast voor de betaalbare minibar en roomservice.

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 6 september 2021

Goede Hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gratis Toegang tot de Spa

Kamer waren schoon alleen dit kan beter. Ik vond de kussen niet echt lekker liggen.

Hotel licht op een goede locatie. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Mooie zwembad en fitness. Privé overdekt parkeren mogelijk tegen betaling. Kamers zijn goed geïsoleerd , alleen als er op de gang veel lawaai is kan je dat op de kamer horen maar dat komt zelden voor.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2021

Normaal
    • Grand Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Gratis Toegang tot de Spa

de lange wachttijden bij de liften!

Hotel is erg schoon!

• Beoordeeld op: 28 juli 2021

leuke plek om te verblijven
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gratis Toegang tot de Spa

• Beoordeeld op: 18 mei 2024

1,0
    Verschrikkelijk hotel !!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gratis Toegang tot de Spa

Toen ik en mijn vrouw in de nacht bij het hotel aankwamen kregen we een kamer met een 1 persoonsbed terwijl ik een kamer met 2 bedden had gereserveerd. Pas volgende dag kregen we extra bed, echter was het een inklapbare/mobiele bed. Ongelofelijk. Volgende nacht rond 02:00 ging opeens de alarm af van het hotel, we sprongen uit ons bed, mensen raasden via nooduitgang naar buiten. Niemand wist wat er aan de hand was, veel gasten stonden buiten radeloos af te wachten. Er was niemand van het personeel die informatie gaf of de gasten begeleidde. We moesten zelf personeel zoeken en info opvragen. Gelukkig was er niets aan de hand. Iemand was aan het roken in een niet-te roken kamer. Verder zijn de muren superdun want je hoort alles van de buren en het geluid van de afvoerleidingen, super irritant. De wifi is zeer zwak, ik moest 4G aanzetten. Mijn kamerpasje werkte meerdere keren niet , ik moest telkens naar de receptie om het te resetten. Het matrasovertrek is waarschijnlijk van polyester gemaakt want het voelt zeer onaangenaam als je in bed ligt, vooral in een warme avond. Enige goede aan dit hotel is de locatie, dicht bij Zorlu center winkelcentrum en metrostation. De lobby/ingang van het hotel lijkt op een 5 sterren hotel echter de kamer, en wat je in werkelijkheid ervoor krijgt is een 1 sterren dienst.

Goede locatie, dicht bij metrostation. Het personeel overdag is aardig en professioneel echter in de avond/nacht is het personeel onprofessioneel

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Geweldig

Nvt

Veiligheid

• Beoordeeld op: 16 maart 2024

Teleurgesteld, geen 5 sterren, al m'n kleren stinken naar rook.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed - Gratis Toegang tot de Spa

Hotel is geen 5 sterren waard. Schoonmakers en personeel kan er niets aan doen, zij zijn wel oke. Hotel heeft gewoon een verbouwing nodig. We kwamen aan en ontdekten al vrij snel dat de muur beschimmelt was, er kwam een vervelende/onuitstaanbare geur dus we kregen na heel veel moeite een nieuwe kamer (gelukkig kunnen we turks, waardoor alles makkelijker wordt). We gaven aan dat de schimmels aan de muur ongezond is en dat ze de kamer moeten laten nakijken (een aantal uur na onze overplaatsing was deze kamer weer vergeven aan iemand anders haha). We kregen een wat grotere kamer en helaas was er flink gerookt in deze kamer, de gordijnen en tapijt stonken enorm. We hebben met ramen open moeten slapen en de kamer continu moeten luchten. Hierdoor ben ik na 2 dagen ziek geworden. Ik ben nu terug in Nederland en kan eindelijk uitzieken. Mijn tijd in Istanbul was ik dus ziek hierdoor. Schijnbaar zijn de kamers die wij hadden beter dan de ander. Ik vraag me af hoe de andere kamers eruitzien... Het hotel is geen 5 sterren waard, er moet flink verbouwd worden wil je weer nieuw wilt krijgen. Tevens werd me na uitchecken gevraagd of ik een review wil achterlaten.. Door mijn slechte ervaring wilde ik het niet doen, maar omdat het me is gevraagd doe ik het hierbij.. Owja: ik stelde nog de vraag of er gerookt mag worden in de kamer (gezien de kamers stinken), maar zonder enig antwoord te krijgen werd me een wedervraag gesteld: maar rook jij dan? Ehh..... Laat maar zitten..

1. Personeel zeer vriendelijk en staat klaar voor je. Bellen nog na om te vragen hoe je verblijf gaat. 2. Er is een handige metro verbinding (Gayrettepe Metro), waardoor je snel overal heen kunt gaan. 3. Er zijn wat handige eetplekjes in de buurt, dus je kan altijd wat te eten scoren. 4. Er is een Migros (supermarkt) op ongeveer 6/7/ minuten loopafstand.