2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen Turkije
  4. Hotelbeoordelingen Turkije
  5. Beoordelingen van Divalis Hotel

Beoordelingen over Divalis Hotel

Sultanahmet Mahallesi Akbiyik Caddesi no:76 Sultanahmet, Fatih, 34400 Istanbul, Turkije

• Beoordeeld op: 21 juli 2023

• Romantische Kamer met Zeezicht

Uitstekende accommodatie .Divalis Hotel is een hotel in de oude binnenstad, ideaal voor het bezoeken van vele bezienswaardigheden. Op loopafstand van de: basilicacisterne, hippodroomplein, overblijfselen van de oude muur, twee moskeeën, een historisch museum, een museum met een collectie boeken en een grote collectie tapijten. Perfecte service, vriendelijke sfeer en dankzij mevr. Touba is erg lekker huisgemaakt traditioneel Turks eten, ongelooflijke Turkse koffie met gebak, Turkse thee en met heel lekkere verse eitjes maakte ze voor ons een uitstekend ontbijt! We hadden een romantische kamer met uitzicht op de Bosporus. Gezellig en schoon hotel met vriendelijk personeel. Dankzij de manager habben we voor elke dag van onze vakantie een prachtige excursie besteld. HARTELIJK DANK! Sterke aanraden! Hartelijke groeten uit België van Robby en Kateryna!