2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Middellandse Zee (Turkije)
  4. Hotelbeoordelingen Lara
  5. Beoordelingen van Wyndham Garden Lara

Beoordelingen over Wyndham Garden Lara 4 sterren

Kemerağzı Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:331, 07160 Lara, Turkije

#22 van de 39 hotels in Lara

7,4

• Beoordeeld op: 29 april 2024

Leuke plek voor weekje gezinsvakantie
    • Familiesuite

Soms lang wachten voordat je iets te drinken kan bestellen

Zeer netjes en prima eten!!

• Beoordeeld op: 16 oktober 2023

Tweede verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer

De WiFi was niet overal goed, verder helemaal niets.

Eigenlijk alles van eten tot aan de kamers. Voor ons was alles perfect.

• Beoordeeld op: 26 juni 2023

Prima all-in
    • Standaard Tweepersoonskamer

Druk, weinig variatie in het eten. Strand is ver (wel shuttle bus).

Prima all-in.

• Beoordeeld op: 11 april 2023

leuk hotel en winkels vlakbij
    • Superior Kamer

We hebben gevraagd of ze een taxi voor ons wilden bellen, maar toen kwam de Taxi service van het hotel, die vragen €30 en die zeiden een taxi vraagt ook €30. Maar toch een gewone taxi genomen en die kost maar 210 lira [€10] naar het vliegveld

het eten was lekker. Alleen na een paar dagen werd niet meer gevraagd of je drinken bij je eten wilde, maar toen was het ook veel drukker met gasten.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2022

Ik heb een paar dagen genoten in het hotel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het onpersoonlijke, al is het te verwachten in zo’n groot hotel. Maar ik zou toch meer gastvrijheid verwachten van het personeel. De organisatie in het grote hotel vond ik ook niet super. Vaak weinig personeel aanwezig tijdens drukke tijden ad bar bv. Bij een all-inclusief prijs verwacht ik ook dat de minibar steeds wordt aangevuld.

De ligging en het aanbod aan eten, drinken. De kamer was netjes.

• Beoordeeld op: 22 mei 2022

De kinderen beleefden er de tijd van hun leven en willen nu al terug
    • Familiesuite

De communicatie binnen het hotel. Iedereen heeft zijn eigen functie en is daar heel goed in maar ze zijn weinig behulpzaam als het buiten hun verantwoordelijkheden ligt. Vb. Kids Club is gesloten tijdens ons verblijf maar we mogen gratis de Kids Club van het partnerhotel Ramada gebruiken. Dit staat echter nergens aangeduidt en aan de receptie weten ze van niets dus sta je te wachten tot je voor de 3de keer gaat klagen. Zelfs na deze discussie, komt niemand tot het idee om deze informatie te corrigeren op activiteitenlijsten of iets aan de deur van de Kids club te hangen. Daarnaast wordt je wel veel aangeklampt voor massages, touristische uitstappen,...

Er was veel variatie qua eten. De kinderen liepen vrij rond en voelden zich de koning te rijk. De familie suite was ruim en gaf ons de mogelijkheid om 's avonds nog apart te zitten zonder de kinderen uit het oog te verliezen. De kinderen genoten enorm van de Mini Disco en de Kids Club. De bubbelhammam en massage is de moeite waard.

• Beoordeeld op: 26 april 2022

goed en verzorgd hotel ,lekker eten spijtig aan een drukke baan
    • Superior Kamer

S’avonds veel lawaai en mini bar werd niet aangevuld zoals beloofd was .het was alleen de eerste dag daarna zelfs bijna geen water in de kamer ,zodat we naar beneden water moesten gaan halen .

zeer goed gelegen en mooie kamer en lekker eten .spijtig veel lawaai van de straat

• Beoordeeld op: 24 oktober 2021

Leuke herfstvakantie gehad.
    • Familiesuite

Housekeeping was niet heel erg secuur. Na 3 x vragen om ons bed te verschonen (vanwege een vlek in het laken), werd dit niet gedaan. Na dit aangegeven te hebben bij de receptie, werd er gelijk actie ondernomen en door de desbetreffende receptionist contact opgenomen met de housekeeping. Deze kwam savond alsnog het bed verschonen, met excuses. Uiteindelijk netjes opgelost. Vreemd, dat je 150 lira moet betalen voor de bingokaarten tijdens de bingoavond van het hotel. Zwembad was wat fris en de glijbanen zijn niet de hele dag open. Van 10.00 tot 12.00 en van 14.00 tot 16.00. Mogelijk komt dit door het naseizoen? Voor de rest niets aan te merken, op Lara family club.

Wij hebben een hele leuke week vakantie gehad bij Lara family club. Het personeel, was zeer vriendelijk en niets was ze teveel. Personeel loopt echt de benen uit hun lijf de hele dag. Afruimen van de tafels werd ook erg goed bijgehouden. Alles erg netjes en schoon. Buffet was prima, maar na een week werd het wel wat eentonig. Animatie leuk, iedere dag een andere show. De hele dag door voldoende eten en drinken. Pizza's, hamburgers, kebab, patat, pasta etc. Tussen 13.00 en 18.00 uur ijsjes. Prima dus. Heel leuk winkelgebied direct buiten het hotel. Een hele lange straat vol met winkeltjes, waar je makkelijk een hele avond kunt shoppen. Bushalte voor de deur, die je voor een habbekrats (4 lira) door heel Antalya rijd. Neem bus LC07 naar Antalya. Zo voor de herfstvakantie meer dan prima met een goede prijs kwaliteitsverhouding. Ik denk wel dat het er in het hoog seizoen te druk is, maar daar heb ik geen ervaring mee en is een aanname. Er rijd ook nog de hele dag een shuttlebusje van het hotel naar het strand en vv. Lopen is echter ook goed te doen en ongeveer even snel.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2021

Fijn resort
    • Familiesuite

Prijzen voor massage zijn erg duur en in euro's. Het winkeltje en kapper/pedicure rekenen in euro's. De prijzen zijn niet duur als je het vergelijkt met Europa, maar is wel duur als je het vergelijkt met de normale Turkse prijzen. Het restaurant heeft wel lekker eten (na een week heb je alle gerechten wel geprobeerd) voor Chinees en Mexicaans moet je een dag vantevoren reserveren!

Het zwembad en de kamer. Wij hadden de familiekamer en het is zo fijn om een aparte woonkamertje te hebben naast de 2 slaapkamers. Personeel is ook vriendelijk *als je dat zelf ook bent*

• Beoordeeld op: 11 juli 2023

• Beoordeeld op: 12 juni 2022