2. Hotelbeoordelingen Turkije

Beoordelingen over Zimmer Bosphorus Hotel 4 sterren

Meclisi Mebusan Cad. No 61 Findikli Beyoglu, Beyoglu, 34427 Istanbul, Turkije

#1170 van de 2.354 hotels in Istanbul

• Beoordeeld op: 6 april 2024

Geweldige locatie en lounge on the roof
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alleen de badkamer heeft geen douchecabine waardoor het water weleens richting de wc stroomt

Ismail aan de receptie heeft ons goed geholpen. Zeer vriendelijk. Top medewerker

• Beoordeeld op: 19 januari 2024

fantastichd

Mooie locatie

De vriendelijkheid van de medewerkers die je met open armen en een mooie glimlach behandelen. Ze geven een thuisgevoel

• Beoordeeld op: 20 december 2023

Uitstekende locatie!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi verbinding niet sterk in de kamer. Kamers beetje gehorig, maar niet heel storend.

Schoon, locatie, behulpzaam. Openbaar vervoer dichtbij

• Beoordeeld op: 3 juni 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Bosporus

Druk bij de liften vanwege de bezoekers voor de lounge, en kan beter geventileerd worden.. binnen was het benauwd terwijl het buiten fris was

Geweldige uitzicht, perfecte locatie, vriendelijke peraoneel, zeer behulpzaam, lekker ontbijt met uitzicht over de bosphorus, mooie roofbar/ lounge op de 6e en 7e verdieping, voor de rest een geweldige vakantie gehad.. complimenten aan Musa, en yasir, zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

Heerlijk hotel op een toplocatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Éen min puntje, in de badkamer rook je de riolering.

Echt een top locatie. Tram, boot, metro, Galata Port en Taksim zijn op loopafstand. Erdem, Emir en Fatih van de receptie zijn erg behulpzaam. Geen vraag is te veel. De kamer werd elke dag goed schoongemaakt. Dank Asmar en Ahmet daarvoor. Het ontbijt was ook erg smakelijk, met prachtig uitzicht. Kamer is netjes en pas gerenoveerd

• Beoordeeld op: 17 januari 2023

Wij hebben een top verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was echt top, echter miste wij een wand spiegel in de kamer. Als spiegel had je alleen de badkamer met super slechte verlichting, je kon je outfit niet checken en met daglicht je make-ul doen voor de spiegel. Dat is natuurlijk iets heel kleins maar wel een must in de kamers!

De gerenoveerde kamers zijn super geworden, de locatie van het hotel is top!! Het ontbijt was ook echt lekker. De medewerkers zijn super vriendelijk. Special credits to receptionist Bilal!

• Beoordeeld op: 18 december 2022

ik heb het naar mijn zin gehad. perfect centraal gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vriendelijke medewerkers. erg betrokken en erg hulpzaam. ook denken ze met je mee. voorbeeld van erdem (werkt aan de balie), gaf aan geen uitzicht te hebben op het water en biedt jou dat vooralsnog aan en denkt mee:)

• Beoordeeld op: 17 december 2022

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verluchting in de badkamer maakte veel lawaai en uitzicht op de kamer

Ligging

• Beoordeeld op: 3 april 2024

Waanzinnig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super mooie locatie en hotel, vriendelijke personeel. Ontbijt was goed.. receptie medewerker spreekt Engels / Russisch, Turks

• Beoordeeld op: 21 februari 2024

Geweldig

Lift

Overal dicht bij

• Beoordeeld op: 13 februari 2024

Zal hier niet nog een keer verblijven, helaas
    • Familiekamer - onderling verbonden kamers

Kamers gehorig, schoonmaak was niet denderend toiletpapier etc werd niet aangevuld en helaas hebben wij naar ons gevoel een kamer gekregen die out of service was. Toen wij de gratis upgrade naar een kamer met uitzicht niet wilde maar liever een connecting room, hebben ze ons een reserve kamer laten zien. Dat was de kamer waar wij hebben verbleven. Veel stof en viezigheid . De douchekop was kapot dus er stroomde veel water in de badkamer zelf. Alles is een beetje verouderd in de kamer. Zoals ze ventilator boven de douche er hangt zoveel stof aan alsof dit niet even weggehaald kan worden, hierdoor hebben wij het gevoel gehad dat deze kamer lang niet goed is schoongemaakt. Mag wel wat renovatie gebruiken. Verder gaven ze aan bij incheck dat we een gratis minibar hadden (er kwam gewoon warme lucht uit de minibar en werkt niet) de volgende dag hadden we niets in de koelkast want er waren opeens nieuwe regels (?) beetje onduidelijk en verhaal klopte niet. Personeel verder niks over te klagen lieve mensen en hebben ons veel geholpen. Helaas waren de irritaties te groot dat we hier niet nog keer zullen verblijven.

Lounge boven

• Beoordeeld op: 12 februari 2024

Super
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Emir en Fatih waren erg behulpzaam! Het hotel was top en ook het ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 januari 2024

Gehorige kamers.

Ligging. Emir en Fatih hebben ons goed geholpen

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

Top
    • Deluxe Suite met uitzicht op Bosphorus

Zeer te vrede van het hotel zelf en ik moet hem echt wel 10 punten geven en dat is meneer Yasir , heel fijn en behulpzaam persoon echt een top van een kerel bedankt voor alles wat je hebt gedaan .

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

Super

Personeel 100% receptie geweldig ! Lulu lounge waanzinnig

• Beoordeeld op: 27 september 2023

• Deluxe Suite met uitzicht op Bosphorus

Geachte heer mevrouw, Graag wil ik hierbij een klacht indienen naar aanleiding van een boeking die wij hebben gedaan ( reserveing 4098781800 met pincode 9862) voor het hotel in de bijgesloten reserveringsnummer hierboven. Het was voor ons een lang gekoesterde vakantie maar we hebben een grote teleurstelling mogen ervaren. Ik sluit wat foto’s tour in de bijlage zodat je kunt meekijken naar de stand van zaken. De foto’s die via uw platform zijn geüpload hebben ons ertoe doen Leiden een keuze te maken om voor dit hotel te kiezen en het verblijf in Istanboel als een kers op de taart te doen verzegelen. Maar wij hebben een grote teleurstelling mogen ervaren zoals je ziet de kamer deugden voor geen meter vies, onhygiënisch, onveilig dat zult u wel zien aan de deur achter het glas op de vijfde verdieping wat rechtstreeks naar buiten toe opengaat. Wij hebben een zeer kleine badkamer waarin ik als persoon van 1,89 m amper mezelf kon omdraaien de kamer was voornamelijk vis stonk naar sigaret we hebben aangegeven een niet rokers kamer te willen, daarnaast hebben wij iedere nacht moeten Ervaren van overlast van de zesde verdieping, het was namelijk zo dat er een restaurant/lounge bevond op de verdieping boven ons iedere nacht tot drie uur en in de late uren hebben wij last moeten ervaren van geschreeuw, personeel die met materiaal langsloopt in de gang op de vijfde naar de zesde toe. In die tussentijd in het Turks naar elkaar scheldherrie maakt overlast verzorgd. Ik heb tot twee keer aan toe om 3:00 uur in de nacht moeten bellen om te vragen of het wat rustiger kom, daarentegen ging de medewerker van de receptie met mij in discussie en bood mij geen alternatief aan omdat het hotel kortom volgeboekt was.dit Zult u ook zien in uw geschiedenis van uw systemen. Daarnaast was het ontbijt zeer schaars en ondermaats, wij hebben het gevoel erbij moeten ervaren dat wij niet waar hebben gekregen voor ons geld, maar daarnaast ook is het zo geweest dat dit geen service hotel is.

• Beoordeeld op: 6 september 2023

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kom hier elk jaar, super service en op de perfecte locatie!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

• Familiekamer - onderling verbonden kamers

Heel tevreden en klantvriendelijk de danken aan emir & musa

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alle personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voornamelijk Erdem en Emir, Vorige maand ben ik er nog geweest ! Mooie restaurant aanwezig lulu lounge. Ik kom regelmatig terug. Centraal gelegen top locatie. Vlak voor een tram halte

• Beoordeeld op: 19 juni 2023

Geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was een geweldige vakantie ! Fijne kamers fijn personeel ! Fijn restaurant Super geweldige personeel ! Yunus , Ozge van ‘t restaurant ! Fatih en Emir “receptie !

• Beoordeeld op: 15 juni 2023

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Top locatie! aanrader

• Beoordeeld op: 14 maart 2023

Top hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie was top kreeg een gratis upgrade. Locatie is top met een prachtige uitzicht vooral in de avond. Top personeel die je helpen heel de dag door zelfs met taxi boeken.

• Beoordeeld op: 26 februari 2023

geslaagd
    • Familiekamer - onderling verbonden kamers

Zeer vriendelijk personeel welke echt zijn best hebben gedaan om ons overal mee te helpen en tevreden te houden. Ik ben hier nu voor de tweede keer geweest en zeker niet voor het laatst. locatie van het hotel is perfect. precies voor het hotel is er een tram, waardoor je overal binnen een paar minuten bent. alhoewel je je in de avonden meer dan voldoende vermaakt in het bekende LULU lounge. zeker een aanrader!