Siirry pääsisältöön

6,9

• Ilmainen WiFi

8,3

100-prosenttisesti tarkistettuja arvioita

Todelliset asiakkaat. Todelliset yöpymiset. Todelliset mielipiteet.

Lue lisää- avaa viestiruutu
Kirjoita arvio

Näytetään osumat 1 – 2

• Arvioitu: 29. helmikuuta 2024

5,0
    Hirveää palvelua, en suosittele kenellekään
    • Lomamatka
    • Pikkulapsiperheet
    • King-sviitti - Näköala lahdelle
    • Majoittui 3 yötä

Henkilökunta oli pääasiassa tylyä (altaan pyyhemiestä lukuunottamatta), ei hymyillyt asiakkaille eikä heitä tuntunut kiinnostavan tehdä työtään. Sama palvelukulttuuri oli levinnyt koko hotelliin. Matkamme kaikissa muissa hotelleissa saimme todella ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua, ja tämä paikka erottui todella ikävästi joukosta. Saapuessamme laukut jätettiin seisomaan laukkukärryyn ("Oh I completely forgot!") ja mieheni kävi ne itse hakemassa noin tunnin odotuksen jälkeen. Olimme tässä vaiheessa hyvin väsyneitä pitkän lennon jälkeen ja todella odotimme saavamme mm. lapsille pyjamat. Huoneessamme oli pedattuna sängyt vain kahdelle, vaikka olimme tehneet varauksen neljälle, nimiä myöten. Kerrottuani tilanteen, saapui vihainen mies avaamaan ja petaamaan huoneemme sohvasänkyä lapsille. Ensi töikseen hän komensi meitä äkäisesti siirtämään sohvapöytää (maksoimme huoneesta 600€ yöltä joten olisi ollut ihan hienoa jos meille ei olisi äyskitty) ja paiskasi lopuksi oven mennessään kiinni. Jäimme kirjaimellisesti suu auki ihmettelemään oliko tilanne todellinen, vai olemmeko piilokamerassa. Kun kerroin asiasta aulassa, he lähettivät saman vihaisen miehen esimiehineen ovellemme klo 22.30, jolloin molemmat lapsemme yrittivät jo nukkua. Vihainen petaaja kertoi että hän ei suinkaan ollut tyly, vaan erittäin kiireinen ihminen, ja esitteli kädessään sotkuista käsinkirjoitettua listaa (ilmeisesti töistään). Kun koitin sulkea ovea, hän astui uhkaavasti minua päin ja sanoi että hänellä on asia kesken. Miehen esimies jäi huutelemaan "Sorry, sorry!" ovenrakoon. Olen elämässäni yöpynyt kymmenissä kaiken hintaisissa hotelleissa, eikä mitään vastaavaa ole sattunut koskaan. Hotellin sisustus oli muuten kiva ja moderni, kylpyhuoneita ei ollut hetkeen remontoitu eikä niitä kuvissa näytettykään. Huoneen lattiat olivat kauttaaltaan tahmeat, muuten ok siisti huone ja mukavat sängyt.

Sijainti oli oikein hyvä, pääsimme sujuvasti liikkumaan autolla joka puolelle Miamia ja South Beach oli viiden minuutin ajomatkan päässä.

Majoittui helmikuu 2024

Näytetään osumat 1 – 2

Hyvitämme hintaeron
Hyvitämme hintaeron
Edulliset hinnat • Ei varausmaksua • Löysitkö edullisemman? Maksamme erotuksen!

Matkailijat katselivat myös seuraavia majoituspaikkoja: