2. Hotelanmeldelser for USA

8,4

8,5

7,3

• Anmeldt: 29. november 2022

"Generelt så udluftning/airconditionsystemet skal fixes. ellers god seng og smukke udsigter."
    • Solorejsende
    • King-værelse med byudsigt

udluftningen er træls. det larmer hver 15-20 sekunder med et højt sus (det er andet gang vi besøger hotellet hvor det sker, og problemet er ikke løst). Det lugtede nogle gange pludseligt af hash i badeværelset (tror det er noget med udluftningen...). Der var 1 dag ud af 4 nætter hvor der ikke var kommet rengøring i værelset eftersom vi var væk fra værelset halv dag, de kom først ind om sent eftermiddag hvor det er rent sent til det. det er træls at morgenmaden er så dyrt pr ting, men på den anden side smager godt. Front desk personale mangler mere træning i at være mere venlige.

God seng, men træls at sengetøjet falder fra hinanden. Sjov og venlig personale i bar- restaurantområdet. God morgenmad, men synd at det er pr. ala carte og ikke buffet eller mere varieret. Det er ikke så ofte at man kan få en proteinshake efter ens træning på et hotel, så det var dejligt overraskende god breakfast toast med benedict æg og avocado på surdejsbrød. Og ikke mindst - værelset pegede på bjergene og byen, hvilket var smukt om dagen og aftenen.

Overnattede: november 2022

• Anmeldt: 16. juli 2022