2. Hotelbeoordelingen VS

#5 van de 16 hotels in Holbrook

• Beoordeeld op: 29 april 2024

Basic
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

We hadden een rookvrije kamer maar er was overduidelijk wiet in gerookt. Daar konden we wel mee leven, de rest van de kamer was zeer ok. Over het algemeen propere kamer. We verbleven 2 nachten. Nacht nummer 2 slecht geslapen: midden in de nacht kregen we ineens buren. De man van het gezelschap riep heel luid, sloeg, gooide en stampte tegen zaken. Het kan bijna niet anders dan dat deze man onder invloed was. Hij was net ingecheked vermoed ik want was de kamer aan het zoeken. Vreemd dat het motel iemand in die toestand midden in de nacht een kamer geeft met buren, zodat hij andere gasten wakker maakt. Ze konden hem bijvoorbeeld ook de nodige begeleiding geven. Hem zomaar de boel op stelten laten zetten is niet acceptabel. Om 6u was hij weer wakker en dankzij de dunne muren konden we hem horen overgeven en spugen. Degoutant. Buiten lagen nog wat restanten van overgeefsel. Er lag ook stoelgang voor de trap. Rond 11u waren er verschillende poetsvrouwen aan de slag maar geen enkele die de moeite deed om de stoelgang voor de trappen weg te halen, met als gevolg dat mensen erin stapten. Al bij al: -Basic maar ok motel. -Ze zouden er goed aan doen om bepaalde mensen die zwaar onder invloed zijn, een kamer te geven zonder buren. -Bij de poetsvrouwen ontbreekt werkplezier en engagement, ze doen enkel het hoogstnodige, zijnde hun kamers.

• Beoordeeld op: 12 maart 2024

• Tweepersoonskamer - Rookvrij