2. Hotelbeoordelingen VS

2801 North Roosevelt Boulevard, Key West, FL 33040, Verenigde Staten

#21 van de 51 hotels in Key West

7,4

• Beoordeeld op: 28 april 2024

Topverblijf gehad op heerlijke locatie met oprecht een mooie kamer
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

Wellicht bij incheck aangeven wat de mogelijkheden zijn van de accommodatie. Bijv de bar is geopend of wilt u alsnog ontbijt… is een suggestie

Geweldige kamer, groot, perfecte locatie bij zwembad!

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Prachtig resort maar voor ons te decadent
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

De Resort fee vond ik veel te veel. $48 per nacht! Ook de verplichte Valet parking is niks voor ons. Vergeet je iets in de auto, moet je eerst je sleutel halen om het te pakken en dan weer terug lopen om de sleutel in te leveren 🤷🏻‍♀️

Het is een prachtig resort. De zwembaden liggen als het ware in de binnentuin en door de vele bomen heb je weinig bekijks.

• Beoordeeld op: 23 december 2023

Relax in een mooie omgeving
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

Er stond aangegeven dat er een gratis shuttle naar en van het centrum is maar de rijdt slechts 5 keer per dag. De laatste shuttle naar het hotel is reeds om 4.40 pm. Je bent verplicht om een taxi te nemen of het hele eind terug te lopen.

Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 7 december 2023

Prima uitvalsbasis om Key West te verkennen
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

De opzet en de verschillende zwembaden. Free parking aan de overkant, eenvoudig via de congierge een scooter kunnen huren welke werd afgeleverd bij het hotel, aanrader!

• Beoordeeld op: 6 november 2023

• Kamer met 2 Queensize Bedden en Gedeeltelijk Uitzicht over het Water

Het restaurant viel erg tegen. Simpele ingrediënten waren niet voorradig en het ontbijt was duur en teleurstellend.

Zwembad en kamer

• Beoordeeld op: 5 november 2023

Mooie plek, maar veel te duur voor wat je krijgt.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

Als je voor je rust gaat, moet je niet naar Parrot gaan; ze draaien van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat muziek bij de zwembaden. Alsof iedereen van dezelfde muziek houdt. Die hoor je op je kamer ook. Gelukkig loste het hotel het op om ons een betere kamer te geven, maar de muziek wordt daar niet minder door. Je betaald naast de (dure) overnachting ook nog een verplichte resort fee en verplichte valer parking. Als je daarentegen gratis gebruik wilt maken van de shuttle, je je zelf opgegeven hebt en op tijd zit te wachten, rijdt de chauffeur zomaar weg. Het personeel blijft een beetje passief en totaal niet oplossingsgericht om zich heen kijken. En blijft naar buiten kijken.

Erg mooie lokatie met mooie plekjes op het strand. Bedjes, hangmat.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

Prima kamer, maar parkeren is rip-off
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

Dat je gedwongen wordt om $23,- te betalen om je auto 1 nacht bij het hotel te parkeren. En dat moet dan ook mbv valetparking. Dat is wel een rip-off!

Goede kamer

• Beoordeeld op: 9 september 2023

Mooi hotel, schone kamer

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Prima verblijf, met net wat meer aandacht zou het een luxe resort kunnen zijn maar dat is het net niet.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

Donker, maar werd beter doordat ze aan het snoeien waren

Kamer was top, mooi ruim en praktisch ingedeeld

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Fijn verblijf in Key West. Handig voor grote gezinnen.
    • Villa met 3 Slaapkamers - Toegang voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Je moet verplicht valet parking a 23 dollar per dag afnemen wat erg raar is. Er is een enorme parkeerplaats voor de deur van je hotelkamer waar altijd plek is. Je moet je sleutel afgeven bij de valet parking en vervolgens gaan zij je auto praktisch voor je deur zetten voor je. Onnodig dus als je het mij vraagt.

Conciërge weet veel te vertellen en helpt erg goed bij alle activiteiten. Super!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

• Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

Gezien de prijs van dit hotel mag er wel meer service geboden worden: kamer wordt alleen op aanvraag schoongemaakt, her en der achterstallig onderhoud, tafeltjes bij zwembad zijn vies. Valet Parking schiet zijn doel helemaal voorbij. Nog een 20 dollar per dag extra voor parkeren, waarbij je niet zelf je auto 5 meter verderop mag wegzetten, maar sleutel moet afgeven. Dit is geen service, maar juist belemmerd in je vrijheid en schiet zijn doel voorbij. De hele dag staat muziek hij het zwembad hard aan. Had van ons niet gehoeven.

Ruime kamers. Genoeg handdoeken, gratis zonnebrand en koud water bij het zwembad beschikbaar. Hotel in sfeer van Key West.

• Beoordeeld op: 17 mei 2023

absoluut genieten
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

- Er is een restaurant beschikbaar, maar het eten was niet echt lekker

- Locatie was fantastisch. Pendeldienst naar downtown key west binnen bepaalde uren. - Prachtige omgeving: meerdere zwembaden, sunset pier, privé strand. - We kregen een upgrade omwille van onze honey moon! Prachtige kamer die uitkwam op het strandje.

• Beoordeeld op: 11 mei 2023

prettig maar duur
    • Waterfront King Kamer

service bij aankomst

ligging

• Beoordeeld op: 10 december 2022

de ligging zorgt voor te veel gedoe
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

slechte ligging en onvoldoende mogelijkheden om naar centrum te gaan met het busje. valed parking voor 20 dollar per dag was zo niet nodig, te veel luxe voor dit hotel. restaurant was cheap met ongezonde voeding en plastic bekers. pretenderen een luxe hotel te zijn maar eenmaal daar vinden wij het niet heel bijzonder.

bed was prima

• Beoordeeld op: 28 april 2022

• Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

Betalende valet parking vind ik steeds geldklopperij. Zeker als ze de wagen gwn achter het hotel op de parking parkeren.

Prachtig hotel volledig in de sfeer van key west.

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Slecht
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

We hadden kamer 10a met gedeeltelijk zicht op het water. In de beschrijving staat dat de kamer een patio met ligbedden heeft om lekker te relaxen maar dat is onmogelijk omdat de kamer heel dicht naast een hele drukke weg ligt. Dit verpeste de eerste avond. Gevraagd om een andere kamer. Die kregen we. Ditmaal een kamer met tuinzicht. Wederom was geluid een probleem omdat deze kamers weer naast brommende airco units liggen. Ga er bij dit hotel dus niet vanuit dag je lekker rustig buiten bij je kamer kunt zitten.

• Beoordeeld op: 23 maart 2024

1,0
    Niet juiste weergave van kosten verblijf Parrot Hotel
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

Dat jullie niet de juiste prijs doorgeven en wij daar met extra kosten worden opgezadeld wat wij niet verwachten dit maakt ons verblijf ongeveer 100 dollar wat plus min 20 % is meer aan resort toeslag en opgedrongen valet parking

T weer

• Beoordeeld op: 1 november 2023

verblijf was prima. punten die verbeterd kunnen worden reeds aangegeven
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

belachelijke valet parking! 23 dollar vragen om je auto 10 meter verderop te zetten. management schaam je! In mijn ogen wil het hotel een bepaalde premium uitstralen die door dit soort melk koe constructies alleen maar tegen je werken. Wij kwamen net na het haloween weekend aan op zondag. condoom gevonden bij het zwembad. mensen die wiet roken op hun balkon of gewoon roken…. Zag ook weinig verbods bordjes op het resort. Dat kan duidelijker evt met boete zoals in de andere 11 hotels waar we tijdens onze rondreis verbleven. De Vraag is of dit de “premium” allure is die je uit wilt stralen…… als management hierop reageert dan graag onderbouwd en niet met een standaard antwoordje. zoals bij alle andere reacties over bijv de belachelijke en compleet omslachtige valet parking. Luister naar je klanten en de feedback. we zijn 1 van velen die dit aangeven. Stop die energie in het onderhoud van je resort en een schoon zwembad bijvoorbeeld.

grote kamers, mooie tuin om het zwembad.

• Beoordeeld op: 6 september 2023

• Suite met 2 slaapkamers en uitzicht op de tuin

Ze hadden geen wasserette in

De zwembaden de shuttle service naar het strand de valet parking alles

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Heerlijk ruime kamers en zwembaden en bed. Wel erg overpriced allemaal.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

De valet parking is echt te belachelijk voor woorden. $23 dollar om je auto vervolgens op het eigen terrein te zetten. Je moet nog verder lopen naar je huisje ook door je auto af te geven. Echt schandalig. Eten was ok, maar overall alles behoorlijk overpriced.

Ruime kamers, lekkere zwembaden.

• Beoordeeld op: 9 maart 2023

• Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

Op zich niks. Het is alleen wel erg prijzig. Maar het is het geld meer dan waard voor de echte Key West experience.

Het is een prachtig hotel. Helemaal in de stijl van Key West! Het is een prachtige kamer die ook erg schoon is. Door de meerdere zwembaden die niet te zien zijn van elkaar is het ook niet massaal. Het is echt een paradijs.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2022

Teleurstellend. Zeker de prijs niet waard.
    • Waterfront King Kamer

Het onthaal is zowat het meest onvriendelijke al ooit tegengekomen. De voorzieningen en de kamerservice (niet echt proper gemaakt, basisaanvullingen zijn onvoldoende of slechts gedeeltelijk uitgevoerd) zijn niet op niveau van een 4 sterren hotel. Het is nauwelijks een 3 ster waard.

De kamer (waterfront king) en de gemeenschappelijke ruimtes hebben geen charme en zien er op foto veel beter uit dan in werkelijkheid. De kamer was wel praktisch, ruim en rustig en het zicht vanuit de kamer was wel mooi.

• Beoordeeld op: 17 februari 2024

• Beoordeeld op: 11 februari 2024