2. Hotelbeoordelingen VS

138 West Manhattan Avenue, Santa Fe, NM 87501, Verenigde Staten

#5 van de 11 B&B's en herbergen in Santa Fe

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

• Kamer met Kingsize Bed

problemen met koelkast en microwave werden opgelost door het management die ons een andere woning gaf!

binnentuinen en op wandelafstand van het stadscentrum

• Beoordeeld op: 29 april 2023

1,0
    Basic kamer en bed
    • San Felipe King Room

De toekenning van de kamers nummers is chaotisch. Kamer en bed is basic, Het bed heeft als nadeel dat als je lang bent je kussen eenvoudig aan het hoofd eind op de grond valt, aangezien er een grote open ruimte is aan het hoofdeind van het bed. Dit wordt versterkt doordat het bed ook niet erg groot is. Het bed lag voor mij niet goed, aangezien het erg basic is. Hierdoor een slechte nacht gehad (mij nog nooit gebeurd in de US). Omdat ik 's nachts wakker lag kon ik de langs komende auto's goed horen, aangezien de deur aan de onderkant een grote kier heeft. Ik had hier 2 nachten geboekt, maar vanwege het bed heb ik voor de 2e nacht iets anders geboekt. Voor ik vertrok had ik aangegeven dat ik een slechte nacht had gehad, maar hier kon de beheerster zich niets bij voorstellen, aangezien iedereen goed sliep (Was jammer voor mij aangezien ik nu extra kosten moest maken voor een extra boeking). Alle kamers hebben recentelijk allemaal hetzelfde bed gehad. Hierbij bestaat het complex uit in totaal 12 kamers en bestaat het ontbijt uit een croissant en koffie, niet echt iets was ik bedenk bij een B & B. Was voor mij een teleurstelling, zeker voor deze prijs.

Mooie centrale ligging, goede gelegenheid om in de tuin te zitten. Kan de auto eenvoudig parkeren op het terrein van de locatie. Bij de ontvangst goede informatie ontvangen over wat er te doen is in Sante Fe.

• Beoordeeld op: 13 april 2024

• Kamer met Kingsize Bed