2. Hotelbeoordelingen VS

• Beoordeeld op: 6 december 2022

1,0
    Erg slecht
    • Studio

WORST NY EXPERIENCE EVER!!! De communicatie met de accommodatieverantwoordelijke liep zeer stroef. Telefoonoproepen werden niet aangenomen. Berichten werden pas dagen nadien beantwoordt. Er was een probleem met de betaling maar hier werd niet over gecommuniceerd. Ik heb dit zelf moeten opmerken en smeken om een andere creditcard te accepteren. Ik wist pas enkele uren vóór vertrek naar NY vanuit Brussel dat alles betreffende de accommodatie in orde was en de betaling goed was verlopen. Net vóór vertrek naar NY heb ik de codes ontvangen om de accommodatie binnen te raken. Eenmaal aangekomen in de accommodatie kwamen we tot de constatatie dat deze helemaal niet overeen kwam met de foto's op Booking.com. We waren met 2 maar konden amper bewegen in de kamer. Er was geen plaats voor onze bagage. Op zich dachten we, het is oké, in NY heb je enkel een accommodatie nodig om te slapen want je bent een hele dag op stap. Maar de tweede nacht begon de rookmelder op de eerste verdieping te beepen omwille van een lege batterij. We dachten dat iemand dit wel ging oplossen gezien er mensen effectief wonen in het gebouw. Niets was minder waar, na een nacht met in de verte een constant gebeep en veel lawaai op straat omwille van de slechte isolatie werden we 's morgens wakker en gingen we weer een hele dag op stap. Toen we 's vands in de accommodatie aankwamen beepten alle rookmelders in het gebouw. Waaronder een rookmelder net naast onze kamer. Zo luid alsof het leek dat die in de kamer hing. Ik heb geprobeerd de verantwoordelijke Richard Detner te bellen om het probleem te komen oplossen maar zonder resultaat. Ik heb vervolgens meerdere Whatsapp berichten verstuurd waar de persoon 2u later het volgende heeft op geantwoord: "Can you take it down and Remove the battery..I can't do anything now..Thanks" en verder niets meer. Met 3meter hoge plafonds heb ik halsbrekende toeren moeten uithalen om de rookmelder van het plafond te krijgen.