2. Hotelbeoordelingen VS

#1 van de 7 hotels in Groveland

• Beoordeeld op: 11 juni 2024

Zeer relaxed verblijf
    • Deluxe Suite met Queensize Bed

Zeer in de details verzorgde accommodatie. Zoals de popcorn en het lekkere badzout.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Leuk huisje en goede uitvalbasis
    • Familiestudio

Wij hadden goed contact met Elisabeth via de Booking.com app. Zij had aangegeven dat we niet eerder als 15.00 uur het huisje in konden, maar wel ten allen tijde konden inchecken. Toen we om 14.50 uur wilde inchecken kregen we een snauw van de dame die achter de balie stond dat het nog geen 15.00 uur was. Ook daarna was ze onvriendelijk en niet behulpzaam. Voorbeeld: wij hadden uit de omschrijving van Booking.com gehaald dat er een wasmachine aanwezig was. Heel handig, aangezien wij vier weken aan het reizen zijn. Toen we aan kwamen bleek dit niet zo te zijn. Ik ben toen bij de balie gaan vragen of er gewassen kon worden waarop ik alleen als antwoord: ‘nee’ kreeg. Vervolgens vroeg ik of er in de buurt een wasserette zat, waarop de dame antwoordde dat er waarschijnlijk ‘wel ergens in Yosemite gewassen kon worden’. Toen ik later via de app contact had met Elisabeth, bleek dat ze een wasservice aanboden. Als het mijn accomodatie was zou ik het wel weten; een vriendelijk iemand achter de balie zetten.

Het is goede uitvalbasis voor een bezoek aan Yosemite; ongeveer 30 minuten rijden naar de ingang. Het huisje is netjes, heeft een leuk zitje, een televisie waar je ook bijvoorbeeld Netflix op kan kijken, een heerlijke douche en koffie- en thee faciliteiten. Er zitten een paar restaurants waar je heen kunt lopen en een goede supermarkt!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2023

• Familiestudio

Leuk ingerichte loft van alle gemakken voorzien. Klein charmant dorpje is Groveland. Prima uitvalsbasis voor Yosemite Park.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

• Familiestudio

We wisten niet dat het gebouw op een parkeerplaats staat. Het ontbijt was wel echt een zeer licht ontbijt en was niet aangevuld voor de tweede dag (we kregen ook te horen dat we met zes personen twee dagen moesten doen met een bus fruitsap).

Het was erg leuk ingericht en zeer gezellig, net zoals op de foto's.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

• Deluxe Suite met Queensize Bed

Erg mooie accommodatie op half uurtje rijden van Yosemite Park. Groveland is een erg leuk en sfeervol plaatsje.