2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: Californië
  4. Hotelbeoordelingen San Francisco
  5. Beoordelingen van Hotel Zoe Fisherman's Wharf

Beoordelingen over Hotel Zoe Fisherman's Wharf 4 sterren

425 North Point Street, Fisherman's Wharf, San Francisco, CA 94133, Verenigde Staten

#50 van de 221 hotels in San Francisco

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

Fijn hotel met fijn personeel.
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden

Op het eerste ook ziet het er allemaal mooi uit, maar het is toch jammer dat er bij de renovatie niet heel netjes is gewerkt. Zo zie je dat er slordig is geverfd op verschillende plekken (duidelijk te zien op de randen van de deur), en bijvoorbeeld kitranden heel slordig zijn gezet. De aannemer waar ze mee hebben werkt heeft iig slordig werk afgeleverd. Badkuip was zeer klein/ondiep, en deze was zo te zien ook geverfd. Ook kwam er elke keer eerst bruin water uit de badkraan bij het aanzetten. Dit verdween vrijwel direct daarna.

Personeel is superwelkom en vriendelijk. Bij aanvang met de auto werd mij verteld om lekker rustig aan te doen, en hoefde ik de auto niet direct weg te halen bij de ingang, zodat ik eerst netjes kon inchecken en naar de kamer kon gaan. Locatie is vrij goed, in een paar minuten lopen bereik je Pier 39, maar ook bijvoorbeeld een begin halte van de Cable Car Tram. Het restaurant (Pescatore) in het hotel biedt waanzinnig lekker ontbijt en ook heerlijk avondeten. Aanrader is de paste met bolognese of als ontbij de Egg Benedict. De kamer was op zich wel fijn als gezin, waar wij 2 grote bedden hadden.

• Beoordeeld op: 24 november 2023

Prachtige compacte kamer, zachte bedden, goede ligging, prima ondersteuning na problemen
    • Deluxe met Kingsize Bed

De verhuur van elektrische fietsen, met name informatie over de afstand die met de accu kan worden afgelegd.

Prachtige compacte kamer, heerlijke zachte bedden, goede ligging, prima ondersteuning na problemen met elektrische fietsen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

Hotel op goede locatie!
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Het personeel van het hotel wilde duidelijk weinig moeite doen. We werden in drie minuten ingecheckt en er was geen ruimte voor vragen. Er staat bij de beschrijving dat er koffie- en theefaciliteiten zijn. Echter moest ik ‘s avonds 5,50 EUR betalen voor heet water. ‘ s morgens kon je wel heet water en koffie pakken. Ook staat er dat er een sportschool is. Dit klopt niet.

De locatie is top! Binnen 5 minuten sta je bij Pier 39. De kamer was schoon en netjes. Het personeel in het restaurant was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Fijn verblijf op goede locatie
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Kamer was vrij klein en bed heel zacht

Locatie

• Beoordeeld op: 9 april 2022

• Deluxe met Kingsize Bed

wij hadden een mooie nette kamer met uitzicht op de leuk ingerichte buitenplaats. hier kan me wat chillen na het trotseren van de hills in SF. personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. locatie is ook top. op 5 mins wandelafstand van ontbijtzaken en pier39. lekker verzorgd ontbijt mogelijk in rest vh hotel maar niet incl.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

• Signature King Suite