2. Hotelbeoordelingen VS

7,4

7,5

• Beoordeeld op: 20 mei 2024

• Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Sanitair was netjes maar te weinig tijdens piek momenten

Mooie locatie tov Grand Canyon, prachtige tent met heerlijk bed en stoelen. Wel echt off grid, mogelijkheden om zelf eten te bereiden/bbq.

• Beoordeeld op: 14 mei 2024

Bedden waren fantastisch.

• Beoordeeld op: 7 mei 2024

geweldige ervaring dichtbij de Grand Canyon
    • Tent met 2 Gescheiden Bedden en een Gedeelde Badkamer

geen eten en drinken verkrijgbaar geen handdoeken om je af te drogen

tent was ingericht met 2 bedden 2 klapstoelen 1 tafeltje

• Beoordeeld op: 7 mei 2024

Mooie camping overnachting voor een nachtje!
    • Tent met 2 Gescheiden Bedden en een Gedeelde Badkamer

Onze buurman was dronken en luidruchtig, daar kan de camping natuurlijk niets aan doen maar dat was wel een minpuntje. Douche/toilet is niet heel hygiënisch maar op een camping stel je wat mij betreft ook niet teveel eisen.

Mooie locatie met fijne bedden; personeel was erg behulpzaam en de tent was ook top! Ideale plek om een keertje te overnachten, je ziet ook heel veel sterren!

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Super Glamping verblijf!
    • Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Onverwachte sneeuwstorm eind april maakte het frisjes om de grand canyon te bezoeken.

Rustige ligging, 3miles van de hoofdweg, in the middle of nowherre, wat we fijn vonden, vriendelijk onthaal, behulpzaam, tenten zijn ruim en ligging ver van mekaar, sober sanitaire blok (4toiletten incl douche in totaal) maar uitbater probeert het wel netjes te houden, sterk dat er op zo'n aparte ligging een foodtruck beschikbaar is, ideale uitvalsbasis om de Grand Canyon met huurauto te bezoeken. Bijzondere ervaring.

• Beoordeeld op: 16 april 2024

• Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Sanitair Bijbetalen voor verwarming in de tent, dit was op vorige verblijven inbegrepen

Vriendelijk personeel Lekkere hamburgers

• Beoordeeld op: 23 november 2023

• Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Het was echt een super! Geweldig wakker worden in deze prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 12 november 2023

Een prachtig avontuur waarbij je tegelijk heerlijk tot rust kan komen
    • Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Helaas ging de tweede dag de rits van de voorkant van onze tent kappot, maar de medewerker had ons direct een nieuwe tent aangeboden, waardoor dit probleem al snel verholpen was. Er waren niet veel restaurants in de buurt en helaas was de food truck van de Wander Camp niet actief. Wel kon je goed eten bij het restaurant van de Grand Canyon Inn waar je in 10 minuten bent met de auto.

Tijdens onze reis in de Verenigde Staten was dit een van onze favoriete en meest memorabele verblijfplaatsen! Dit voelde waanzinnig avontuurlijk. 's Nachts was de sterrenhemel prachtig en hoorde je de coyotes in de verte huilen en blaffen. Het was ook heerlijk om even off-grid te zijn, midden in de natuur, omsingeld door een prachtig uitzicht. Hier kom je echt tot rust! De tent was voorzien van een heerlijk comfortabel bed met genoeg dekens om de koude nacht door te komen. Het was maar een half uurtje rijden vanaf de Grand Canyon National Park. De medewerkers waren ook vriendelijk en de badkamers waren netjes en schoon. Het was ook erg fijn dat ze je voorzien van lampjes die overdag opgeladen worden middels UV stralen.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

• Familiekamer

Veel geluid tijdens rusturen ook auto’s in vroege ochtend & na 11en Badkamer & toiletten in 1 ruimte

Mooie sterrenhemel Unieke locatie

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

• Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Koude douches, geen food truck, vieze kookspullen.

De tent, heerlijke bedden, de locatie, de sterrenhemel en het kampvuur

• Beoordeeld op: 6 oktober 2023

Leuke ervaring
    • Tent met 2 Gescheiden Bedden en een Gedeelde Badkamer

Lokatie, in natuur. ‘S avonds sterren zien

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

Toffe off the grid ervaring

De locatie en de rust

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

Uitstekende kampeerlocatie
    • Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Het is onhandig dat er geen handdoeken zijn. Dit staat netjes in de beschrijving maar als je op doorreis bent heb je deze niet altijd bij je. Daarnaast zou de verlichting bij de ingang/uitgang van het terrein beter kunnen.

Het kamp is weg van de grote weg. De weg er naartoe is onverhard maar prima te rijden. Als je er eenmaal bent is het zeer de moeite waard. Het is er stil, precies wat we zochten. We hebben een kampvuur gemaakt en genoten van de ondergaande zon. De bedden in de tent zijn goed en de dekens dik. Het heeft ons warm gehouden in een nacht met -5 graden Celsius (25 fahrenheit). Dit is een aanrader als je op betaalbare afstand wil zitten van de Grand Canyon en zonsondergang of zonsopgang wil bekijken.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

• Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Foodtruck was al 3 maanden kapot, geen melding over gehad. Dus wij moesten toch weer in het donker met onze auto over de ontzettend slechte weg om ergens avond eten te halen. Kleine moeite om dit duidelijk in de diversen teksten te zetten die ik heb ontvangen. Tenten waren niet schoon, onder het bed lag veel rotzooi, stof en afval van andere mensen. Watervoorziening was minimaal, douches waren niet hygiënisch, geen handdoeken om überhaupt mee te douchen?

De locatie was geweldig! Klein stukje rijden vanuit de South Entrance. Auto mocht bij de tent staan! Grote stukken tekst met voorbereidingen voor het verblijf. Mooie plek voor kampvuur waar de eigenaar je met alle liefde mee wilden helpen.

• Beoordeeld op: 27 september 2023

Onwijs leuke, heerlijke, gezellige ervaring....we hebben genoten met een grote G
    • Tent met 2 Gescheiden Bedden en een Gedeelde Badkamer

Je weet dat je gaat kamperen, off-grid.... dus in die zin viel er niks tegen..... Als ik dan toch wat moet zeggen dan is het de herrie van de aggregaat smorgns vroeg.... Dit omdat ons tentje daar wat dichterbij stond.

Wij kunnen niet anders zeggen dat deze hele ervaring Wanderfull was.... Geweldige tenten, heerlijke bedden, warme dekens voor de koude nachten, en bij een kampvuur met ondergaande zon onze worstjes aan een prikker opgewarmd . Super mooie locatie met een indrukwekkende sterren hemel.... Een echte aanrader als je van camperen houdt. Mariska en Ingrid

• Beoordeeld op: 26 september 2023

Prachtige plek om de Grand Canyon te bezoeken en onder de hemel te slapen.
    • Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

De sanitaire voorzieningen waren vaak bezet, een grotere hoeveelheid aan wc's en douches is een aanrader.

De tent was netjes, schoon en ruim. Heerlijke bedden om bij te komen van al het hiken. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Prachtige locatie, wel erg basic voorzieningen
    • Familiekamer

Weg ernaartoe was drama, niet elke auto kan dat. Voorzieningen waren minimaal, warm water werkte niet, er is echt verder niets.

Absoluut prachtige locatie, savonds de sterrenkijken is een must. Nog nooit zoiets moois gezien. Gezellig opgezet, tenten wel wat dicht bij elkaar. Bed is prima, goed geslapen. Idee is heel leuk! Spelletjes en kampvuur mogelijk. Neem wel eten en drinken mee want er is niets en je rijdt niet voor je lol even op en neer over de zandweg met kuilen.

• Beoordeeld op: 22 september 2023

Ongekende natuurbeleving!
    • Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

De onverharde weg vanaf de doorgaande straat is lang (nog zo’n 6km) en laatste deel is zeer matig. Zonder suv lastig te berijden. 2 campinggasten onderling ruzie om 22-15 uur. Hele camping bij elkaar geschreeuwd terwijl er strikte geluidsrust zou zijn.. 2 kleine dingetjes; 1. Geen buiten zit setje. Moet je vanuit je tent halen. 2. Geen handdoeken gegeven (wel Bedlinnen)

Comfortabele tent en op zich voor een camping keurige douches (8). Waren (nog )netjes toen wij om 16:30 aankwamen. Heerlijke ervaring in de vrije natuur, wat een rust!!

• Beoordeeld op: 21 september 2023

2 fantastische overnachtingen gehad in wandercamp
    • Familiekamer

Het sanitair was prima, maar simpel

De locatie, heerlijk gelegen in de natuur.

• Beoordeeld op: 21 september 2023

• Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Zoals eerder aangegeven laten de sanitaire voorzieningen te wensen over. Het is ‘s ochtends aansluiten in de rij om naar de WC / Douche te kunnen. De weg er naar toe is ‘s avonds onverlicht maar met een SUV is het te doen.

Super mooie locatie. Daarnaast sta je binnen 20 minuten in het Grand Canyon park. Ook lag het bed heerlijk.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

• Tent met 2 Gescheiden Bedden en een Gedeelde Badkamer

Er zijn weinig voorzieningen in de buurt voor eten.

Locatie is prachtig, zeker de zonsondergang en sterrenhemel

• Beoordeeld op: 12 september 2023

Prachtige plek!
    • Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Water bij toilet gebouw was laatste dag op dus wc’s konden niet doorspoelen en niet douchen

Prachtige locatie, ruime en comfortabele tent

• Beoordeeld op: 7 september 2023

Fijn verblijf maar kan hygiënischer
    • Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Sanitair was erg primitief en vloer van de tent was niet erg schoon.

De locatie was prachtig, fijne bedden

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

• Tent met Kingsize Bed en Gedeelde Badkamer

Let op: je moet een flink stuk off road rijden, wij hadden een lage cabrio en die vond dit echt niet leuk. Blij dat we geen schade hebben...