2. Hotellrecensioner VIE
Vietnam Hue Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hong Thien 1 Hotel Gästbetyg: 8,4

”Mycket serviceminded personal.”

• Jade Scene Hotel Gästbetyg: 9,3

”Perfekt läge på en liten lugnare gata men alldeles intill händelsernas centrum. Frukosten hade ett brett utbud, rummet var stort och framför allt personalen var alltid glad och hjälpsam.”

• Cheriladyhomestayhue Gästbetyg: 8,8

”Personalen var vänliga”

• Hue Nino Hotel Gästbetyg: 9

”Nära till allt, trevlig personal, god generös frukost och go säng.”

• The Times Hotel Gästbetyg: 9

”Bra läge, mycket trevlig receptionist.”

• The Scarlett Boutique Hotel Gästbetyg: 9,3

”Bra läge, nära till restauranger och sightseeing. Ändå var det lugnt eftersom det ligger i en gränd och inte mot en trafikerad gatan. Personalen var extremt hjälpsam och trevlig. Vi stannade bara en natt men kommer gärna tillbaka.”

• Hue Ecolodge Gästbetyg: 8,1

”En lugn och säker plats. Rymligt boende och lyxigt. Välstädat och mycket tillmötesgående personal. Sängarna stenhård men personalen försökte så gott de kunde lägga i filtar och andra täcken. Finns aktivitet att boka på boenden som matlagningskurs. utflykter och massage. En härligt stor och ren fin pool. Vädret var emot oss, ingen sol. Men härligt badkar, varmt vatten och varmluftsfläkt gjorde susen för vårt humör. God mat och de hade glass med pannacotta att välja som efterrätt. Fridfullt och vi fick färska blommor på rummet. Cyklar vi lånade funkade och den turen vi beställa fick vi guid med oss som visade oss till ett ställe som gjorde insencstickor och till en målarkonstnär. Dyrt ställe OM man jämför med prisläget i Vietnam men väl värt pengarna om man jämför med dollar.”