2. Hotelanmeldelser for Vietnam

10,0

• Anmeldt: 10. juni 2024

• Suite med 1 kingsize-seng med havudsigt
    • 1 overnatning

Lejligheden virker dog en smule dateret og trænger til mere vedligeholdelse. Entusiastisk personale, men nogle gange langsom respons.

Lejlighedens beliggenhed er meget god, lige ved siden af ​​stranden og tæt på mange restauranter og caféer.

Overnattede: maj 2024

• Anmeldt: 23. maj 2024

• 1-værelseslejlighed med havudsigt
    • 1 overnatning

Vi havde et vidunderligt ophold i Bien Xanh lejlighed. Beliggenheden tæt på stranden er meget praktisk, kun få skridt for at nå stranden. Især altanen har en meget smuk havudsigt. Personalet er venligt og altid klar til at hjælpe.

Overnattede: maj 2024

• Anmeldt: 11. maj 2024

• Familieværelse med havudsigt
    • 1 overnatning

Denne lejlighed har en fantastisk beliggenhed, kun få skridt fra stranden. Værelserne er rummelige og komfortable med alle bekvemmeligheder. Jeg kan virkelig godt lide den lokale morgenmadsservice, der giver en unik og lækker kulinarisk oplevelse. Strandområdet er et fantastisk sted at slappe af og nyde fredelige øjeblikke. Jeg vil helt sikkert vende tilbage her næste gang.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 21. april 2024

"Jeg havde et mindeværdigt ophold her og vil helt sikkert vende tilbage!"
    • Standard-studiolejlighed
    • 1 overnatning

Denne lejlighed er virkelig en ideel destination for din ferie! Værelserne er meget rene og komfortable. Udsigten over byen fra balkonen er fantastisk. Personalets service er meget dedikeret og opmærksom.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 7. april 2024

"Dette er det perfekte valg."
    • Suite med udsigt over byen
    • 1 overnatning

Denne lejlighed tilbyder ikke kun rummelig plads, men også fremragende service. Vi havde et mindeværdigt, afslappende ophold her og vil anbefale det til vores venner og familie.

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 9. november 2023

"Jeg kunne godt lide følelsen her."
    • Familieværelse med havudsigt

Denne lejlighed har en smuk udsigt over Nha Trang-stranden. Det giver komfortabel plads med moderne design og alle bekvemmeligheder sammen med god service.

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 19. december 2023

1,0
    "Worst experience i ever had in Vietnam (lived here for 6 months) Booked a suite with extra large kingsize bed on booking"
    • Suite med 1 kingsize-seng med havudsigt

Check-in var problematisk og forvirrende. CYNIX er ikke et hotel, men et selskab der udlejer lejligheder i hotellet Empyrean. Derfor svært at finde under det navn. Vores vært bad os om at betale inden vi måtte se lejligheden. Han insisterede på, at der ikke var penge på vores dankort, selvom der var masser penge på. Det viste sig, at hans maskine kun accepterede Mastercard, hvilket han tydeligvis ikke var klar over. Efter check-in blev vi vist til lejligheden, værten lukkede os ind og tilføjede mit nummer på whatsapp, hvor han sendte få informationer og skrev at han kunne kontaktes derpå, hvis vi havde brug for noget. Vi spurgte ind til morgenmad på hotellet og det sagde han var for dyrt og anbefalede os at gå et andet sted hen. Vi spiste morgenmad flere gange på hotellet Empyrean og det var lækkert. Da vi senere prøvede at kontakte ham på whatsapp, gik der mindst 7-8 timer før der kom svar. Poolen på 40. Sal kostede 100.000 VND og var ekstremt kold. Ikke egnet til små børn. Vildt meget larm fra gaden, selv på 21. Etage. Pladsen overfor hotellet bruges til koncerter og lignende og lyden reflekterer på nabobygningen og forstærkes. Elevatorer manglede aircondition. Skimmel og beskidt på værelset. Der var en gammel bærbar computer på en hylde, som ikke var fjernet? Housekeeping forstod ikke/respekterede ikke de elektroniske ‘forstyr ikke’ skilte og kom råbende ind ad døren. Måtte lave eget skilt til døren, da vores baby sov lur på værelset. Det resulterede i ingen housekeeping i 3 dage, selvom vi var ude af lejligheden mellem 10-14 hver dag. Generelt et meget skuffende ophold til prisen. Har prøvet mange hoteller i Vietnam og servicen har altid været i orden, men her var værten direkte ubehøvlet.

Udsigten var god

Overnattede: december 2023