2. Hotelbeoordelingen Vietnam

#21 van de 105 B&B's en herbergen in Sa Pa

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

Top!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Super lieve familie die de homestay runt. Daarnaast een top locatie met mooi uitzicht vanuit de cabins. De accommodatie is schoon en heeft alle benodigde voorzieningen. De hike vanuit Eco Hills Homestay door de rijstvelden is ook een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 16 maart 2024

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Als je op zoek bent naar wat rust en een prachtige omgeving ,dan moet je hier zijn. En met een taxi ben je ook binnen 20 min in d3 stad als je wil. Alles is basic maar alles is er wat je maar nodig heb. Het uitzicht en de omgeving is prachtig. De eigenaar en zijn gezin zijn super vriendelijk en helpen je waar ze maar kunnen.Het eten op lokatie is echt heerlijk Zeker een aanrader dit verblijf.

• Beoordeeld op: 15 maart 2024

Logeren bij een prachtig gezinnetje

Dat we moesten vertrekken

Zeer lief, vriendelijk en behulpzaam koppeltje, alles wat je vraagt wordt voor gezorgd. Heel mooie hiking met gids vanuit de homestay. Het ontbijt en diner waren uitstekend. Gelegen juist buiten een rustig dorpje tussen de rijstvelden. Wij hadden de aparte bungalow met prachtig zicht.

• Beoordeeld op: 16 februari 2024

Aanrader!
    • Familiebungalow

Bed erg hard , op gelost met een dubbele topper. Haha

De manager en zijn vrouw zijn bijzonder vriendelijk. Thun spreekt goed Engels en houdt van grapjes maken ,zeer behulpzaam. Een thuis gevoel kreeg ik er van. Eten was goed De bungalow is basic, bed erg hard ,maar met een geweldig uitzicht op de vallei, douche dikke prima.. Locatie ver weg van sapa. Met de huur van een scooter is dat op te lossen. Ik beveel het 100% aan.

• Beoordeeld op: 16 februari 2024

Prettig
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Bij aanvang waren er 2 flesjes water aanwezig, maar daarna niet meer ergens kunnen vullen. Gelukkig is er van alles te koop.

Gezellig huisje. Het was bij ons erg fris, maar de elektrische deken had veel goed gemaakt. De mensen waren erg lief en Thuy sprak goed Engels. Heeft voor ons een scooter en taxi naar het busstation geregeld.

• Beoordeeld op: 28 november 2023

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

We werden hartelijkjk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. De sfeer was familiaal. Topverblijf om de omgeving van sapa te verkennen.

• Beoordeeld op: 17 november 2023

Leuke ervaring
    • Familiebungalow

Het enige puntje wat tegenviel is dat ik voor 2 dagen een trekking had geboekt en daar achteraf 4.000.000 VND voor moest betalen. Wellicht niet duidelijk met elkaar gecommuniceerd, maar ik vond dit wel heel erg veel. Hier kwam ik ook achter nadat ik de trekking guide een extreem hoge fooi had gegeven omdat ik had vernomen dat de trekking prijs niet zo hoog was. De trekking was echt super met een super fijne guide (Sue), dus dat is zeker aan te raden. Communiceer wel goed over de prijs.

De familie is heel erg betrokken en behulpzaam bij de gasten. Ik kwam om 04:00 in de nacht aan en ze hadden voor mij een taxi geregeld, fijne check-in en nodigde me uit bij het diner om samen met de familie te eten. Het eten was echt fantastisch en een leuke gezellige sfeer om dit samen te delen met de familie en andere gasten.

• Beoordeeld op: 9 november 2023

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Omdat het veel regende was onze hut een beetje Vochtig. Er is geen verwarming, dus met slecht weer kan het koud zijn. Verder was alles perfect!

De locatie is goed. Leuke bungalowtjes met een prachtig uitzicht over de rijstvelden en nabij gelegen dorpje waar je lopend heen kan om wat te eten en te drinken. In de avond aten we bij de homestay zelf wat echt een aanrader is. De familie is erg lief en zorgt dat je niks te kort komt.

• Beoordeeld op: 9 november 2023

Geweldige ervaring dankzij Thuy
    • Familiebungalow

Niks. Als je houdt van een fijne plek met lieve mensen op een prachtige plek, is dit de homestay waar je wilt zijn in regio SaPa.

Alles beviel ons. Allereerst het inchecken om 2 uur snachts vanwege de bus vanuit Ha Giang. Geen probleem. Ze regelen een taxi en er is iemand op locatie die je helpt met inchecken. Er is absoluut 1 ding wat eruit springt. De lieve gastvrije familie die deze homestay runt. Zowel de gastheer Thuy en zijn vrouw doen hun uiterste best het verblijf zo fijn mogelijk te maken. Ook hun lieve kinderen zorgen voor sfeer waar nodig. Een mooie mix van het gevoel van slapen bij mensen thuis en een eigen ontspannen plek met genoeg privacy met geweldig uitzicht. Hoogte punt; wij mochten mee eten met het familie dinner. Wat een geweldige ervaring. Nogmaals veel dank aan Thuy en zijn vrouw.

• Beoordeeld op: 1 september 2023

• Familiebungalow

Dat we weer weg moesten.

Heerlijke homestay iets buiten Sa Pa. Natuurlijke omgeving met een geweldig uitzicht. Heerlijk rustig. Homestay wordt gerund door een alleraardigste familie die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Eigenaar spreekt erg goed Engels. We hebben via de homestay een trekking (bamboe forest) van ongeveer 11 km geboekt met Mimi. Echte aanrader. Ze nam ons zelfs mee naar haar huis om haar zelfgemaakte klederdracht te showen. Laat je niet afschrikken door het feit dat er geen airco (wel waaiers) is want wij waren er eind augustus en het was 's nachts prima te doen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Super mooie dagen gehad in Sapa!
    • Familiebungalow

Keiharde muziek midden in de nacht van de buren, kraaiende haan en blaffende hond.

Mooie bungalow met fantastisch uitzicht! Super gave georganiseerde trekking bijgeboekt!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Fantastisch!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Fantastisch uitzicht in een rustig dorpje met mogelijkheid tot trektocht door rijstvelden met lokale guide. Dank voor alles!:)

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

Prachtige plek in een rustige omgeving.
    • Familiebungalow

We kwamen heel vroeg aan met de nachtbus en konden eerder inchecken. Prachtig uitzicht vanuit het hutje en het personeel is super vriendelijk. Het ontbijt en diner was ook erg lekker! Omdat je buiten het centrum zit, kom je er echt tot rust.

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Wij hebben genoten van de gastvrijheid en natuur

Geen opmerkingen

Mooie natuur, prachtig uitzicht. De mensen waren heel aardig en vriendelijk. Ook hun trekking van 1 dag naar bamboe forest en waterval waren top

• Beoordeeld op: 18 juli 2023

Super ervaring
    • Familiebungalow

Met zekerheid de uitbating ! Dinh zorgde erg goed voor ons, we kregen veel uitleg en héérlijk eten, ook met uitleg als je interesse hebt. Er is ook niet onmiddellijk iets anders in de buurt maar het eten was perfect. Alle kamers zijn in aparte hutten, simpel en zonder airco maar met prachtig uitzicht. Er is ook wasservice beschikbaar. Wij verbleven twee nachten, dat was perfect. Ter info: de nachttreinen van en naar Sapa zijn overigens allemaal erg goed.

• Beoordeeld op: 29 maart 2023

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Enorm vriendelijk personeel en heerlijk eten! Het is een mooie accomodatie met een prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 23 maart 2023

Perfect!

Wifi kan beter

Geweldig lieve host op een prachtige locatie. Wij hebben 2 dagen trekking gedaan vanaf hier en dit was erg goed geregeld. Lekker avondeten en prima ontbijt. Een aanrader als je in Sapa bent!

• Beoordeeld op: 16 maart 2023

Niet van toepassing.

De host was heel verwelkomend en gastvrij, dit heeft heel erg bijgedragen aan mijn fijne tijd hier. Ook de trekking die je via de homestay kan doen is zeer aan te raden. Alles top geregeld! Daarnaast het hutje waar ik sliep en het uitzicht daarbij waren geweldig!

• Beoordeeld op: 9 maart 2023

Singh is een lieve host en doet alles om het je naar je zin te maken

geen opmerkingen

Mooi panorama raam

• Beoordeeld op: 3 maart 2023

FANTASTISCH 👍
    • Familiebungalow

De bungalows zijn fantastisch.Prachtig uitzicht over de bergen. We gingen eind februari en was er nog fris maar leuke verassing dat we elektrisch deken hadden in ons bed. Zeel lekkere hotpot gegeten. Ontvanst was ongelofelijk. Meisje die er samen met haar gezin de gasten verwelkomt doet dit super. Ze doet echt alles voor de gasten.

• Beoordeeld op: 16 februari 2023

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Uitzicht vanuit de kamer is echt super !

Hele mooie rustige accommodatie, perfecte uitvalsbasis voor een trekking. Gastvrouw en heer waren super aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 januari 2023

Dit wil je niet missen!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Inherent aan de winter, dus ligt niet aan de locatie, er is naast een elektrische deken in je bed en vuurschaal in de gemeenschappelijke ruimte geen verwarming. Ben je hier op voorbereid is dit echter geen probleem.

Locatie ‘of the beaten track’ origineel, met uitzicht en de geweldige gastvrouw Dinh die ons enorm welkom heeft laten voelen en veel heeft geregeld. bijvoorbeeld scooters, batik workshop, trekking. daarnaast hebben we er heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 28 december 2022

Top
    • Familiebungalow

Het weer werd ietsje minder. Daar kan niemand iets aan doen. Dus niets viel tegen.

De gastvrouw was supervriendelijk. Kan goed Engels en is heel behulpzaam. Ze regelt de taxi, tours, bus naar onze volgende bestemming. Leuk uitzicht vanaf onze homestay op de rijstvelden. Heerlijk samen gegeten erg gezellig.

• Beoordeeld op: 8 november 2022

Prachtige locatie met geweldig uitzicht vanuit je bed.
    • Familiebungalow

Hou er rekening mee dat je best een stukje van Sapa town afzit (20-30 minuten met de taxi). Dit kan lastig zijn als je snel door wil reizen en bustickets o.i.d. moet regelen.

Prachtige locatie met geweldig uitzicht. Personeel is super lief en behulpzaam. Vanuit hier kun je een leuke wandeling maken met een gids door de mooie omgeving. Alles top geregeld. Taxi naar Sapa is 250k. Zelfs midden in de nacht werden we netjes opgehaald bij het station!