2. Hotelanmeldelser for Vietnam

9,3

8,9

8,2

• Anmeldt: 16. februar 2024

"Vælg dette resort, hvis du bare vil have nogle dage med ro, brug en tre dage her - så trænger du til bedre strand og fle"
    • Bungalow med havudsigt

Resortet ligger (åbenbart) vendt ligesom øens østside på grund, at det ligger på en tange, hvilket gjorde, at vi havde blæst hver eneste dag. Stranden er ikke brugbar, og vandet ikke nemt at bade fra. Sten på bunden og plastik skyller ind. Generelt er Resortet lidt slidt, Morgenmaden var ikke særlig spændende eller prismæssigt, hvad vi havde forventet.

Resortet ligger i rolige omgivelser, det er lille og hyggeligt med et meget venligt personale. Der er dejlig grønt, blomster og palmer omkring en. Vi fik nogle gode dage væk fra larm og scootere. Poolen og værelserne i første række ligger godt. Der er fri shuttle op til Grand World, hvorfra fri shuttle til øens city og Long Beach kører hele dagen - det tager 40 min.

• Anmeldt: 4. februar 2024

5,0
    Rimeligt
    • På rejse sammen med venner
    • Garden View Bungalow

Føltes ikke som et fire-stjernet ressort, der var ikke kælet om detaljerne. Slidt og gammel restaurant og stranden var ikke god. Få liggestole. Vi bad om håndsæbe til badeværelset og fik at vide at det var der ikke og sengene var meget hårde. Vi var lidt skuffede over opholdet.

God pool og fine bungalows

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 3. februar 2024

1,0
    "Kan på ingen måder anbefales."
    • Garden View Triple Bungalow

På booking.com fremstår hotellet som et 4-stjernet hotel. Det er det ikke. Ved en google søgning står der at det er et-stjernet hotel, hvilket mere stemmer overens med virkeligheden. Stranden er beskidt og det er vandet også, fyldt med tang og plastik/affald. Alt i alt, en rigtig ærgerlig oplevelse. Vi havde booket 6 dage her, men valgte at tage et andet sted hen efter to dage.

Poolen var ok - dog var der rigtig meget klor i, så man kunne kun bade lidt tid ad gangen.

• Anmeldt: 18. maj 2024

7,0
    Godt
    • Bungalow med havudsigt

Overnattede: maj 2024

• Anmeldt: 1. februar 2024

7,0
    Godt
    • Sea View Triple Bungalow

Overnattede: februar 2024

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: