2. Hotelbeoordelingen Vietnam

Beoordelingen over Moon Sun Boutique Villa Hotel

lô 784 khu tái định cư thủy bằng thành phố huế 784, Hue, Vietnam

#24 van de 174 hotels in Hue

• Beoordeeld op: 7 juni 2024

Fijn hotel buiten het centrun
    • Standaard Tweepersoonskamer

Erg fijn hotel. Wat buiten het centrum dus lekker rustig. Houd er wel rekening mee dat je dus altijd een taxi nodig hebt of ene scooter. Het personeel was heel vriendelijk en heeft ons heel goed geholpen met al onze vragen. Ook hebben ze voor ons de transfer naar Hoi An geregeld

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 28 april 2024

Uitstekend hotel met een prachtige kamer.
    • Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op het Zwembad

Erg netjes hotel.

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Mooi hotel met heerlijk ontbijt en attent personeel, maar gebrek aan ramen niet optimaal
    • Familiekamer met Bad

Het meerendeel van de kamers heeft geen raam. Dit leidde tot een erg muffe geur waar wij niet heel blij van werden. Ik heb dit ook als feedback doorgegeven. Het hotel heeft een mooi centraal binnenzwembad maar dit zorgt er wel voor dat het hotel een soort van klankkast effect heeft qua geluid. Het hotel was bij ons niet volgeboekt maar kan me voorstellen dat dit tot overlast kan leiden. Daarnaast is het 15 tot 20 min met een taxi om naar het centrum (met alle leuke restaurantjes) te komen. Al met al hebben wij een fijn verblijf gehad maar er kan wel degelijk nog wat verbeterd worden. Prijs / kwaliteit is wel degelijk goed.

Het hotel is een paar jaar oud en erg mooi ingericht. Het personeel is super vriendelijk en attent en het ontbijt is beperkt maar top (je moet kiezen wat je wilt de dag ervoor). Het brood is heerlijk. Er zit ook een koffietentje bij met goede Vietnamese koffie. Daarnaast is op loopafstand een mooi koningsgraf (Thieu Tri) that recent gerenoveerd is (en nog steeds wordt gerenoveerd is) maar erg mooi ligt en rustig is.

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Fijn verblijf

Het ontbijt kan uitgebreider

Super schoon en een leuke knusse accommodatie!

• Beoordeeld op: 13 januari 2024

• Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

Leuk ontworpen hotel met een zwembad in het midden. Hele ruime kamers en vriendelijk personeel. Locatie is echt goed als je een beetje uit de chaos van Hue wilt ontsnappen.

• Beoordeeld op: 8 september 2023

Heerlijk verblijf in een leuk boutique hotel met een gezellige en persoonlijke sfeer!
    • Familiekamer met Bad

Niks eigenlijk. De afstand naar het centrum zou voor sommigen wellicht een nadeel kunnen zijn, maar voor ons was dit geen probleem.

Een heel leuk (en nieuw) hotel met zeer vriendelijk personeel. Vooral Duyen was heel lief en heeft ons met alles geholpen en leuke tips gegeven. Het hotel ligt iets buiten het centrum, maar wel in de buurt van enkele mooie bezienswaardigheden. Wij hadden scooters gehuurd en genoten van de ritjes naar het centrum en terug. Je kunt evt. ook een Grab nemen. De kamers zijn schoon, mooi ingericht en ruim. De badkamer was echt uitstekend. Het hotel heeft een lekker binnenzwembad en het ontbijt was prima verzorgd. Je maakt de avond voor het ontbijt een keuze welk gerecht je in de ochtend wenst. Voor ieder wat wils. Kortom, een heel leuk boutique hotel met een gezellige en persoonlijke sfeer. We komen zeker graag een keertje terug!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

• Familiekamer met Bad

Eigenlijk viel niets mij tegen. Enige is dat ik de lucht in de kamer door de airco erg droog vond waardoor ik wat last van mijn luchtwegen kreeg in de nacht.

Het aardige personeel. Super vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is ook erg mooi. Leuk zwembad ook en mooie kamers.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Heerlijke plek net buiten centrum Hue
    • Standaard Tweepersoonskamer

De locatie is ongeveer 15 minuten met taxi buiten de stad. Het ontbijt is lekker, maar weinig opties.

Prachtig hotel, ruime kamers met alle faciliteiten. Heel aardig personeel. Heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 13 mei 2023

fantastische plek waar we ons thuis voelden!
    • Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op het Zwembad

de afstand naar het centrum is niet te lopen dus je moet een scooter rijden of een taxi nemen, wat prima te doen is

Ruime en hele fijne kamers! heerlijke douche en bad! we kregen een upgrade gratis naar een kamer met bad! medewerkers zijn super aardig! plek is buiten het centrum waardoor het savonds rustig is!

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

Mooi hotel op rustig locatie, catering onder de maat
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Kwaliteit van eten is minder, jammer omdat er geen restaurants in de buurt zijn, zou betere kwaliteit snacks en uitgebreider ontbijt fijn zijn. Wij ontbeten om 8.30 en er stond een koude pot koffie en de thee was op. Personeel in keuken spreekt geen Engels waardoor communicatie over bestelling niet mogelijk is. Wel is men vriendelijk.

rustige locatie, mooi afgewerkte gebouw, moderne kamers, lekkere douche, mooi zwembad

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

• Beoordeeld op: 25 juli 2023