2. Hotelanmeldelser for Vietnam

• Anmeldt: 3. juni 2024

Fabelagtigt
    • Suite med udsigt over byen
    • 1 overnatning

Fordi det er højsæson, er det lidt overfyldt.

Lejligheden har en smuk udsigt over byen, fra balkonen kan du se den smukke by om natten. Forskellige faciliteter, fra swimmingpool, fitnesscenter til SPA.

• Anmeldt: 31. maj 2024

• Suite med 1 kingsize-seng med havudsigt
    • 1 overnatning

Strandlejlighed med panoramaudsigt over havet. Luksuriøst og rummeligt design, velegnet til både familier og vennegrupper. Dedikeret kundeservice, herunder lufthavnstransport. Det omkringliggende område har mange restauranter og caféer.

• Anmeldt: 23. maj 2024

Meget godt
    • Standard-studiolejlighed
    • 1 overnatning

Et par steder i lokalet skal dog opgraderes. Fordi det er en førsteklasses beliggenhed og lige ved feriesæsonen i Vietnam, er det ret overfyldt her.

Vi var meget tilfredse med vores ophold i denne lejlighed i Nha Trang. Fantastisk beliggenhed, kun få skridt til stranden. Værelset er rummeligt, rent og har fuld køkkengrej. Personalet er venligt og altid klar til at hjælpe.

• Anmeldt: 14. maj 2024

• 1-værelseslejlighed med havudsigt
    • 1 overnatning

Fantastisk ferieoplevelse. Ikke kun er havudsigten smuk, men servicen og faciliteterne er også meget gode. Værelserne er rene, fuldt udstyrede, og personalet er venligt og entusiastisk.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 3. maj 2024

• Standard-studiolejlighed
    • 1 overnatning

Denne lejlighed har ikke kun en fantastisk beliggenhed tæt på stranden, men den har også alle de faciliteter du har brug for. Værelset er rummeligt, rent og komfortabelt. Venligt personale og dedikeret service. Det omkringliggende rum er fredeligt, velegnet til afslapning. Vil vende tilbage her hver chance jeg får!

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 2. april 2024

• Familieværelse med havudsigt
    • 1 overnatning

Denne lejlighed er værd at hver en krone du betaler! Jeg havde en fornøjelig ferie med min familie her. Havudsigten kan ikke gå glip af, og beliggenheden i centrum er en stor fordel. Personalet her er meget opmærksomme og altid villige til at hjælpe. Vil vende tilbage, hvis du får chancen.

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 11. oktober 2023

• 1-værelseslejlighed med havudsigt

Hvis du leder efter en romantisk ferie, er dette det ideelle sted. Smukt og komfortabelt værelse, fantastisk havudsigt og charmerende swimmingpool. Personalet er altid klar til at hjælpe og entusiastisk.

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 30. september 2023

• Suite med udsigt over byen
    • 1 overnatning

Denne lejlighed giver dig mulighed for at opleve havet og byen, når du vil. Nyd morgenmad med havudsigt, og nyd derefter byens natteliv inden for få minutters gang.

Overnattede: september 2023