2. Hotelbeoordelingen Vietnam

Beoordelingen over Pavi home

Sử Pán, Sa Pa, Vietnam

#23 van de 105 B&B's en herbergen in Sa Pa

• Beoordeeld op: 15 maart 2024

Heerlijk rustig verblijf in de bergen buiten de drukte van Sapa.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Alles was prima. In de don’t als het warm is, lijken mij de kamers benauwd. Er is wel airco.

Pavi home ligt prachtig in de bergen bij de dorpen van de Hmong. Mooi uitzicht en fantastische eigenaar die je het in alles gemakkelijk wil maken. Hij regelde voor den wandeling in de buurt met een Hmong gids en de volgende dag een autotocht naar de markt en de rijstvelden.

• Beoordeeld op: 7 november 2023

Heerlijk wakker worden met een mooi zicht op de rijstvelden en natuur. Aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Verwacht geen kamer die tot in de puntjes is afgewerkt. Er zijn hier en daar dingen die beter kunnen, zoals de douche en wc die eigenlijk in dezelfde ruimte zitten, waardoor heel de badkamer nat is wanneer je een douche neemt. Dit is minder aangenaam als je daarna naar het toilet moet. De kamer was wel proper. Het gordijn van de kamer is gemaakt van jute, wel gezellig, maar niet helemaal verduisterend.

Goede locatie met een mooi uitzicht. Iets buiten het centrum van Sapa, wat een goede zaak is als je weg van de drukte wil blijven. Gemakkelijk met de bromfiets te bereiken in 25min, die je ter plaatse kan huren. Met de taxi kost het ongeveer 270.000 VND. Het personeel en de eigenaars zijn heel vriendelijk, super gastvrij en het eten is er lekker en vers. Aanrader voor wie graag in de natuur zit. Gezellige kamer!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Topverblijf gehad met goede prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Personeel ook beetje basis Engels aanleren (menu).

Superlocatie Vriendelijk personeel Fantastisch uitzicht Activiteiten te boeken vanuit homestay

• Beoordeeld op: 11 november 2022

Rust, vriendelijkheid en service!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Misschien de gordijnen voorzien van meer privacy.

Zeer vriendelijk en helpend personeel. Ze stonden bij het minste of geringste klaar voor je en elke excursie werd naar volle tevredenheid geregeld. Eigenaar sprak voldoende Engels om je wegwijs te maken in en rondom Sapa. Alhoewel de locatie afgelegen is van cafes maakt dit de locatie juist uniek en rustig. Met 10 minuten lopen zit je bij je een uitgebreide supermarkt. De kitten en de hondjes maakten het verblijf compleet en vooral huiselijk!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2022

Mijn verblijf bij Pavi was fantastisch en onvergetelijk, ik geloof dat dit de mooiste accomodatie i!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Wat een adembenemend mooie locatie. Ik boekte voor 1 nacht maar verlengde 2 keer omdat ik geen afscheid kon nemen van deze prachtige plek. Het personeel was zo vriendelijk, ik werd geholpen met het organiseren van de meest fantastische excursies en elke dag weer kreeg ik heerlijke maaltijden en leuk gezelschap. De kamers, het interieur maar vooral het uitzicht maken deze plek magisch!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

• Standaard Driepersoonskamer