2. Hotelbeoordelingen Vietnam

130 Minh Mang Road, Hue, Vietnam

#10 van de 169 hotels in Hue

• Beoordeeld op: 30 april 2024

• Superior Room - Complimentary Spa Voucher

Zwembad water was wel lauw, maar het was ook 40 graden, dus we begrijpen dat dit bijna niet te koelen is. Shuttle bus ging in de avonduren maar 1x heen en 1x terug een uur later, zou fijn zijn als dit later kon. Maar met de Grab taxi kom je voor 50.000 vdg ook weer makkelijk terug als je langer in de stad wil blijven.

Mooi resort 5 km tot centrum Hue. Mooi aangelegd park, ruime kamers. We kregen een upgrade naar een villa met gebruik van privé zwembad. Dit stukje van het resort was bedoeld voor mensen zonder kinderen. Badhanddoeken bij het zwembad ter beschikking. Voldoende ligbedden aanwezig. Ontbijt het beste van alle hotels die we gehad hebben in Vietnam. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Shuttle bus beschikbaar naar centrum. Massage elke dag, inbegrepen bij de kamerprijs, helemaal heerlijk :) Elke avond werd de klamboe om het bed omlaag gelaten, lichtjes aangemaakt.

• Beoordeeld op: 28 april 2024

Perfect
    • Standard Family Room - Free Benefit & Spa

Het was echt fantastisch! Prachtig zwembad, de allerbeste massage en heerlijk eten bij het ontbijt en in het restaurant. Wij waren met 3 kinderen en hebben een paar dagen heerlijk kunnen ontspannen.

• Beoordeeld op: 2 april 2024

Prachtig hotel in mooie omgeving.
    • Superior Double Room - Free Hue City Tour or Afternoon Cocktail

Een heel mooi hotel, in een prachtige, groene omgeving. Het zwembad is zalig, groot, met voldoende zetels en handdoeken. Het ontbijt is luxueus in een mooi kader, keuze tussen binnen of buiten. Het personeel is super vriendelijk. Speciale dank aan mrs Claudia en mrs Thanh. Zij verzorgden mij super goed nadat ik gevallen was.

• Beoordeeld op: 29 maart 2024

Fantastisch , aanbod ontbijt perfect

Reftergevoel bij ontbijt

Ongeziene perfectie in Vietnam binnen deze prijsklasse

• Beoordeeld op: 18 maart 2024

Mooi resort, grote zwembaden.
    • Superior Plus Double - Room Only- No Breakfast

Ik vind de prijs voor een ontbijt aan de erg hoge kant. Wij zijn dan ook aan de overkant van de straat gaan ontbijten.

Omdat het resort niet volledig bezet was kregen we een gratis opgrade. Erg attent.

• Beoordeeld op: 17 maart 2024

Mooie ruime en groene accomodatie
    • Superior Room - Complimentary Spa Voucher

De bedden zijn erg hard en het avondeten is prijzig. Het personeel is erg vriendelijk, maar het systeem van overal 3x voor tekenen wekt irritatie op. Dit zal.vast een oorzaak hebben, maar ons gaf het een gevoel van niet vertrouwen

Het is mooie accomodatie met heel veel groen en ruim.opgezet. Het heeft een mooi zwembad en de spa was heerlijk.

• Beoordeeld op: 4 maart 2024

Top resort met prachtig ontbijt en heerlijke zwembaden.
    • Superior Double Room - Complimentary Dinner (Food only)

Kamer wat donker en douche in een bad nooit fijn. Nooit doen zou ik zeggen. En we moesten lang wachten op warm water.

Ontbijt top, zeer gevarieerd en uitgebreid; locatie misschien iets te ver van het centrum maar met shuttle goed te doen. Prachtige zwembaden.

• Beoordeeld op: 26 februari 2024

Heerlijk, luxueus en comfortabel verblijf!
    • Superior Double Room - Free Hue City Tour or Afternoon Cocktail

De stoelen die buiten bij onze kamer stonden waren niet erg comfortabel.

Het is een ontzettend mooie locatie, als je binnenkomt ben je meteen in een ‘paradijs’. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Meerdere zwembaden, restaurant (te lekker eten) en een spa (massage zeker aan te raden) Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hebben een heerlijke tijd gehad!

• Beoordeeld op: 14 februari 2024

Een heerlijke plek waar je je welkom voelt.
    • Superior Double Room - Free Hue City Tour or Afternoon Cocktail

Alles was goed!!! We vonden het jammer om weer weg te gaan.

Alles!!! We kregen een voordelige upgrade naar een prachtig huisje met een groot verwarmd zwembad. Dat was fijn, want het weer was wat frisjes. Verder kregen we een welkomscocktail met verse loempia’s. Onze host Thanh was heel attent en zorgzaam. Ze had belangstelling, wij vonden het leuk om met haar te te spreken over het leven tijdens en na Covid, ze dacht met ons mee over bagagevervoer (want we gingen nl verder reizen met de fiets), ze maakte contact met het volgende hotel. En, al het personeel was ontzettend vriendelijk. Dat maakte dat het niet alleen een mooie plek was, maar ook een plek waar je je welkom voelt. Daarnaast was het ontbijt geweldig

• Beoordeeld op: 14 februari 2024

Luxe verblijf waar ook wij ons nog prima thuisvoelden
    • Superior Plus Double - Room Only- No Breakfast

Behoorlijk groot en daardoor kan het bij wat minder gasten nogal leeg aanvoelen.

Rust, reinheid en regelmaat. Een heerlijke plek in een drukke stad. We zijn er een beetje atypische gasten maar hebben genoten van de normaal te luxe plek. Ruime kamer, schoon, rustig. Zeer uitgebreid ontbijt buffet en goed restaurant. Wil je na een scooterrit uit Hoi An even bijkomen ? Ik zeg doen!

• Beoordeeld op: 12 februari 2024

Luxe resort met uitstekende, vriendelijke bediening en service
    • Superior Double Room - Free Hue City Tour or Afternoon Cocktail

Direct buiten het resort is niet veel te doen, naar het centrum is te ver om even naar toe te lopen.

De eerste nacht hadden we een comfort kamer, die was oke. We kregen een gratis upgrade naar een honeymoon bungalow, en die was fantastisch! In een stil deel vh resort, met extra faciliteiten, zoals een verwarmd zwembad. De service en bediening zijn top en het ontbijt is heerlijk, evenals het eten in het restaurant. Je betaalt misschien in verhouding een hogere prijs voor Azie-begrippen, maar het is het wel waard.

• Beoordeeld op: 20 januari 2024

Iets duurder maar zeker de extra euro’s waard als je een paar dagen full luxe wil
    • Superior Double Room - Complimentary Dinner (Food only)

Nvt

All is great, de bedden, het verwarmde zwembad. Zoals velen kregen we ook een upgrade, dus niet de duurste boeken. Lekker rustig eten is top, swim up bar alles fijn

• Beoordeeld op: 8 januari 2024

• Deluxe Family Room - Free Benefit & Spa

Zowel de kamers als het ontbijtbuffet waren top.. Ook het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 9 december 2023

Zoals al benoemd een oase van rust in paradijselijk sfeer
    • Deluxe Room - Complimentary Spa Voucher

Er is niets te vermelden wat niet aan onze verwachting voldeed

In één woord geweldig, een oase van rust! Er heerst een zeer vriendelijke en aangename sfeer. De Spa overtrof al onze verwachtingen. We hebben genoten van het ontbijt en de Vietnamese keuken in het restaurant. De kamer was ruim en erg sfeervol.

• Beoordeeld op: 18 november 2023

Prachtige verblijfplaats in Hue maar wel zeer commercieel.
    • Superior Plus Double - Room Only- No Breakfast

Wij bleven dineren in het restaurant maar de kwaliteit was niet zo goed en niet zo lekker. We namen beiden heel verschillende dingen.

Zeer luxueuze kamer in een gezellig resort. Het enorme zwembad is ronduit zalig

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Verblijven in luxe
    • Superior Plus Double - Room Only- No Breakfast

De afstand vanaf het resort naar het centrum van Hue is wat aan de lange kant. Je kunt dit niet te voet doen. Hierdoor is spontaan een restaurantje pakken lastiger.

We kregen zomaar een upgrade van een standaard kamer naar de Honeymoon suite. Dit was echt geweldig. De kamer was zo enorm groot en bevatte alle luxe die je maar kon wensen. Het was schoon en een fijn verblijf. Wij hebben daarnaast gebruik gemaakt van de spa. Deze was geweldig.

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Mooi resort

Eigenlijk alles

• Beoordeeld op: 14 oktober 2023

Fantastisch verblijf!
    • Superior Plus Double - Room Only- No Breakfast

We konden voor 20 dollar een kamer upgrade krijgen en dit was echt geweldig! We hadden een kamer aan een zwembad in een privé gedeelte. Het personeel was heel erg vriendelijk en wilde ons helemaal in de watten leggen.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2023

Uitstekend verblijf in dit luxe resort met spa & massage, zwembad en restaurant
    • Deluxe Room - Free Benefit & Spa

Het weer! Helaas regenseizoen met stortbuien en dan is het geen straf om hier te verblijven! Wat een luxe en ontspanning om de regenbuien te vergeten.

Wat een fantastisch verblijf! We konden onze kamer upgraden naar de Honey Moon villa voor 20USD. Geen spijt van, grote kamer, buitendouche, eigen zwembad(je), airco, grote badkamer en dito toilet. Het ontbrak ons aan niets. Uitmuntende service van het lieve personeel. Heerlijk ontbijt en s'avonds een uitstekend diner. Ook de spa en massage waren geweldig en zelfs inclusief.

• Beoordeeld op: 23 september 2023

Een heerlijke oase met uitermate vriendelijke mensen.

Niets!

Nog nooit zulke lieve en behulpzame staf meegemaakt. Ieder wil je op weg helpen en je het naar de zin maken. Het is een mooi resort in een schitterende en goed onderhouden tuin. Vooral het zwembad is ook heerlijk. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Overtrof alle verwachtingen
    • Superior Room - Free Benefit & Spa

Uitstekende service. Briljant goed ontbijt. Fijne faciliteiten. De kamer was ontzettend groot. Gratis minibar. Gratis was service.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Zalig genieten in luxe hotel
    • Standard Family Room - Complimentary Spa Voucher

Wat groot en onpersoonlijk naar onze zin, maar dat is een kwestie van smaak

Mooi zwembad, comfortabele kamers, heerlijk ontbijt, zalige (gratis) massage in de spa

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Ontspannend resort bij Hue
    • Standard Family Room - Complimentary Spa Voucher

Deden nogal ingewikkeld over boeken swop

Prachtige kamers Mooi aangelegde tuinen Massage inbegrepen bij kamer was uitzonderlijk goed

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Perfecte plek om een paar dagen te onthaasten tijdens een reis door Vietnam

Rust en ruimte