2. Hotelbeoordelingen Vietnam

#6 van de 177 vakantiewoningen in Hội An

• Beoordeeld op: 3 juni 2024

Best guesthouse in Hoi an. Most lovely staff
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Totaal niets. Het is er perfect.

Wat een ongelooflijk toegewijde en vriendelijke mensen zijn de eigenaren. Ze staan dag en nacht voor je klaar met hulp en advies. Geen moeite is ze te veel. Op de koop toe kregen we een tasje met fruit en zelfgemaakte kokos koeken mee voor de vervolg reis. Zo lief!

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 30 mei 2024

Gastvrije rustige homestay met heerlijk zwembad
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Fijne homestay met zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren. Goede bedden, prima badkamer en een heerlijk zwembad. Vrij gebruik van fietsen is handig omdat je een klein stukje buiten het echt toeristische centrum zit. En heel leuk, er zit een kleine overdekte markt om de hoek met groenten, fruit, vlees en vis.

• Beoordeeld op: 23 januari 2024

Vriendelijke eigenaren, prachtige grote kamers, prima ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

De kamers waren heel groot, mooi en modern. De toilet en de douche hadden allebei een aparte kamer, en wij hadden een prachtig balkon. De ligging is prima, 10 minuten lopen naar het centrum. De eigenaren waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam en zijn altijd in voor een praatje. We kregen een upgrade van onze kamer omdat we er voor een langere tijd bleven. De eigenaar is altijd aanwezig, en blijft beneden tot de laatste persoon thuis gekomen is. Toen we met de bus vertrokken kregen we een zakje met eten mee, heel lief.

• Beoordeeld op: 17 januari 2024

Heel fijn verblijf met lief personeel

Alles was perfect!

De kamers zijn echt super fijn. Groot bed, lekkere douche en lekker ruim. De eigenaar is super behulpzaam en wilt met alles helpen. Zo heeft hij zonder moeite een kookles voor ons geregeld, vervoer en ook een extra nacht blijven was geen enkel probleem. Ook de fietsen die je gratis kan meenemen zijn een pluspunt. De locatie is iets verder van het centrum, maar wel op loopafstand (of met de fiets als je dat zou willen). Ook het strand is maar 20 minuten fietsen. Ontbijt is ook erg goed en niet duur! Daarnaast is het zwembad heerlijk om even in af te koelen.

• Beoordeeld op: 25 december 2023

Beste verblijf tijdens onze hele reis!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Wat een fijn mega bed! Heerlijk schone kamer met balkon en een hele vriendelijke familie! De kokoskoekjes die we kregen toen we weggingen waren niet alleen attent, maar ook erg smaakvol. Daarnaast kregen we prima prijzen voor de tripjes die we wilden maken. Super bedankt! Een duidelijke must-go als je op loopafstand van het soms te drukke oude centrum wil verblijven.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Perfect verblijf, aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Ik heb er echt een top verblijf gehad hier. Ontzettende lieve eigenaren die erg betrokken waren. Ik voelde me zo welkom! De kamer was groot, schoon en voorzien van alles dat ik nodig had. Ontbijt (tegen betaling) was ook zeer goed verzorgd. Accommodatie ligt op loopafstand van het centrum. Verder zijn er fietsen te huur voor bijvoorbeeld een bezoek aan het strand. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Een gevoel van thuiskomen in Hoi An
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Super lieve en warme familie, mooie en super schone kamers, lekker zwembad en zeer behulpzaam in alles. Ze spreken goed Engels, dus altijd leuk om even een praatje te maken. Ik voelde me er helemaal thuis en ben ook weer teruggegaan na een nachtje Cham Island. Ik werd weer met open armen ontvangen.

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Eigenlijk niets.

De kamer was goed schoon. De eigenaren waren super vriendelijk en hielpen je met alles. Je kunt hen alles vragen en ze kunnen alles regelen. Wij vonden het heel luxe dat de fietsen gratis zijn. In nog geen 5 minuten fiets je naar het gezellige centrum. Wij genoten enorm van het zwembad. Er zitten pool towels bij inbegrepen, als je wilt bij iedere keer zwemmen. Het hotel voelt ruim en heel royaal met de verschillende zithoeken, ligbedden en tafel met stoelen. En iedere dag wordt je kamer opgemaakt, iets wat niet standaard is in Vietnam. Wij hebben enorm genoten.

• Beoordeeld op: 6 mei 2023

Geweldig

niks

Wat een fijn verblijf hebben wij hier gehad. De eigenaar en zijn familie waren erg lief en behulpzaam. Ze hielpen ons met het regelen van scooters richting Hue. we kregen zelfs gratis broodjes mee voor onderweg. Het zwembad en vooral de kamer waren erg schoon en mooi. De afstand naar de oude stad was prima te doen. 5 minuten met de gratis fiets. Dankjewel voor dit fijne verblijf.

• Beoordeeld op: 28 april 2023

💯 GE-WEL-DIG!!

X

Tue Tam is in een woord GEWELDIG 💯! De familie doet er werkelijk alles aan om je een veilig thuis-gevoel te geven 🙏🏽. De ligging is perfect, de tuin is mooi, het zwembad zeer netjes! Ik verbleef 4 nachten en elke dag werd mijn kamer schoongemaakt 🧡, zo lief! Ik hoop nog eens terug te keren naar Hoi An en zal dan zeker weer in Tue Tam verblijven.

• Beoordeeld op: 16 april 2023

Top verblijf en een goede ligging dichtbij oude centrum en strand. Lieve mensen die alles voor je regelen.

Niets alles is goed!

De goede ligging. Fijne communicatie en service. De medewerkers doen er alles aan om jouw verblijf zo goed mogelijk te maken. Gratis fietsverhuur. Ook goede ophaal- en wegbreng service naar vliegveld. Kamers zijn schoon en netjes. Elke dag nieuwe handdoeken. Tot slot is het zwembad super fijn.

• Beoordeeld op: 12 maart 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer

Schoon, mooie ruime kamers, prima ontbijt en vriendelijke hosts die je overal mee kunnen en willen helpen. Aanrader!

• Beoordeeld op: 18 februari 2023

Beetje gehorig

Vriendelijk, hygiënisch en moderne inrichting

• Beoordeeld op: 16 februari 2023

warm ontvangst, brandschone kamers en perfecte locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Het was net iets anders dan op de foto, maar dat was geen enkel probleem!

De hosts waren super behulpzaam en lief, we konden alles aan de vragen en toen we weggingen kregen we traditionele Vietnamese thee mee naar huis.

• Beoordeeld op: 13 februari 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Mooie schone kamer, op loopafstand van het centrum van Hoi An. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 21 januari 2023

Genoten van deze homestay, waarbij ze je als familie behandelen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 5 januari 2023

Heerlijke Homestay
    • Driepersoonskamer met Balkon

De vriendelijke en persoonlijke zorg van de familie

• Beoordeeld op: 27 oktober 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer

Mooie kamer! Werd dagelijks schoongemaakt. En ongelofelijk lief personeel dat hun best doet om het naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer

Hele lieve mensen, die je een warm thuis gevoel geven. Schone kamers, lekker bed, gratis fietsen en een goed ontbijt. Alles is perfect.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2022

uitstekend
    • Driepersoonskamer met Balkon

Het was een perfecte locatie en de eigenaren waren zo ontzettend vriendelijk! Ze stonden altijd voor je klaar en ook kon je gratis gebruik maken van fietsen. Een heerlijk zwembad(je) en de kamers zijn zeer schoon en comfortabel. We zijn zelfs terug gekomen nadat we ook 2 nachten in een hostel hadden geslapen. Het voelde als weer opnieuw thuiskomen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer

De eigenaars zijn super vriendelijk! Mooie, propere kamer! Zwembad (heb je echt nodig hier) Gratis fietsen! Super dicht bij het stadje en bij het strand!

• Beoordeeld op: 11 juni 2022

Geweldig
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Super lieve eigenaresse, ze doen alles om het je naar de zin te maken. Ze regelen transport, brommer verhuur, laundry service, gratis fietsen, paraplu’s, welkomsdrankje, fruit en alles voor een goede prijs. Kamers zijn ruim en schoon en een fijn zwembad om af te koelen na een warme dag. Oude centrum van Hoi An op 10 minuten loopafstand.

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Niks.

De locatie was top! Je kon in t hotel alles regelen: excursies, taxi's, scooter- en fietshuur. Ruime kamer, douche en wc waren apart, erg fijn.

• Beoordeeld op: 11 april 2024