2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika

• Beoordeeld op: 16 december 2023

Fantastisch verblijf
    • Superior Suite-Kamer 4

Niets.

Geweldig verblijf gehad met ontzettende vriendelijke gastheer Ole en gastvrouw Linda. Prachtige locatie. S'morgens een heerlijk ontbijt met uitzicht op de baai . Kamer, het bed en badkamer het was geweldig. Zo mooi.

• Beoordeeld op: 6 december 2023

Een uitstekend verblijf op korte afstand van centrum Plettemberg.
    • Superior Suite-Kamer 4

De guesthouse ligt te dicht tegen drukke doorgaande weg aan. Daar veel lawaai van. Dat viel tegen. Het uitzicht is geweldig mooi.

Vriendelijk echtpaar. Leuk onthaal met een glas wijn en een biertje. Veel info over het huis en de omgeving gekregen. Zeer smaakvolle inrichting van het huis en de kamer. Alles tot in de puntjes afgewerkt. Alleen de koelkast op de kamer maakte veel lawaai. Hebben we uit gezet.

• Beoordeeld op: 5 februari 2023

Erg mooi guesthouse in Plettenberg Bay
    • Superior Suite-Kamer 3

We hebben alleen een tip. Het zou handig zijn om een telnr van de taxi in de ruimte met toeristische info te hangen. Helaas is er geen uber, en hadden we geen telnr van een goede taxi. We zijn 2x toch met eigen auto naar het restaurant gegaan, omdat de eigenaren op dat moment toevallig niet thuis waren.

Prachtig ingericht guesthouse, luxe, modern, sfeervol. Lokatie ook perfect, binnen 5 min in centrum van Plett. Parkeerplaats voor de deur. Mooi zwembad, dat eind van de middag in de schaduw komt. Eigenaren waren zeer bereid om te helpen en tips te geven over o.a. restaurants en plaatsen om te bezoeken. Het ontbijt was geweldig. Warm en koud, alles vers, veel keus, muesli,yoghurt, vers fruit, ook kaasjes. Eieren op alle manieren bereid met alles erop en er aan.