2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Hotelbeoordelingen: Limpopo
  4. Hotelbeoordelingen Bela-Bela
  5. Beoordelingen van Schrikkloof Private Nature Reserve, home of The Lions Foundation

• Beoordeeld op: 27 mei 2024

Geweldig en ontspannend!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Faciliteiten bij de sportfaciliteiten kan beter schoongemaakt worden,

We werden heel warm verwelkomd. Alles was geweldig geregeld. We hadden een rondleiding om alle faciliteiten te zien. De game drive met Moses was onvergetelijk! We voelden ons thuis.

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

Genoten van de rust, de omgeving, het eten, de vriendelijkheid en de dieren

Nvt

Fijne omgeving om te verblijven 🤗

• Beoordeeld op: 5 maart 2024

Niets viel tegen.

De prachtige omgeving, het heerlijke eten, zeer vriendelijk personeel. Het voeren van de leeuwen was zeer interessant en zeker een aanrader om dat mee te te maken.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

De locatie, het personeel, heerlijk eten en the lion foundation

• Beoordeeld op: 11 mei 2023

Een aanrader wanneer je rust en de natuur kan waarderen en het werk van de stichting leeuw.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

De weg erheen is een uitdaging met een kleine SUV. Veel stukken zijn slechts voorzichtig te passeren.

Het geheel klopte in combinatie met de rust en de natuur. We zijn twee dagen in de watten gelegd.

• Beoordeeld op: 23 februari 2023

Perfect verblijf, perfecte verzorging door uiterst aardige maar ook onderhoudend personeel/leiding.

Niets.

Alles, maar dan ook alles was perfect.

• Beoordeeld op: 29 december 2022

De meest prachtige lodge!
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Schrikkloof lodge was de meest bijzondere plek tijdens onze drie maanden reis door zuid Afrika. De accommodatie is ronduit prachtig, wat een stijl! We verbleven drie nachten in de Lion room. Erg stil, prachtig uitzicht en heel erg luxe. Smorgens werden we gewekt door het gebrul van de leeuwen en giraffen voor ons balkon. Het personeel is uitzonderlijk vriendelijk. De manager Thomas is een super gastheer en heel aardig. We hebben veel met hem gepraat, hij heeft veel kennis. Daarbij is hij natuur fotograaf en heeft veel tips. Hij zorgt ervoor dat je je meteen thuisvoelt. De Schrikkloof lodge is eigenaar van een bijzonder project. Vele leeuwen die zijn mishandeld en in circussen hebben gewerkt worden hier liefdevol verzorgd in hun natuurlijke omgeving. De gidsen en voeders van de leeuwen, zoals Moses, waren fantastisch. Wat verrichten zij goed werk en hebben zij veel kennis! De kok maakte elke dag een heerlijk vers uitgebreid buffet ontbijt en een heerlijke avondmaaltijd. Lunch kan ook alla carte. Je wordt echt verwend. Patrick is een geweldige ober. De game drive is geweldig. Zeker bij zonsondergang. En al het inkomen gaat naar de leeuwen opvang. Wat een prachtig initiatief om deze dieren te hebben gered uit gevangenschap en een nieuw, vrij leven te bieden. Door hier te verblijven draag je daar ook aan bij! Je steunt een geweldig doel! De weg is prima te rijden met elke type auto.

Schrikkloof lodge was de meest bijzondere plek tijdens onze drie maanden reis door zuid Afrika. De accommodatie is ronduit prachtig, wat een stijl! We verbleven drie nachten in de Lion room. Erg stil, prachtig uitzicht en heel erg luxe. Smorgens werden we gewekt door het gebrul van de leeuwen en giraffen voor ons balkon. Het personeel is uitzonderlijk vriendelijk. De manager Thomas is een super gastheer en heel aardig. We hebben veel met hem gepraat, hij heeft veel kennis. daarbijfotHij maakt dat je je meteen thuisvoelt. De Schrikkloof lodge is eigenaar van een bijzonder project. Vele leeuwen die zijn mishandeld en in circussen hebben gewerkt worden hier liefdevol verzorgd in hun natuurlijke omgeving. De gidsen en voeders van de leeuwen, zoals Moses, waren fantastisch. Wat verrichten zij goed werk en hebben zij veel kennis! De kok maakte elke dag een heerlijk vers uitgebreid buffet ontbijt en een heerlijke avondmaaltijd. Lunch kan ook alla carte. Je wordt echt verwend. De game drive is geweldig. En al het inkomen gaat naar de leeuwen opvang. Wat een prachtig initiatief om deze dieren te hebben gered uit gevangenschap en een nieuw, vrij leven te bieden. Door hier te verblijven draag je daar ook aan bij! Je steunt een geweldig doel! De weg is prima te rijden met elke type auto.

• Beoordeeld op: 14 december 2022

Fantastisch, één nacht was te kort!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Alles was perfect. Volgende keer een extra nacht. Tip: de Lodge heeft een afgelegen ligging en is bereikbaar via een gravel road en daarna dirt road. SUV is aan te raden!

Hele sfeervolle (Out of Africa stijl) lodge met fantastisch uitzicht over de bush. Persoonlijke service; personeel is zeer behulpzaam, vriendelijk en maakt tijd voor een praatje. Wat een verblijf hier extra bijzonder maakt is de Lions Foundation. In samenwerking met Schrikkloof Private Nature Reserve vangt Stichting Leeuw hier leeuwen op, die voorheen in circussen en dierentuinen etc. zaten. Heel indrukwekkend om de verhalen te horen en deze mooie dieren in het echt te zien. Goed werk wat ze hier doen!

• Beoordeeld op: 20 juli 2022

Fantastisch!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Het personeel en de sfeer

• Beoordeeld op: 21 mei 2023

2,0
    Teleurstelling.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Slechte routebeschrijving, uitermate slechte weg, dus, lekke band, gehorige kamer, bar slecht avondeten. Geen warm water. Duty manager onervaren, reageerd in de eerste instantie niet op klachten, later wel, corrigerende actie, met hulp van de koK. Dank aan garage personeel bij vervangen band.

Goed onbijt

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

• Standaard Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was prima. Lunch te doen maar het diner was wel heel mager.... Je hebt een goede auto nodig om er te komen.

Mooie locatie, wijds uitzicht, dieren die voorbij komen lopen. Geweldig! En we hebben de leeuwen en tijgers gezien tijdens het voeren van de dieren. Ze hebben het er goed!

• Beoordeeld op: 26 december 2022

Mooie ligging maar verblijf ondermaats .
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Op zich een mooi mooie lodge , maar is nog wat werk aan de winkel , achterstallig onderhoud. Kapotte lampen vuile matten etc .Bij aankomst heb ik 4 nummers moeten bellen om het tedere op te komen ? De staf roeit met de riemen die ze hebben erg vriendelijk. Grote groep aanwezig waardoor het eten voor ons tijdens ontbijt op was geen yoghurt meer geen bonen etc . Konden niets meer aanvullen . Hadden 2 dagen geboekt ben na 1 nacht vertrokken . Ik had het mij anders voorgesteld

Ligt op een prachtige plek. Mooi uitzicht .

• Beoordeeld op: 3 juni 2024

• Beoordeeld op: 16 april 2024