2. Hotelbeoordelingen VAE
  3. Hotelbeoordelingen: Dubai Emiraat
  4. Hotelbeoordelingen Dubai
  5. Beoordelingen van The S Hotel Al Barsha

Beoordelingen over The S Hotel Al Barsha 4 sterren

Dubai Science Park, Al Barsha South Umm Suqeim Road, Near My City Center Opposite to Smart School, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#324 van de 714 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 23 november 2021

Wel aan te raden, maar het kan veel beter
    • Executive King Room with 20% Off Food & Beverage (excluding in-room dining)

Ongeveer 3 of 4 keer vergat de housekeeping de handdoeken en moest ik erom vragen. Ik vroeg aan de receptie een kamer met balkon of raam. De man achter de receptie zei dat ze het niet hebben. Maar ze hebben het wel. Dat vond ik jammer. Want elke keer de airco aandoen, word je ziek van.

De housekeeping deed zijn best, vooral Nagendra. De bed slaapt lekker. De douche viel mee, lang wachten op warm water. De roomservice goed. Locatie was goed gelegen en lekker rustig.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Jammer voor het hotel dat sommige mensen het verblijf zo onaangenaam maken!
    • Executive King Room with 20% Off Food & Beverage (excluding in-room dining)

De vrouwen aan de balie zijn een ramp kijken hele dag zuur, zijn soms onbeleefd en helpen je niet verder tenzij je het meerdere keren vraagt. Ook is het brandalarm afgegaan om 7u in de ochtend wegens een fout van een roker te plaatsen in een niet rokers kamer. Toen ik mijn kamer niet meer open kreeg en 2 keer belde naar de servicebalie kreeg ik van de vrouw te horen “die kaart doet het wel je moet gewoon scannen zonder gsm in de buurt” en wanneer ik dan nog na 3 keer proberen niet binnen geraakte dan pas zei ze kom maar naar beneden 1 halen. Verder had ik een kamer met cityview geboekt en keek ik letterlijk naar een muur. Wanneer ik dit aangaf waren alle cityview kamers volzet en heb ik geen compensatie gekregen. Wanneer ik de 2de dag eten wou laten opwarmen zei de balie dat ik dit moest vragen aan de roomservice waarop zij antwoordde dit doen wij niet pas wanneer ik zei ik heb het al gevraagd beneden dan kwamen ze mijn eten halen om op te warmen. De ondergrondse parking is heel klein maar er is veel plek naast het hotel.

De mannelijke werknemers zijn erg beleefd en respectvol. Zowel aan de balie als de housekeepers,…

• Beoordeeld op: 13 december 2022

2,0
    Erg slecht
    • Executive King Room with 20% Off Food & Beverage (excluding in-room dining)

de mederwerkers van de receptie waren super onvriendelijk, en de security kijkt je aan als je binnen loopt alsof ze het liefst hebben dat je weg gaat. hele slechte sfeer met vieze medewerkers al bij al

• Beoordeeld op: 15 maart 2022

Bezoek Expo was een onvergetelijke ervaring.
    • Executive Twin Room with 20% Off Food & Beverage (excluding in-room dining)

Er was een executive room geboekt met 2 losse bedden. Aparte bedden waren belangrijk i.v.m. ziekte. Helaas bleek er geen kamer beschikbaar met 2 bedden. Het kingsize bed was groot genoeg maar voorkwam niet dat mijn bedgenoot telkens door mij wakker werd.

Comfort en hygiëne. En de rolstoelservice. Wij mochten de rolstoel ook buiten het hotel gebruiken.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 13 december 2021

goed
    • Executive King Room with 20% Off Food & Beverage (excluding in-room dining)

algemene service kon wat beter. We kregen bijv. geen rondleiding in de kamer. Er liep ook niemand mee naar de kamer.

Schone kamer en zeer goede bedden. Zeer tevreden over de housekeeping. Mijn complimenten voor Nagendra. Hij bood ons uitstekende service. Daarnaast heeft Yahiya ons goed geholpen met een spoedvraag, complimenten.

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 24 maart 2023

fijn verblijf voor hele goede prijs.
    • Executive King Room with 20% Off Food & Beverage (excluding in-room dining)

fijne en grote kamers. Netjes en schoon. Erg aardig personeel.

• Beoordeeld op: 13 november 2022

top!
    • Executive King Room with 20% Off Food & Beverage (excluding in-room dining)

heel aardig personeel en heel behulpzaam, met name the housekeeping Pavitra!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

• Beoordeeld op: 25 april 2022