2. Hotelbeoordelingen Albanië

#18 van de 144 hotels in Durrës

• Beoordeeld op: 18 juni 2024

100% genieten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Kleine verbeterpuntjes: muziek in de ochtend wat minder hard zetten op het terras waar ontbeten wordt en niet zo up tempo. Huishoudelijk personeel vragen om niet te gillen op de gang naar een collega om 7:30 uur.

Fijne sfeer, erg vriendelijk personeel en prettige andere gasten. Heerlijk zwembad met fijne ligbedden in een mooie tuin. Lekker ontbijt, prima en lekkere lunch en diner faciliteiten. Op loopafstand van het strand. Goede parkeermogelijkheden. En o ja, goede bedden en een mooi balkon.

• Beoordeeld op: 14 juni 2024

Prima verblijf, lekker zwembad.
    • Standaard Tweepersoonskamer

De locatie. Vanwege de snelweg ertussen, was alles 'om' rijden. Lopend wel prima te doen naar het strand. Ontbijt was vrij basic en koud, maar oke

Zwembad was prettig

• Beoordeeld op: 12 juni 2024

• Standaard Tweepersoonskamer

De weg tussen het hotel en zee, als je slecht te been bent kan je beter dichter bij 't strand zitten. Er zijn stalen oversteekbruggen maar omdat ik zwakke knieën heb was het een hele opgave om op het strand te komen.

Zwembad en de rust

• Beoordeeld op: 27 mei 2024

Alles is compleet
    • Standaard Tweepersoonskamer

Fijne plek om te verblijven!

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

• Standaard Tweepersoonskamer

Mooi zwembad maar niet verwarmd.

Prijs kwaliteit, ligt naast de snelweg, waar je géén last van hebt, is zelfs geweldig als je met een auto het land door wilt. En er ligt over de snelweg een loopbrug waardoor je met 10 min op het strand bent, lopend dus. Er is zelfs een parkeergarage onder het hotel met lift naar je etage. Je moet wel kunnen sturen, is niet ruim en er staan genoeg funderingspalen.

• Beoordeeld op: 2 april 2024

Zeker een overnachting waard!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Aan de obers zat een kantje....

De ligging is fantastisch! Paasvakantie dus het fantastische zwembad was leeg. Toffe behulpzame dames aan de receptie!

• Beoordeeld op: 20 oktober 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Omdat het nieuw is, waren sommige kleine dingen nog net niet afgewerkt, maar geen last van gehad

De kamer was erg goed, het eten ook erg lekker. Personeel heel aardig en alles was nieuw

• Beoordeeld op: 20 oktober 2023

Heerlijk verblijf voor met zn 2en.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

In onze kamer zaten bij aankomst rare vlekken op de grond en in de gordijnen, wat een beetje vies over kwam. Verder waren de kamers wel schoon. Bij het ontbijt was het fruit erg snel op en werd niet aangevuld wat wij wel jammer vonden. Als je wat wilt doen moet je wel echt een auto hebben

Super vriendelijk personeel en een hele rustige/gemoedelijke sfeer. Je zat op een steenworp afstand van het strand. De kamers waren zoals op de foto aangegeven en erg comfortabel

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

wij hebben super genoten en gaan zeker een keer terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

geen idee, wij vonden het prima zo.

Het ontbijt was top. de kamers waren prima, genoeg ruimte en schoon. het zwembad, het terras en de ligweide waren voortreffelijk. Het dakterras was een aangename verrassing. Al met al was het hele hotel top.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2023

Erg modern en sfeervol hotel. Een hele fijne plek om te zitten tijdens je rondreis door Albanië
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Er was weinig op aan te merken. Als dit hotel aan het strand had gelegen was het 100% goed.

Het hotel is erg nieuw en modern. De kamers zijn schoon en het is super sfeervol buiten. De weg naar het strand is 5 minuutjes lopen

• Beoordeeld op: 23 september 2023

Uitstekend hotel, aanrader voor de omgeving Durres
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Ons verblijf was uitstekend en er zijn niet echt punten waar we helemaal niet tevreden over zijn. Zoals aangegeven is het ontbijt niet heel uitgebreid maar was voor ons prima. Zo af en toe werkte de wifi niet maar dit duurde max. 5 minuten.

Erg goed hotel die zeker aan onze verwachtingen heeft voldaan. Rustig gelegen maar binnen 5 minuten lopen ben je bij het strand. Personeel is erg vriendelijk. Zwembad is uitstekend en erg schoon, bediening is hier ook aanwezig. Ontbijt is goed, niet heel uitgebreid maar zeker voldoende. Kamers zijn schoon en netjes. Personeel is erg bereidwillig om te helpen bij het regelen van een taxi en/of huurauto.

• Beoordeeld op: 20 september 2023

Super mooi hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Eigenlijk niks. Alles is fantastisch. Ik vind alleen Durres zelf niet zo bijzonder. Maar als je daarheen gaat, deze plek is echt top!

De kamers zijn echt fantastisch! Ook het zwembad is super.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Prima hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De locatie is niet helemaal optimaal, aan een doorgaande weg en niet dichtbij het centrum. Wel is er op een kleine loopafstand een gezellige boulevard en strand/zee. De kamer was redelijk klein. Om op het balkon te komen was soms een uitdaging met de deur en de ruimte tussen het bed.

De kamers waren mooi, schoon en relaxt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook het zwembad is top.

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Super!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het personeel was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Zo hadden wij een probleem ondervonden met de airco. Aangezien deze niet direct gemaakt kon worden kregen wij direct een andere kamer met een werkende airco.

• Beoordeeld op: 6 september 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

Mooie locatie, zoals de naam zegt, op een heuvel Net buiten de drukte maar met 10 minuten sta je op de boulevard Lekker zwembad en ligstoelen Goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 3 september 2023

• Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Tuin

De kamers zijn zeer ruim, schoon en een erg fijne douche. Het zwembad is fijn met voldoende ligbedjes in en uit de zon. Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar voor ons prima. Na het uitchecken hebben we zelfs nog gebruik mogen maken van het zwembad. Je kunt met een loopbrug in 5 minuten naar de boulevard lopen.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

Het was een top verblijf
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Het zwembad was geweldig en het personeel was heel vriendelijk !!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Helemaal top!

Eigenlijk niets.

Hotel was top met mooi zwembad en ligging was rustig. Wilde je naar het strand moest je weg oversteken dmv voetgangersbrug. Maar strand en boulevard afgeladen vol dus snel weer terug naar hotel. Op zondag hadden we live muziek bij het zwembad. Faciliteiten waren uitstekend, modern hotel, onbijtbuffet ruime keuze en lekker. Ook avondeten was prima! En's avonds op dakterras heerlijk loungen met ondergaande zon en uitzicht over de stad. Echt super hotel, blij dat we niet aan drukke boulevard zaten, zou hier zo weer naartoe gaan.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Heerlijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Lopen naar het strand is dichtbij maar je moet wel een stukje langs drukke weg. Goed oppassen dus in de avond.

Heerlijke kamer met alles erop en eraan. Fijn en prachtige achtertuin met zwembad en bar en heerlijke ligstoelen.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Positie, we moesten een straat oversteken met een metalen brug om naar het strand te kunnen

Personeel en service.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Prima!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De WiFi werkt niet tot nauwelijks op de kamer, enkel bij het restaurant/zwembad werkt deze goed. Het ontbijt had veel keus in beleg, maar dit beleg kon enkel op één soort brood worden gedaan. Dit was jammer.

De kamer was prima qua grootte en netheid. Konden eerder inchecken en later uitchecken zonder extra kosten, super fijn! Het zwembad is ruim en er was genoeg plek om te liggen. Houd er rekening mee dat de zon na 15.30 uur praktisch niet meer bij het zwembad komt in verband met de schaduw van het gebouw. Via de weg en daarna een ijzeren brug kan je de ‘snelweg’ oversteken en ben je zeer snel op de boulevard, ideaal! Brug oogt niet stabiel maar is dat wel! Parkeren kan op de heuvel of in de parkeergarage, ook dat is super fijn.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Heerlijke plek om een paar dagen te relaxen.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ruim opgezet, schoon, netjes en modern. Het personeel is vriendelijk en het zwembad is schoon met goede bedjes. De kamer is ruim en het ontbijtbuffet er goed! Aanrader!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Perfecte prijskwaliteit
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De ligging was niet perfect je moest over een brug de snel weg oversteken om op de leuke stukjes tekomen.

Vriendelijk behulpzaam personeel en de prijs is ook goedkoop voor de kwaliteit van het hotel

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Top!

Niets aan te merken!

We kregen een upgrade naar een suite, heel vriendelijk personeel, aangename sfeer. Onze vlucht was om 6 u s ochtends. Ze hebben de avond ervoor twee borden ontbijt gebracht. Goede service. Zeker een aanrader!