2. Hotelbeoordelingen Albanië

Beoordelingen over Rozafa Palace Hotel 4 sterren

Rruga Butrinti, 9703 Sarandë, Albanië

#21 van de 226 hotels in Sarandë

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

Heerlijk comfortabel verblijf om een paar dagen te relaxen in Sarande
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Boulevard is wat verder weg, hoewel in de omgeving er genoeg restaurants, strand en winkeltjes zijn.

Zeer mooie ruime kamer, heel modern, zeer schoon. Behulpzame familie. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

super
    • Deluxe Triple Room with Balcony Sea View

zeer proper

• Beoordeeld op: 21 juli 2023

Top personeel!♡
    • Deluxe Driepersoonskamer met Balkon

Er waren veel lichten in de kamer van verschillende toestellen en snachts sprong het emergency lampje plots aan omdat verschillende keren de elektriciteit uitviel. De laatste nacht sprong zelfs onze tv aan! Onze kamer was aan de kant van de generatoren van de elektriciteit dus die begon dan telkens ongelooflijk veel lawaai te maken wanneer de elektriciteit uitviel.Onze nachtrust werd dus 3 van de 4 nachten verstoord. Onze douchegel werd niet deftig bijgevuld, de eerste dagen ging ik er vragen maar na de 2de keer ben ik zelf een bus douchegel gaan kopen. De douches wisselen af van warm naar koud, op zich geen ramp na een lange hete dag om wat extra verfrissing te hebben. De afstand naar het centrum is een hele wandeling van 30 a 40min en parkeren in sarande is moeilijk. Je kan een bus of taxi nemen. Meestal wandelde we de heen weg en namen we een taxi terug voor 1000 lek. Met een buggy zijn de straten niet super toegankelijk anders deden we deze wandeling met plezier.

Het personeel was ongelooflijk vriendelijk en behandelde onze zoon (baby) alsof hij een klein prinsje was! Dit was tijdens onze reis in Albanië 1 van de leukste verwelkomingen die we gehad hebben. De kamer was ruim en zag er mooi uit met een terrasje en een rekje om je natte bikini of dergelijke op te hangen. Het ontbijt was goed, alles was aanwezig en met veel zorg bereid. Ik at smorgens vers fruit en een omelet met groenten, een aanrader! De iced cappuccino die de supervriendelijke barman maakt was ook echt heerlijk! Flamingo en mangobeach op 5min wandelen van het hotel en verschillende supermarktjes en restaurants in de buurt Omdat het 30min buiten het centrum ligt is het veel rustiger om te verblijven.