2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Stiermarken
  4. Hotelbeoordelingen Trahütten
Oostenrijk Trahütten Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Zo mooi en compleet vakantiehuis als deze hebben wij nog niet eerder gehad. Bij het huis was aan alles gedacht tot in de kleinste details. Zoals een aparte speelhoek voor de kleinste bij de trap met spelletjes, extra lage spiegel voor de kinderen in de badkamer, veel handdoeken voor de hele week en zo kan ik nog wel even doorgaan en dat voor zo prijs. Je bent binnen 10 min. in de stad beneden de berg waar ze echt alles hebben zoals meerdere supermarkten maar ook kledingwinkels en aan de andere kant ben je binnen 15 min. op de berg waar meer dan genoeg sneeuw is om te skiën. Ook hier zijn de prijzen lager dan normaal in de wat populairdere skigebieden. Het is ook rustiger wat wij als zeer prettig hebben ervaren.”

• Alban Berg Villa Beoordelingsscore: 9,7

“Ongelofelijk mooie uitzichten. Goed werkende Wifi. Zeer stijlvol interieur .”

• “PERFECT, met hoofdletters! Een ander woord kan ik er niet voor bedenken. Wat een mooie lodge.....2 mooie slaapkamers met heerlijke opgemaakte boxspring en een 3de slaapkamer voor kinderen of jong volwassenen. 2 badkamers inclusief genoeg handdoeken, wc-papier en -blokjes, zelfs vochtige doekjes! Een prachtig moderne ingerichte keuken met een kookeiland en keukengerei/ pannen/ servies in overvloed. Aan alles is gedacht.... koffie, thee, kruiden, vaatwas tabletten, vuilniszakken. Tevens stond er een kratje met allerlei lekkere streekproducten voor ons klaar. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt als ik een huisje huurde. Dit is precies zoals je het graag zou willen. Mevrouw kwam ook nog even langs om te vragen of alles naar zin was.... zo attent. Dit is zeker een aanrader!!!”

• “De locatie was fantastisch.”

De 5 beste hotels in Trahütten

gebaseerd op 79 hotel reviews op Booking.com