2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk

Beoordelingen over Das Kleemanns 3 sterren

Im Hag 4, 6993 Mittelberg, Oostenrijk

#3 van de 13 B&B's en herbergen in Mittelberg

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

Gastvrij, heerlijk ontspannen en je voelt je welkom.
    • Junior Suite met Balkon

We hebben niet iets wat tegenviel vanaf de aanmelding tot het weggaan.

Het ontbijt was heerlijk, lekkere eigen producten erbij. Ruim voldoende, gevarieerd en heerlijke koffie. Het ontbijt nuttig je in een mooie zaal met prachtig uitzicht op de bergen. Elke morgen zie je er weer naar het ontbijt uit.

• Beoordeeld op: 25 februari 2023

Een super pension met goede gastheer en gastvrouw op een super locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Wij hebben geen opmerkingen. Alles is Top.

Das Kleemanns heeft mooie ruime en zeer nette kamers met een heerlijke douche. Alles is zeer luxe afgewerkt en er is aan alles gedacht. Ontbijt is goed en rijkelijk verzorgd. Van de ontbijtruimte kan men s’middags of s’avonds gebruik maken voor een spel of gezellig samen zijn. Er is de mogelijkheid om tegen betaling fris of alcoholische drank te nuttigen. Er is echt aandacht voor de gasten en niets is te veel. De bus stopt voor de deur. Wij gaan weer terug.

• Beoordeeld op: 13 maart 2022

Geweldig leuk pension in een prachtige omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Dit pension is geweldig. Prachtige kamer, fijne en ruime badkamer, alles is zeer hygiënisch en de (ski)bushalte is voor de deur. Het ontbijtbuffet is prima verzorgd met ook veel lokale specialiteiten. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en hebben nuttige en leuke tips in de omgeving.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 2 maart 2022

Geweldig verblijf, van harte aanbevolen.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Alhoewel wij de ontvangst en de verzorging hartelijk en warm hebben ervaren hadden we meer verwacht van het ontbijt. Er is een tafel gedekt, je wordt persoonlijk ontvangen en je voelt je daardoor erg welkom. Het aanbod bleek echter niet alle dagen consistent en in de dezelfde mate beschikbaar. Geen afkeur, maar punt van aandacht.

De locatie was geweldig, het uitzicht vanaf de kamer (met balkon) fantastisch. Tijdens ons verblijf was er alom sneeuw aanwezig wat natuurlijk bijdraagt aan een sprookjesachtig tafereel. De locatie ligt dichtbij een halteplaats van het openbaar vervoer (bus) Gebruik van de auto bleek tijdens ons verblijf niet nodig. In de directe nabijheid zijn veel gezellige en authentieke eetgelegenheden op loopafstand beschikbaar, Kleinwalsertal bood een gevarieerde wintersportmogelijkheden. Het personeel/eigenaar toonde zich vriendelijk, zichtbaar en aanspreekbaar voor (reis)advies of ondersteuning bij het vinden van de weg in de omgeving.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 6 maart 2022