Beoordelingen over Karijini Eco Retreat 3-sterren

#1 van de 1 hotels in Karijini

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Telerstellend
    • Deluxe Tent Laagseizoen

Geen koelkastje en geen waterkoker, voor alles (koffie, fris) moest je naar de bar/ restaurant gaan. Slechts 1 stopcontact en dat had je nodig voor de fan want het was de eerste dag goed heet in de tent. Je kon je telefoon wel bij de bar leggen om op te laden, maar een mens heeft tegenwoordig een aantal apparaten bij zich die een stopcontact behoeven. Buiten op je terrasje zitten ging ook niet want het stikt er van de vliegen. Douche, wastafel en wc is in de open lucht, opzij van je tent. Dat lijkt heel romantisch maar de tweede avond en nacht regende het en dan sta je dus je tanden in de regen te poetsen en zit je in de regen op het toilet. Wij waren er in november en dan doen ze geen tours meer. Omdat wij geen 4wd hadden konden we zelf een aantal plekken niet bereiken waar we graag met een tour naar toe waren gegaan. Onze reikwijdte in het park was daardoor erg beperkt. Eigenlijk viel alles tegen in verhouding tot de verwachtingen die ze wekken.

Mooie plek en fijn bed.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ligging, personeel
    • Deluxe Tent

Ligging, personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Personeel is erg onprofioneel. Onze tent was niet gereed en het duurde allemaal erg lang voordat wij erin konden.