Beoordelingen over Hotel Apostroff 3-sterren

Lejeunelaan 38, 8670 Koksijde, België

#2 van de 7 hotels in Koksijde

Voor de prijs nee. Locatie ja
    • Grote Tweepersoonskamer

Ontbijt en houding personeel. En de houding tot daar aan toe. Maar k word liever ontvangen door een vrouwlijke receptioniste dan een lompe boer of man. Staat in mijn ogen stukken netter.

Bed en mooi balkon

Heel aangenaam en rustig verblijf

Niets viel tegen.

Het mooie hotel is rustig gelegen. Het beschikt over ruime parkeergelegenheid, gratis. Het ontvangst aan de receptie is heel vriendelijk. Ook al het personeel is uitermate vriendelijk. De kamers zijn zeer verzorgd en heel proper. Het ontbijt is heel goed, alles wat er moet zijn is er, met vers appelsiensap, zelf te pressen, dus uitermate vers. Hier gaan we zeker nog terug. Uitstekende prijs/kwaliteit.

geweldig
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

iets meer uitleg over sauna gebeuren , de dame van donderdagmorgen bij ontbijt kon alleen maar frans spreken en begreep geen andere taal .

geweldig ontbijt

ons verblijf was goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

het ontbijt is goed wij zijn al meer daar geweest het is spijtig dar er geeb airco is als het zo warm is tegen over het hotel een goe restaurant en betaalbaar

Aangenaam, behalve de vocht en schimmelproblemen in onze kamer. Een domper, zeker voor die prijs.

In onze kamer zat schimmel op de gordijnen, het plafond en in het tapijt. Ook in de badkamer bovenaan het plafond. Iedere keer als je binnen kwam in de kamer stonk het naar natte hond en werd je adem afgesneden. Na een paar minuten ging het beter, maar de verluchting was allesbehalve goed. Duidelijk vochtprobleem. Ik begrijp niet hoe dat anno 2018 nog mogelijk is.

Zwembad, rust in het hotel

Super vriendelijk personeel, studio is basis maar groot.
    • Studio - Bijgebouw

Super vriendelijk personeel, studio is basis maar groot. Badkamer was ok. Ontbijtbuffet was ok. Het hele geheel mag misschien nog eens opgefrist worden.

Vooral geschikt voor zakendoeleinden
    • Grote Tweepersoonskamer

Inchecken verliep erg koel en afstandelijk. Ontbijt was zeer matig. Kamer duidelijk aan vernieuwing toe. Zeker het sanitair. Weinig tot geen extra comfort, teleurstellend voor de gevraagde kamerprijs.

Weekend apostroff

Jammer dat bistro apart werd uitgebaat en ook apart te betalen was.

De snelheid, accuraatheid, vriendelijkheid en flexibiliteit van het personeel/management

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Het was een super zonnig en leerrijk kunstweekend aan zee.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er is geen airco op de kamer. Geen voorzieningen van douchgel en/of shampoo. Geen koffie-thee op de kamer. Matrassen zijn veel te zacht en liggen door. Vriendelijkheid van het personeel is ver te zoeken zowel tijdens het ontbijt als bij het verlaten van het hotel.

De ontbijtruimte, zowel binnen als buiten.

Geslaagd!

Iets verouderd & in de gang n luchtje?

Prima ontbijt in de tuin. Sauna en zwembad; ook op de dag van vertrek nog te gebruiken. Service, vriendelijk personeel. Fietsroutes in de buurt. Prijs-kwaliteit verhouding.

Dicht bij het strand en het balkon
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Honden in de eetzaal B.v Hotel regels : Boete van € 2, 50 per item voor naar de kamer meegenomen eten en drinken van buiten het hotel.. Kleine € 140 per nacht is te duur voor zo,n kleine kamer Ontbijt standaard.

Dicht bij het strand en het balkon

Prima adresje om tot rust te komen ....
    • Kleine Tweepersoonskamer

Badprodukten zijn echt wel minimaal . Ontbijt ook eerder sober .

Correcte prijs /kwaliteit verhouding . Professionele zeer vriendelijke receptionist . Zeer aangename opsplitsing van de sauna gedeelten in gelijkvloers en kelder .

Superleuk
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bistro is druk en personeel loopt heen en weer wat nogal onrustig overkomt naar klanten

Heerlijk ontbijt, rustig gelegen en toch dichtbij centrum en tram. Tof zwembad Mooie kamer en grote badkamer met regendouche.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

goed tot zeer goed... goede ligging voor een perfecte wandeling en schoppen in koksijde

Het restaurant verbonden met het hotel was maar matig. Biefstuk taai en vis niet meer voorradig. Het was een zeer koud weekend en het was moeilijk om de kamer op temperatuur te krijgen. Dit zal wel geen probleem zijn in de zomer. Echter complexe niet gebruiksvriendlijke airco...

Upgrade van kamer...

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

op en top

zeker een 4 ster waard . eris zwembad, sauna, hammam in de prijs inbegrepen . het ontbijt is zeer zeer uitgebreid met vers gemalen koffie, vers fruitsap, verschillende soorten brood en ontbijtkoeken, ... en het personeel is super vriendelijk en altijd bereid om te helpen : beter kan dus moeilijk

(H)eerlijk ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer viel wat klein uit.

(H)eerlijk ontbijt. Aangenaam om ter plaatse te kunnen dineren in de bijhorende bistro. Rustig gelegen en toch nabij centrum Koksijde en strand.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Prima hotel op toplocatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Oude matrassen, hele nacht in een kuil gelegen. Op de gang en in de kamer was het bij aankomst snikheet, stond de verwarming op 30??

Locatie: vlakbij zee. Kamer heerlijk stil. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

alleszins voor herhaling vatbaar, echter te kort (slechts 1 dag) - de zeelucht en de rust deed mij g
    • Kleine Tweepersoonskamer

het glazen douchescherm viel tegen(ik kreeg het niet open) en ronduit riskant en het in en uitstappen van het bad was moeilijk (aangezien mijn kleine gestalte en de rugklachten was ik bijna uitgegleden) een step en extra handgreep is geraadzaam!

het ontbijt was uitgebreid en lekker en vooral de nabijheid van de kust viel best mee - vriendelijk onthaal

Vers fruitsap (zelf persen)

Badmantel en badhanddoeken : extra betalen en waarborg geven

Vers fruitsap (zelf persen) Mooie vers aanbod van brood,koeken, enz Goede keuken in restaurant

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Best wel aangenaam hotel

Drukke ontbijtruimte. Personeel aan receptie was correct maar zakelijk, zeker niet supervriendelijk. 'Hoe was je verblijf? Alles in orde?' lijken me geen overbodige vragen bij het uitchecken.

Ruime kamer, mooie badkamer. Alles netjes in orde. Ontbijtbuffet heel uitgebreid.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Ligging, zwembad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Uitchecken aan de receptie. Oudere man was echt niet vredelijk. We konden niet vlug gëeg afrekenen. Hij heeft niks gezegd en we stonden nochtans alleen.

Ligging, zwembad.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

aangenaam maar doe het rechtstreeks via hoteltelefoon!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mijn vrouw kreeg in de late avond , na avondeten een ernstige verteringsprobleem...wij slaagden er niet in iemand te bereiken. Dan maar naar de wachtdienst dokter gebeld via 1207... Onze vraag : had het te maken met een bacterie van de maaltijd of was het een allergische reactie?

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Het was leuk

Ze woude de lichten niet uitdoen om van de led verlichting te genieten. En de 2 jacuzzi's staan te dicht bijeen. En de vegetarische pizza trok op niks voor bijna 15€

Het ontbijt!

Het was een uitgebreid ontbijt in een mooie, moderne...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was in orde, behalve dan dat er een vreemde geur in hing die zelfs met verluchten niet verholpen kon worden.

Het was een uitgebreid ontbijt in een mooie, moderne ontbijtzaal met veel licht. Het zwembad, de jacuzzi en sauna en het restaurant ter plaatse zijn een meerwaarde.

de locatie: hotel ligt dicht bij de tramhalte maar in een...
    • Kleine Tweepersoonskamer

ontbijt : meer vers fruit voor bij de yoghurt Het zou handig zijn als er iemand in de ontbijtzaal zou rondlopen om te helpen / wat uitleg te geven

de locatie: hotel ligt dicht bij de tramhalte maar in een heel rustige buurt en tevens op stap afstand van de zee

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Ideaal voor een kort verblijf, weg van de drukte van de dijk maar toch dicht genoeg bij de zee
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt had iets uitgebreider gemogen in vergelijking met hotels in dezelfde prijsklasse.

Parkeergelegenheid aan de locatie was heel goed. Keurige kamers en vriendelijk personeel.

Prettig verblijf goede locatie
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was eenvoudig, moesten zelf eieren koken, sinaasappels uitpersen en de borden werden niet steeds vernieuwd, ook geen afvalemmertje/bakje op tafel verder was er ook geen verse yogurt plus fruit!

De ruime badkamer en fijn zwembad, bubbelbad en sauna

We komen zeker terug en dit hotel is aan te raden.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er was een spineweb in de hoek van de kamer gedurende de 2 dagen van ons verblijf.

Het ontbijt was heerlijk en alles vers. Zicht vanop ons kamer was de parking, niet zo goed. Onze kamer was niet al te groot maar dat hoeft niet voor ons want we komen er maar om te slapen en ons te wassen.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Een fijn, relaxed hotel, vlakbij het strand met volop mogelijkheden binnen en buiten.

Kan het niet bedenken, wij , moeder en dochter, met een (klein)kind van 4 jaar vonden alles prima.

Het ontbijt was heerlijk en in een gezellige ruimte. Kamer was lekker ruim en de badkamer ook. Verder erg genoten van het binnen zwembad met de bubbelbaden. vooral met 1 regendag erbij, goed toeven daar. Het buitenterras was ook erg gezellig om 's avonds te eten. We waren er 5 jaar geleden al een keer met een kind van 4 jaar geweest en het is nu ook weer uitstekend bevallen

Een opfrissing en modernisatie zou mogen.

Geen ventilatie of luchtverversing op de kamer en in de gang. Waardoor er een muf geurtje (van het vasttapijt?) hangt als de ramen niet openstaan. Enkel een bad in de badkamer zonder mogelijkheid dit bad als douche te gebruiken. Zou simpel op te lossen zijn met een scherm/gordijn en een iets langere sproeikopslang.

Sommige medewerkers zijn heel vriendelijk. Jammer dat die lijn niet over alle collega's wordt doorgetrokken.

Aangenaam verblijf

De vloerbekleding in het hotel heeft zijn beste tijd gekend. Nieuwe vloerbekleding zou het hotel een 'frissere' indruk geven.

Vlot een aangenaam onthaal. Uitgebreid ontbijt en goed restaurant met goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel.

Leuk hotel, moest ik nog eens daar in de buurt iets zoeken ga ik zeker daar boeken
    • Kleine Tweepersoonskamer

Op sommige plaatsen was het niet of slecht afgewerkt of duidelijke sporen van slijtage

Het personeel was heel vriendelijk, veel gratis extra's zoals zwembad/sauna/fitness/parking/... het is vlakbij het centrum en de zee. Goede locatie

Mooie, goede accomodatie. Maar airco is gewenst.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was te benauwd, warm op de kamer. Buiten rond 20 graden. Durf bij buitentemperaturen van 30 graden er niet te logeren. Dus geen airco of slechte verluchting.

Zeer goed ontbijt

Prijzig hotel , hadden voor die prijs meer kwaliteit verwacht
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiëne , vloerbedekking , geen douchescherm in bad, lawaai , vooral langs achterkant hotel, s'morgens om 06u15 vrachtwagens die komen lossen. Wanorde in ontbijtruimte, alles staat op kleine ruimte kris kras door elkaar.

Ligging Hotel.

Een aanrader met veel faciliteiten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was zeer warm. Ofwel kwam dit door de minibar die enorm veel warmte afgaf ofwel door de warme dag (30 graden aan zee)..

Lekker ontbijt en leuk binnenzwembad met jacuzzi.

kort en goed
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleine kamer toch zeker voor die prijs en geen airco spijtig.als je airco wil dan boeken via telefoon.waarschijnlijk ook stuk duurder dan.

ontbijt was super.het personeel zeer vriendelijk.

, alles is aanwezig om een leuk verblijf te hebben
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel aan balie kwam mij nogal familiair over, niet erg professioneel Dame met hond in binnenzwembad, meer controle

Comfortabele kamer, vooral grote badkamer, erg netjes, lekker ontbijt met VERS ! fruitsap

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Fantastisch verblijf gehad
    • Grote Tweepersoonskamer

In de badkamer stond een metalen rek voor handdoeken maar stond volledig los op het bad. Ook het electrisch vuurtje dat boven de deur hing vond ik gevaarlijk

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker, je kan er vers sinaasappelsap persen. De kamer was ruim en de badkamer idem. Personeel was behulpzaam en heel vriendelijkE

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Eéntje om terug te keren
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super ontbijt, gerieflijke kamer, uitgebreide accommodatie (welness) Nuttige bistro waar gezellig getafeld kan worden met een uitgebreide menukaart aan democratische prijzen.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Goed voor 1 nacht slapen maar niet meer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het onthaal was maar matig en de kamer was aan de klein kant. De badkamer is verouderd en is aan een opknapbeurt toe. We hebben al voor 100 euro betere kamers gehad in andere hotels.

Het ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Prima hotel!

Een graag of 1-1,5 minder warm in het hotel mag gerust ... :-)

Het zwembadwater was aangenaam warm - valt vaak vies tegen in andere hotels. Alles goed, zeker voor een 3-sterren hotel. Is op bepaalde punten eigl. 4 sterren waard.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

goede ligging en sauna!

safe op kamer stuk, vele safes aan receptie stuk. airco op kamer alleen koud blazen deuren oud, verf eraf in trappengang vloer stuk, buizen lagen bloot raam in kamer alleen open en toe, geen kip badkamer is vernieuwd maar met oude koude vloer

ontbijt verzorgd, mooie koffie machine: waarom komt er dan alleen slappe koffie uit? sauna en hammam zeer goed! neem eigen handdoeken mee

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Heel erg genoten!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-het was zeer warm op de kamer en in de gang van onze verdieping (1ste)

-We kregen bij aankomst een grotere kamer, super! - lekker ontbijt -mooie faciliteiten -zeer goede ligging

Ontbijt was verzorgd en goed gepresenteerd
    • Kleine Tweepersoonskamer

afwerking : deur aan het zwembad, licht in het sas naar trappenhal was er niet, aansluitingen tv hing uit de muur...

Ontbijt was verzorgd en goed gepresenteerd

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Vertrouwd terug in Koksijde
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alleen een bad ... geen douchemogelijkheid. Aparte geur op de gang

Zeer ruime kamer. Wellness in de kelder is een beetje verstopt maar prettig om even te relaxen.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

De locatie: op wandelafstand van zee.
    • Studio - Bijgebouw

Het ontbijt was gewoontjes: geen verse fruitsla, geen suikervrije yoghurt. De ontbijtzaal was erg druk. De afstandsbediening en het nachtlampje werkten niet, vuilbakje niet geledigd.

De locatie: op wandelafstand van zee.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Aangename ligging - in de prijs zijn het ontbijt en de...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Drie kleine ergernissen die gemakkelijk vermeden kunnen worden - wij waren 15 minuten te vroeg, de kamers waren klaar maar wij moesten wachten (zoals schoolkinderen moeten wachten op de bel om binnen te gaan) - om de zakjes met douchegel te openen is een schaar nodig (en die was er niet) - vers geperst appelsiensap bij het ontbijt is schitterend, maar de (enige) pers was defect

Aangename ligging - in de prijs zijn het ontbijt en de parking begrepen - prijs/kwaliteit is redelijk - kortom voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Zeer rustgevend !!

Het was heel warm tijdens ons weekend en ook op de kamer (dakkamer), en alhoewel er airco was, werkte deze niet voldoende

De kamer was heel netjes en proper!! Ontbijt zeer uitgebreid !

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Uitstekend voor een aantal dagen aan zee.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Tamelijk warm in gang en op kamers.

Lekker ontbijt. Kamer heeft alles wat nodig is. Ruime badkamer. Aangename ligweide, zwembad en horecafaciliteiten. Dicht bij strand en tramhalte.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

heel veel keus voor ontbijt zowel beleg als drank , mooie...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

heel veel keus voor ontbijt zowel beleg als drank , mooie kamer, zeer vriendelijk personeel , bistro aan het hotel, uitgebreide keuze in bistro naast hotel, sauna en zwembad in hotel , ook tafeltennis en snooker aanwezig.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Uitstekend hotel, wij komen hier zeker terug

- geen airco op de kamer; gelukkig lag onze kamer niet op het zuiden want er was een hittegolf die dagen - liever douche dan bad maar is persoonlijk - ruimte waar ontbijt uitgestald staat is nogal krap, niet zo overzichtelijk en op het spitsuur is het drummen

- uitstekende ligging, vlakbij tramhalte en het strand - opvallend rustig s nachts, heerlijk - Mooi terras en bij goed weer kan buiten ontbeten worden - zwembad met toegang tot tuin/terras - Grote kamer, goed bed, ruime badkamer - Smaakvol meubilair in gemeenschappelijke delen, bar, ontbijtruimte, restaurant - goed restaurant/pizzeria - eigenaars en personeel heel klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Geweldige kortvakantie aan zee.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer iets te klein in verhouding van de grote badkamer. Verluchting gangen en kamers?

Sfeer in hotel, ligging nabij strand, parkingfaciliteiten, rust.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Goed verblijf voor een weekendje aan zee!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De fietsenstalling en de weg er naartoe waren eerder moeilijk te bereiken.

De kamers waren netjes, goede bedden en een grote badkamer. Het ontbijt was gevarieerd en verzorgd.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima !
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer had iets groter mogen zijn (was natuurlijk wel een economy kamer) Onthaal was ok, check out niet vriendelijk

Ontbijt was goed. Blij met parking want echt nodig daar. Badkamer netjes en volledig (bad/regendouche/zeepjes ...) Rustig 's nachts

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Goed hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Spijtig dat er huisdieren toegelaten zijn! Tijdens ons ontbijt liep er gewoon iemand met zijn hond door de doorgang van het buffet! Ik heb totaal niets tegen huisdieren, maar vonden het toch niet gepast!

Heel goed matras, en proper!

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Goede uitvalbasis voor plopsaland
    • Grote Tweepersoonskamer

Betere opkuis van de kuisploeg.

Gezellig buitenterras om te ontbijten.geen superdeluxe ontbijt maar toch alles wat men nodig heeft.wel mogelijkheid om appelsiensap vers te persen.

Lekker ontbijt

Kamer was verouderd, kastjes hingen los, gaten in de gordijnen en een onfrisse geur

Lekker ontbijt

Warm in de kamer

Goed ontbijt

Topverblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontvangst super'ontbijt superlekker lekkere koffie verse fruitsap...broodjes veel keuze''top

het restaurant was gesloten

Het ontbijt was heerlijk.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

De ligging, dicht bij centrum en strand en toch rustig
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging, dicht bij centrum en strand en toch rustig Zwembad terras

Een dag is daarvoor te weinig.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer goed ontbijt. Parking mogelijkheid.

Kort en goed

Alles was ok

Alles was prima in orde Iedereen was vriendelijk Ik heb een zeer goede nachtrust gehad

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Kwaliteit van de brasserie niet in verhouding met hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kwaliteit van de brasserie niet in verhouding met hotel. Eten was maar matig.

Wij hadden een studio in het aparthotel.
    • Studio - Bijgebouw

Wij hadden een studio in het aparthotel. Super groot. Genoeg ruimte om de kleine in bed te leggen en zelf nog even lekker te kunnen relaxen

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was veel te zacht, liever hardere matrassen

De uitgebreide wellness

Het verzorgd en gevarieerd ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het verzorgd en gevarieerd ontbijt.

Matrassen waren aan vervanging toe

Matrassen waren aan vervanging toe

• Kleine Tweepersoonskamer

Sommige zaken waren stuk, weinig onderhoud.

Honden toelaten in de ontbijtzaal

Honden toelaten in de ontbijtzaal

Ontbijt was goed.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer: geen makkelijke stoeltjes, en de tv niet op de juiste plaats.

Ontbijt was goed.