Beoordelingen over Best Western Hotel Chamade 3-sterren

Koningin Elisabethlaan 3, 9000 Gent, België

#21 van de 42 hotels in Gent

Een prima accomodatie in een erg mooie stad en een geslaagd weekend met goede vrienden.

De temperatuur in de kamer ( geen airco ) was te hoog en met geopende ramen slapen zorgde voor geluidsoverlasrt.

Vooral de locatie : op loopstand van het station, ook een tramhalte voor de deur. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt.

Standaard hotel met kleine kamers en aardig personeel.

De hotelkamer was erg klein en hoewel de badkamer schoon was, rook het er niet fris. Teveel geld voor het geboden comfort, zeker gezien de ligging buiten het centrum.

Het personeel is erg aardig en behulpzaam.

Heerlijk, ontspannen en prettig verblijf

De inrichting van de kamers was comfortabel maar wel wat gedateerd. Badkamers waren mooi gerenoveerd. De kamer inrichting zou daar op kunnen worden aangepast.

De servicegerichtheid van de medewerkers van de receptie. Het ontbijt was erg goed verzorgd.

aangenaam verblijf

parking was aanwezig in de kelder van het gebouw, wel wat klein

vooral de zeer vriendelijke ontvangst van het onthaal, de ligging, vlakbij de tram richting centrum, ook te voet nog doenbaar, propere kamer, goed ontbijt

De ligging was goed.

Er was 1 lift voor personeel en bezoekers in de voormiddag kon je heel lang op de lift wachten want de linnendames zaten steeds in de lift. Er was ook geen toiletborstel en de batterijen van de aercobediening waren plat.

De ligging was goed.

Dichtbij centrum, gastvrij en schoon hotel

Veel te veel muggen op de kamer en de airco maakte veel te veel herrie. Toch blijft het een super fijn hotel dichtbij centrum

Ontbijt top, personeel vriendelijk Dichtbij met de tram naar hartje centrum

Personeel was vriendelijk en meedenkend.

Heel erg veel lawaai op de kamer, tram reed de hele nacht door en ondanks dat we ver buiten het centrum zaten toch erg veel overlast van jongeren. Slapen met het raam open ging niet door lawaai, met het raam dicht ook niet vanwege de hitte. Niet geslapen dus!

Personeel was vriendelijk en meedenkend.

Op het allerlaatste nippertje, tijdens de Gentse Feesten nog een betaalbare kamer gevonden in Gent.

Geluiden 's nachts. Omdat het zeer warme dagen waren, hadden we het raam opengezet, maar beneden was net een tramhalte, die ook nog zeer druk gebruikt werd wegens de Gentse Feesten.

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel, vooral aan de incheckbalie. Centrale ligging, met de fiets zeer vlot naar het centrum gereden.

prijs/kwaliteit valt mee

De te kleine kast in de kamer 305 lag voor de helft achter een muur waardoor die nauwelijks te gebruiken was.Dit probleem doet zich waarschijnlijk voor in alle kamers die eindigen op 5.

ontbijt lekker en voldoende personeel vriendelijk vlakbij station en tramhalte moderne badkamer met inloopdouche

Zeer goed hotel!

Er was een parkeergarage onder het hotel, dat was ook 1 van de redenen dat ik dit hotel had geboekt. Maar deze was vol bij aankomst. Maar er is ons een goed alternatief aangeboden.

Ruime kamer, uitstekende douche, goed schoon, fantastisch ontbijt. En vooral vriendelijk en behulpzaam personeel! Zeker een aanrader, tramstation recht voor de deur, dus je zit zo in hartje centrum.

Prima hotel voor een paar dagen Gent

Jammer dat er geen bar is bij het hotel, eetgelenheid is in het hotel.

Goede bedden, vriendelijk personeel en tram naar het centrum stopt voor de deur.

Degelijk. Iets te duur voor wat het was.

Basic badkamer, 1 kleine lift voor heel hotel. Niet echt schuld van hotel, maar 20 minuten wachttijd voor een taxi is lang. Vriendelijke receptioniste kon ons niet zeggen of er taxi’s aan het station stonden. Zelf maar tot daar gegaan en er stonden wel degelijk taxi’s.

Goede locatie, prima ontbijt, vriendelijk personeel.

Leuk hotel met fijn personeel.

Ontbijt: we hebben in ons landje toch lekkere kazen en vleeswaren, waarom dan die vrij smakeloze alternatieven?

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker ontbijt met een ruime keuze, snel aangevuld. Propere en ruime kamer.

Het ontbijt was in orde, voor ieder wat wils.

De badkamer viel tegen, vooral de kleine badkuip. Een douche was beter geweest.

Het ontbijt was in orde, voor ieder wat wils. Fruit, ontbijtgranen, koffiekoeken, brood en beleg.

Lekker dicht bij het centrum met prima OV verbinding.

Een bad douche combi is echt niet meer van deze tijd. Of een grote douche of een lekker bad met bubbels. Een combi is van beide net niks.

Lekker dicht bij het centrum met prima OV verbinding.

we waren tevreden van het verblijf

vasttapijt in kamer

Het ontbijt vonden we wat minder (aanbod van producten was voldoende, maar de kwaliteit zou iets beter kunnen). De kamer vonden we ruim en goed; geen last gehad van lawaai. Alles was aanwezig. De badkamer vonden we zeer mooi.

Lekker ontbijt, perfect gelegen, vlakbij station Gent Sint Pieters. Tram stopt voor de deur, ideaal voor beurzen in de flanders Expo. Werd ziek tijdens mijn verblijf, maar uitstekend geholpen door de receptionist,waarvoor nogmaals dank!

Uitstekend hotel

Eigenlijk was alles gewoon goed en zelfs ietsje meer. Vlakbij St.Pieters station en naast tramhalte gelegen. Prima, relatief grote, kamer. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Gratis wifi.

Goed en schoon hotel

Er waren heel weinig stopcontacten in de kamer, en ook niet naast het bed. Maar dat is natuurlijk een detail. Producten in de minibar redelijk prijzig (€3 voor flesje cola, kleine bus Pringles etc.) maar wel fijn dat het er is.

Fijne ruime kamer met mooie badkamer. Uitgebreid ontbijt. Fijne douche. Waterkoker op de kamer. Goede check-in en er werd zelfs aanbevolen om op straat ipv in de garage van het hotel te parkeren omdat dat goedkoper was (gratis parkeren op zondag).

Een no nonsens hotel, niet heel goed, niet heel slecht.

Een no nonsens hotel, niet heel goed, niet heel slecht. Prima als je Gent wil ontdekken als uitvalsbasis, ik verbleef er zakelijk 2 nachten Mijn kamer was niet schoongemaakt ontdekte ik op de tweede avond van verblijf. Er werd door de receptioniste aangeboden dit zelf nog even te doen, maar dat heb ik geweigerd, zo erg was het nu ook niet, omdat ik de volgende ochtend zou vertrekken. Bij vertrek kreeg ik van de op dat op moment aanwezige manager een refund en nogmaals 1000 excuses! Wat mij betreft uitstekend opgelost

Goeie ligging maar basic hotel.

Parking was piepklein en moeilijk. Kamer zelf kon lichte opknapbeurt gebruiken maar was proper. Ruimte voor ontbijt is somber.

De ligging was uitstekend. Kort bij station en tramhalte voor de deur. Badkamer was vernieuwd, was prima. Ontbijt basic.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Aangenaam verblijf, rustig dicht bij station en makkelijk centrum bereikbaar als het weer meezit

goh er viel mij weinig tegen, neen niets viel tegen alles was in orde

zeer goede en vriendelijke ontvangst, mooie kamer met een kluis ( + punt), lekkere douche, goede temperatuur badkamer, goed en lekker bed, mogelijkheid om koffie of thee te drinken omwille van waterkoker op kamer, heel lekker ontbijt met voldoende variatie en heel belangrijk verse koffiekoeken en geen diepvries koeken

super

het klimaat , maar daar kunnen jullie niks aan veranderen

het was perfect / prijs /kwalitiet/ vriendelijkheid / bereik zonder wagen ok en bereikbaarheid stad ok

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Even een weekeindje ertussenuit in de stad Gent.

Eigenlijk niets.

Het personeel was erg aardig. Ontbijt was ook goed. En makkelijk dat de tram voor het hotel stopt. Dit vooral als het weer wat tegen valt. De vervoersbewijzen zijn te koop in het hotel wat ook heel handig is.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Aanrader

zeer uitgebreid ontbijt , vriendelijk personeel , propere en verzorgde kamer een goede ligging , tram stopt voor de deur waardoor er een zeer goede verbinding is met het centrum

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het was een fijn verblijf en als ik niet perse in het centrum wil zijn kom ik hier zeker terug.

Hier moet ik gaan zoeken want ik was zeer tevreden. Geen grote luxe, geen gezellige bar, maar dat vonden wij niet nodig.

Lekker ontbijt. Zeer gedienstig personeel. Comfortabele kamers met uitstekende bedden en kraaknet. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Tramhalte rechtover ingang van het hotel. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed hotel en prima ligging

Supervriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamers. Ontbijt was gevarieerd en werd constant aangevuld. Tegenover het hotel is een tramhalte, binnen 6 haltes ben je in hartje centrum.

Goeie prijs-kwaliteitverhouding. Prima ligging.

Oploskoffie 's ochtends; liever wat meer vers fruit bij het ontbijt. Kamers prima in orde, badkamer recent vernieuwd, heerlijke douche. Hotel heeft algemeen een wat verouderde uitstraling; maar is wel goed en verzorgd. Weinig last van straatlawaai gehad.

Standaard ontbijt. Goed brood en beleg. Niet al te veel vers fruit; koffie is instant koffie uit een automaat. En ik heb 's ochtends échte koffie nodig. ;-)

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Goed verblijf

Beetje sfeerloos hotel, rode vloerbedekking en vitrage in een van de kamers aan vervanging toe. Weinig contact met personeel, die doen hun ding maar verder niet.

Goede bedden en badkamer, ontbijt ook dik in orde. Tram voor de deur ook fijn. Ligt toch wel een half uurtje lopen van centrum.

Bescheiden en duur hotel.

Er is geen parkeermogelijkheid bij het hotel. In de parkeergarage is er plek voor 8 auto's en die worden gebruikt door personeel. Het hotel is aan de drukke weg en parkeerplaats vinden is onmogelijk.

Wij vonden da badkuip erg leuk en ontspanningsgevend. Het ontbijt was ook uitgebreid en lekker.

Een heel fijn verblijf met klasse.

We kregen een prima onthaal door Achmed die onze twee kamers zoals afgesproken via BookingCom heeft gegeven. Ook werd rekening gehouden met een kleine wens i.v.m. ons vertrek de volgende dag. Achmed kan goede gin-tonics maken en is heel sociaal van karakter. Het ontbijt was erg royaal, verzorgd, kraakvers. De kamers zijn heel verzorgd, kraaknet, alsook de badkamers. We hebben 100 % genoten.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Aardig hotel in een fijne stad

Koffie bij ontbijt zeer matig (maar dat lijkt een probleem van heel Gent/Vlaanderen te zijn).

Goed ontbijt met o.a. vers fruit. Waterkoker op de kamer voor thee. Loopafstand van het centrum (20 min), tramhalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Goed hotel, vriendelijk personeel.

Kamers heel goed. (Wel langs weg, maar wij deden 's nachts het raam dicht... prima!) Goede éénpersoonsbedden, ruime badkamer. schoon, Top. Ontbijt goed, alles vers en verzorgd. Wij hadden fietsen gehuurd, want locatie hotel niet in het centrum, wel te lopen. Ook de tram stopt voor het hotel.

Na 23u00 is de receptie gesloten en kan men slechts binnen met de sleutelkaart. Deze werkte niet. De concierge was niet bepaald vriendelijk en verschafte mij de toegang tot het hotel. Besefte blijkbaar niet dat diezelfde sleutelkaart dan ook niet zou werken aan de kamerdeur op de vijfde verdieping. Dus nogmaals helemaal naar beneden en aanbellen waarna de concierge de toegang tot de kamer verschafte. Omslachtig en zonder een woord van verontschuldiging voor het ongemak. Weinig professioneel. Aan de receptie was men wel vriendelijk.

Ontbijt was lekker, badkamer ok, kamer een beetje gedateerd

was oké voor 1 dag

gordijnen muf, overal tapijt. airco maakte veel lawaai

het ontbijt was goed, alles was aanwezig en vers. Er werd constant aangevuld. Goede ligging, vlakbij treinstation. gratis water in de mini-bar.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

We dachten dat het centrum te voet dichterbij was!

Het ontbijt was lekker. Tram stopt voor de deur pluspunt! Heel dicht bij het station indien je met de trein gaat.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Hygiene een dikke NoNo. Het ontbijt mocht er wel zijn, dit was dik Ok. Alsook personeel enkel lof.

Hygiene, eerst kamer 107 lekkage aan de wc. Daarna andere kamer 108, verwarming op badkamer zat vol spetters van ik wil niet weten wat. De wc pot, de vorige gast liet mooie strepen na.

Ontbijtzaal was op de 6e verdieping. Erg gehorig, maar goed verzorgd ontbijt van broodjes, koffiekoeken , ei , yoghurt. Alles was te vinden. Wij hadden een kamer met nieuwe ( kleine ) badkamer en inloopdouche. Helaas nog wel oude vloerbedekking op de grond. Personeel was aardig en behulpzaam. Parking heeft maar plaats voor 6 auto's en is erg krap. Tram recht voor de deur, wandeling ook goed te doen.

Tramhalte voor de deur en ontbijt was gewoon goed.

op de kamer was het warm maar geen airco. Raam kon open alleen was de kamer aan de drukke straatzijde waar veel verkeersgeluid wordt geproduceert.

Tramhalte voor de deur en ontbijt was gewoon goed.

Fijn verblijf!

Modernere kamer, parkeren, erg warm in kamer, geen gehoor gegeven aan persoonlijk verzoek.

Het ontbijt was heerlijk en goede keuze. Mooie badkamer op de kamer, zag er nieuw en schoon uit. Kamer zelf ietwat gedateerd maar netjes en schoon. Centrum ligt op kwartier loopafstand (ook tram voor de deur). Parkeren kan in heel nauwe garage tegen bijbetaling (15 eu p.n.)

Zeer goed ontbijt, comfortabele kamer en zeer vriendelijk...

De kamer was niet klaar toen we wilden inchecken om 16h00. Ze zijn er wel onmiddellijk aan begonnen bij aankomst.

Zeer goed ontbijt, comfortabele kamer en zeer vriendelijk personeel aan receptie.

Was in orde en een aanrader, in de toekomst nog eens langs gaan😉

1 minpunt,sliepen aan de achterzijde en je hoorde de ganse nacht een storend geluid( airco of warmtepomp, kon het niet thuisbrengen)

Lekker ontbijt, meer dan voldoende keuze,ontvangst was heel goed met de nodige uitleg,propere kamer...

Luxe, schoon, vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Echt genoten 👍🏻

Het hotel is mooi verbouwd met fijne bedden en schone, luxe badkamers. Echte verbetering vergeleken met vorig jaar! Op een kleine 20 minuten loopafstand van hartje Gent en met de tram kleine 10 minuten. Fijn om iets verder uit het centrum te overnachten. Rustige omgeving en dicht bij het trein station. Een echte aanrader dys!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed ontbijt, nette kamer.

Veel geluiden van zowel binnen als buiten ! Ondanks het dubbel glas was er veel geluid hoorbaar in de kamer...auto's, mensen, tram.... Ook geluid binnen was vervelend...geluid waterleidingen, toiletten etc.... Verder kleine, oude en trage lift en ontbijt ruimte op de 6de verdieping...dus dan is de trap sneller !

Goed ontbijt, nette kamer.

zeker een goed hotel en dicht bij het station en tramhalte

het ontbijt viel wat tegen, broodjes waren niet vers en de koffie was veel te slap en had weinig smaak.

kamer comfortabel en ruim genoeg, goed ingerichte badkamer

Weekendje Gent in een hotel buiten het centrum.

Zeer dunne muren, we konden alles van de buren horen...

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt :) Ruime kamer en een volledig vernieuwde badkamer met oa. een regendouche.

Lekker en voldoende uitgebreid ontbijt .

Lekker en voldoende uitgebreid ontbijt . We hadden een kamer voor 3 met 3 volwaardige bedden . Dat is niet overal zo , vaak krijg je een uitklapbed. Kamer was dus zeker oké . En de receptionist was vriendelijk en gaf ons nuttige info ivm tram naar centrum en terug . tramhalte voor de deur is ook erg handig . Geen klachten dus zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima kamers, afstand tot centrum prima te lopen of per tram...

warme kamer aan straatkant, dus raam open en daardoor veel lawaai tot vrij laat..

Prima kamers, afstand tot centrum prima te lopen of per tram ( stopt voor de deur )

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Nette kamers, service personeel geweldig en goed ontbijt

Locatie. 25 min lopen naar centrum. Tram stopt voor de deur maar laatste tram vanuit centrum gaat om 23.30 uur.

Nette kamers, service personeel geweldig en goed ontbijt

Goed ontbijt, vriendelijk personeel en goede ligging en bereikbaarheid

Goed ontbijt, voldoende parkeermogelijkheden rondom de accomodatie. Tramstation voor de deur dus centrum makkelijk te bereiken. Te voet ongeveer 20 minuutjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Splinternieuwe badkamer, fijne bedden. Echter aan de voorzijde van het hotel toch wel een beetje geluidsoverlast. Verder top!

Aangenaam en rustig hotel

Perfecte ligging als je met de trein naar Gent komt. Het hotel ligt op wandelafstand van het station ( 5 minuten ) en voor het hotel stopt de tram die je naar het centrum van Gent brengt. De tram komt om de 10 minuten dus je moet nooit lang wachten. In het hotel kan je een 10 rittenkaart van de lijn kopen. Erg behulpzame en vriendelijk personeel.

Heerlijk weekendje weg in prima rustig hotel met parking.

Niets, we waren al eerder in dit hotel dus kwamen een beetje thuis.hee

Het hotel ligt aan de tramhalte. Dus makkelijk naar het oude centrum en de bezienswaardigheden te reizen. We kochten voor twee dagen de Gent card (30 €)voor openbaar vervoer, alle musea, kortingen en zelfs boottochtjes.

Aardige dame bij de receptie, ontbijt was keurig met...

Het interieur op de gangen kan wel een klein opfrisbeurtje gebruiken.

Aardige dame bij de receptie, ontbijt was keurig met voldoende keus, kamers zien er netjes uit. Op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

De ligging was perfect.

De ligging was perfect. Precies voor de deur stopt de tram die je binnen 10 minuten tot het centrum brengt. Daarnaast was het personeel de gehele tijd ontzettend vriendelijk. En een extra tip: er zit een ontzettend lekker Italiaans restaurantje tegenover het hotel.

Goede uitvalsbasis voor toeristisch of zakelijk bezoek aan Gent, een aanrader.

Nieuwe badkamer, goed schoon bij aankomst. Ontbijt was erg goed, met genoeg keus. Centrum op ongeveer 15 minuten lopen. Eenpersoonskamer is klein, maar ruim genoeg. Prima hotel om in te verblijven voor toeristisch of zakelijk bezoek.

Uitgebreide keuze ontbijt, grote kamer, goed bed,...

Het enige wat een beetje tegenviel, onze kamer was aan de kant van de straat waar dat de tram reed en nogal redelijk verkeer, waardoor een beetje lawaai.

Uitgebreide keuze ontbijt, grote kamer, goed bed, vriendelijk personeel aan de balie, koffie en thee faciliteiten in de kamer

• Beoordeeld op: 22 april 2017

prima hotel voor verblijf in gent

de parkeergarage is super maar daar moet je wel parkeren met een kleine auto wij vonden het prima maar het hotel ligt toch 25 minuten lopen en 15 minuten vanaf het centrum met de tram

mooie ruime kamer voor 3 personen prima bedden alles netjes en schoon en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Familiaal, klein, maar uiterst gezellig hotel.

Heel fijn onthaal door receptionist Lieven die overigens twee prima gin-tonics uit de bar toverde. Heel ruime kamers (we hadden er twee). Verzorgde badkamer en heel goede bedden met niet al te zachte matrassen en juist wel zachte kussens. Heel centraal bij het NMBS-station St.-Pieters gelegen. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Comfortabele kamer met uiterst nette badkamer!

Ik vond de prijs in verhouding wel wat duur maar waarschijnlijk komt dit omdat ik alleen was. Deze prijs betaal ik normaal als ik samen met mijn man op hotel ga

Comfortabele kamer met uiterst nette badkamer! Ontbijt was goed met voldoende variatie

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Erg moderne badkamer, alles handig voorzien.

Soms wat straatlawaai

Erg moderne badkamer, alles handig voorzien. Zeer uitgebreid ontbijt. Tramhalte naar centrum aan de voordeur, station op 5 minuten te voet

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Prima hotel op loopafstand van het centrum van Gent

Douchen in de badkuip is niet voor iedereen handig. Let erop dat sommige kamers aan de straat gelegen zijn, waardoor het op die kamers rumoeriger kan zijn. Het kamerinterieur is wat gedateerd, maar desondanks netjes.

De badkamer was pas gerenoveerd en zag er erg netjes uit. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd, met brood, ontbijtgranen, fruit, ei met bacon etc. Vriendelijk personeel met goede info over Gent. Een halve dag extra parkeren was geen probleem.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Fijn hotel om Gent te bezoeken.

De straat/tram is wel hoorbaar.

Het hotel ligt aan een tramhalte. Je bent zo in het centrum. Het centrum is ook per voet een mooie wandeling. Het CS ligt ook in de buurt. De kamer was ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Gezellog en fijn

Het parkerennhad een parkeerplaats geboekt en later bleek dit helemaal niet zo te zijn dus moest je op zoek naar een parkeerplek en je moest terug naar het hotel om je parkeerkaart te verlenen

Het ontbijt was verassend ennleuk met het uizicht Kamers waren goed en verzorgd

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

prima hotel en op een goede locatie. tegen betaling parkeergelegenheid

er had wel een bar mogen zijn, zodat je 's avonds nog even wat kunt drinken

ontbijt was goed personeel was vriendelijk kamers schoon en comfortabel

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Zeer goed bed!

Badkamer is te klein, opstelling van WC is slecht. Te veel geprobeerd om op een kleine ruimte zoveel mogelijk kamers te maken. Ontbijtruimte ongezellig!

Zeer goed bed!

• Beoordeeld op: 10 december 2016

prima hotel

ondanks dat we aan gegegeven hadden dat we laat zouden zijn liep het toch nog bijna mis!

Prima ontbijt Auto kon in garage blijven ruime kamer prima badkamer

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Ideale ligging, enkele kleine ergernisjes

schimmelrandjes in de badkamer, extra ontbijtruimte werd pas wat later geopend, waardoor we tussen 2 vreemde koppels moesten plaatsnemen, niet zo gezellig.

dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Ik verbleef een nacht in hotel.

Geen opmerkingen.

Ik verbleef een nacht in hotel. Het is zeer vriendelijk personeel!! Een propere en aangename kamer. Ik had een kamer aan de straatzijde, maar ik had geen last van het verkeer. Een zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Het is zeer nabij het station gelegen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Outdated hotel, prijs-kwaliteit verhouding klopt niet, kamers niet schoon, stinkt in de kamer, veel lawaai van buiten, kleine krappe ontbijtzaal, niet heel uitgebreid ontbijt.

Avondje Gent

De TV was nogal klein. Verwarming werkte niet in de badkamer en er was ook niet achter gekuist.

De douche was modern, ruim en proper. Het bed en de hoofdkussens, lakens waren proper en comfortabel.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Super behulpzaame service.

Ik zeg dit met wat humor, maar misschien kan BW een primeur maken... Waarom zijn er nooit washandjes in de hotels? 't zou aangenaam zijn van wel. ;-)

Ik sta op invaliditeit en toen ik op een avond niet naar buiten kon om het te halen hebben ze zelf iets geregeld, zeer vriendelijk en heel erg gewaardeerd.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Ontvangst prima

Ontvangst prima Kamer uitstekend Ontbijt goed We mochten op dag van vertrek de auto in de garage laten staan omdat we nog even de stad in wilden,prima service.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

- goed ontbijt

- stroom viel uit - weinig stopcontacten bij het bed om telefoon op te laden bijvoorbeeld

- goed ontbijt - prima bed - schoon - goede locatie vlakbij station en halte tram voor de deur

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Op naar de volgende keer.

Als je niet gewend bent aan wat straatgeluid oordopjes meenemen, maar ja je zit wel in de stad. Parkeergarage klein en lastig toegankelijk.

Prima hotel, kamer keurig, badkamer super, ontbijt uitstekend en steeds aangevuld.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

de kamer was niet groot maar heel praktisch ingericht ,mooie...

alles goed

de kamer was niet groot maar heel praktisch ingericht ,mooie badkamer goeie plattegrond van gent,we konden onze auto nog bijna de hele dag in de garage laten staan, was zeer attent.