Beoordelingen over Hotel du Commerce 4-sterren

Rue du Pont 10, 6660 Houffalize, België

#5 van de 18 hotels in Houffalize

Toplocatie om te mountainbiken, heel centraal gelegen.

Een douche met losse kop: geen mogelijkheid om op te hangen. Maar was ook wel weer grappig. De bereikbaarheid vooraf: lastig te bereiken per mail en telefonisch.

Toplocatie om te mountainbiken, heel centraal gelegen. Enige hotel het in het centrum? op loopafstand van restaurants en kroegjes. Mogelijkheid om mtb's veilig te stallen, weliswaar een oud 'hok', los van het hotel, maar prima. Verder een super ontbijt, lekker uitgebreid en divers. We komen zeker terug.

Ontbijt was standaard maar uitgebreid en werd continu...
    • Gastronomische Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer

Stank in kamer van affvoerput douche Bed minder goed

Ontbijt was standaard maar uitgebreid en werd continu aangevuld Zeer mooie kamer Gezellig ingericht restaurent

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Moest deze plek nog een keer zien in het kader van heling van mijn ziel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Duurde beetje lang voor het hoofdgerecht kwam en ik moest de ober helpen fles wijn te ontkurken. Was beetje knullig, maar ach was nog jonge vent. Kan er niet erg mee zitten.

Ligging en sfeer. Uiteraard ook de omgeving. Diner was heel erg goed. Ontbijt was ook erg goed.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

ontbijt prima,,,,parkeren

diner,,,,kok was al maanden ziek en was nu alleen de keukenhulpkok volgens personeel,,,,vaak hetzelfde dessert,,,,,en zeer lange wachtijden voordat er iets op tafel kwam,,,,,dit was voor ons de derde keer en tevens de laatste keer...nooit meer naar hotel du commerce.

ontbijt prima,,,,parkeren

Super ontbijt !

Lawaai !! En niet alleen van de auto's maar ook van de terrassen vol luidruchtige (Nederlandse) toeristen. Ga niet naar hier voor een rustig weekeindje in de Ardennen... Hotel lijkt wel gerund door studenten die er dikwijls wat verdwaasd bijlopen. Vooral de bediening op het (groezelige) tuinterras is ondermaats.

Super ontbijt ! Superior room was zeer ruim, vooral de badkamer. Alleen jammer dat de haardroger uitgebroken was. Maar de dag nadien werd er een nieuwe (reis)haardroger gekocht voor mij. Super !

Vriendelijk onthaal in het Nederlands ,personeel heel...
    • Budget Tweepersoonskamer

Water om te douchen of bad te nemen was ijskoud (kamer 315) eenvoudig hotel met zeer vriendelijk personeel,goede ligging en verzorgd ontbijt

Vriendelijk onthaal in het Nederlands ,personeel heel vriendelijk en het ontbijt was uitgebreid en verzorgd !avondmaal (inbegrepen ) lekker en mooi portie's

wij hebben een super aangenaam, ontspannend weekend gehad ! een aanrader !
    • Budget Tweepersoonskamer

super vriendelijk personeel !!! kamer heel netjes ! ontbijt is uitstekend, zeer veel keuze, meer dan genoeg, heel gezellig terras aan de overkant van het hotel waar je zelfs 's morgens kan ontbijten en 's avonds eten !!! heel gezellig de meesten van het personeel zijn tweetalig wij gaan zeker terug !!! prijs-kwaliteit is heel goed !!! een aanrader als je er even tussenuit wil !

Heel goed, we komen terug !
    • Budget Tweepersoonskamer

Hadden geboekt half pension en kwamen daar aan en door fout in het update systeem was er een fout geslopen. Het was alleen kamer met ontbijt. Doch we waren na de teleurstelling en na de tegemoetkoming heel vriendelijk ontvangen.

De vriendelijkheid van het personeel

Catastrofe
    • Budget Tweepersoonskamer

Personeel spreekt geen Nederland zelfs geen Engels Veel te lang wachten op uw eten een voorgerecht en hoofdgerecht meer dan 2 u .eten was goed maar veel te duur voor hetgeen je krijgt had eendenborst genomen en die was in 3 stukken gesneden dus heel kleine hoofdgerechten

Ontbijt was goed had geboekt met ontbijt en diner , maar moest toch mijn diner betalen na overleg en bewijzen dat ik geboekt had met ontbijt en diner toch in orde gekomen, ga op verlof om te ontspannen en niet om 1 uur te staan discuteren of het wel of niet betaald is, meer dan 1 uur moeten wachten op ons avond eten dan brachten ze het lamsvlees van kleinzoon zonder frieten een half uur later brachten ze de frieten hebben er dan nog zelf achter gevraagd. Was er al een paar keer geweest met mijn man en we waren heel tevreden , is veranderd van gerant als ze zo verder doen zullen ze moeten sluiten , als ik ging betalen stond er een Nederlands koppel voor mij en die moesten 19€ betalen dat ze zijden dat kan niet terug gereed en ze kwamen op meer dan 100€ uit , bij mij juist het zelfde dingen niet gerekend ben dan zo eerlijk om het te zeggen.is heel hard achteruit gegaan

Goed, mooie wandelingen in de buurt.

De kamer was in orde, maar niet zo proper als ik verwacht van een accomodatie. Er lagen belachelijk veel haren op de 'sierkussens' en daaronder op de matras alsof er een hond had gelegen. Op de badkamer was een telefoon en de telefoonkabel hing vol stof. Ook lag er op de badrand nog een plastic hoesje van een scheermesje van vorige klanten. De kozijnen van de ramen waren beschimmeld.

Het ontbijt was goed verzorgd. Je kan beter niet te laat gaan, want dan is er minder keuze. Je kan ook mooi buiten zitten en aan de Ourthe iets eten en drinken. Het eten was goed verzorgd, mooi gepresenteerd en vooral erg lekker. Het personeel was behulpzaam.

1. Kamer was niet proper.

1. Kamer was niet proper... stof lag op de kleerkast, schimmel op velux er was ook niet gekuisd met nat. 2. In een hitte van 37°C 40 minuten moeten wachten op drinken. 3. A la carte was er weinig keuze. En onze zalm met fijne groenten met puree was zalm en stukje witlof en 1 champignon en de puree was niet vers. 4. Lawaai van luide muziek tot 3u s nachts.

prachtig weekend met zeer warm weer.

wel veel lawaai aan de straatkant, maar dat wisten we dus.....

geweldige superieur kamer, alles aanwezig dubbele regendouche, bubbelbad, frigo, safe, goed bed enkel airco ontbrak in dat warm weer.

Prima uitvalbasis.

Gasten en personeel staan op straat onder gastenkamers te roken. Als raam open staat stinkt hele kamer naar rook.

Prima locatie. Lekker eten en leuk terras aan het water.

goed verblijf, maar hebben al veel betere gehad

het was zeer warm, met raam open slapen viel dik tegen, eerst door luidruchtige Nederlanders op omliggende terrassen, en vanaf 6 uur s'morgens door het verkeer dat daar voorbij donderde

goed hotel, goed ontbijt, goed avondmaal, niets speciaals

matig
    • Budget Tweepersoonskamer

Betrof een 4 sterren hotel en dat kwam er niet uit! 2 x het hoofd gestoten bij de WC door hetzelfde schuine plafond. We hadden weliswaar een budget kamer, maar een douche in een bad, waar je niet in kan staan, is niet erg fijn. De afstandsbediening van de tv deed het de eerste avond niet. (Niet de juiste code) Van enig uitzicht was geen sprake. 's nachts (2e nacht) werden we geconfronteerd met een vreselijk machinegeluid van de 4e verdieping, wat plm. 1 uur duurde. Niemand was te bereiken en 's ochtends vertelde de receptie dat men het niet kon verklaren.

Het bed was prima. Ontbijt voldeed ook aan de wensen. Personeel was aardig, daar kunnen we niets van zeggen, in tegenstelling tot het 4 sterren niveau. De ligging was eveneens mooi, midden in het centrum van Houffalize.

Onze eerste keuze als we hier in de buurt moeten zijn.
    • Budget Tweepersoonskamer

Als de zomers zo warm blijven misschien airco of ventilator voorzien? Verder ook wat problemen met de afrekening, maar dat werd door de mensen aan de receptie vlot rechtgezet.

Natuurlijk prachtige omgeving. Verder heel proper, leuk terras, lekker eten en gezellige kamers. Al bij al voor herhaling vatbaar.

Hotel zéér goed, maar het restaurant is niet meer voor herhaling vatbaar.

De norsheid bij de bediening voor het avondmaal. Zelfs in die mate dat we elders zijn gaan eten en een gratis maaltijd lieten staan. Er bestaan plakaatjes om op een tafel te zetten, als deze gereserveerd blijkt te zijn. Als die gebruikt worden, moet je niet van een tafel geplukt worden. En waarom worden we dan bijna op de schoot van andere mensen gepropt, terwijl er nog verschillende andere plaatsmogelijkheden waren.

Omgeving, goed bed, netheid van de kamer, ontbijgebeuren en de ontvangst bij het ontbijt door die mevrouw.

een weekend vol slapeloze nachten.

Het weekend dat wij aanwezig waren in het hotel was het buiten 30 graden warm, op de kamers is er geen airco aanwezig dus het was snikheet op de kamers zeker deze op de 3de verdieping, een venster open zetten was ook geen optie door het lawaai van het drukke verkeer en de fuivende toeristen. Wat een rustgevend weekend had moeten worden was een stresserend en slapeloos weekend geworden.

Het ontbijt was in orde, ook het eten in het restaurant was lekker het was echter een beperkte kaart.

Behalve de klacht bij het uitchecken was het een goed hotel, met prima prijs/prestatieverhouding.
    • Budget Tweepersoonskamer

De man die voor het uitchecken moest zorgen had zich verslapen. Dat leverde ons op die dag een trein later op. Dat scheelde ons 2 uur. :-((

Dit is een hotel met gezellige sfeer. Prima gelegenheid om nog een drankje te nemen. Goed ontbijt.

anders top hotel daarom is het niet de eerste keer dat wij naar daar gaan

indien u smorgen geen reservatie doet om te eten savonds is er geen plaats meer ( onze fout )

ontbijt top kamer top probleempje had met water op onze kamer onmiddellijk proberen op te lossen en bij vertrek een waardige vergoeding voor had top

Comfort en hygiëne!

Ontbijt had voor mij wat luxer mogen zijn. Het is muggenziften, maar verse broodjes en croissants of vers brood zou het compleet maken.

Comfort en hygiëne! Zeer mooie kamer, heerlijke bedden, lekkere douche.

Ideale ligging voor uitstappen naar Bastogne (warmuseum) grotten v Hotton, Durbuy, La Roche.

We zaten op de bovenverdieping, dus het raam in de kamer was een velux, geen direct zicht naar buiten toe, het was vrij warm die dag er was geen airco op de kamer daarom moest het raam open maar we verbleven aan de achterkant en de afzuig van het restaurant zat daar, dus je hebt daar tot vrij laat geluid van & geurtjes. Het geluid kan vervelend zijn voor slechte slapers, de geurtjes ruikt naar lekker eten.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, allerlei fruitsappen, cava, koffie, thee, verschillende broden, sandwich, minikoffiekoekjes, pistolet, hesp kaas, ei & spek, vers fruit, yochurt, gerookte zalm ... De dame die het ontbijt verzorgde was super vriendelijk. Superior kamer is vrij groot, we hadden onze hond bij dus ideaal dat er voldoende ruimte is.

Vriendelijke service en flexibel
    • Budget Tweepersoonskamer

Erg lang wachten op het eten, we hadden geen voorgerecht en moesten net zo lang wachten als anderen die wel een voorgerecht hadden

Vriendelijke service en flexibel

Hotel top , restaurant matig.

We hebben 1 maal in het restaurant gedineerd en dat was geen aanrader. Italiaanse asperges was ronduit teleurstellend . Dat men daar € 24,- voor durft te vragen! Wat rauwkost van asperges met 1 minuscuul stukje ham . Mijn partner kreeg een stukje zalm uit de diepvries voorgeschoteld met een klein bakje friet en was verlepte groente. Advies , zoek en leuk restaurant in de buurt , daar zijn de drankjes ook nog eens goedkoper.

Goede ruime superior kamer aan de wegkapt. Wel rumoerig maar niet hinderlijk. Vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt.Berging voor de fietsen ook goed.

Goed verblijf gehad

Het hotel is wat gehorig en als je geen zwarte voeten wilt: niet op blote voeten in je kamer lopen!!

De locatie is top, vriendelijk personeel, keuze genoeg bij het ontbijt

Mooi centraal gelegen hotel met sauna en bubbelbad.
    • Budget Tweepersoonskamer

Diner in hotel viel tegen. Vind de prijs van alle gerechten aan de hoge kant en we hebben niet heel smaakvol gegeten.

Kamer was ruim met groot 2 pers bed. Mooi ingerichte kamer em badkamer. Er is een sauna en bubbelbad op de 1e etage. En we hadden een bubbelbad in onze badkamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

héél goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

avondeten; Asperges waarschijnlijk vergeten te koken ;RAUW Entrecote bien cuit; eerst geleverd als bleu en als de andere 5 personen gedaan hadden kreeg ik hem terug verbrand en uitgerutteld, maw ; niet te eten. Daarbij waren de frieten nog koud ook.

alles ok, ontbijt ook buiten alle verwachtingen in. Vriendelijk onthaal, maar avondeten; sorry ; zeker niet voor herhaling vatbaar !

Topverblijf !!!
    • Gastronomische Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer

Het ontbijt was zeer goed en zeker ruim voldoende. Het personeel is echt zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben 's avonds ook genoten van zeer lekker eten en ook de bediening was super. De kamer was zeer ruim, een goed bed en een ruime badkamer. Wij hadden wel een superior kamer.

in eerste instantie een twee persoonskamer geboekt, daarna...
    • Budget Tweepersoonskamer

Tijdstip van aanvang ontbijt was rijkelijk laat, 08.00 uur. Ik denk dat 07.00 uur een betere tijd zou zijn.

in eerste instantie een twee persoonskamer geboekt, daarna omgeboekt naar 3 personen op de kamer en bij aankomst kregen we een zeer ruime kamer met extra bovenverdieping toegewezen. Voor dezelfde prijs, fantastisch. Ook badkamer groot en netjes. Diner ook zeer goed.

Aangenaam verblijf,vriendelijk personeel.

De badkamer

Ontbijt was goed,lekker brood! Kamer 304 was goed maar de badkamer te klein,je kon nergens je toiletgegief kwijt. De tweede dag,badmatje weg maar niet vervangen. Vriendelijk voor huisdieren.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Goede ma

De verlichting op de kamer was niet om aan uit te komen Het water van de jacuzzi was aan de koude kant.

Zeer vriendelijk personeel ook spreken ze goed Nederlands.

we gaan nog terug gaan !!
    • Budget Tweepersoonskamer

een klein tegenvallerke was het zicht van uit de kamer !!

zeker een aanrader om daar eens te vertoeven ,het hotel was mooi en ruim voorzien van lift ,zeer goede bedden ,ruime badkamer , kluis en frigobar voorzien , grote tv, goed ontbijt en restaurant lekker eten,ook nederlandstalig,prive parking allee twas in orde.!!!

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Een aanrader als je hypermodern minimalisme geen must vind.
    • Budget Tweepersoonskamer

zeer vriendelijk personeel, zeer charmant hotel, uitstekende keuken, typisch Ardens . niet echt modern, eerder wat 'oubollig', maar dat is ook net het sympathieke aan dit hotel. Zeer fijn om er te vertoeven.

Mooie prijs -kwaliteitsverhouding, lekkere keuken, goed accommodatie zonder meer.
    • Budget Tweepersoonskamer

De douche id sauna was koud, er hing een geurtje in de sauna en ontbijtruimte Sobere kamerinrichting

Wij hadden HP, het diner was heel lekker en er werd iets anders aangeboden indien dit werd gevraagd, prijs kwaliteit was perfect Uitgebreid ontbijtbuffet, propere kamer, heel vriendelijk personeel, goede locatie ih centrum

het restaurant en onthaal konden beter, we hadden wel een zalige nachtrust en top-ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

een klantvriendelijker onthaal met vraag naar verblijf, wensen, aanraders. Ook het restaurant viel wat tegen, zowel qua juiste en snelle bediening als menu. Teveel geld voor wat het waard was: een klein kommetje soep waarbij de pompoen verdronk in room en een overkookte fazant bedolven in saus: de finesse was er niet. Ook een uur moeten wachten op soep en brood.

stille nachtrust en heerlijk ontbijt

Voor herhaling vatbaar!

Enkel de kamers waren vrij warm om te slapen ( en als het raam open was, was er te veel lawaai wan de straat). Anders zeker een aanrader!

Alles was super!

Goede ligging.... Hp oke .... check uw kamer voor een goede nachtrust
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was dramatisch . we hadden een 2 persoonsbed maar dit waren 2 1persoonsbedden tegen elkaar gezet, waardoor men tussen de 2 bedden inviel. We hadden ook een dakvenster maar er was geen stok of dergelijke aanwezig om deze te openen en dan moesten we maar op een stoel gaan staan. Heb dit ook s morgens gemeld aan receptie en kreeg als antwoord dat er normaal een dun matrasje moet opliggen om dit te voorkomen maar was niet het geval en ze gingen het bekijken zodat het in de toekomst niet meer zou gebeuren...daar waren we natuurlijk niet veel mee want hadden dus een heel slechte nacht gehad ....geen excuses ...niks s'avonds voor we vertrokken nog snel iets gaan drinken in de bar waar ik de receptionist tegen kwam van s morgens maar geen reactie ...dat ze het bv nagekeken hadden of exuses of drankje aanboden . spijtig dat ze veel reclame maken dat ze er alles aan doen om het hun gasten zo comfortabel mogelijk te maken .....maar ze doen het niet !!!!

Het ontbijt was uitgebreid maar zeker op tijd gaan want broodjes worden niet bijgevuld. het eten in HP is zeer goed qua prijs/qualiteit. Huiswijn is niet zo lekker maar men kan een aantal wijnen per fles nemen

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Rustig verblijf in een goed gelegen hotel met een wat verouderde accomodatie in de kamers .
    • Budget Tweepersoonskamer

Stoombad werkte niet. De accomodatie is verouderd, zeker voor wat de wellness ruimte betreft en de badkamer. Geen mogelijkheid om de temperatuur te regelen in de slaapkamer.

Het personeel was heel vriendelijk en zelfs Nederlandstalig. Het in- en uitchecken verliep zeer vlot. De dranken in de bar waren goed.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Genoten van ons weekendje

Via andere aanwezigen gehoord dat als je boekte voor 2 dagen je er een 3 dag bij kreeg, niets van gezien ???

Genieten in de sauna, die stond wel ietsje te warm 100 graden

Kamers waren mooi gerenoveerd.

Sommige delen van het hotel (gang, sauna) waren wat gedateerd. Sauna stond veel te warm.

Kamers waren mooi gerenoveerd. Vriendelijk personeel met goede kennis van Nederlands

Niet slecht, maar zeker geen 4 sterren waard.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het personeel aan het onthaal, echt niet commercieel. De badkamer, geen douche en ook geen badgordijn om te douchen dan. Het restaurant, personeel, service en eten niet goed.

Gezellig en warm hotel. Dame aan het ontbijt super.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Goed maar kan verfijnder .
    • Gastronomische Aanbieding - Tweepersoonskamer

Gastronomisch eten té duur voor het verkregen niveau , was voorgaande jaren echt beter ! Vooral het gebrek aan smaak is jammer . Laatste avond hadden we geen warm water/verwarming , mazout was op . Dit duurde enkele uren waardoor even opfrissen/douchen na een middag wandelen niet kon , dit kan echt niet voor een quasi volgeboekt hotel . Personeel doet echt hun best maar soms denk je dat men onderbemand is . Sommige taferelen deden me denken aan Fawlty Towers , leuk het moment zelf maar spijtig voor een hotel dat zich catalogeert onder 4 sterren .

Leuk authentiek gebouw in een rustige omgeving . Vriendelijk en behulpzaam personeel . Nette kamer/badkamer doch iets verouderd .

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prettig verblijf gehad in heel goed hotel

Het hotel ligt heel centraal en de superieure kamer was mooi en proper. Het ontbijt was voldoende en het onthaal en de service goed. Lekker gegeten 's avonds. Kortom een aanrader.

een van de beste hotels dat we hebben geboekt via booking.com
    • Budget Tweepersoonskamer

wat lawaaierig 's nachts was iets van buitenuit, iets die regelmatig aan en afsloeg

zeer mooie ruime kamer en badkamer, zeer lekker ontbijt, heel veel keuze

Vriendelijk onthaal, ook in het Nederlands

Verouderde kamer/badkamer 1-persoonsdonsdekens Ontbijtruimte koud door openstaande deuren aan onthaal Niets te beleven in Houffalize, behalve twee gezellige cafeetjes

Vriendelijk onthaal, ook in het Nederlands

Teleurstelling
    • Gastronomische Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer

Gastronomisch weekend. Ik weet niet hoe hun prijzen zijn verdeeld. Maar de hoge prijs die ik betaal heb voor het weekend zat zeker niet in het eten. Ook de bediening was zeer ondermaats. Het eten was niet slecht maar zoals gezegd voor die prijs had ik veel meer verwacht. Ook het feit dat het bubbelbad niet werkte terwijl ze het wel goed wisten dat er iets aan was stoorde ons! Kon men ons op zijn minst laten weten bij aankomst.

De ligging in het centrum van het dorp

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Goed hotel met te verwachten gewone kamers.

We waren misschien verwend met een superior kamer in Hotel Bellair, maar de grootte van het bed en de grootte van de kamer vielen een beetje tegen. Goed! Maar ik zou zeggen zeker Niet superior, terwijl we dat wel geboekt hadden.

Fantastisch bed.

• Budget Tweepersoonskamer

Verlichting op de gang is standaard uit, waardoor je in het donker op zoek moet naar de lichtknopjes. Deze lichtknopjes zijn wel verlicht, maar het is goedkoper en prettiger indien er gewoon verlichting is led lampen kosten niet veel stroom.

Klein prettig hotel. Misschien niet voor een lang verblijf, maar wel goed voor op doorreis. Restuarant dat bij het hotel hoort is ook goed.

Ontbijt prima, maar het aanvullen liet wel te wensen over.

Hygiëne in de badkamer, uitleg verder niet nodig

Ontbijt prima, maar het aanvullen liet wel te wensen over. Voor genoeg keus moet je er op tijd bij zijn..

Vaste gast op zoek naar nieuwe locatie voor Ardennen trip

Eten in restaurant slecht Ontbijt niet meer zo goed als voorheen Sauna koud De luxe van dit hotel verdampt wat. De prijs niet. De moeilijkste lichtknopjes ooit in een hotelkamer

Vriendelijk personeel. Werkt hard. Maar wat overbelast. De luxe kamers zijn groot en schoon.

Kort verblijf van vier dagen met partner.
    • Budget Tweepersoonskamer

Af en toe een beetje "Fawlty Towers" -achtig. Het ontbijt buffet mag wat beter aangevuld worden, sommige dingen waren op en werden niet meer aangevuld!

Zonder meer presenteren ze een zeer goed ontbijt, er stond zelfs Cava! Ook het eten a la carte is van goede kwaliteit. Een lift in het gebouw ... toch wel gemakkelijk als je naar het tweede verdiep moet! Nette kamer en badkamer. Ontspannen sfeer en vriendelijk behulpzaam personeel. Eigen parking naast het hotel. In het centrum en toch rustig gelegen.

Relax en huiselijk gevoel.

De taal. Moeilijk om soms te communiceren met de horeca mensen.

Relax en huiselijk gevoel. Netjes en professioneel. Heerlijke sauna en een bubbelbad op de kamer! Het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker. En echt een dikke pluspunt voor het diner. Genoeg keuze voor mij, als vegetariër! We hebben een heerlijk uitgerust gevoel ervaren.

goed hotel, maar prijs - kwaliteitverhouding enigszins scheef, vooral wat restaurant betreft.

Het restaurant en de parkeermogelijkheden.

Ligging en bereikbaarheid goed. Parkeren kan problematisch zijn i.v.m. drukte in het centrum. Personeel in hotel goed, Personeel in restaurant vriendelijk, maar onervaren en daardoor onzeker. Kamer en sanitair prima. Ontbijt ruim voldoende, eten in restaurant matig ( menu vermeldt dingen, die niet aanwezig blijken te zijn, eten wordt lauw opgediend )

Goed gelegen in centrum Houffalize, met recent vernieuwde kamers, maar nog geen 4 sterren waard

Door defect 's morgens geen warm water. Fietsstalling is een krot, waar het binnenregent. Geur van keuken stijgt op langs traphal tot in alle kamers. In het algemeen niet in lijn met andere **** hotels.

Ruime, recent vernieuwde kamers. Mooi en rustig tuinterras aan de rand van de Ourthe.

Vriendelijk onthaal! En uitermate vriendelijk personeel!
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamers lift werkte meestal niet naar de 2e verdieping. Op elke kamer ( we hadden er 3) werkte een licht niet, zelfs een staande lamp was afgebroken.

De vriendelijkheid van het personeel

Viel deze keer erg tegen door weinig comfort, hinderlijke muziek en problemen met parkeren.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer aan de kleine kant, echter zonder werkende ventilatie; warm!! Kleine douche met klemmende toegangsdeur, waardoor instappen douchecabine werd bemoeilijkt. Kamer te duur voor geboden comfort. Tijdig via internet besteld. Na onze klacht is de kamerprijs wat verlaagd. Hinderlijke harde muziek tijdens diner en ontbijt. Parkeergelegenheid te weinig.

ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Zeer goed ontbijt alleen fruitsap graag vers

Geen controle gebeurd voor verhuring zo waren de batterijen van tv leeg alsook kluis en lamp defect op kamer Betere controle van toegang iedereen kan ongemerkt binnen in het hotel

Zeer goed ontbijt alleen fruitsap graag vers

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

prijs kwaliteit een tegenvaller niet voor herhaling vatbaar!!

verouderde infrastruktuur onaangenaam restaurant wegens vliegen..... onmogelijkheid om felle zon te weren..... grondige renovatie dringt zich op!!

vriendelijk personeel bed en kamerlinnen waren super

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

voor het algemeen tevreden
    • Budget Tweepersoonskamer

Ik heb aan de garçon verteld dat mijn vrouw jarig was 60 jaar en gevraagd of ze iets konden doen [ dat was ook de reden van ons verblijf ] maar blijkbaar wist de een niets van een ander , spijtig want het was een ontgoocheling niets meer dan er even tussen uit .

heel goed was heel goed , de kamer was goed

Een leuk weekend in een gezellig hotel in Houffalize.

Niets is tegengevallen.

Een zeer ruime kamer en badkamer met 2 douches + een bubbelbad. Heel comfortabel bed. En het personeel was super vriendelijk. En een heel gezellig terras langs de Ourthe.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Een sauna in de kamer!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het was makkelijk 30°C in de kamer en er was geen airco aanwezig. Met gevolg.. geen oog dicht gedaan. Ze konden een ventilator voorzien om de warme nacht wat aangenamer te maken!

Het personeel was zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Vier vallende sterrenhotel
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen warm water in de douche s'morgens. Kamer onder dak zonder zicht. Broodjes van de vorige dag bij het ontbijt. De ganse dag verbouwing in de kamer ernaast. De minibar verspreidde een slechte geur.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Het voelt alsof je bij vrienden verblijft die u goed gaan verwennen.

Het restaurant heeft reeds een kleine kaart, en toch toen ik de suggestie van de chef bestelde, kon deze vraag maar voor de helft worden ingevuld ( het voorgerecht was niet meer beschikbaar ). Bij navraag aan de zaalmeester blijkt dat de kok maar dagelijks voor 20 mensen een volledig menu voorziet. En op is op, dan moet men ergens anders op restaurant gaan eten! Een beetje vreemd toch voor een hotel dat dagelijks bijna volgeboekt is. Maar de kwaliteit van het eten is top, evenals de bereiding, zeker een pluim voor de chef !!! Ook een mooie en betaalbare wijnkaart.

Alles wat men van een goed buffet ontbijt kan verwachten was aanwezig, al zou ik aanraden wat meer streekspecialiteiten te voorzien. En ook de mogelijkheid om een gebakken eitje te krijgen.

Hotelverblijft super.... restaurant een flop!

Het restaurant viel tegen... lang wachten voor de bestelling. Oudere meneer die weinig uitstraalde... geen sfeer bracht... waterfles vergat... geen dessert genomen en ergens anders de borrel genuttigd. jammer... doet afbreuk aan dit leuke hotel met frisse jonge enthousiaste mensen !!

De kamers waren fantastisch en prachtig gerenoveerd. Heerlijk bubbelbad ...super mooi en ruim van opzet! We konden ook heerlijk aan het water zitten, waar men onze borrel kwam brengen... !!

Goed hotel maar geen 4-sterren waard
    • Budget Tweepersoonskamer

De welness werd niet dagelijks zuiver gemaakt. Er waren ook onvoldoende handdoeken in de welness. Het personeel is precies nog niet goed op elkaar ingespeeld: te weinig personeel voor het avond eten waardoor er fouten gebeuren - te snel zijn en drinken omstoten - verkeerde eten brengen - 's morgens tafels niet tijdig kunnen opruimen voor de volgende ontbijters Badkamer is verouderd en niet 4-sterren waardig Ontbijt is goed maar eerder basic (geen 4-sterren waardig, eerder 3)

Goede ligging! De verantwoordelijke van het hotel stond open voor verbeteringen!

Het verblijf was aangenaam.
    • Gastronomische Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het raam moest 's nachts dicht vanwege het verkeerslawaai. Geen balkon. Dure 'luxe' Belgische bieren, tussen de 5,00 en 7,00! Geen gezellige bar.

Prima ontbijtbuffet en avondeten. Alleen de varkenshaas was iets te lang gebakken en daardoor wat droog.

Nooit meer !

- er is geen parkeerplaats voor gehandicapten, we kregen van de mevrouw van het hotel dan ook te horen : eerst is eerst, dus moesten we onze auto veel verder parkeren - het hotel is niet rolstoelvriendelijk als je een superior kamer boekt, deze kamers zijn enkel te bereiken via een trap, vandaar dat we 1 kamer omgewisseld hebben tegen een standaardkamer ( ik had bij de boeking dit wel aangegeven dat we met een gehandicapte waren die zeer slecht te been was maar daar heb ik toen geen reactie op gekregen)- de standaardkamers zijn te bereiken met een lift - het restaurant was nog een grotere flater :we hadden om 19 u gereserveerd, maar toen we daar waren, moest de tafel nog gedekt worden, we waren als eerste binnen en gingen bijna als laatste buiten omdat we zolang hebben moeten wachten op ons eten, 4 van de 8 hebben iets anders moeten bestellen omdat nadien bleek dat dat er niet meer was ( maar we zagen nadien dat er nog wel borden passeerden) , ober was zeer nors, hij ging na drie keer vragen horen in de keuken waar onze bestelling bleef maar heeft dat niet gedaan, eten was lauw, kroketten kwamen nadat de vis al op was, vlees was niet op de gevraagde manier gebakken, de forel die we hadden besteld was verkeerd - nadien zagen we de amandelschilfers nog op hetzelfde bord liggen, dessert was ook iets anders dan dat op de menu voorzien was - bij aankomst voor het ontbijt was de tafel niet volledig gedekt, er ontbrak heel wat( tassen, bestek, glazen) op de tafel, het duurde enorm lang vooraleer ze koffie brachten, cava flessen waren niet open

De superior kamer is erg ruim

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Een goed hotel, het eten was verzorgd, maar de bediening kon beter.
    • Budget Tweepersoonskamer

De service bij het diner kon beter ! Er moet meer afgesproken worden tussen de obers. Ze wisten niet van elkaar op sommige momenten, zodat er soms verkeerde dingen op tafel kwamen. Dit kwam ook omdat de 2e ober geen Nederlands verstond. Aan de deur aan de zijkant van het hotel werd er soms tot na middernacht door personen gebabbeld, wat storend was voor diegenen die wensten te slapen !

Ontbijt was heerlijk. Diner 's avonds was goed. Personeel was qausi tweetalig.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Heerlijk hotel met lekkere keuken

voor ons niks

Superior kamer is mooi met een grote badkamer (met bubbelbad en 2 douches !!!) en een goed bed. Ontbijt was gewoon, wel heerlijk rozijnen/suiker brood en er was ook cava voor zij die dat willen. Het personeel is heel vriendelijk en perfect tweetalig

Aangenaam hotel.

het ontbijt kan beter Bij stortbad nemen ontbreekt gordijn. Zeephouder moeilijk te hanteren. Aangenaam TV scherm Wij hebben de ruimte in het hotel geapprecieerd.

We hebben een aangenaam verblijf gehad

Onbijt was goed, maar niet top. Je kan onbijten tot 11U00, maar zelfs om 10u00 zijn er al veel dingen op. Je moet dan expliciet bijvragen. Zalm ook geen goede kwalteit. Geen streekproducten. Goede cava. Wellness, glazen doorzichtige toegangsdeur. Veel gasten komen 'piepen' om vervolgens weg te gaan. Niet zo heel aangenaam als je in je blootje rondloopt. Ondoorzichtige deur voorzien zodat de echte saunaganger niet gestoord wordt?

Eerste kamer die we kregen was echt wel klein met enkel een (bubbel)bad, maar geen douche (alhoewel ook een superior kamer). Gevraagd voor een andere superior kamer. Dit was geen probleem. Grotere kamer met dubbele regendouche en bubbelbad gekregen. Prima reactie van het personeel. Personeel over heel de lijn supervriendelijk en behulpzaam! Goed restaurant. Simpele, eerlijke keuken Wellness was klein maar proper en leuke sauna, jacuzzi en stoombad

Dé ideale plek voor je korte vakantie.

De kamer was wel een beetje gehorig. We hadden heerlijk gegeten, maar het restaurant bleek twee gedeeltes te hebben. Eén luxe restaurant en één brasserie-achtig deel. Dit was ons niet verteld. Dat was jammer. Dan hadden we de keus gehad. Nu zagen we dit achteraf.

De kamer was super de luxe. Heerlijk bed. Ruime kamer. Prachtige goed uitgeruste badkamer. Prima ontbijt en heerlijk diner.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Ontbijt en restaurant waren super.
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt en restaurant waren super. Ook de sauna was goed. Het personeel van receptie en restaurant waren super vriendelijk en behulpzaam. Ook de prijzen in de bar en restaurant waren laag. Het was onze eerste keer wij gaan zeker terug.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Ronduit goed

Had geen negatieve opmerkingen persoonlijk.

Het personeel was zeer vriendelijk ben ook in mijn moedertaal te woord gestaan positief avondeten ronduit goed ontbijt genoeg veel keus kom zeker terug een aanrader

Alles was naar wens
    • Gastronomische Aanbieding - Tweepersoonskamer

Wij vroegen elk een glas champagne ze antwoorden dat er geen was dan vroegen we een kleine fles betere rode wijn die op de kaart stond ook die was er niet mijn foi gras was niet genoeg gebakken geen reactie van de Kelner dat zijn kleine ergenissen die toch een beetje de sfeer bederven

Alles was naar wens