Beoordelingen over Hotel De Hofkamers 3-sterren

IJzerstraat 5, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#3 van de 34 hotels in Oostende

De Hofkamers een echte aanrader

een klein minpunt is het geluid van de andere kamers, met name van de douche en wc van andere kamers is wat storend

zeer vriendelijk personeel en een heel verzorgd interieur, heerlijk en gevarieerd ontbijt een echte aanrader

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Hele nette kamer en mooie meubels.

Te zachte matras voor ons en neet veel plaats voor toillet.

Hele nette kamer en mooie meubels. Dicht bij de zee. Vriendelijke medewerkers en goed ontbijt. Super dat we onze rugzakken daar mochten 2 dagen laten zodat we ze niet moesten meesleuren.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

zeer aangenaam

Vriendelijke mensen, aangenaam verblijf. Dichtbij alles. Fijn dat er een lift aanwezig was,zo kon mijn moeder die slecht te been was, makkelijker naar boven.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima ligging rustige mooie kamers uitstekend uitgebreid...

Badkamer eerder klein wc tussen bad en muur ‘gepropt’ is denk ik problematisch voor de zwaardere medemens 🙂

Prima ligging rustige mooie kamers uitstekend uitgebreid ontbijt

Ondanks nachtlawaai (onrustige nacht) fijn en aangenaam verblijf

Geen airco waardoor we noodgedwongen de ramen moesten openlaten 's nachts ondanks het nachtlawaai van buren en verdwaalde feestgangers. Het hotel ligt in een smalle straat waardoor alle 'straat'lawaai tot in de kamers (gelegen aan de voorzijde van het hotel) galmt.

Mooi hotel, dicht bij het strand gelegen. Zeer vriendelijk onthaal en ook tijdens het verblijf was men steeds attent en behulpzaam

Om zeker nog eens opnieuw te overnachten.

De badkamer was wat aan de kleine kant.

Het ontbijt was overheerlijk. Het personeel was ook supervriendelijk. Er is ook dag en nacht iemand aanwezig als je iets nodig of te vragen hebt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Ga er toch weer terug, al was het maar voor de vriendelijke mensen en het heerlijke ontbijt.

Kast waar de koelkast in staat, stonk heel erg. Dat is niet weg gegaan, ook niet met de deur open te laten en het venster open. Jammer dat er geen airco op de kamer is. Wel een ventilator die de warme lucht heen en weer verplaatst. Raam open is ook geen optie want er is veel lawaai (geschreeuw van mensen) tot in de vroege uurtjes. Dus dan maar zweten in bed.

Het ontbijt was inderdaad fantastisch. Meer dan een mens mag/kan verwachten van zo'n klein hotel. Echt super! Ook zijn er koffie/thee faciliteiten op de kamer. Best heerlijk na een dagje aan het strand. En elke dag wordt alles weer aangevuld.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Geweldig verblijf

Er was niets wat was tegengevallen

Het vriendelijk personeel. Er was een geweldig en gevarieerd ontbijt buffet. De kamer was meer dan dik in orde en wat een zalig bed , gewoon heerlijk

Romantisch hotel.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Weinig plaats tussen toilet en bad. Ventilatiesysteem in de badkamer moet eens gereinigd worden, er viel stof uit op wc bril .

Vriendelijk personeel. Heerlijk luxe ontbijt met cava en verschillende verse vissoorten. Keuze tussen verschillende soorten koffie,chocomelk,thee. Heerlijk hemelbed. Door het warme weer stond er een extra ventilator op de kamer. Goedgevulde minibar.

Een echte aanrader als vakantieverblijf met vrienden of met je gezin!!!

Niets ... alles was dik in orde!

Super ontbijt!!! Er was heel veel keuze en heel lekker!!! Personeel was zeer vriendelijk en de kamers en het hotel zeer proper, netjes en comfortabel. Het hotel lag op wandelafstand van de zee, het winkelcentrum, eet-en drinkgelegenheden en op een 10 min. wandelen van het het station.

De ligging dicht bij het strand en de winkels

Dat er niets van airco of ventilator was in de kamer waardoor het ‘s nachts veel te warm was. En een drukke straat waardoor er ‘s nachts dan ook veel lawaai was.

De ligging dicht bij het strand en de winkels

Vriendelijk personeel, prima ontbijt met ruim aanbod, mooi...

Booking schrijft : geen huisdieren maar die worden door hotelpolicy wel toegelaten. Geen probleem hiermee maar dat moet booking dan aanpassen.Hygiëne badkamer was prima maar minpuntje was hemelbedkader dat er zeer stoffig aan boven- en onderkant uitzag. Kan me wel voorstellen dat in hoog seizoen wisseling van kamers snel moet gebeuren maar dit was voor mij een afknapper, -zoveel stof lag dus al wat langer dan 3 dagen -samen met mindere verluchtingsmogelijkheden op kamer krijg je al snel een benauwder gevoel. Maar nogmaals dit is natuurlijk mijn persoonlijke ervaring en mag geen afbreuk doen aan de goede inspanningen van hotelmanagement.

Vriendelijk personeel, prima ontbijt met ruim aanbod, mooi verzorgde ontbijtruimte, goede ligging voor zowel zeekant als wandeling naar stadscentrum

Geslaagd
    • Standaard Eenpersoonskamer

De eenpersoonskamer is wel heel klein. De matras te zacht heb er slecht op geslapen.

Ontbijt heel gevarieerd en lekker. Het personeel heel vriendelijk. Gezellig hotel en familiale sfeer.

Rustig plekje om te overnachten in O'.

Degelijk hotel vlakbij het mooie Oostendse stadspark, 1' wandelafstand van het iets rustiger deel van de Oostendse dijk en stranden, alsook van het centrum. Vriendelijk personeel en uitgebreid, goed verzorgd ontbijt. De standaard kamer was wat aan de kleine kant, maar wel in orde.

Leuk hotel voor enkele nachten te overnachten!

Heb geen verjaardagskaart gekregen voor mijn vriendin terwijl dit wel gevraagd was. Het wc op de badkamer nam veel plaats in beslag en daardoor was alles beetje op elkaar geduwd in de badkamer. Er was vaak geen muziek aan de ontbijttafel.

De kamer was goed opgeruimd. Het bed was zeer comfortabel. De douche was ruim genoeg. Het personeel was zeer vriendelijk. Het was fijn dat je de sleutel van de kamer kon afgeven als je weg ging, zo hoef je je al geen zorgen te maken om het kwijt te raken.

Geweldige vriendelijke mensen( de man aan het onthaal is...

Airco zou mooi meegenomen zijn op warme dagen

Geweldige vriendelijke mensen( de man aan het onthaal is geweldig en speciale dank voor mee de tent op te vouwen 😃 ) en zeer kindvriendelijk! Je voelt u welkom van het moment je binnenstapt! Ontbijt alles wat er moet zijn , de kamers zijn zeer ruim en het terras is zeer fijn om de avond af te sluiten. Hier komen we zeker terug!

Gezellig en huiselijkheid

Geen airco op de kamer en in de ontbijt ruimte . Was met 38 graden geen overbodige luxe geweest

Uitstekend ontbijt, prima badkamer, koffie en thee faciliteit op kamer, minibar kwam goed van pas met deze temperatuur. Gezellig niet al te groot hotel, dus lekker rustig.

Muggenhotel

De kamer was vuil, overal zwarte strepen en bloedvlekken op muren en gordijnen van doodgemepte muggen. Er was geen airco, wat ik dom genoeg als evidentie zag bij hotel aan zee. Er was een mini ventilator in de kast dat ook niet bleek te werken. Het licht in de kamer werkte niet, de badkamer had geen deur en keek recht uit op ingangsdeur van de kamer. Op zich niet erg, misschien wel beetje raar. De druk van het water in de douche was ook nogal flauw. Er was een overvloed aan muggen, en ze waren overal. Het is wel warm maar eerste keer ooit dat ik dit heb meegemaakt. Ze zaten in de lobby, in de lift, in de gang, en we hebben op 1 nacht nog eens 3 dood geslaan in de kamer zelf. De koelkast in de kamer werkt ook niet, dus we konden het drinken niet koud zetten, en de frigo zelf gaf zeer veel warmte af, wat gevaarlijk lijkt als het weggestopt zit in een kast. Bij het ontbijt waren de koeken hard, koud en allesbehalve vers, en ondanks dat we midden in de spits waren en er veel personeel rond liep werd niet alles constant aangevuld, waardoor je op halfuur tijd niet echt tussen alles kon kiezen. Op zich niet erg, want er was wel wat keuze, maar als de koude ontbijtkoeken je niet bevallen, vraag je je wel af wat er op de lege plaats aan het buffet lag en meer succes had bij de andere gasten. De straat is zeer vuil, kunnen zij niet aan doen natuurlijk, maar als er dan ook nog eens een dakloze komt slapen op bankje buiten hotel geeft dat nogal pover beeld natuurlijk. Kortom, ik zou dit hotel niet aanraden. De kamer is zo mooi als de foto's er uit zien maar daar blijft het bij. Je kan de temperatuur, het lawaai, het ontbijt, de buurt noch de muggen niet echt zien op foto en dat heeft de ervaring toch wat verpest.

Enorm dicht bij strand, Personeel was vriendelijk

Iedereen was er heel vriendelijk en de locatie was ideaal!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Iedereen was er heel vriendelijk en de locatie was ideaal! De zee lag dichtbij en het park lag dichtbij, heel leuk om effe te ontsnappen aan de drukte op het strand!!

Genieten

Super en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel zowel aan receptie als in ontbijtruimte. Propere kamers in een aangename omgeving. Ik maak alvast mijn volgende boeking!

Goed Hotel op loopafstand Casino!

Kleine ruimte! in douche /toilet en slaapkamer € 45 .00 betalen voor te parkeren (2nachten)

Locatie is top! Vlakbij Boulevard met eettentjes en Casino Kursaal. Ontbijt prima!

heerlijk oostende in een goed, gezellig hotel waar je je welkom voelt.

badkamer was goed, maar douch stroomde wat over als je ging douchen. ik zou meer stopcontacten willen. bed is heeeeeeel hoog. maar zijn maar kleine dingen. het verblijf ws helemaal top

ontvangst was geweldig. de jongeman die achter de balie zat vrijdag avond (en zaterdag ochtend vroeg) is werkelijk goud waard. die maakt dat je je welkom voelt en geeft het hele verblijf extra glans. kamer was groot en plezierig.

Super geweldige tijd beleefd

Niet nodig

Het ontbijt was af, veel keuze,een zeer voldoende,koffie kreeg je zoveel als we wilde . Het personeel waas zeer gedienstig hoffelijk en vriendelijk, de kamers waren mooi en propet

Het ontbeit was zeer uitgebreid en lekker.

Op de matrasbeschermer zaten er flink wat plekken, vandaar de lagere score voor hygiene. Maar dit werd wel snel opgelost, nadat we daar een opmerking over maakten.

Het ontbeit was zeer uitgebreid en lekker.. Vers geperst fruitsap, verschillende warme dranken. Het werd ook steeds opnieuw en snel aangevuld. Echt top! Het personeel was vriendelijk en zeer gedienstig. In het druk seizoen kan je een parking bestellen via het hotel. Moet je zeker doen, want de betaalparkings lopen zeer snel vol en in de straten mag je tegen betaling maar een beperkte tijd parkeren.

Naar onze wens.

Vloerbedekking op kamer vernieuwen

Het personeel was aardig en kundig vanaf binnenkomst. De kamer was goed . Het ontbijt was in een woord super. De badkamer was van alle gemakken voorzien en ook goede service. Het bezoek was voor herhaling vatbaar.

Goed ontbijt vriendelijk personeel zowel aan de receptie als...

Badkamer is aan de kleine kant maar was wel in orde ook alles voorzien van douche en haarwas producten

Goed ontbijt vriendelijk personeel zowel aan de receptie als voor het ontbijt

Proper, goed ontbijt maar niet uitgerust door gebrek aan comfort... Prijs/kwaliteit niet in verhoudi

De kamer was veel te warm om te slapen. Geen airco. Als oplossing stond er een goedkope ventilator die veel te veel lawaai maakte. Het raam kon niet open blijven door te veel straatlawaai. Matras en hoofdkussens waren ook niet van de beste kwaliteit.

Het ontbijt was perfect. Vriendelijk personeel.

Geslaagd

Het was vrij warm op de kamer

Fijn bed, perfecte ligging (dichtbij het strand) en parkeergarage dichtbij de accommodatie, op loopafstand. Bij het ontbijt zat alles wat je nodig had inclusief heerlijke cappuccino. Heel vriendelijk personeel.

Voldoende
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik vond de ontbijtzaal niet erg comfortabel en stoorde me een beetje aan het overdrevene: Wenst u koffie of thee? Het was nogal tuttig van opsmuk allemaal...de kannetjes met koffie, het servies...beetje oudbollige tralala..niet meer van deze tijd. In deze tijd verwacht je dat een hotel een koffiemachine heeft waar op zen minst cappucino uit komt. Ik heb al veel betere hotels gehad in Oostende.

De ligging was voor mij de belangrijkste reden van mijn boeking in dit hotel .De kamer was klein maar erg proper. Badkamertje was erg comfortabel en de douche werkte uitstekend.

Genoten van dit verblijf

Het nachtlawaai op straat. Het zou goed zijn indien er airco zou voorzien worden op de kamers, zo hoef je de venster 's nachts niet te laten openstaan voor verfrissing.

De vriendelijke ontvangst en de kleinschaligheid van het hotel. Hierdoor heb je het familiale gevoel.

Zorgeloos ontspannen aan zee.
    • Familiesuite

Wij zijn algemeen zeer tevreden over ons verblijf in dit hotel.

Heerlijk ontbijt. Ruime keuze. Comfortabele en propere kamer. TV op beide slaapkamers. Voldoende handdoeken en wasgerief aanwezig in de badkamer.

Tevreden van mijn keuze voor dit hotel ,
    • Standaard Eenpersoonskamer

Matras van het bed aan vervanging toe . Ontvangstruimte voor hotelgasten en eventuele bar .

Ideale ligging ; in een zijstraat , minder lawaaihinder , toch dicht bij het casino en de kust . lekker ontbijt met voldoende keuze uit kaas , vlees , brood, fruitsalade etc eenvoudige kamer voor één persoon wel met koelkast , goed sanitair . Vriendelijk personeel .

Doel van ons verblijf was om te relaxen, dit hotel voldeet door de goede zorgen van het personeel.

De deuren van de kamers werken met een pomp. Hierdoor hoor je 's morgens de deuren dichtvallen van de personen die gaan ontbijten. Niet prettig als je wilt uitslapen.

Het ontbijt was subliem. Een enorme ruime keuze! Zeer vriendelijk personeeli

Het had beter kunnen zijn.

Het ontbijt alles van brood kwam uit de diepvries niets was er vers en het spek was niet gebakken maar even in de micro oven geweest. 3nachten slecht geslapen veel te warm op de kamers.

De ligging en het personeel

We waren een beetje ontgoocheld en dachten dat dit hotel niet de score van 8,6 waard is.

Kamer en badkamer heel klein, meubilair uit de tijd, bedden te smal voor ons, bij het nemen van een douche was alles bedwasemd. Wij hebben voor die prijs al in veel beter en moderner hotels in Oostende verbleven!

Ontbijt was ok! Personeel heel vriendelijk!

Topadresje!

Een minimaal puntje mss! De ijskast geeft heel wat warmte af omdat ze in kast staat, perfect voor de winter maar nu beetje warm. Wel frisse drank dus een met ander verbonden!

De aangename ontvangst, nette kamer, Superlekker ontbijt!

Aangenaam verblijf in een huiselijk kader!

Hier en daar wat kleine mankementjes in de kamer en op het terras (knop van een schuif, roede aan het bed dat op één plaats los hing, bij aankomst 2 lampen stuk (wel onmiddellijk na melding vervangen), op het terras wat reparatiewerk). Geen deur direct aan de badkamer is toch hinderlijk.

Een heel lekker, verzorgd en uitgebreid ontbijt met een zeer vriendelijke bediening van de warme dranken.

Verder een prettige kamer. Mooie centrale ligging in Oostende. Vriendelijk personeel.

De badkamer had geen eigen deur en kwam direct uit op het halletje. In het halletje was wel een aparte deur naar de kamer. Toch een onprettige constructie.

Zeer goed hotel voor kort verblijf

Zeer uitgebreid ontbijt, de kwaliteit kan beter, champagne eventueel weglaten en betere produkten gebruiken. Receptie en bar gezelliger maken, bij het binnenkomen lijkt het nogal rommelig. Wijnig verlichting aan de wastafel, en geen tabletten.

De familiale sfeer , de netheid, zeer goed gelegen.

Fijn hotel om te overnachten
    • Standaard Eenpersoonskamer

De eenpersoonskamers zijn wel erg klein. Maar men zoek een oplossing om de grote kasten te vervangen met iets dat ruimte geeft en toch een functie heeft. Soms teveel Airwick geur op de kamer.

De rustige ligging en vriendelijk personeel. Plus voor het super ontbijtbuffet.

• Standaard Eenpersoonskamer

Een persoonskamers zijn wel klein. Volgende keer vraag ik om grotere kamer

Prima ontvangst en ontbijt voor zeer redelijke prijs. Een persoonskamers zijn wel klein.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Heerlijk ontspannend hotel.

Er is me niets tegengevallen maar ik miste er wel een zwembad.

Heel vriendelijke ontvangst, super ontbijt met alles er op en er aan, kamer altijd netjes. Diana was een fantastisch kamermeisje/opdienster in de ontbijtruimte. Altijd even vriendelijk en te vinden voor een babbel. Het hotel straalt één en al rust uit, het is dan ook meer geschikt voor oudere mensen.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Heerlijk genoten van Oostende.

Alles dik in orde behalve de TV dan misschien.

Heerlijk ontbijt, mooie kamer met een super goed (groot) bed, vriendelijk personeel. Een minpuntje misschien was de TV waar alle posten niet te verkrijgen waren maar voor de rest alles dik in orde.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Aanrader!

Lift wat klein en niet zo snel maar dat heeft nu eenmaal met het gebouw te maken. Is eigenlijk een detail in vergelijking met het topverblijf.

Waren hier voor de 2de keer, hotel heeft alweer ruimschoots aan onze verwachtingen voldaan. Vriendelijke ontvangst, verzorgde kamers en een heel lekker (luxe)ontbijt. Wordt stilaan onze vaste stek voor verblijf in Oostende.

Fantastische kamer + zalig ontbijt & vriendelijk personeel!

Wij hadden junior suite geboekt: zeer ruime kamer + badkamer!!! Super lekker ontbijt met voldoende keuze mogelijkheden + heel vriendelijk personeel met humor.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Om zeker terug te herhalen!

Wifi-verbinding op de kamer werkte moeizaam. Ruimte in de badkamer is eerder beperkt.

Vriendelijk personeel. Heel proper hotel (kamer, badkamer). Ruime douche. Ontbijtkeuze was meer dan voldoende, wordt voortdurend bijgevuld. Ideale ligging: dichtbij centrum en zeedijk, maar toch rustig.

Een beetje een tegenvaller, 3 sterren lijkt mij enigszins overdreven

Slechte matrassen, slechte geluidsisolatie, erg kleine badkamer/wc. Wij waren hier zes jaar geleden ook en toen werd verteld dat de accommodatie gemoderniseerd ging worden. Misschien waren onze verwachtingen te hoog maar tóch waren we teleurgesteld in eerder genoemde zaken.

Ontbijt ok, vriendelijk, correct en behulpzaam personeel, properheid en hygiëne zeker in orde.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Ochtendlawaai om zes uur smorgens , waarschijnlijk vanuit de keuken. Verder rustige omgeving en toch dicht aan de dijk.

Ontbijt zeer uitgebreid en verzorgd, zelfs de bubbels ontbraken niet. Voor ieder wat wils en kraakvers.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

TOP

Het afzuigroostertje op de douche kon wel een doekje gebruiken.

Prima hotel op loopafstand van centrum en Kursaal. Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

Goed en verzorgd ontbijt.

De tweepersoonskamer werd slechts door één persoon gebruikt wegens ziekte van de andere. Het tweede ontbijt is wel aangerekend, wegens reservering via Booking.com. Ik vond dat niet erg klantvriendelijk.

Goed en verzorgd ontbijt. Centrale ligging. Uitstekende hygiene.

Logeren op hoog en tegelijkertijd alsof je bij vrienden bent.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De gastvrouwen en -heren zijn geweldig, bij aankomst goede tips over het lenen van gratis fietsen bij de parkeergarage. De nachtportier met zijn vrolijke verhalen die ons nog een slaapmutsje inschonk. Maar vooral dat kosten nog moeite worden gespaard om mijn vergeten sleutelbos terug te bezorgen zijn hartverwarmend.

Ik zou het gerust aanbevelen.

Beetje gehorig (douchegeluiden uit andere kamer, gesprek op de gang). Gelukkig klein hotel dus beperkte hinder.

zeer propere kamer en badkamer en vriendelijk personeel; Perfecte ligging aan Casino en toch erg rustig

Perfect voor een weekendje oostende

Kamer was nogal koud bij het aankomen. Gelukkig werkte de verwarming heel goed. Het hoofdkussen vond ik een beetje hard maar dat is persoonlijk.

Prima gevarieerd ontbijt, perfecte ligging, vriendelijk personeel. Propere kamer.

Een zeer aangenaam en leuk verblijf! wij gaan zeker terug!!

kan niet echt iets bedenken wat mij tegenviel!

Het ontbijtbuffet was super!! je krijgt de kans heel gezellig, rustig en geweldig lekker te ontbijten! Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Gezellig hotel, ruime en propere kamers. Vriendelijk, sympathiek personeel, gaan zeker terug !

Het ontbijt was formidabel. We plannen steeds een kortverblijf, is het eerste hotel waar vis voorzien was bij het ontbijt. Aller vriendelijkst personeel.

Een romantisch geslaagd Valentijnsweekend :-)

Een zeer romantische kamer, met hemelbed. gezellig ingericht en kraaknet. Evenals de badkamer. De mensen die het hotel runnen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is super goed!

Het ontbijt was heerlijk met alles erop en eraan, heel...

eigenlijk is er ons niets tegengevallen, we komen zekerlijk terug!

Het ontbijt was heerlijk met alles erop en eraan, heel vriendelijk personeel en hartelijke ontvangst. De kamers waren heel heel proper een dikke pluim voor het kamermeisje!

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader. Een gezellig kort verblijf aan de kust.

Misschien een iets minder dure parking?

Er werd ons een heerlijk ontbijt voorgeschoteld, met bubbels, gerookte zalm koffiekoeken, fruit kortom super! De info aan de balie was interessant en net wat we nodig hadden om onze uitstap tot een leuke ervaring te maken.

Goed en zeer vriendelijk personeel

Onbeschofte klanten die aan het ontbijtbuffet staan te proeven met de lepel die dient om u te bedienen , maar dit is natuurlijk niet de schuld van het hotel.

Ontbijt was geweldig en verzorgd, op de kamers viel alleen de vlekken op de tapijtvloer mij een beetje tegen

Al bij al een leuk hotel en goed gelegen

Confort van het bed was iets minder. Matras te zacht en hoofdkussen te dik, gelukkig vonden we er andere in de kleerkast die wat plater waren...

Het ontbijt was heel lekker! Grote keuze en het kwaliteit van alles wat we gegeten hebben was uitstekend. En een heel vriendelijke bediening!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

rustig verblijf met vriendelijk personeel op wandelafstand van alle bezienswaardigheden.
    • Standaard Eenpersoonskamer

We namen 2 éénpersoonskamers, die waren klein, maar helemaal in orde en netjes. Een goed bed, ruime badkamer met goede producten. Ook het ontbijt was erg verzorgd, met een grote keuze aan verschillende gerechten. Het personeel was zeer vriendelijk. De ligging was schitterend : zeer rustig 's nachts en toch dicht bij het bruisende centrum met heerlijke restaurants, leuke café's en vele winkels.

Voortreffelijk, we gaan zeker terug als we weer in Oostende zijn.

De vriendelijkheid en gastvrijheid. Het mooie hemelbed is net iets anders als anders. Het overtreffelijke ontbijt met heerlijke gebakjes,broodjes,champagne,keuze uit beleg meer als meer. Mijn man werd 50 jaar, ze hadden slingers gehangen bij het ontbijttafel met een persoonlijke kaartje, helemaal top.

Heerlijke, korte vakantie! Kortbij de zee, de stad, musea, super centraal! En toch een zeer rustige

Niets, mini opmerking. Maar gezellig LEESlampje op nachtkastje = pluspunt (huidige lamp schijnt in de ogen als je in bed ligt)

Ontbijt was super uitgebreid en super lekker! Met die kleine gebakjes kun je ook van alles iets proeven. Supervriendelijk personeel. We gaan zeker terug.

Voortreffelijk ontbijt.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik heb toch last gehad van omgevingslawaai. De kerstmarkt en de stemmen/ televisie van de buren.

Voortreffelijk ontbijt. Goed bed. Vriendelijk personeel.

Gezellig hotel met vriendelijke service en uitgebreid ontbijt.

De kamer was voor ons iets aan de donkere kant.

De ligging van het hotel : dichtbij de winkelstraten, zeedijk en kerstmarkt die op het ogenblik van ons verblijf kon bezocht worden.

Was aangenaam

De badkamer was klein en in het bijzonder de wc die enorm smal geplaatst was tussen bad en muur en onze junior suite kamer was duidelijker kleiner dan op foto's

Het ontbijt en bed was goed

Het was een zeer gezellig en proper hotel met uiterst...

Voor mij persoonlijk was de kamer en de badkamer wat klein, maar de badkamer was vernieuwd en hygiënisch. De afwerking van de muurkast kon beter en er was ook een kleine vochtplek aan het plafond.

Het was een zeer gezellig en proper hotel met uiterst vriendelijk personeel. Daarnaast werd er ook een heerlijk ontbijt aangeboden met ruime keuze. Ook de mogelijkheid om dichtbij en ondergronds te parkeren tegen een zeer schappelijke prijs van 17 euro per dag. Nogmaals zeer aangenaam en behulpzaam personeel!

zou zo weer boeken.
    • Familiesuite

Ontbijt was uitstekend, hotel was prima zou zo weer boeken maar dan wel in de zomer het was toevallig erg koud dit kerst weekend. maar kerstmarkt Oostende was leuk.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Aangenaam verblijf op een rustige locatie in de onmiddellijke nabijheid van het centrum.

Ontvangstruimte mag gemoderniseerd worden.

Ontvangstruimte komt een beetje gedateerd en rommelig over. Dit wordt echter goed gemaakt wanneer je de kamer ziet. Zeer ruime kamer met alle voorzieningen. Badkamer in orde en zeer net. Uitgebreid ontbijtbuffet. Uitstekende ligging dicht bij het park, strand, winkels en restaurants. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Het verblijf voor 1 of 2 dagen is oké.

De matras is aan vervanging toe. Te zacht. Geluidsisolatie was minder. Lawaai op straat was goed te horen op de 5e verdieping. Isolatie tussen de kamers was ook minder. Douche van de buren leek alsof hij bij ons in de kamer stond.

Ontbijt was uitgebreid en zeer goed. Ontvangst was vriendelijk. Kamer was verzorgd en netjes.

Een erg goed, kort verblijf.

De ruimte om te parkeren, er zijn kaarten verkrijgbaar maar die waren allemaal in gebruik.

Dat het een kleiner hotel is en dat alles perfect is geregeld. Ook het ontbijt is heel goed en alles is beschikbaar. Kamers zijn proper en verzorgd.

Verblijf in het algemeen aangenaam maar kon beter...
    • Familiesuite

Hotel is op een hele ouderwetse manier ingericht (leek op een museum)...de beschrijving op booking komt echter niet overheen met het hotel zelf (solarium = bergruimte, fitnessruimte heeft alleen maar 2 toestellen). Muffe geur in kamer (waarschijnlijk komt dit door het tapijt...), een van de bedden kraakte en de meubels waren vesleten.

Het personeel was zeer vriendelijk, de kamer was groot en zeer proper (vooral de badkamer en toilet). Het ontbijt was lekker maar niet echt uitgebreid, de croissants en cakes waren niet homemade... Het in-en uitchecken is heel vlotjes gegaan. De locatie was prima (dichtbij centrum, zee en openbare vervoer).

GEEN 10 MAAR EEN 10+

Nihil.

De spontane vriendelijkheid van het personeel, de propere kamer met koffie, zeepjes, crèmes, flat-screen tv, mini-bar, haardroger etc..., het uitgebreid vers ontbijtbuffet met alles erop en eraan incluis champagne, kortom: wij gaan zéker terug.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prima hotel voor bezoek aan Oostende.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Schitterend ontbijt. Suggestie: wat meer verse groenten. Bijzonder klantvriendelijk onthaal. Prima eenpersoonskamer, met comfortabele badkamer en goed bed. Centrale ligging.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

fantastisch!!!!!!

de kamer had misschien ietske groter gekund, maar dit is dan eigenlijk muggeziften

Het ontvangst was heel vriendelijk, heerlijk ontbijt, mijn bijkomende vraag was geaccepteerd geen opmerkingen