Beoordelingen over Eburon Hotel 4-sterren

De Schiervelstraat 10, 3700 Tongeren, België

#18 van de 22 hotels in Tongeren

Geen ontbijt in het hotel genomen.

Via toeristische dienst hadden we al vernomen dat bovengrondse parking op zondag gebruikt wordt voor rommelmarkt. Is ons door het hotel pas meegedeeld, na hier zelf achter gevraagd te hebben. Zou spontaan mogen meegedeeld worden : "opgelet, waar staat u geparkeerd, op zondag ..... "

Geen ontbijt in het hotel genomen. Was ook nog prijzig, bovenop de toch al prijzige kamer.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

We hadden een mooie kamer, de ligging was super en de...

Het ontbijt is echt erg duur! 19€ per persoon per nacht.. om de hoek met zn tweetjes voor 13€ ontbijtje gegeten.

We hadden een mooie kamer, de ligging was super en de parkeergarage was om de hoek.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

De ruimte in de kamer is indrukwekkend.

Door het vroege uur had ik een ontbijtpakket mee. Dat viel wat tegen. Misschien had ik beter vooraf daarover gecommuniceerd. Ik begrijp dat het nu moeilijk was om de juiste inschatting te maken.

De ruimte in de kamer is indrukwekkend.

Fijn verblijf

In het weekend was het enorm luidruchtig in de ontbijtzaal. We konden de buren heel goed horen (tv, lopend bad...)

Karaktervolle kamer, zeer netjes. Veel ruimte. Heerlijke douche.

Ruime kamers, mooi ingericht, centraal gelegen, heel...

Toch een minpuntje: Het kussen was te hard en één van de reisgenoten vond het matras veel te zacht.

Ruime kamers, mooi ingericht, centraal gelegen, heel vriendelijk personeel.

Bezoek aan Tongeren

Ik kreeg na de reservering zeker 10 mails voor eventuele andere diensten. Moet dat echt in het Engels, kan dat niet in het Nederlands? Waarschuwingen in de lift en op de kamer juist hetzelfde.

alles

Aangenaam modern hotel maar er is nog werk aan het ontbijtaanbod.

Het ontbijt, 19 euro is veel te veel voor het aanbod dat er was.

Zeer vriendelijk onthaal door de receptiemedewerker John. De kamers zijn mooi en modern. De badkamer was open en midden in de slaapkamer waardoor er weinig privacy is. De ligging van het hotel is perfect en zeer centraal. Het ontbijt zou wel een upgrade kunnen gebruiken, want 19 euro is best wel prijzig voor het aanbod dat er is. Er was duidelijk een gebrek aan organisatie in de ontbijtzaal. Geen propere borden, geen boter (enkel een light minarine)...

Kortom heel goed voor een zakelijke nacht. En weinig uitleg.

Het ontbijt, worstjes en eieren koud, enkel Becel , vlees lag er vekleurd bij en niet afgedekt , capucino zonder melk of schuim , machine was waarschijnlijk niet in orde. Borden moesten aangevuld worden, 1 dame is te weinig om alles te overzien en inorde te brengen ......Moest de prijs lager zijn geweest had ik het begrepen

De kamers waren heel proper, maar voor de prijs geen overdreven luxe, geen prijskaart bij de mini bar ? Gratis of betalen ? Dus niet aangeraakt. Maar op zijn minst een gratis watertje voorzien . Dat stond wel in de minibar , maar er is niets overuitgelegd

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Heyt bed en het lagere personeel waren prima, maar het management was onzichtbaar,

Zeer slecht management, onbeschofte behandeling. Cadeaubonnen werden niet geaccepteerd terwijl het hotel nog wel in de lijst van dit jaar vermeld stond. Op mijn vraag stond het management mij niet te woord. Ik voel me zeer onbeschoft behandeld en men zal mij daar nooit meer zien.

goed hotel voor kort verblijf

over het algemeen was alles redelijk goed alleen toch vrij prijzig. Ook het ontbijt. alhoewel er veel keuze was is het ontbijt aan de dure kant.

Kamers waren redelijk goed alleen erg gehorig .Veel lichtinval door gordijnen

Het was in orde.

De verluchting in de kamer die heel te nacht te horen was, stoorde wel bij het slapen.

Alles was zoals het moest zijn, niet meer, niet minder. Misschien ontbijt iets te duur...

Aangenaam verblijf

Douche stonk en de lavabo liep niet goed leeg. Ik vond de badkamer oogde zeer knap, maar viel toch tegen en zeker gezien de prijs voor een kamer.

De vriendelijkheid en ontvangst van het personeel!

Prijs/kwaliteit aan de hoge kant.

Geen koffie- of theefaciliteit op de kamer. Constant gezoem van de verluchting/verwarming.

Een goed ontbijt, alles werd goed aangevuld. Prima ligging.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Ideale ligging, mooie locatie, attent personeel, spijtig van het algemeen onderhoud dat niet oke is!

Het ontbreekt er aan doelmatig onderhoud

Een nieuw laagje verf in de gangen en het proper houden van de meubels en muren in de kamers zou zeker bijdragen tot het niveau van een 4 sterren hotel in vergelijk met het buitenland!

Geen aanrader

Te duur voor het aanbod, ontbijt ook te duur en niet bijgevuld. Geen glazen en tassen beschikbaar. Geen sfeer in het hotel. Toiletgeur op de kamer

Ligging Comfortabel bed

Het hotel is heel centraal gelegen en dat is prettig als je...

Op zich was het verblijf prima, maar het miste voor ons net te veel (kleine) dingetjes. Zo is het concept van een vrij zichtbare douche misschien interessant, maar vanuit privacy-oogpunt (verblijf met kids) vonden wij het minder geslaag. De keuze bij het ontbijt was niet klein, maar groot was het zeker niet. We hebben minder luxe hotels bezocht die een uitgebreider buffet hadden. De bedden zagen er goed uit, maar voor ons gevoel waren de matrassen aan vervanging toe. Wat ons nog het meest tegenviel was de gebrekkige communicatie over het feit dat er blijkbaar elke zondag een antiekmarkt voor de deur is. Politie geeft aan dat het ergens aan het begin van de straat is aangegeven (niet gezien) en dat het hotel het slecht communiceert richting haar klanten. Hotel geeft aan dat de politie betere borden moet plaatsen en zo is de cirkel rond. Lang verhaal kort: hoewel op alle borden gewoon staat aangegeven dat het zondag vrij parkeren is en wij onze auto dus ook gewoon hebben geparkeerd, bleek onze auto er niet meer te zijn op zondagochtend toen we wilden uitchecken. Deze was in alle vroegte weggesleept, want er was een antiekmarkt. Uiteindelijk een paar honderd euro minder rijk door boete en wegsleepkosten. Al met al toch een positief gevoel, maar ik denk dat met kleine aanpassingen een veel grotere klanttevredenheid kan worden bereikt.

Het hotel is heel centraal gelegen en dat is prettig als je vanuit het hotel direct de stad in wilt. De ontvangst was hartelijk en we zijn niet vermoeid met vragen die eerder al via Booking zijn ingevuld. De Comfort kamer die wij hadden had een mooie indeling en alles zag er schoon en verzorgd uit. Het omgebouwde klooster was in ieder geval ook weer eens wat anders dan zomaar een betonblok met ramen en inkleding. Personeel is zeer behulpzaam.

was redelijk

ik vond het ontbijt en het hotel te duur voor wat het was, ook vonden wij het interieur niet warm en gezellig

het ontbijt was heerlijk en de grote regendouche ook

Netjes, goed ontbijt, ruime kamers, fijne badkamer.

Niet mogelijk om de airco af te zetten, terwijl het wel een kamer is met buitenraam nota bene. Als je dan een lichte valling hebt (of sommige mensen willen gewoon zonder airco slapen) is een slapeloze nacht het resultaat want die airco wakkert dat natuurlijk aan. Er staat een knop on/off maar als je die gebruikt zegt het systeem dat dat centraal geregeld is. Je kon die wel verlagen tot 2 streepjes maar niet af. Ik ga dus om 7 u 's morgen's naar de receptie (er stond aangegeven dat deze open is van 7-22.30 u.), die dag was het uitzonderlijk pas om 8 u open (maar niet aangegeven!). 140 euro inclusief ontbijt is dan wel heel duur. Als je veel geld vraag voor een kamer moet je min je airco kunnen afzetten en mag de receptie bemand zijn zoals aangegeven ...

Netjes, goed ontbijt, ruime kamers, fijne badkamer.

Relaxed

Helaas geen Nederlandse TVzenders. Was jammer ..daar met Oud/Nieuwjaar daar mooie programma’s op zijn> op de aanwezige zenders was niks spannends aan!!!

Ruime schone kamers > apart dat het een klooster is geweest !!! Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen met 1 glaasje Cava 😇

fantastisch!

Fantastische service , we kregen een upgrade voor onze kamer echt helemaal top! Niks op aan te merken. Zeker een aanrader en we zullen zeker vaker naar eburon gaan!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Tongeren leuk, hotel niet!

inrichting hotel koud, kil.. geen charme.. wij sliepen 3e etage, bij het instappen van de lift, kwam ons een penetrante lucht tegemoet, die met uitstappen van de 3e verschrikkelijk stonk, naar een chemische lucht. Dit zat ook vaag in onze kamer. Kamer redelijk oke, op de electrische gordijnen na, die niet dicht of open gingen door defect. Voor ons niet voor herhaling vatbaar, prijs kwaliteit verhouding is niet oke.

locatie hotel was prima!

kamer was heel mooi, ontbijt was lekker en zeker voldoende.

De 2de dag van ons verblijf hadden wij geen koffie meer op de kamer, een flesje wijn in het inbegrepen koelkastje zou ook wel leuk geweest zijn, nu stonden er enkel 4 frisdrankjes in.

kamer was heel mooi, ontbijt was lekker en zeker voldoende.

zeer goed hotel!

x

personeel zeer vriendelijk, propere en prachtige kamers, veel uitleg ivm bezienswaardigheden, zalig weekend gehad, wij komen zeker terug! oh ja, ontbijt was top! zeer veel keuze, verzorgd en rustig op de dakverdieping.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Ondanks de broodjes is deze locatie goed bevallen.

De broodjes bij het ontbijt waren te veel doorbakken en niet lekker.

We waren gekomen voor de antiekmarkt op zondagochtend en daar zaten we midden tussen. Een prima locatie voor dit doel en voor een bezoek aan het centrum van de stad.

Supercool hotel, veel luxe, goed ontbijt, goed bed.

Haast niets.

De stijl van het hotel was erg uniek en cool. Ontbijt was zeer oké, met alle luxe. Kamer erg proper, ordelijk en stilistisch uitdagend. Temperatuur viel tegen, te warm en airco werkte niet. Toilet zat erg slecht, maar dat is een detail. Ontvangst: niets op aan te merken. Er was wel weinig te doen, maar voor ons nu niet van groot belang.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Leuk

Bedden sliepen niet zo lekker was niet slecht ma ook niet super. Op zondag is er buiten de markt weinig te doen in Tongeren bij slecht weer.

Ontbijt was heel lekker. Inrichting super imposant

Aangenaam

Ontbijtruimte is niet gezellig. Vrij gehorige kamer, hoorde de haardroger in de kamer naast ons

Zeer ruime, moderne kamers. Fantastische douche. Zeer vriendelijke personeel

tongeren is gezellig ; Eburon niet .

design moet ook praktisch zijn ; voor de betaalde prijs verwacht ik een spa-bad (jacusi) en geen gevecht met een slecht afloopsysteem ( stuk) en bovendien een douchecel die niet waterdicht is . De electriciteit = gekoppeld aan de kamersleutel : dwz dat je een laptop en I-phone niet kan opladen tijdens je af wezigheid , want bij het verlaten van de kamer valt de electriciteit uit . Ontbijt op niveau 3 ...maar geen toiletten in de directe omgeving van de breakfast-ruimte ? erg onhandig . De tweede dag waren er geen bekertjes op de badkamer ...kan je even de tanden poetsen onder de kraan ....

het ontbijt was goed maar prijzig ; de kamer uitstekend ; bed super

We waren tevreden , het was voor ons al de tweede keer dat we naar hotel eburon zijn geweest

De kamer wc deur was beetje vies ,de badkamer was wat donker

Het ontbijt prima mooie zaal,mooi uitzicht De ligging was voor ons perfect , Aardige mensen waar we ook maar waren

Centraal en toch rustig gelegen.

Geen kast of bergruimte wat bij meerdaags verblijf toch comfortabeler zou zijn. Jammer dat de vliegen het ontbijt verpesten. Beter afdekken misschien ?

Moderne, luchtige en rustige kamers en toch pal in het centrum van Tongeren.

Tongeren, een leuke historische stad met vandaaruit prachtige fietsroutes! vvv om de hoek vh hotel.

Het ontbijt was goed maar relatief gezien duur: €16. Wel leuke plek: op zolder met uitzicht op de stad.

Prima locatie. Kamers zijn netjes. De auto konden we parkeren in de nabijgelegen parkeergarage. Die kosten komen er wel weer bij. Receptie was vriendelijk en attent. Onze fietsen mochten we in de kelder van het hotel ( gratis) parkeren en aan de stroom leggen.

Leuk design hotel, centraal gelegen, maar toch rustig.

Het kan allemaal net dat tikkeltje beter ... Vloerbekleding met vlekken, kraan van het bad die los staat, kortom er moet dringend één en ander opgefrist worden. Temperatuur in de ontbijtruimte was veel te hoog.

Mooie kamer, leuke indeling, knap design en concept. Centrale ligging, maar toch heel rustig.

Ietwat ontgoocheld

Vloerbekleding en muren aan heropfrissing toe. Instructies bad stemmen niet overeen met bad zelf.

Ontbijt was ok. Kamer groot, maar vloerbekleding en muren niet zo netjes.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

SUUUUUUPER !!!

Misschien wat meer uitleg over de parking . Het eerste verdiep is de zondag nl ingenomen door de antiekmarkt. Op zich geen probleem maarmisschien iets eerder vermelden.

Ontbijt was heerlijk. Accommodatie kon niet beter.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Ons verblijf is zeker voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt: het fruit was niet tijdig aangevuld. Misschien ook een paar broodsoorten voorzien.

Een super grote kamer met bad en douche. Het toilet apart vind ik wel een pluspunt. Een grote Tv op een goede kijkafstand.

Voor herhaling vatbaar !

Ik had beter wat langer geboekt.

Geweldige kamer met veel ruimte, toffe badkamer en super "vrijstaand" bad dito bed ! Alles aanwezig wat nodig was.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Mooi hotel met slecht geïsoleerde kamers met lekker ontbijd

Geluidsisolatie heel slecht. alles was te horen wat er op de gang ging gebeurde. De lift en de kroeg naast het hotel waar tot diep in de nacht gefeest werd door Britten en met de deur open. De baby heeft de hele nacht niet geslapen.dus wij ook niet. Kinderstoelen in de ontbijdzaal. Zijn er maar 2. Als je een 2ling hebt zit iemand anders in de problemen. Voor de rest prima hotel

De ruime kamer en mooie badkamer

kamers zijn mooi en modern ingericht , bedden zijn gewoon...

kamer 215 . De afwerking van de inloopdouche , 15cm onderaanrecht (zwarte schimmel , siliconen ) glazen deur ( binnenzijde onder scharnier ,vies ! ) regen douche mag wel plinken .

kamers zijn mooi en modern ingericht , bedden zijn gewoon geweldig

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

het ontbijt was lekker, alles wat men nodig had was aanwezig

geen parkeergelegenheid bij het hotel moesten naar een dure ondergrondse parking s'avonds veel kunstlichtinval in onze kamer kon je niet volledig verduisteren

het ontbijt was lekker, alles wat men nodig had was aanwezig

Een aanrader, zeker voor de antiekmarkt.

Erg mooie grote kamer met het oude balkenwerk in zicht. Alles schoon en mooi wit. Het ontbijt is uitgebreid en veel vers. Wij zijn hier al voor de tweede keer.

Opletten op zondag!

Blijkbaar is er iedere zondag brocante rommelmarkt. Ik heb mijn voertuig voor het hotel geparkeerd, geen parkeerverbod te zien en ook aan de receptie geen melding van de markt. Gevolg: om 4:45u uit je bed geklopt worden om Asap je voertuig te verplaatsen. kindje van 11 maanden wakker uiteraard. Wel excuses gekregen dat ze het vergeten te melden hebben dat er niet geparkeerd mocht worden.. Helaas, volgende x houden we hier zeker rekening mee..

Mooie douche en zacht bed

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Mooi hotel, goede locatie, rare inrichting

Televisiezenders werkten voor geen meter; doorzichtige douche naast bed: al 10 jaar samen met mijn partner maar is toch echt voor het eerst om het was/douche ritueel vanuit bed mee te maken. Plus belachelijke kleine wc pot waar je nauwelijks op kunt zitten

Hartje centrum handig voor antiek markt

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Modern hotel, antiekmarkt voor de deur.

Uitzicht was niet veel soeps, we keken naar het dak van een gebouw. TV Nederlandse zenders waren niet te ontvangen. Het licht van het toilet blijft lang branden (gaat automatisch uit) waardoor je 's nachts een verlichte kamer hebt. Toilet is apart, in een soort kast. Geen raampje of luchtverfrisser aanwezig. Geen directe verbinding van parkeergarage naar het hotel. Kortste route is via de binnentuin van het hotel. Ontbijt 16,50 pp, geen gebruik van gemaakt.

Rustige kamer. Zeer goede bedden/matrassen. Grote rainshower in de ruime douche en in de kamer een losstaande badkuip. Wifi ontvangst prima. Airco werkt prima (soms te koud) Parkeergarage Q-park om de hoek (10 euro per dag). Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima locatie, midden in het centrum, alles op loopafstand. Online inchecken.

Tongeren bekijken

Door de antiekmarkt was het hotel op zondagmorgen niet met de auto te bereiken.

Goed ontbijt, prima wifi centrale ligging, we konden de auto in de buurt gratis parkeren omdat het Pinksteren was.

Mooi hotel op een ideale plek in het stadje.

De Ipod speaker is erg verouderd. Automatisch inschakelend licht in de WC blijft nog heel lang branden.

De stijl van het hotel en de ligging. Tevens was het welkomstdrankje een hele leuke geste.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Super mooi trendy hotel in een prachtig stadje

Eburon was een fantastische hotel in het oude deel van Tongeren. We hadden dit hotel gekozen op basis van de foto's van het hotel en de werkelijkheid kwam daar echt mee overeen (dat is meestal niet het geval....). Verrassing was de antiekmarkt op zondag, vlak voor de deur. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging van Tongeren maakte allerlei uitstapjes naar Valkenburg en Maastricht prima te doen

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Leuk, werk aan het ontbijt en we komen zeker terug.

Het ontbijt op dag 2. Teveel volk, te weinig personeel en keuze bijna uitgeput om 10 uur daar waar ontbijt liep tot 11 uur...

Het onthaal en de kamers. Bezoek van de paashaas bij het ontbijt.

On the road

Loskomend behang in de kamer, gescheurde gordijn, slecht werkende regendouche, gelukkig werkte de handsproeier wel en geen koffie/thee op de kamer.

Gevarieerd verzorgd ontbijt en extra grote bedden, veel lichtinval en heerlijk ruim, vriendelijk personeel. En er werd een oplossing gezocht voor het veilig parkeren van 6 motoren. 's Avonds heerlijk gegeten in het sfeervol, geïntegreerd Aziatisch restaurant Tiger Lee.

Goed hotel, goede prijs maar ontbijt kan beter.

Van het ontbijt had ik hogere verwachtingen. Geen streekproducten beschikbaar ondanks de regio. Ontbijtzaal was een grote open ruimte, inclusief de ruimte voor het personeel waardoor het afruimen en afwassen goed te horen was bij de gasten. Nogal storend.

Indeling van de kamer was zeer goed! Leuk met open badkamer en grote inloopdouche.

Het vriendelijke personeel.

Tip! Schoonmaakploeg beter controleren. Onze kamer was verre van proper, vuile kopjes en bad lag nog vol met haren. Na een lange tijd wachten op onze "proper gepoetste" kamer nog steeds haren gevonden in de badkamer. Wij hebben na ons verblijf ons ongenoegen laten blijken via mail maar geen antwoord gekregen.

Het vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Mooi hotel, op een centrale locatie, met zeer vriendelijk en...

Mooi hotel, op een centrale locatie, met zeer vriendelijk en professioneel personeel. In de kamer hier en daar een beetje afbladderende verf, en een grote vochtplek in het plafond - wat in een kamer voor die prijs toch eigenlijk niet helemaal ok is... Voor de rest prima, zeker ook het uitgebreide en lekkere ontbijt!

Lokatie, ruime opzet van hotel

In de ochtend geen warm/heet water. Douche met te koud water zeer onaantrekkelijk. Reaktie van baliemedewerkster was zeer lauw, aleen maar een "Oh, ik zal er melding van maken"

Lokatie, ruime opzet van hotel

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Een hotel met potentie!

Het belendend cafe ging om 0:30 dicht (gelukkig was dat aan de overkant nog open). Het uit-gevoel wordt nog onvoldoende opgewekt.

De ontvangst. Het contrast tussen de oude buitenkant en de strakke binnenkant. Het ontbijt 'op zolder'.

wij hadden een mooie korte vakantie in een rustige omgeving maar toch midden het centrum en dicht bi

Dat de badkamer en douche niet afgeschermd was van het slaapgedeelte. Dat de kwark en het fruitsap bij het ontbijt lauw waren en niet in de koeling stonden

De ligging, want wij kwamen met openbaar vervoer. De vriendelijkheid van het personeel. De rusige sfeer, terwijl het toch minden het centrum ligt. Het feit dat je na uitchecken toch nog je bagage kan achterlaten om nog de stad in te trekken is heel belangrijk voor mensen die zich met het openbaar vervoer verplaatsen.

Leuke "driedaagse" in een oud gebouw met alle modern comfort

Zeer beperkte en moeilijk te bereiken kast voor de kleding. Ook "bar" van het hotel een beetje meer keuze zou wel mogen !

Kamers perfect en met grote inloopdouche, m

Goed voor één of meerdere nachten.

De accommodatie in de kamer laat duidelijk zijn gebruikssporen zien ! Onder de matras aan het hoofdeinde was veel stof te bespeuren.Geen grondige kuis! De zwarte wc bril is duidelijk aan vervanging toe en wat ik spijtig vond dat hij geen soft closing had voor een trendy Hotel.

De locatie en het vriendelijk personeel,ontvangst met gratis cava !

Heerlijk weekend in Tongeren

Geen keuze in kussens. De een houdt van dik en stevig, de ander van plat, maar er is niets extra's. Al voor zeven uur begint men op zondag voor de deur met opbouwen van de antiekmarkt, daar wordt een lichte slaper wel wakker van. Oordopjes geadviseerd in dat geval.

Ruime kamer, ruim bed, mooie strakke inrichting met behoud van originele details, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, grote ontbijtzaal met veel keuze in wat je wilt eten. Precies wat je hoopt dus, van een hotel!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Degelijk hotel met perfecte locatie.

Een detail, eigenlijk : er was geen waslapje/washandje in de badkamer. Omdat dit een gebrek is dat in veel hotels, ook echt zeer dure tophotels - voorkomt breng ik dat als ervaren reiziger zelf mee. Maar het is altijd leuk als het er wél is. Niet, dus...

De locatie is perfect. Het ontbijt is degelijk, de ontbijtruimte heel mooi. Bed is comfortabel, kamer is gerieflijk, badkamer is praktisch, leuk detail = apart toilet. Verduistering zou iets beter kunnen (donkerdere gordijnen). Zeer stil bij nacht, totaal geen last van geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

De moeite waard!

Altijd jammer dat er nog extra parkeerkosten zijn. Blijkbaar was er ook een gratis parking vlakbij volgens toerisme bureau. Waarom dat niet vermelden?

Heerlijk ontbijt, goede douche en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Perfect!

Te dunne muren, 's nachts wakker geworden door het luidruchtig en langdurig ( 2 keer een half uur) hoesten van de buren

Kamer en ligging van het hotel waren perfect! Zalig genoten in het grote bed!

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

We hadden vermeld dat we met een kindje kwamen en hier werd...

In de douche was er verf aan het af schilferen

We hadden vermeld dat we met een kindje kwamen en hier werd rekening mee gehouden. We kregen een zeer ruime kamer, zodat we alle spullen vlot kwijt konden.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Fijn voor één nachtje, maar langer hoeft niet, er zijn nl geen kasten genoeg aanwezig op de kamers!!

De kamers!!! Geruis s'nachts van chauffage of airco. water dat uit de douche's koopt en kringen geeft in en rond omgeving badkamer.

Het onthaal en ontbijt was super, de service daarna ook, want we waren iets vergeten in het hotel!

Geweldig hotel met nog geweldiger personeel!!

Jammer dat we maar 1 nacht geboekt hadden.

Super vriendelijke bediening, ruime kamer met gigantisch bed, bad op de slaapkamer en een tweepersoons douche. Bij ontvangst in de receptie stond al een drankje-hapje klaar voor de nieuwe gasten. Op de slaapkamer stond nog een heerlijke fles wijn namens het hotel voor ons klaar! Voor €10 extra hoefden we niet om 11 uur uit te checken maar pas om 18 uur, ideaal!!

Correcte verhouding prijs-kwaliteit.

Geen parking aan het hotel en het uitzicht van de kamer stelde niet veel voor.

Goede ligging en mooie kamer. Vriendelijk onthaal. Het ontbijt was in orde. Fijn dat je op zondag tot 12u kan ontbijten.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Steeds tevreden geweest.....iets verkeerd gelopen?

Reeds dikwijls hier verbleven altijd heel tevreden.....dit was voor ons wel teleurstellend. Komen steeds om theater te kijken...vlgde maal hopelijk beter. Er stond ook opeens een koppel voor de deur met zelfde kamernummer?!.Personeel heeft wel gebeld om zich te verontschuldigen.

K 212 was duidelijk niet recent gepoetst. 10 kleine vliegen gedood in kamer en douche. De lakens gaven indruk niet vers te zijn...haren achteraan in bed!...Sanitair Niet fris......

• Beoordeeld op: 17 november 2016

weinig sfeer

Voldeed niet aan mijn verwachtingen a.d.h.v. de hoge score die dit hotel had toen ik het boekte en hetgeen ik voor deze prijs verwacht had.

Goede ligging, goed bed.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goed maar al beetje verval van kamer

Schoonmaak kamer was niet grondig - probleem douchedeur want hebben moeten dweilen Ramen zeer vuil en defect gordijn dus donker op kamer Timer licht toilet veel te lang Kamer 311 Kamer heeft wat opfrissing nodig omdat dit toch een luxe kamer is Minibar en koffiepads niet aangevuld na dag twee en weinig keuze

Ontbijt zeer uitgebreid alhoewel we vers gesneden fruit misten!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

centrale ligging

- geen uitzicht vanuit de kamer (reden : dakramen) - vlekken op tapijt - geen flessenopener, koffiezet stuk

centrale ligging nabijheid lekker thais restaurant

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

ontbijt was goed en volledig, enkel de presentatie was...

combinatie van het oude gebouw met de strakke renovatie en inrichting is zeer geslaagd. Enkel opletten dat het niet te koel wordt. Ook regelmatig een controle doen van alle kamers want de kraan in onze badkamer draaide zot en de douche lekte.

ontbijt was goed en volledig, enkel de presentatie was slordig.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Leuke trip

receptionistes (buiten Patricia) zeer teleurstellend en niet behulpzaam Loskomend vasttapijt Toilet deur ging niet dicht Geen oplossing voor lege batterijen in afstandsbediening tv door bovengenoemde receptionisten

Ligging is super. Onthaal door Patricia (uitstekende service door deze receptioniste) Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Een aanrader!

De hygiëne! Poetsen van de kamer, douche, toilet gebeurde zeer oppervlakkig evenals de toiletten op de -1 voor de bezoekers.

Kamer was zeer comfortabel (kingsize bed + ruime douche). Pluspunten zijn zeker: ligging, vriendelijkheid personeel en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

super

het toilet op de kamer de zitting was zwart van kleur maar achterste deel zag er niet zo mooi uit was verkleurd en gaf een raar indruk .als men een douche nam kwam het water in de kamer .het ontbijt was super alleen jammer als de meisjes de tafels afgeruimd hadden ,werden die terug klaar gezet voor de mensen die nog moesten ontbijten dit ging redelijk vlot wel jammer dat ze met hun vingers in de propere glazen en tassen staken om deze op tafel te zetten .neem dienblad of hang de tassen met het oortje aan de vingers .

de ontvangst was super ,het ontbijt keuze genoeg .goede bedden

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Mooi hotel, goed gelegen, lekker ontbijt, comfortabel bed.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Een minpuntje is het toilet, oncomfortabel ziet er goedkoop materiaal uit. Hadden taxi besteld doch men was dit vergeten, bijgevolg 40 minuten te laat op huwelijksreceptie. Geen erg, vergeten is menselijk ;-)

Lekker ontbijt, ruime kamer

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Wij zijn een vriendengroep van 8 personen die jaarlijks een weekendje plannen en dan mag het al wat meer zijn,eburon voldeed zeker aan onze verwachtingen,personeel zeer vriendelijk,kamers waren net en mooi en het ontbijt om van te watertanden,komen zeker eens terug

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Leuke kamer maar niet voldoende voor de zeer hoge prijs die we betaalden.

2 grote stofwebben in de kamer. Bad lekt. Omstreeks 5u gewekt door lawaai op gang en duiven aan het raam.

Mooie kamer. Leuk dat we tv konden kijken vanuit het bad.