Beoordelingen over Hotel Les Bruyères 3-sterren

Route De La Barrière 78, 6971 Champlon, België

#1 van de 1 hotels in Champlon

Verrassend comfortabel hotel!
    • Basic Tweepersoonskamer

Het zicht van de kamers aan de voorkant is niet wat je verwacht (een grote, drukke baan) maar door het goed isolerende glas én rolwering heb je hier helemaal geen last van geluidshinder wat toch een plus is!

De vriendelijkheid en bereidheid van de uitbaters. Lekker avondmaal, vers gemaakt. Voldoende assortiment bij het ontbijt. Grote kamer en badkamer. Prachtig uitzicht bij het ontbijt! Ruime incheck- en uitchecktijden.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Kamer viel tegen, zaten onder dak op bovenste verdiep
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

Kamer viel tegen, zaten onder dak op bovenste verdiep ontbijt was basic, niets bijzonders vriendelijk, maar vind voor die prijs zou het meer moeten zijn

Mooie ontbijtzaal met heel mooi uitzicht op de tuin.
    • Basic Tweepersoonskamer

De foto’s op de website geven een moderne indruk, maar onze kamer (de goedkoopste) was verouderd alsook de badkamer. De rookmelder hangt boven het bed en geeft om de 4-5 seconden en vrij fel lichtje, niet aangenaam om hieronder te slapen! Je ziet de flikkering met je ogen dicht...

Mooie ontbijtzaal met heel mooi uitzicht op de tuin.

fantastische acdommodatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

eigenlijk is ons niets tegen gevallen

zeer uitgebreid ontbijt, ruime en mooie kamer met terras, grote badkamer, toffe bediening, kortom voor ons zekers om opnieuw te boeken

Weekendje weg
    • Classic Tweepersoonskamer

Gelegen aan een zeer drukke baan en weinig te zien in de naaste omgeving. Je had auto nodig

Geweldige service en vriendelijk personeel, niets was teveel. Prachtige tuin. Het restaurant was gezellig met prachtig uitzicht. De menu was beperkt maar heel lekker !

Kamers zijn schoon
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij arriveerden voor vijf uur en werden zeer onvriendelijk ontvangen. Er heerst helaas een negatieve sfeer in het hotel. Hotel heeft alle potentie om een mooi en goedhotel te zijn. Kamers erg gedateerd.

Kamers zijn schoon

correcte prijs-kwaliteit , vriendelijke gastheer
    • Basic Tweepersoonskamer

gelegen langs een heel drukke weg , kamer aan de voorkant : raam kan door drukke verkeer 's nachts niet opengezet worden .

vriendelijk onthaal attente gastheer kamer was proper :bed netjes opgemaakt ( goede matras) lekker ontbijt :werd regelmatig bijgevuld

Heerlijk vertoeven in Les Bruyeres
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Les Bruyères,genoten van een heerlijk ontbijt in een riante kamer met een zeer vriendelijke gastheer die leuke tips had om de prachtige omgeving te gaan ontdekken,het heeft ons aan niets ontbroken!

Zeer mooi hotel en erg vriendelijk personeel.
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

Geen dorpje of winkeltjes op loopafstand (10 min met auto).

Geweldig mooie familiekamer. Gezellige bar en prima restaurant ! Uitzicht vanuit restaurant op de tuin was erg fraai. Heel vriendelijk onthaal, erg gastvrij !! Aanrader !

Het ontbijt was lekker en de kamer voldeed aan onze eisen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het had wat warmer gemogen in de ruimten van het hotel. Op de badkamer een plaatse voorzien voor toiletzak op te plaatsen.

Het ontbijt was lekker en de kamer voldeed aan onze eisen.

Wij raden iedereen dit hotel aan!!
    • Classic Tweepersoonskamer

De eigenaar van dit hotel is de meest zorgzame en vriendelijkste eigenaar die wij ooit hebben gezien. Hij zal altijd 110% zijn best doen om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken!

Komen hier niet meer terug tenzij de prijs goed daalt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

De luxe die werd geadverteerd was niet aanwezig. Alles was zeer basic, weinig voorzieningen op de kamer die ook niet gepoetst werd overdag. We waren redelijk teleurgesteld. Na een bepaald uur was er ook niemand meer aanwezig in het hotel voor dringende vragen of problemen. Voelden ons een beetje aan ons lot overgelaten.

Het gebouw sprak me wel aan. De ontbijtruimte is ook aangenaam zitten.

Gastvrij en schoon verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Bad afscheiding niet perfect geplaatst waardoor veel water op de vloer met kans op uitglijden.

Zeer servicegerichte eigenaren. Vriendelijk, behulpzaam en super dedicated. Zeer schoon en netjes. Echt een aanrader.

Verzorgd en lekker ontbijt.

De ligging van het hotel: langs een zeer gevaarlijke autoweg. Te weinig personeel, zowel voor het onderhoud van de kamers als voor het restaurant

Verzorgd en lekker ontbijt. Ruime kamers.

rustig, aangenaam verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

hygiene kan beter, bv het ventilatiesysteem in de badkamer (er was heel veel stof)

supervriendelijk, mooie ruime kamer, bad en douche, zeer uitgebreid en lekker ontbijt

Heel vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Het avondeten viel erg tegen. Misschien door samenloop van omstandigheden. Het hotel ligt aan een heel drukke baan.

De kamers en het hotel waren heel goed. Heel goede bedden. Heel proper. Hotel mooi vernieuwd.

Hotel kan mits wat aanpassingen en aandachtspunten zijn prijs waarmaken.
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

Locatie ligt letterlijk op de snelweg. Dit hadden we niet meteen gelezen en zagen we ook niet onmiddellijk op foto’s. Heeft bij ons wel invloed gehad op nachtrust. Er zijn geen sleutel lopers en bij vertrek overdag hadden wij de sleutel meegenomen, waardoor de kamer die avond dan ook geen service gekregen had. We kregen nadien wel verde handdoeken.

Ruimte van de kamers was prima, restaurant mooi vernieuwd.

goed en verzorgd en smaakvol in gericht hotel.
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

kamers waren schoon maar het rook naar sigaretten rook en er zaten vlekken in het sprei die op bed lag daar verder geen last van gehad maar het ziet er niet zo fris uit voor de rest waren de kamers schoon.

het eten was goed vers en met zorg bereid.

Zeer goed hotel aanrader !!

NIETS

Buitengewoon vriendelijke ontvangst , zelfs in de late avond.( Nog eten bekomen.)Keuze genoeg in menu en prachtig uitzicht over mooie tuin tijdens het eten.

Alles Ok.
    • Basic Tweepersoonskamer

Alles Ok. Het blijft echter een passagehotel door de ligging aan de drukke N4. Met een kamer aan de achterkant echter geen hinder. Ontbijt was zeer gevarieerd. Zeer vriendelijk ontvangst en bediening;

Ontbijt was goed ,alles was er .
    • Basic Tweepersoonskamer

Het was een basic kamer, handdoeken kon je niet ophangen in de badkamer. Maar het was ok voor een nachtje slapen

Ontbijt was goed ,alles was er . En genoeg.

We gaan er zeker nog eens naar toe. Lekker eten, goeie kamer en heel vriendelijke bediening.
    • Basic Tweepersoonskamer

We kunnen alleen maar positieve dingen zeggen! Niets viel tegen.

Uitgebreid ontbijt, heel vriendelijke ontvangst, heerlijk eten! We voelden ons buitengewoon goed gesoigneerd! Bedankt!

niet voor herhaling

De familiekamer heeft geen kleerkasten. Een aantal lichten werken niet. Klinken half uit de deur, deuren die slecht sluiten. Douchestang komt uit de muur. En het hotel ligt aan een autosnelweg! Slapen met het raam open, is onmogelijk. Gelukkig waren de bedden uitstekend. Hotel heeft veel potentieel maar moet grondig aangepakt worden. Is trouwens overdag niet openen. Iets drinken kan dus niet.

Het uitzicht vanuit het restaurant.

We hebben een heerlijke vakante gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Iets van steek producten bij ontbijt had ik leuk gevonden. Maar er was voldoende andere keuze.

Ontvangst en service waren super, ontbijt voldoende keuze. Eigenaar doet enorm zijn best het je naar je zin te maken. Zeer bereidwillig. Kamer was ruim. Ontbijt / restaurant heeft een geweldig mooi uitzicht, en ook mooie tuin met zitjes. We hebben ook lekker gedineerd. Genoeg parkeergelegenheid. Omgeving is super om te wandelen en wild te spotten.

fantastisch hotel, bijna 4* evenwaardig

3 dagen verbleven waarvan laatste dag onweer

Hadden kamer 5 op 1e verdiep met zicht op tuin , heeeel mooi uitzicht, goede kussens en dekbedden. Ontbijt was heerlijk met vers gesneden fruit (mss best een lepel ipv vork om te bedienen). de motoren stonden in de overdekte parkeerplaats..super ! prachtig restaurant en super lekker a la carte gegeten. Heel vriendelijke uitbaters (afkomstig uit Limburg). Wij komen zeker en vast terug om te toeren met de moto's...prachtige bebosde streek met heuvels !

We hebben genoten van een heerlijke overnachting in een zeer gastvrij, gemoedelijk hotel.
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

De badkamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. Er was geen douchegordijn aanwezig waardoor de hele badkamer nat was na het douchen.

Het eten was heerlijk. De eigenaar enorm gastvrij en vriendelijk. Het is een leuk gemoedelijk hotel.

De jobstudent die ons 2 dagen op rij bediende was op en top !
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

De patron was vriendelijk maar we zouden hem toch graag de tip geven om wat gemoedelijker om te gaan met de gasten ook al is het enorm druk. De tweede dag was het een pak rustiger en dat kon je dan ook onmiddellijk merken.

De jobstudent die ons 2 dagen op rij bediende was op en top ! 19 jaar met een ongelooflijke glimlach, niets was hem teveel. Kortom een bediening op U tegen te zeggen.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Ontbijt en avondmaal was zeker ok.
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

Ontbijt en avondmaal was zeker ok. We hadden een familiekamer geboekte was ook in orde. Mooie badkamer en voldoende ruimte voor 4 personen, hadden eigenlijk 2 kamers en een badkamer. Zeker een aanrader. Ook een mooie omgeving om te wandelen.

PRIJS /KWALITEIT goed hotel. Restaurant is ok maar spijtig dat het geen menu's aanbiedt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het eten kwam iets te snel. De ligging van het hotel is vlak naast een grote baan, drukke baan, wat veel geluid geeft zelfs met ramen dicht hoor je het nog een beetje.

Het ontbijt was zeer correct en verzorgd (self service) maar je werd daadwerkelijk bijgestaan. Bediening zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Heel attente eigenaar, erg bereid om je zo goed mogelijk van...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Locatie aan de doorgaande weg, geen mogelijkheid om naar dorp oid te lopen. Wel handig als overnachtingshotel

Heel attente eigenaar, erg bereid om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Tuin achter het hotel met zitjes, je kunt ook buiten eten met mooi weer. Restaurant was goed, lekker gegeten! Alles ziet er netjes uit

Goed ontbijt.
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

Ik vond het hotel niet een goede sfeer hebben. Ligt aan provinciale weg. Het is allemaal een beetje gammel en oud gebouwd. Verder waren een paar oude borrelnootjes bij je pintje nou niet echt fantastisch.

Goed ontbijt. Mooie tuin. Prima plekken in achtertuin om je motor / auto te parkeren.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Heerlijke locatie om van daaruit van alles te ondernemen.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het eten in het restaurant was goed, maar kan nog beter. Jammer dat er alleen frietjes waren en geen gebakken of gepofte aardappel bv.

Goede ontvangst Mooie, ruime kamer en badkamer Goed bed Uitzicht kamer 4 met balkon Vriendelijk en behulpzaam personeel Restaurant en bar Ontbijt eenvoudig, maar voldoende keus aan lekker spekbrood, croissantjes, chocoladebroodjes, harde broodjes, 2 soorten vleeswaren en kaas De hond was welkom, geen extra kosten Veilig plekje voor de mountainbike

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Eigenaren zeer gastvrij
    • Classic Tweepersoonskamer

Verwarming op de kamer deed het helaas niet, koffie bij het ontbijt ( 1e twee dagen ) van DE siroop geen aanrader, machine was de laatste 2 dagen buiten gebruik en kregen lekkere echte koffie.

Eigenaren zeer gastvrij

Zeer gastvrij
    • Basic Tweepersoonskamer

Voorzijde gelegen aan weg waar erg hard gereden wordt en dit geeft (aan die zijde vh hotel) best veel geluid. Kamers achterzijde grenzend aan tuin met balkon zijn super. Mooi uitzicht aan die zijde ook.

Zeer gastvrij, erg fraai ingericht en goed ontbijt. Hier hebben ze echt begrepen wat service inhoud. Complimenten aan de eigenaren.

geweldig gastvrij verblijf!
    • Basic Tweepersoonskamer

Wat een gastvrije familie! Van aankomst tot vertrek in de puntjes verzorgd door hun. Geweldig ontbijt met verse brood en beleg. Heerlijk dineren in eigen restaurant en lokale biertjes na in de bar! Alle leuke plaatsjes op auto afstand gelegen voor dagjes uit.een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Zeer welkom gevoeld
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was echt top! Schone, ruime kamers met mooi uitzicht op de tuin. Enorm gastgericht vriendelijk personeel. We komen zeer zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Geweldig.
    • Basic Tweepersoonskamer

Personeel heel vriendelijk, in onze eigen taal aangesproken. Avondeten -menu- was heel lekker. Ontbijt uitgebreid. Kamer was in orde, alles aanwezig wat er moest zijn.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Verblijf was perfect (gastvrijheid, eten en kamer,.... )!
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

De gastheer was zéér sympathiek. Het avondeten was zéér lekker en alles werd vlot opgediend. Het was gezellig aan de open haard. Het ontbijtbuffet was perfect ! Kortom,super! we komen zeker nog terug !!

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer was aan de kleine kant.

Door de goede ontvangst voelden we ons zeer welkom. Het uitzicht vanuit onze kamer was schitterend. Het balkon was een leuk pluspunt. Bij een drankje in de bar kregen we heerlijke hapjes. Ondanks de ligging aan een drukke baan hadden we weinig last van lawaai. Door de ligging zijn uitstapjes in alle richtingen goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Mooie kamer en badkamer, niet overdreven groot maar heel...
    • Classic Tweepersoonskamer

Had van het ontbijt wat meer verwacht. Althans als je foto's op de site ziet. Verwarming op de kamer kan niet uitgezet worden. Te warm om te slapen.

Mooie kamer en badkamer, niet overdreven groot maar heel functioneel. Uitbaters zijn super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Aanrader!!!

- geluidsisolatie tss kamer en gang - WiFi/snelheid internet

- zeer vriendelijk en behulpzaam - zeer proper - gemakkelijk bereikbaar - goed ontbijt

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

bIj Vertrek Werd Me Gevraagd De Kamer Te Betalen.
    • Basic Tweepersoonskamer

bIj Vertrek Werd Me Gevraagd De Kamer Te Betalen. Ik vertelde dat ik online had betaald maar hun zeiden dat ze nergens mee samenwerken en dat het niet online kon. Heb de mail laten zien maar ze gingen het navragen. Nu was het net of ik wilde wegglippen.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Een tip voor eigenaar: personeels problemen moeten niet op verblijf van gasten invloeden.
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

Restaurant i.v.m internal probleem bij onze aankomst was niet open .omdat onze zoon ziek was konden we niet weg en moesten we eten zelf gaan halen .( er was geen bezorging service)

Sfeer

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Uitstekend voor een kort verblijf!
    • Basic Tweepersoonskamer

De ligging aan de N4, het was niet makkelijk om het via de Navigatie te vinden. We zijn wel 3 x rond moeten vinden voordat we er uiteindelijk waren

De eigenaars waren zeer vriendelijk, behulpzaam en spraken Nederlands. Ze waren zeer voorkomend en deden er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te Maken. Chapeau!

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Rustig (ondanks drukke baan) van alles genoeg;
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Sleutel dient in hotel te blijven anders kan men de kamer niet onderhouden. (spijtig niet vermeld van voordien)

Rustig (ondanks drukke baan) van alles genoeg; Pico bello.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

Verwarming was niet optimaal, de ene kamer te warm de andere te koud. Badkamer ook onvoldoende warm.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Mooi gerenoveerd hotel

• Beoordeeld op: 6 november 2016

aangenaam verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer

de voorlaatste overnachting werd de afvalemmer in de badkamer niet geledigd, de bedden waren niet opgemaakt (beide handelingen zouden standaard moeten gebeuren)

lekker ontbijt, lekker fruitsap, dagelijks diverse variëteiten van broodjes, voldoende charcuterie, verse eitjes, lekkere koffie, alles wat je maar kan wensen bij een ontbijt

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Fantastisch hotel
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

Tegenvallen is veel gezegd maar de drukke baan is wel een beetje spijtig

Fantastische gastheer en gastvrouw . Lekker ontbijt ,niet overdreven veel keuze maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Zeer mooie eetplaats en mooie familie suite . Echt een leuk hotel.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

heel uitgebreid ontbijt
    • Basic Tweepersoonskamer

we hadden een 2-persoonskamer maar er was slechts 1 leeslampje aan het bed voorzien en slechts 1 kleerhangertje (voor handdoek) aan de muur in de badkamer. De doosjes waar normaal papieren zakdoekjes inzaten waren leeg. De TV stond schuin t.o.v. het bed, goed voor een stijve nek.... Ook heel weinig plaats om je valies ergens op te leggen.

heel uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Heel gezellig en aangenaam verblijf in een mooie omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Door de ligging langs een drukke baan heb je toch wel wat last van het lawaai bij de kamers aan de straatkant. Er is nochtans al veel moeite gedaan om dit te beperken (super isolerend glas en rolluiken). Er zou ook nog wat meer toeristische informatie beschikbaar mogen zijn wat er te doen is in de buurt (wandelen, fietsen,...) want het is een prachtige omgeving.

Kamers en restaurant/ontbijtruimte zijn heel smaakvol ingericht. We werden heel vriendelijk onthaald en door de gastvrouw naar onze kamer gebracht. We hebben er s'avonds prima gegeten in een heel gezellig kader.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Mooie locatie!
    • Basic Tweepersoonskamer

Badkamer was gedateerd en we moesten douchen in het bad, dat is jammer

Diner was heerlijk, wel flink aan de prijs. Ontbijt was heel goed verzorgd met verse spullen

Zeer aangenaam, proper hotel, met een familiale sfeer, aangenaam kader.
    • Basic Tweepersoonskamer

Jammer dat er geen kaart is in het restaurant. Enkel één menu, die ons inzien nogal prijzig is. Ook de dranken zijn niet echt goedkoop. Je kan wel kiezen voor enkel de hoofdschotel, wat dan wel een geste is, maar een kleine kaart met keuze zou aangenaam zijn.

Zeer vriendelijk onthaal. Is een jong Vlaams koppel die de zaak uitbaat, je komt in een familiale sfeer. Privacy wordt gerespecteerd. Zeer proper en net. Is recent en mooi gerestaureerd. Ligt aan drukke nationale route, maar geen hinder op de kamer of in restaurant. Privé parking achteraan hotel, mooie tuin. Lekker en uitgebreid ontbijt. Hond is welkom. Kamer wordt iedere dag GRONDIG gereinigd !!!! Zeer goede uitvalbasis voor zowel wandelingen als autoritten !!!! De uitbaters geven direct uitleg over hotel, parking, uitlaten hond, welke wandelingen in omgeving....

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Geweldig verblijf gehad !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Hotel ligt aan een drukke weg, gehorig door de vele auto's die steeds langs rijden.

Vriendelijk ontvangst, Nederlands pratend,goede service,mooie kamers, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Goed hotel voor een weekendje ardennen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Supervriendelijk ontvangen door een jonge medewerker. Ruime propere kamers. Hoewel we aan de straatkant sliepen toch geen geluiden van het verkeer dankzij goede beglazing. Wij hebben daar enorm lekker gegeten aan zeer democratische prijzen. Goede huiswijn. Toffe uitbaters. Ze zien ons daar nog terug.Niet te vergeten. ..heerlijk ontbijt!!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

ontzettend vriendelijke gastheer en -vrouw,mooi gebouw,goed...
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

enige minpuntje is dat er geen kaart is in het restaurant maar een dagelijks menu,dat trouwens zeer voortreffelijk was en schappelijk van prijs.

ontzettend vriendelijke gastheer en -vrouw,mooi gebouw,goed evenwicht met hedendaags comfort en authenticiteit van de ardennen,lekkere keuken.mooie achtertuin,gezellige ontbijtruimte,ontbijt ruim voldoende.,netjes en proper,bar met ruime keuze en gezellige relaxruimtes,ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen,binnen straal van 1u alle belangrijke plaatsen inde ardennen te bezoeken,Durby,la Roche,Bastogne,...zelfs duitse steden zoals Trier en Monschau liggen binnen bereik.we komen zeker terug

• Beoordeeld op: 14 september 2018

èèn overnachting met kinderen en kleinkinderen,lunh goed,

De ligging naast een drukke baan

zeer goed personeel. propere ruime kamers

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Zeer goed

Het ontbijt en diner

• Beoordeeld op: 1 september 2018

we waren er zeer vriendelijk ontvangen door de hotelbaas
    • Classic Tweepersoonskamer

ontbijt en de kamers waren goed

Goede bedden
    • Basic Tweepersoonskamer

De autoweg pal voor de deur

Goede bedden

Gastvrijheid gastheer

Gastvrijheid gastheer

Voldeed aan de verwachtingen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Bereikbaarheid en de drukke weg aan de voorkant.

Heerlijke bedden en vriendelijk personeel

Prima overnachting
    • Classic Tweepersoonskamer

Prima ligging, alles was schoon en netjes, ontbijt ruim voldoende

zeer vriendelijke eigenaar.
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

zeer vriendelijke eigenaar. Verder geen opmerkingen

ontbijt was lekker,
    • Classic Tweepersoonskamer

geen airco was wel jammer

ontbijt was lekker,

• Basic Tweepersoonskamer

Kamer aan vrij drukke baan

Ontvangst,hygiëne, ontbijt

Tuin

Tuin

Ok

Prijs drank

Ontvangst

Geweldig persoonlijk
    • Basic Tweepersoonskamer

Ontbijt was heerlijk vers fruit , ontbijt was af ook de service

Vriendelijkheid en goed eten
    • Basic Tweepersoonskamer

Dure prijzen drank en eten

Vriendelijkheid en goed eten

Zeer vriendelijk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Klein verouderde kamer. Ontbraken kleine praktische dingen.

Zeer vriendelijk personeel. Super ontbijt. Mooie tuin.

Mooi uitgangspunt.
    • Basic Tweepersoonskamer

Geen koffie of thee faciliteiten op kamer.

Heerlijke bedden.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Zeer vriendelijk onthaal, alles tip top in orde

Vriendelijke en behulpzame eigenaar

Vriendelijke en behulpzame eigenaar

Makkelijk en goede kwaliteit!

Niks te klagen!

De barman was echt een topgozer. Heeft ons alle lokale ins en outs verteld en ons lokaal bier laten proeven!

• Basic Tweepersoonskamer

Goede ontvangst! Lekker ontbijt met mooi uitzicht op de tuin en de streek. Gezellige bar met open haard.