Beoordelingen over Floris Hotel Bruges 3-sterren

Hoefijzerlaan 37, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#73 van de 101 hotels in Brugge

Niet aan te raden. Ondermaats op alle vlakken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer uit de jaren 60, deur van electriciteits kastje in de kamer lag op de grond. Alles onverzorgd. Matras hard en versleten.

het personeel was vriendelijk

Personeel heel vriendelijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer was een bakoven, geen oog dicht gedaan van de warmte kamer nr. 16 mijn zus sliep op kamer 14 en daar was het lekker fris, haar kamer was goedkoper dan die van ons??? Ook de ontbijtruimte super heet. De badkamers moeten ze ook eens onder handen nemen spijtig voor de rest is het een heel leuk hotel.

Personeel heel vriendelijk.

Heerlijke dagen gehad in de gezellige en mooie stad.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijttafels staan erg op elkaar. Dat maakt het lastig om te gaan zitten. En het feit dat er geen koffie of thee gemaakt kan worden vind ik een groot gebrek.

De kamer was ruim en uitzicht over het plein voor het hotel. Dubbele ramen zodat je verkeer kon buitensluiten.

De mensen waren erg aardig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldige kamer. Mooi uitzicht en met recht een suite

De mensen waren erg aardig.. jammer dat het erg druk was met het ontbijt. Zaten erg dicht bij elkaar.

Het was een prettige plek om te verblijven in Brugge

het ontbijt was niet zoals ik verwacht had, nav mijn verzoek om een koemelk-vrij ontbijt. Ik heb hier extra voor betaald en wat ik kreeg was volstrekt onvoldoende ik had een kamer met drie bedden nodig en kreeg een kamer met 4 bedden. Ik denk dat ik dus een te dure kamer heb gekregen. Dit was niet duidelijk. Het was niet erg schoon, in de kamer en op de gangen

locatie ontvangst door de medewerker Parkeerplek voor onze fietsen

Brugge is een fijne stad om te wandelen met veel interessante bezienswaardigheden.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorigheid. Zowel van de straatzijde (zie boven) als van een groep luidruchtige Engelsen.

kamer was in orde, schoon en ruim. Goede bedden. Helaas zat de kamer aan de straatzijde, waardoor veel verkeerslawaai. Ontbijt was prima. Uitgebreid en werd goed aangevuld. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Te duur voor wat het was.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te duur voor wat werd aangeboden. Hele kleine badkamer, met goedkope soapdispencer. Geen flesje water op kamer of waterketel, Ontbijtkamer zeer ongezellig, ...

Kamer is ok. Bed is heel comfortabel

Zwembad was aangenaam.

Badkamer verouderd: verroeste chauffage met veel spinnenwebben, defecte ventilatie. Verder wel proper.

Zwembad was aangenaam. Ook zeer goed dat er handdoeken aanwezig waren in het zwembad. Zeer kindvriendelijk. Verschillende gezellige zithoeken. Vriendelijk personeel.

Hartelijke ontvangst in goed maar basic hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen vitrage voor de ramen dus inkijk mogelijk. Douchen was in een smal bad met gevaar voor uitglijden. Aankleding/ decoratie in de gangen was soms lelijk en kan echt mooier!

De lounge was warm en gezellig, je kon er prettig iets drinken. Veel ruimte op de begane grond om te kunnen zitten. Het ontbijt was goed en het personeel zeer vriendelijk.

Prima te doen voor 1 nacht, met oordoppen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel gehorig. De badkamer ziet er afgeleefd uit en gedateerd. Douche in bad kan alleen als handdouche gebruikt worden.

Vriendelijk personeel. Ruime kamer. Op loopafstand van het centrum van Brugge.

Prima hotel in het centrum van Brugge.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

badkamer was sobertjes, maar doeltreffend genoeg.

Vriendelijkheid van het personeel, ligging in het centrum van Brugge, zwembad en fitnessruimte aanwezig.

Gezellige hotel op perfecte locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer heeft wel opknapbeurtje nodig.

Grote kamer, prima ontbijt. Zwembad is ideaal met kinderen. Locatie t.a.v. centrum en openbaar vervoer is perfect.

Ontbijt aanbod was standaard;

Ontbijtzaal, zwembad en kamer is behoorlijk gedateerd. In de kamer achterstallig onderhoud; bv loszittende deurklink van badkamer, gaten in de gordijnen, kapotte telefoonstekker.

Ontbijt aanbod was standaard; niet slecht maar ook niets bijzonders. Entree van het hotel is netjes en (relatief) nieuw.

Prijs/kwaliteit verhouding niet goed. Te weinig voor dit bedrag.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer viel tegen. Erg eenvoudig. Een kamp deed t niet. Zeepdispenser bij het bad was leeg. Bed was goed. Simpel ontbijt.

Ontvangsthal, bar en vriendelijkheid personeel ( met 1 uitzondering)

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Ontbijt was goed genoeg keuzes.

De hygiëne van de kamers kunnen veel beter. Wij zater in kamer 16 en dat zit onder de schimmel. Koffie bij het ontbijt was ook zeer matig.

Ontbijt was goed genoeg keuzes. Hotel heeft een gezellige sfeer.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was proper maar zag er een beetje aftands uit. Ik vond een kamerprijs van € 130 aan de hoge kant. Heb reeds voor lagere prijs meer luxe gehad .

De vriendelijkheid samen met de gedienstigheid van het baliepersoneel was uitmuntend. De dame die het ontbijt verzorgde werkte, ondanks de drukte, heel rustig, efficiënt en was bijzonder vriendelijk.

Goede ligging ten opzichte van parkeergarage en centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gordijnen die los hingen, een niet passend douchegordijn, schimmel in badkamer, te kleine ontbijtzaal voor het aantal gasten waardoor het erg dringen is bij het ontbijtbuffet. kamers waren erg warm, kiep-kantelraam was kapot. Onze kamers lagen dicht bij het zwembad en hierdoor veel lawaai van zwembad.

Zwembad was oke.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche had weinig druk en werd ook niet heel warm. Er mag iets meer tijd aan het onderhoud besteed worden. Voor een paar nachtjes was het een goed hotel.

De ligging in de stad en de lobby ziet er mooi uit. Ik heb er twee nachtjes overnacht en het was prima. De kamers waren ook prima.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Mooi gebouw.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets. Voor ouderen is een douche in het bad misschien minder praktisch.

Mooi gebouw. Praktische kamer en sanitair. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Locatie dicht bij 't Zand (groot aanbod aan horecamogelijkheden).

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Prijs en ontbijt waren goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In mijn reservering stond dat ik een superior kamer had geboekt, ik ben erg benieuwd hoe een standaard kamer er uit ziet. Mijn kamer was klein, benauwd en in d3 badkamer hangt een douchegordijn.

De locatie was prima, evenals het ontbijt

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Heerlijk grote kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk grote kamer. Was 's nachts veel te heet en kon geen thermostaat vinden. Dom van mij. Gewoon aan de knop van de cv! Supertevreden waren wij. Op 5 min. Lopen van 't Zand. Bus naar station voor de deur.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Ontbijt prima maar vooral het was vooral heerlijk om even te...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een rolstoel aangepaste kamer maar de badkamer is eigenlijk wel heel klein, beter gezegd te klein. Er is alleen een bad waar ik na gebruik niet of eigenlijk heel slecht uit kon komen. Tevens was het heel moeilijk om op het toilet te komen. We hebben in hotels geslapen waar we geen aangepaste badkamers hadden die ruimer waren dan deze aangepaste kamer. Verder een prima hotel waar we zeker terug gaan komen. Aangezien er geen gereserveerde parkeerplaatsen voor mindervaliden bij het hotel zijn hebben we maar een inderdaad zeer prijzige parkeerplaats "gekocht"

Ontbijt prima maar vooral het was vooral heerlijk om even te ontspannen in het zwembad.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Goed, ook voor snelle (zakelijke) doorreis
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enkel spijtig dat er geen parkeermogelijkheid inbegrepen was. Dat was 15 euro per nacht.

Ik was op snelle doorreis, dus heb geen gebruik gemaakt van alle beschikbare accomodaties. De basis was aanwezig (WIFI, vroeg ontbijt, snelle in- en uitcheck).

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Fijn verblijf gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was schoon maar het gebouw is niet goed onderhouden. Daardoor schimmel op de kozijnen en zeer veel vochtplekken in de kamer.

Zeer vriendelijk personeel. Heel klantgericht en vrolijk. Geen moeite is ze teveel. Je voelt je echt welkom!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Het personeel maakte het top.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer is gehorig. Dit is te danken aan de enkele deur naar de gang met redelijke kier er onder en de bijna ertegenover liggende zeer oude en lawaaierige lift. Het sanitair is enigszins verouderd, bij mij zat er een scheur in de wc bril en ontbrak er het een en ander aan de bad kraan. De tegels vertoonden redelijke scheuren en de deur naar de badkamer liep duidelijk aan op de parquet vloer.

De kamers zijn zeer ruim en het hotel is overwegend netjes en vrij modern met uitzondering van de de smalle en verouderde gangen. Het ontbijt is redelijk te noemen in principe is er voor iedereen wel wat te vinden. Verwacht geen zeer luxe en uitgebreid ontbijt, al zullen met name de talrijke Franse Spaanse en Italiaanse toeristen? hier wellicht anders over denken.

Leuk

Had schimmel op de muur bij gordijnen kamer 26,zou niet mogen voor die prijs en 10€ bijbetaald voor witte badge verloren,meeste hotels gratis

Mooie versiering,pluspunt speelhoek kinderen

Het is niet wat het lijkt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De plaatjes op de website kloppen absoluut niet met de kamer waarop we terecht zijn gekomen. Oud, slecht onderhouden. Slechte douche, lampen boven het bed vielen nog net niet naar beneden. Viel zwaar tegen.

Het was er rustig. Voordeel is dat het dicht bij het centrum van de stad zit.

De kamer was netjes.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Betere informatie over het parkeren bij de locatie. Het was erg druk bij het ontbijt. Het gordijn kon niet goed dicht en de temperatuur was slecht te regelen.

De kamer was netjes. Op loopafstand van de stad.

Brugge is een leuke stad, maar dit hotel heeft ons geen ontspanning gegeven. Absoluut geen aanrader.

Communicatie

De kamer was al langere tijd niet gebruikt en daardoor behoorlijk stoffig. De ontbijtzaal is veel te klein voor de hoeveelheid mensen. Er was een ware run op de broodjes. De bediening kon het gewoon niet aan. Hele slechte koffie, was eigenlijk niet te drinken. Wat heel onaangenaam was dat de kosten voor de overnachting twee keer van de Visa waren gehaald, dit als reservering. Het heeft dagen gekost om dit op te lossen.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Perfecte uitvalsbasis naar het centrum van Brugge.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zou een jacuzzi zijn, maar die hebben we niet gezien.

We hadden een enorm grote tweepersoonskamer. Daardoor hadden we lekker de ruimte. De ontvangst was heel vriendelijk en we kregen een kaart mee naar de winkelstraten en de kerstmarkten. Het leuke was dat het meisje ons ontving elke keer mij met mijn voornaam aansprak! De locatie was ook perfect. Op een steenworp afstand van het centrum, maar van het uitgaansleven in het centrum hadden we geen last.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Wij hebben fantastische dagen in Brugge gehad: een prachtige stad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waterkoker zou fijn zijn geweest; verder erg tevreden.

Erg vriendelijke receptionistes; ruime kamer ( douche aan de krappe kant, maar alles aanwezig) Prijs-kwaliteit uitstekend. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

goede bedden en uit de koffer leven

de kamer was niet geschikt voor 3 volwassenen, geen kledingkast, douche ruimte te klein en minimalistisch, geen plankjes, armoedig douchegordijn, defecte laminaatvloer met gaten.

Ontbijt was goed, in buffetform. Alles was er voldoende

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Effectief overnachten voor zakenreizigers. Neem sport/zwemspullen mee!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn iets gedateerd en verlichting en beluchting kunnen beter. Verder eigenlijk geen klachten, zeker niet voor de prijs.

Het hotel was beschikbaar 3 uur voor mijn verblijf. Het biedt een zwembad en fitness ruimte waar ik volgende keer gebruik van zal maken (nu geen sportkleding en zwembroek in de koffer). Ligging 400 m van het centrum, openbaar vervoer voor de deur, rustige kamers. Prima.

Mooi hotel maar gehorig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het minst beviel ons de stilte.. het was totaal niet stil. We hadden een kamer op de begane grond, maar hierdoor hoorde je alles.. vrachtwagens die kwamen lossen, andere gasten die in de lobby veel lawaai maakt, de deuren van andere kamers eentje bleef vrij lang piepen. Je hoorde bijna de buren snurken.. de bedden waren veel te hard . dat was niet bevorderlijk voor onze nachtrust

Dat het vlakbij de stad was. 10 minuten lopen en je stond bij de winkels.

Het was verschrikkelijk. Sluit het hotel en herstel het of zet tenminste de echte foto op het
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vuile kamer, verf en roestplekken op radiator, badkamer totaal uitgeleefd, douche druppelt de hele nacht door...

Mensen die het ontbijt serveren spraken alleen Engels en kwamen in jeans van buiten...

• Beoordeeld op: 12 november 2017

redelijk verblijf, maar hadden zeker meer verwacht

heel basic ontbijt (beperkt en niet gevarieerd), ontbijtruimte te klein voor alle hotelgasten (te druk en niet gezellig), badkamer in kamer te klein en verouderd, toilet inkomhal verouderd (deurklink kapot - met plakband vastgemaakt), kleedkamer aan zwembad zeer klein, TV in kamer kon geen VTM of Vier nemen

grote kamer, vriendelijk personeel, ruime zithoek voor kinderen, aanwezigheid zwembad, goede locatie

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Voor wie een eenvoudig en betaalbaar verblijf zoekt aan de rand van Brugge.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was gedateerd. Er kon geen raam open. Erg warme ontbijtzaal. Slechte koffie. De afstand van het hotel naar de binnenstad was verder dan de omschrijving op de site doet vermoeden.

Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Het ontbijt was eenvoudig, maar goed.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Zeer goed personeel. Matige kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matige bedden... Zeer matige badkamer, veel gebreken. Er is bijvoorbeeld een ligbad maar geen stop om deze vol te kunnen laten lopen. De douchekop hangt op half 7 , veel afgescheurde of losse tegels. Weinig waterdruk in de ochtend. Ontbijtbuffet was prima.

Zeer vriendelijk personeel. Prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De schimmel op de kamer, hebben wel de volgende dag een schonere kamer gekregen. Jammer want het is een leuk hotel .Missen wel dat je er niet kan eten behalve het ontbijt.

Het personeel was top

Prijs-/ kwaliteit verhouding niet goed!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel zelf. Het stonk en onze kamer was te warm. Niet goed te koelen en ontzettend veel geluidsoverlast. We keken uit op de parkeerplaats waardoor we de gordijnen gesloten moesten houden voor wat privacy.

De entree

Er was gratis parking vlakbij (langs de weg) en het was niet...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er hing een rare geur op de kamer. Er waren een aantal dingen stuk (aan het gaan) en niet gerepareerd, zoals het toilet en enkele lichtbolletjes die niet werkten.

Er was gratis parking vlakbij (langs de weg) en het was niet te ver stappen van het centrum (+- 5 minuten). Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Prijs/ kwaliteit valt tegen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te kleine ontbijtzaal. Kamer afgeleefd, lege muren, lege kamer, weinig verlichting, douche in bad met te klein gordijn. Veel lawaai op de gang.

Het vriendelijk personeel

Voor de kinderen was het zwembad een highlight.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchwater was elke ochtend tussen 8.30 en 9.00 uit!! Ontbijtkamer veel te klein voor de hoeveelheit gasten.

Voor de kinderen was het zwembad een highlight.

vooral een goed hotel als je ervan geniet andere te horen...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren erg gehorig en hierdoor hoorde ik de mensen boven ons praten en de mensen naast ons kon ik heel duidelijk sex horen hebben. Hierdoor werd ons romantisch weekendje toch aardig verpest...

T ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Tot de volgende keer maar liefst met een veilige parkeerplaats.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een parkingplaats gereserveerd, ondanks er nog twee ruimtes leeg waren was het onmogelijk om er zonder brokken en kleerscheuren de auto te stallen. Dat had te maken met twee grote wagens (Een grote Amerikaans slee en een minibus) die er ongelukkiger wijs geparkeerd stonden en de rest blokkeerde. We kregen na aandringen een oplossing waar we zelf ook niet gelukkig mee waren. Parkeren voor een nooduitgang. Dus we hebben dan ook zo goed en efficiënt mogelijk de auto gezet dat er bij nood alsnog een vluchtweg vrij was. Voor de rest kan je niks negatiefs zeggen over het hotel. Het is niet de grand luxe maar dat weet je als je boekt.

Het is telkens weer in een mooie afgewerkte kamer dat je terecht komt ook al heeft de tand des tijds zijn intrede gedaan maar dan vooral in de badkamer.

heel leuk en voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parking aan het hotel was aan de dure kant en niet bereikbaar toen we toekwamen.

Het was een heel grote kamer met 2 tweepersoonsbedden, voldoende zitplaats en een grote badkamer. Het ontbijt was heel uitgebreid en heel lekker. Er was een binnenzwembad, een bar een een relaxruimte in het hotel.

Super gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aankomst mag iets vriendelijker. Als je aan komt rijden, rijd je in eerste instantie voorbij, omdat er Karos hotel staat en niet Floris, het is een zeer drukke weg.je kunt niet even stoppen.

Ontbijt was prima, werd regelmatig aangevuld. Zwembad aan kleine kant, maar was er ook druk. Op paar minuten lopen van centrum.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Matig hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afwerking van de kamer zeer slecht. Kapotte gordijnen en nachtlampjes. Badkamer was niet heel schoon, wc bril zat half los. Het was heel erg warm in de kamer. Geen airco of een ventilator aanwezig. Ruikt niet fris. De lift is ook aan vernieuwing toe. Ik zou niet nog een keer naar dit hotel gaan. En ik vind de waardering op booking.com te hoog.

Het bed lag wel lekker. Ontbijt was ook prima, voldoende keuze. Ligging van het hotel was ook goed.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Het ontbijt was prima, de voorzieningen waren uitstekend,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren vol met stof en er waren veel vlekken op de muren. Wat ik nog erger vond, was het feit dat er overal camera's waren in het hotel. Zelfs in de kamers hadden ze camera's. Dat is tegen de privacy van de gasten. Wij hoorden af en toe wat we in de WC hadden gedaan. Ik vind het belachelijk om details te horen over de fecaliën van andere mensen. Het personeel dat dit soort dingen doet, moet ontslag krijgen.

Het ontbijt was prima, de voorzieningen waren uitstekend, het hotel heeft een zwembad en een fitnesruimte.

Heel leuk geweest, alle bezienswaardigheden op papier gekregen en alles op loopafstand.

Wat ons betreft niets.

Prima ontbijt, niet erg uitgebreid maar wel voldoende. Op de kamer zou een koffie/theefaciliteit fijn zijn. Onze kamer was erg rustig en het personeel heel vriendelijk.

Het ontbijt was goed en de ligging prima nabij het centrum
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiëne was matig er lagen nog haren op de wc en wastafel en aan de deur. Wij waren met een baby en onze kamer was alleen te bereiken via een smalle trap wat een gedoe is met de kinderwagen. De bedden waren doorgezakt en het was snikheet op de kamer.

Het ontbijt was goed en de ligging prima nabij het centrum

De kamer was proper.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verlichting op de kamer was te beperkt. Een aantal Vlaamse tv-zenders ontbraken. Fruitsalade bij ontbijt uit blik.

De kamer was proper. De ligging.

Keurig ontvangst, maar slecht en krakkemikkig hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hal stinkt, de lift is erg luidruchtig en oncomfortabel. De kamers waren erg geluidshorig. Alle reparaties lijken te zijn uitgevoerd met muurvuller: kast stuk? Muurvuller! Lampen vastzetten? Muurvuller! Oude schakelaars? Muurvuller! Veel stuk en lelijk afgewerkt. Hunebedden liggen nog comfortabeler dan de bedden in dit hotel.

Ontvangst was erg vriendelijk. Kaart meegekregen met aanbevelingen voor restaurants. Daarnaast ook een kaart meegekregen met bezienswaardigheden.

Dicht bij de stad, maar toch weg uit de drukte
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het water in het zwembad mocht een beetje warmer, maar dat is echt een heel kleine opmerking. Het ontbijt is van 7.00 u. tot 10.00 u. voor de uitslapers misschien een beetje krap, maar ook hier slecht een detail.

Inchecken verliep heel vlot en de mensen achter de balie zijn meertaling. Je krijgt meteen ook uitleg over de stad Brugge zelf (mapjes - kortingskaart - korte uitleg). De bus (van en naar het station) stopt vlak voor het hotel. We hadden een kamer op het gelijkvloers op enkele meters van het zwembad en de fitnessruimte. De speelruimte van de kinderen was ook dichtbij, maar gaf weinig tot geen last. De bedden waren okee, het ontbijt was uitgebreid (4 soorten cereals, croissants, koffiekoeken, vers fruit, beleg (vlees & kaas), spek ...) en werd toen wij er waren voortdurend bijgevuld. Koffie, water en fruitsap waren beschikbaar. Wifi gaf ook geen problemen.

goede locatie en vriendelijk personeel, verder zwaar teleurstellend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik snap werkelijk niet waarom er meer dan 100 euro gerekend moet worden voor een kleine hotelkamer met een mini badkamer waar verder ook niets bijzonders mee is gedaan. het dak liep schuin waardoor ik in de helft van de kamer niet recht op kon staan. ontbijtbuffet is heel eenvoudig.

mooie vormgeving en ideale locatie. erg vriendelijk personeel

Reeds voor de derde maal geboekt bij Floris, deze maal viel het bij ons wat tegen.

Vorig jaar upgrate naar luxe kamer, en mooi in orde. Dit jaar familiekamer geboekt, kregen om 15u de sleutel, en kamer volledig nog onder de rommel van de vorige bezoekers. Op 15' werd kamer klaargemaakt door personeel, badkamer was niet zo netjes

Lekker ontbijt

Het ontbijt was heel lekker en het personeel zeer...

De kamer was heel mooi, maar ondanks de ventilator redelijk warm en toch wel wat straatlawaai. Ook jammer dat het zwembad nog niet volledig afgewerkt is, met verf en ... kan je daar een mooie ontspanningsruimte maken, ... beetje muziek...

Het ontbijt was heel lekker en het personeel zeer vriendelijk. Hebben ons goed uitgelegd wat en waar we het best konden doen. Ook fijn dat er een zwembad is.

Prijs en kwaliteit verhouding was heel slecht.

Prijs en kwaliteit verhouding was heel slecht. Kamer was oud, niet gerenoveerd, bedden waren slecht, de badkamer was oud, tegels waren weg en er was schimmel op de muur.

Leuk stopover hotel op loopafstand van het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen airco. Ons raam zat aan een zijstraatje. Dat we geen uitzicht hadden was niet zozeer een probleem, maar wel dat we het raam niet open durfden te laten staan toen we gingen slapen of ontbijten.

Locatie aan de rand van Brugge is prima. We wilden ook niet middenin de stad zitten voor 1 nachtje. Afstand naar centrum was goed te lopen.

Leuk verblijf, voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De doorgang naar bed was krap. Het raam ging niet open zonder de tv te verplaatsen...

Super ontbijt, tijdstip ontbijt mag wat langer. Uitchecken om 11.00 uur is ook redelijk vroeg....

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Ontbijt: Ok, houtwerk kamer niet onderhouden.

Geen muggenhorren venster.

Ontbijt: Ok, houtwerk kamer niet onderhouden. Spannende kamerdeur, bovenste deurscharnier kwam los...hersteld na twee dagen. Planché aan badkamerdeur zit los.

hebbener van genoten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we hadden een iets wat donkere kamer ook overdag

het zwembad is zeker een pluspunt zeer vriendelijk onthaal met goede uitleg van wat er te zien is en waar in brugge

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Het personeel aan de balie en restaurant waren super...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was wat aan vernieuwing toe, maar alles werkte prima.

Het personeel aan de balie en restaurant waren super vriendelijk. We hadden ook een supergrote kamer.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

We hebben erg genoten van ons verblijf in Brugge en het hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was in de kamer erg warm, geen airco aanwezig

We waren geüpgraded naar een mooie kamer. Personeel erg vriendelijk en ontbijt was voldoende voor ieder wat wils

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afwerking van de kamers deed het algemene positieve beeld erg dalen bv. Stopcontacten,deurstijlen niet netjes,muren rond deur dienden bij geplamuurd,badkamer wat 'uitgeleefd',wel netjes gepoetst. Mits een beetje meer aandacht voor de details ,zeker een extra ster waard

Onthaal zeer vriendelijk,kregen geweldige tips over bezienswaardigheden en restaurants. Onthaalruimte en ruimte naast Kinderhoekje zeer sfeervol ingericht. Mooie kamer,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,lekker ontbijt (er werd direct fruityoghurt bij gevuld,op mijn vraag of er nog was ) ,zwembad en fitnessruimte waren een pluspunt ( deur zwembad misschien blinderen voor meer privacy?) Mooi Normandisch gebouw,sfeervolle meubels in de ontbijtruimte

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

netje, maar ontbijt hoeft niet
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt, niets vers alles afbak zelf het fruit uit blik. Er wordt onmiddellijk van tafel afgeruimd met veel lawaai zeer storend voor andere gasten.

receptie zeer vriendelijk

Top verblijf in centrum van Brugge

Misschien airco, er zat nu boven elk bed een ventilator maar er kwam geen frisse lucht naar binnen dus bleef warm. Maar niet veel last van gehad, het was dan ook een ontzettend warm weekend.

Kamer was boven verwachting, super mooi en ruim voor 4 volwassenen. Ontbijt was heerlijk, veel keus!

Achterstallig onderhoud, prijs/kwaliteit te hoog
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-de kamer achterstallig onderhoud behang wat los liet , bed lampjes wat los hingen , te weinig opbergruimte in kast geen legplanken - ontbijt buffet maar karig koffie smaakte niet -ontbijtruimte klein en warm niet berekend op zoveel overnachtigingen -prijs/kwaliteit is veel te hoog

-de locatie was goed -personeel vriendelijk

Plezierig hotel voor een lage prijs met als enige minpunt het onderhoud van het hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Achterstallig onderhoud in het hotel. De verf bladderde van het plafond af.

Vriendelijk personeel. Zwembad en kleine fitnessruimte. Kamers waren schoon. Ontbijt was meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Betalingsafwerking is waardeloos!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enige dagen voor wij naar het hotel gingen werd de creditcard al "belast" met een Z.G. "reservering". De prijs voor de kamers werd dus al min of meer als betaling op onze creditcard ingevoerd door het hotel. Niet netjes, want bij het uitchecken vroeg men ons opnieuw om de creditcard en moesten wij opnieuw (dus voor de 2e keer...) betalen. Nu maar er van uit gaan C.Q. hopen dat die 1e "reservering" niet via de creditcard alsnog belast wordt, anders betalen we twee keer(!) De receptioniste deelde nog mee, dat, als dit het geval was, wij uiteraard contact konden opnemen. Conclusie: Het hotel laat je twee keer betalen en als dit via de creditcard niet opgelost wordt, dien je zélf contact op te nemen. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Hier gaan wij dus via "booking.com" achteraan. Zeer slecht en zeer slechte uitleg van het hotel. Zeer klantonvriendelijk!!

Wij kunnen niet exact opgeven wat ons nu het meeste beviel, want dat was er gewoonweg niet. We kregen kamers aan de zijkant van het hotel. ( nr. 55 en 51) Iedereen liep daar buiten langs. Je kon het raam dus niet open zetten, waardoor de enorme warmte in de kamer er ook niet op goede wijze uit kon. Matrassen slecht! Kussens slecht!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Goed gelegen maar kan opfrisbeurt gebruiken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kleine onhandige badkamer.Op foto lijkt alles groter dan in werkelijkheid.

De inkomhal was gezellig en modern vergeleken met de badkamer!!! Vanaf de gang was er een muffe vochtige geur.

Voor herhaling vatbaar!

Het ontbijt was prima, voldoende keus. De kamer was mooi en super groot. Wij hadden familiekamer. Heel prettig. Personeel was erg vriendelijk. We kregen meteen uitleg en tips voor restaurantjes,en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Ontvangst was goed, en ontbijt was ook voldoende.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De geboekte 2 persoonskamer met 1 tweepersoonsbed, werd 1 kamer met 2 x 1 tweepersoonsbed. Erg ongezellig verder zag het er allemaal beetje oud uit. Ook het parkeren was een probleem. Je mag er maximaal 2 uur in de buurt parkeren en bij het hotel is maar een beperkte ruimte.

Ontvangst was goed, en ontbijt was ook voldoende.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

We hebben toch 3 leuke dagen gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aan een drukke weg en s'nachts warm Geen koelkast op de kamer En in het bad douchen is niet prettig.

Het ontbijt was goed. Het personeel van de receptie was behulpzaam .

• Beoordeeld op: 6 april 2017

wel naar ons zin gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we hadden een bepaalde kamer geboekt . Mooie foto's van de kamer . In het echt viel hij tegen. Ze hadden wel een eigen parkeerplaats. Maar als je geen goede chauffeur bent kom je daar niet echt handig. sportzaal was erg klein. geschikt voor 2 personen tegelijk.

goed ontbijt. Heerlijke bedden. vriendelijk personeel. Toen we een probleem op onze kamer hadden kregen we zonder vragen een andere aangeboden. Fijn was dat je drinken mee kon nemen naar je kamer. En de openingstijden van de balie waar je ook het drinken kon kopen voor een redelijke prijs. Op loopafstand van het centrum