2. Hotelbeoordelingen België

#2 van de 18 hotels in Sint-Truiden

• Beoordeeld op: 20 mei 2024

Heel fijn
    • Luxe Kamer

Ligt aan drukke weg dus ramen dicht houden snachts maar hele mooie kamers en super personeel. Prijs hoge kant voor hoogseizoen

Hele mooie locatie en vriendelijk personeel en goede service

• Beoordeeld op: 20 mei 2024

Wat een prestatie
    • Suite

Helemaal niks.

Het hele plaatje klopt. We hebben een super verblijf gehad, heerlijk gegeten bij Richard. De hele verbouwing mag dan wel 20 jaar hebben geduurd maar er staat ook iets. Zeer bijzonder was dat de kaateelheer langs ons kwam zitten tijdens het eten en dat deze man zo heerlijk gewoon is gebleven. Hij mag zeer trots zijn met zijn resultaat. Chapeau aan dit gezin. wat een prestatie We komen met het gezin hier ook zeker nog vele keren terug. Groetjes uit Pelt. Ed en Patricia van Kessel

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

Een mooi hotel in een prachtige omgeving

Verzorgd

• Beoordeeld op: 14 mei 2024

alles wat je nodig hebt voor een heerlijk verblijf in Haspengouwen
    • Junior Suite

nihil ( tenzij de verlichting 🤭😉 die men authentiek wil houden aan de inrichting maar misschien toch een moderner en gezelligere uit-straling mag hebben indien relevant )

locatie , omgeving

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Alles aanwezig om top te zijn maar er ontbrak nog wat oog voor detail om het "af" te kunnen noemen
    • Comfort Kamer

De receptie was even zoeken om te vinden omdat de ingang dezelfde is als restaurant Aurum en dat was niet meteen duidelijk. De piccolo vond onze kamer in eerste instantie niet, dus dat was ook weer zoeken. De kamer zelf was best ok, al hing er wel een beetje een muffe/vochtige geur bij binnenkomst. De piccolo zei ook minstens twee keer dat we het gerust mochten laten weten als de kamer niet beviel. Het was blijkbaar een kamer die niet vaak gebruikt werd? Dat maakte ook een vreemde indruk, alsof hij/die al verwachtte dat we niet tevreden zouden zijn. Daarnaast was het behoorlijk wat trappen doen om in de kamer te geraken (lift was niet in de buurt) en als wat minder mobiel persoon is dat niet ideaal. De badkamer was in orde al had ik graag wat badschuim of -zout gehad. Er was wel schoenpoetsmiddel, naald en draad, shampoo etc. maar dus niets voor een lekker bad. Er stond een koffiemachine met koffie pads en een waterkoker maar het was me niet duidelijk waar die voor diende want thee was bijvoorbeeld niet voorzien. Er was 24/7 roomservice, maar wat je er kon bestellen, was eerder beperkt. Het zou fijn geweest zijn, mochten er wat kleine snacks beschikbaar geweest zijn buiten de restaurant-uren in plaats van enkel Italiaanse schotels. Als je na een etentje of feest of avondje uit nog een hongertje hebt (na 21u30), klinkt een risotto of pasta toch minder aanlokkelijk dan bijv wat kaasblokjes, een soepje of wat olijven bijvoorbeeld. In de welkomstbrochure stonden enkele diensten (bijvoorbeeld een tablet in bruikleen) die er niet bleken te zijn. In de beschrijving van de kamers staat duidelijk dat er een tv in de kamer is, maar dat bleek dus geen smart tv te zijn en ook al hadden we dat kunnen weten, het was toch teleurstellend om te merken dat we geen streamingdiensten konden gebruiken. We dachten dan de tablet waarvan sprake in de brochure te lenen, maar die bleek niet aanwezig. Misschien best eens de brochure updaten?

Het was een mooie (kasteel-)omgeving met een aangenaam park en ruim voldoende parking. De kamer die wij hadden, was gelegen in de nok van wat, denk ik, een oud koetshuis was. Heel authentiek allemaal, met kleine raampjes, luikjes alsook antiek uitziend meubilair en kameraankleding inclusief tapijt en veel hout. Charme had het in ieder geval wel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De complementaire mini bar had een goed assortiment en volgens hun welkomstbrochure waren ze altijd bereid aan te vullen of uit te breiden met eventuele andere dranken. Wij waren tevreden over het aanwezige aanbod (Bruiswater, plat water, Fanta, Cola, Cola Zero, Appelsap en een pilsje), dus daar kan ik verder geen mening over geven. De mini bar werd aangevuld met wat je gebruikt had, het bed werd opgemaakt overdag en weer klaargemaakt om te gaan slapen in de avond, de luikjes werden geopend en gesloten, nachtkledij werd netjes voor je opgevouwen en dat alles zeer discreet. Zeker een dikke pluim voor het kamerpersoneel. Het ontbijt in de bijhorende bistro was prima in orde. Wij hadden op basis van de omschrijving een buffet verwacht, maar het bleek bediening aan tafel te zijn. Gezien het mooie weer, kozen wij voor een ontbijt op het terras. Fijn dat dat mogelijk was. Voldoende keuze ook voor ons, tot een glaasje champagne toe. Brood moest je wel zelf gaan halen en de boter lag goed verstopt. Maar gelukkig was er het vriendelijke en bekwame personeel om ons in de juiste richting te sturen. We hadden ook een reservatie gemaakt in restaurant Aurum en al staat dat officieel los van het hotel, kan er via het hotel een reservatie gemaakt worden en kan alles op dezelfde rekening gezet worden dus dat was wel handig.

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

• Comfort Kamer

Locatie inrichting personeel aurum is een toprestaurant

• Beoordeeld op: 16 april 2024

la vie de chateau
    • Comfort Kamer

alles was voor ons perfect

• Beoordeeld op: 16 april 2024

Prachtige parel
    • Comfort Kamer

Niets, ik kan niets opmerken. Ik verbleef in de suite in kamer 106.

Het interieur was prachtig! Ik verbleef in de suite, kamer 106. Wat een pareltje!

• Beoordeeld op: 15 april 2024

Super geweldig hotel!
    • Comfort Kamer

Wat een super geweldige ervaring!! Een onwijs mooi kasteel met super deluxe mooie kamers waaraan je niks ontbreekt. De minibar is inbegrepen en roomservice komt langs om te vragen of je nog iets nodig hebt! Het personeel is onwijs vriendelijk en zeer gastvrij. De bistro Richard is geweldig. We hebben genoten met het mooie weer op het terras. Als je echte luxe wilt ervaren is dit een top aanrader! Het ontbijt is ook echt super klasse. Alles is aanwezig. Parkeerruimte is er genoeg op het terrein (gratis). In Sint Truiden zijn voldoende parkeergarages tegen normaal tarief. Sint Truiden is een echte culinaire stad met geweldige restaurants. El Bocado is een aanrader als je van tapas houdt. In Sint Truiden vindt je veel wandelaars en fietsers. Een bezoek aan de kerk in de stad is een aanrader. Qua winkels vonden wij het wat tegenvallen. De standaard winkels zijn er in elk geval. Wij komen zeker nog een keer terug bij Kasteel van Ordingen!

• Beoordeeld op: 14 april 2024

goed hotel

heel mooie locatie

• Beoordeeld op: 13 april 2024

Prachtig
    • Luxe Kamer

Heel mooi kasteel mooie ruime kamers

• Beoordeeld op: 10 april 2024

Topweer
    • Comfort Kamer

De gevaarlijke gladde vloer in douche wellness

De locatie

• Beoordeeld op: 10 april 2024

• Comfort Kamer

Eveline Quist 5/5 19 uur geleden op Google Zeer mooi gerenoveerd en onderhouden kasteel, alles is tot in detail verzorgd, de tuinen, terras, kamers en een super leuk aangeklede lounge. Heerlijk genoten op het terras en geweldig gedineerd in de Bistro. Vriendelijk, attent en behulpzaam personeel die vanwege de drukte hun uiterste best deden om iedereen zo snel mogelijk te bedienen, is een compliment waard. De vriendelijk eigenaresse kwam gezellig aan tafel het een en ander vertellen over het prachtige kasteel. Bewonderings waardig hoe zij dit hebben opgebouwd💐

• Beoordeeld op: 8 april 2024

Elke keer een fantastische ervaring!
    • Luxe Kamer

Super vriendelijk personeel. Prachtige locatie. Top!

• Beoordeeld op: 8 april 2024

• Comfort Kamer

Alles was gewoon tip top in orde

• Beoordeeld op: 6 april 2024

Veel hotel, weinig service.
    • Executive Suite

Onthaal, receptie, in- uitchecken. De receptie lijkt wel een callcenter waar iemand de hele tijd aan de telefoon hangt, zeer onvriendelijk is en amper oog heeft voor de gasten. Zo jammer voor een hotel als dit. Een echte miscast.

Mooi hotel, lekker restaurant, mooie kamers, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Romantisch kasteel voor over-the-top verblijf waar je aan niets zal ontbreken
    • Luxe Kamer

Er was niets dat ons tegenviel.

Klassiek kasteel met alle gemakken van nu. Personeel was onovertroffen vriendelijk. Ook heerlijk gegeten in de bistro voor het avondeten en ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 april 2024

Wij hebben genoten van ons verblijf.
    • Luxe Kamer

Geen aparte fietsstalling, het zou ideaal zijn zeker bij regenweer.

Locatie zelf, een mooi kasteel. Het eten was lekker maar Gault Millau waardig mag het wat meer zijn, voor een Bistro zoals men verwijst is het goed.

• Beoordeeld op: 1 april 2024

Sfeervol verblijf in een mooi en historisch kader dat zeker voor herhaling vatbaar is.
    • Suite

Prachtig kasteel met een historisch karakter.

• Beoordeeld op: 1 april 2024

perfecte locatie om even van de drukke wereld te ontsnappen
    • Comfort Kamer

alles was naar wens, niets op te merken. juist 1 tip, voor de mensen die geen koffie lusten, misschien voorziening voor thee op de kamer. mijn mama luste graag een tasje thee bij het ontwaken

de schoonheid van het kasteel, alles was overal kraakproper, overheerlijk ontbijt met champagne. het meest van al "de rust"

• Beoordeeld op: 30 maart 2024

Genieten!

Warm welkom Bed comfortabel Heerlijk gegeten in de bistro

• Beoordeeld op: 27 maart 2024

Tophotel

Diner was top

• Beoordeeld op: 26 maart 2024

• Comfort Kamer

Kasteel was erg mooi, en alles heel netjes

• Beoordeeld op: 22 maart 2024

Luxe waar je ook voor betaald.

Toch wel duur.

Luxe & locatie. Wij hadden kamer in kasteelgedeelte, prachtig.