Beoordelingen over Hotel Loreto 3-sterren

Katelijnestraat 40, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#38 van de 101 hotels in Brugge

We hebben een prettig weekeinde gehad met een goed ontbijt en leuke eigenaren

Airco zou geen luxe zijn en de TV deed het niet en dat was in de morgen voor de kids een tegenvaller

Het ontbijt was echt goed. Het enige was dat er geen airco was op de kamer en het 's avonds vrij warm was.

De badkamer was onder een schuine kant dus beperkte ruimte. Niet alleen voor mij (1.95) maar voor de gemiddelde mens ook. Daarnaast was het matras van het bed versleten en gleed je zo uit bed zo slap waren de kanten

Goede locatie en prima ontbijt

Prima maar saai hotel

We vonden het erg duur voor wat het was - een super simpele hotelkamer. Het was erg warm en benauwd op de kamer. Je kon moeilijk onder de douche staan vanwege de vorm van het bad. Er was geen föhn aanwezig.

Het hotel bevind zich midden in het oude centrum van Brugge. De kamer was brandschoon!

fijn hotel met prima service, op goede plek

geen opmerkingen

Nette en schone kamer, prima ontbijt, vriendelijk personeel in kleinschalig hotel; parkeren in Katalijne Parking of zeer nabije loopafstand en zeer betaalbaar; meer kunnen we ons niet wensen!

wij raden dit verblijf aan

Het uitzicht van de kamer waren huisdaken, maar dit was van geen belang vermits we de hele dag op stap waren.

Zeer goede ligging, rustig en toch op 10min in centrum.Heerlijk ontbijt met eierkoker zodat we zachtgekookte eitjes hadden, ook verse producten en zelfs décafé. Vriendelijke gastvrouw.Prijs kwaliteit is ok.

Brugge is prachtig

De prijzen in Brugge in restaurants en cafe's vonden wij extreem hoog. bijvoorbeeld in een gewoon café aan de markt 7€ voor een duvel. (Biertje) In brussel kost dat 4 euro.

De locatie van het hotel ten opzichte van de stad.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Perfecte locatie, prijs-kwaliteit

Bovenbuurman hoorde je lopen s'ochtends, piepende vloer en helaas liep hij vaak heen en weer vroeg al. De wc rook een beetje na doortrekken.

Fijn twee-persoonsbed, kamer aan achterkant, rustig daardoor, douche in bad was schoon, heerlijk uitgebreid ontbijt met vriendelijke gastvrouw.

Prijs kwaliteit top, ligging zeer goed. Aan te bevelen!

Kamers zijn wat aan de oudere kant, doch proper en in orde. Deur kon niet van binnenuit gesloten worden.

Flexibel en snelle service. Zeer goede ligging. Ruim ontbijt inbegrepen. Goed bed.

Goede locatie + vriendelijk personeel + schone kamers

Ondanks dat het hotel op een fantastische locatie ligt vanaf het centrum, is de straat waar het hotel ligt erg druk en kan dus soms onveilig worden door de hoeveelheid mensen die er liepen en de auto’s die door de straat moesten. Verder kwamen wij aan op een zaterdag en stond de dichtstbijzijnde parkeergarage al vol. Hierdoor zijn wij doorgereden naar een andere garage en hebben meer geld moeten betalen. De volgende dag hebben wij de auto verplaatst naar de parkeergarage in dezelfde straat als het hotel, op 2 min. loopafstand. Hier hebben wij €8,70,- betaald voor 24 uur.

De locatie van het hotel was geweldig. Als we de straat uit liepen zaten wij praktisch al in het centrum. Het personeel was erg vriendelijk en erg behulpzaam. Bij aankomst kregen we een map waarop de man aangaf waar het hotel zich bevond en waar de leukste musea zich bevonden. Vervolgens gaf hij ons een kaartje met coupons voor bepaalde bezienswaardigheden. We hebben elke dag nieuwe handdoeken gekregen. Wij hadden een probleempje met de wasbak, na het melden van dit probleem, was het diezelfde middag al opgelost. Het hotel was erg schoon, zowel de slaapkamer als de badkamer. In de kamer was een kleine koelkast wat handig was en er was WiFi op de kamer.

Zorgeloos, comfortabel en dichtbij alles waar ik moest zijn

Ik kan niets verzinnen.

Personeel was erg aardig en behulpzaam. Ontbijt begon eigenlijk te laat, maar kon zonder probleem eerder geserveerd worden. Kamer was perfect met fijne badkamer en heerlijk bed. Koelkastje en waterkoker aanwezig op de kamer. Ligging was perfect, dichtbij centrum en station.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Leuk hotelletje in centrum Brugge.

Er was geen spek en roerei aanwezig, enkel een eitje dat je zelf kon koken (hard of zacht). De broodjes waren niet al te vers meer, en gering in aantal. Sneetjes brood was er in overvloed.

Gezellig familiaal gerund hotelletje in hartje Brugge op loopafstand van de Grote Markt en het Belfort alsook van het station en 't Zand (Concertgebouw). Goed ontbijt met mooie keuze charcuterie en yoghourt. Koffie wordt aan tafel geserveerd in een kannetje.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Priema naar ons zin gehad.

Iets beter gevulde miniebar.

De bedden waren zeer goed,maar het slapen was wennen door de paardehoeven over de hoofdstraat,prima ontvandst,prima naar ons zin gehad.

Overall prima hotel, mooi historisch gebouw, rustige locatie vlakbij het centrum.

Slapen op de derde en hoogste verdieping zonder echt veel vluchtmogelijkheden vond ik niet zo prettig. Het was flink klimmen met de trap, (in feite 6 hoge trappen, met steeds een tussenstukje) en een alternatieve vluchtroute (lift mag bij brand immers niet gebruikt worden) zat in een andere kamer op de gang, maar hoe kom je daar als die deur op slot zit? Bij een volgend bezoek zou ik beslist op een lagere etage willen slapen. Ik vond de ontvangst bij aankomst wat koeltjes en onpersoonlijk, net of je bij een grote hotelketen incheckte. Er was uberhaupt weinig contact met het personeel, terwijl het toch een intiem hotel is qua omvang.

De locatie is heel fijn. Je loopt zo het centrum in, en het Begijnhof is een paar minuten lopen achter het hotel, de wijk in. De auto kun je parkeren in een openbare en prettige parkeergarage voor een zeer schappelijk tarief van circa 7 euro per dag, ongeveer 100 meter lopen vanaf het hotel. Wij hebben gedurende ons hele verblijf de auto daar laten staan. De kamer was wat donker door slechts één dakraam, je moest al gauw het licht aandoen ook al was het buiten nog volop licht, maar verder heel rustig en fijne bedden.

Fijn en goed hotel op een ideale locatie als je Brugge wilt verkennen.

Wij hebben geen minpunten ervaren. Misschien dat andere mensen een ruimere keus in het ontbijt wensen, wij vonden het meer dan prima.

De ligging was erg goed, je loopt zo naar alle highlights van de stad. De kamer was groot genoeg en schoon. De bedden sliepen erg lekker, het dekbed was zelfs wat te warm. Het ontbijt wat prima, voor ieder wat wils.

Prima hotel maar in verhouding te duur.

Kamer was heel klein. Ontbijt karig voor 10€. Weinig keuze, geen gebakken spek of scrambled eggs. Minibar alleen gevuld met water. Hotel heeft helaas geen restaurant meer blijkbaar. Ook geen biertje bij terugkomst 's avonds aldaar verkrijgbaar.

De locatie was prima en het bed uitstekend. Schone kamer en badkamer.

Goed hotel dichtbij het centrum

De kamer is vrij kaal en kan wel wat gezelligheid gebruiken. De badkamer is gedateerd met douchen in het bad. Wat schimmel op voegen in de badkamer.

Kamer met goede bedden. Zeer goed ontbijt en vriendelijke behulpzame eigenaar. De locatie is perfect. Parkeergarage in de buurt.

Genieten

Beetje gehorig, stampende bovenburen..

Fijn klein hotelletje met een prima ontbijt. Superschone kamer, vriendelijke eigenaren en lekker in het centrum.

prijs - locatie echt in orde!

er was geen airco op de kamer, wel een mobiele verkoeler maar da hielp niet zo veel, vond ik

ontbijt was lekker, we misten wel pistolets en ontbijtkoeken, er lag wel heel lekker brood, (verschillende soorten) en frigo op de kamer vond ik wel super

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Goed verzorgd hotel op prima locatie

De kamer was rustig gelegen met uitzicht op een zijstraat, maar vrij warm. Door het ontbreken van muggenhoren kon het raam 's nachts niet open blijven waardoor het wat benauwd werd. Geen airconditioning, maar er was wel een ventilator aanwezig.

Vriendelijke ontvangst. We kregen direct een gratis stadskaart met allerlei bezienswaardigheden, restaurants, etc. De receptionist wees ons op de kaart hoe we in het centrum konden komen (5 minuten lopen naar de Grote Markt). Goed en doelmatig ingerichte kamer. Goed, veelzijdig ontbijt. Al met al een prima keuze voor een verblijf in Brugge.

Perfecte ligging voor bezoek Brugge centrum

Helaas beetje gekraak van bovenverdieping, maar dat was dan ook het enige...

De locatie is perfect, het ontbijt was prima. Kortom voor een weekendje weg een perfect hotel.

Goed voor een kort verblijf van 1 overnachting.

Grootte van de kamer: was juist voldoende plaats rondom het bed Geen airo: op warme dag is dit wenselijk. Badkamer: douche in het bad, douchegordijn is niet aangenaam als je nat bent. Geen mogelijkheid tot nuttigen van drankje 's avonds. De minibar was enkel gevuld bruis- en plat water

Goede ontvangst en uitleg van Mevrouw. Bij aankomst in het hotel konden we onmiddellijk op de kamer. En dit reeds om 12u. Het ontbijt was lekker, vers, maar weinig keuze van beleg. Netheid van de kamer. Na ons verblijf konden we onze bagage in het hotel laten tot ons vertrek 's avonds.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Leuk en vriendelijk hotel op een perfecte lokatie

Jammer dat er alleen maar een ontbijtzaal is en niet een mogelijkheid om gezamenlijk even iets te drinken of een hapje te doen. Ik persoonlijk geef niet de voorkeur aan douchen in bad.

Uitstekende lokatie. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Fijn hotel in het centrum van Brugge.

Ideale locatie in het centrum van Brugge. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Zeer nette kamer. Uitstekend verzorgd ontbijt en zeer vriendelijke service.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Fijn hotel op loopafstand van vele bezienswaardigheden

Er is een waterkoker en een koelkastje aanwezig op de kamer. Heel fijn Personeel is vriendelijk. Hotel ligt midden in de Katalijnestraat, de straat met de meeste chocolatiers. De markt is maar een paar minuten lopen

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Douchen in een bad blijft behelpen.

Dichtbij, maar buiten de hectiek van, het centrum. Prima ontbijt. 's Ochtends gewekt worden door klossende paarden van de koetsen heeft wel iets.

Prima hotel op mooie locatie!

Wifi werkte soms matig.

Locatie is uitstekend, 10 minuten lopen vanaf station en enkele minuten van het centrum. Brouwerij de Halve Maan om de hoek. Zeer vlotte check-in en check-out, ontbijt is goed verzorgd, kamers zijn netjes en schoon. Zeker een aanrader!!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prima locatie voor 2 nachten Brugge

Kamer mocht naar onze mening iets gezelliger aangekleed zijn.

Zeer centraal gelegen hotel. Alles op loopafstand en parkeergarage op 100 meter. Gunstig tarief. Kleinschalig.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima hotel voor verblijf in Brugge, omdat alle bezienswaardigheden op loopafstand zijn.

De eigenaren vond ik zowel bij ontvangst alswel vertrek koel en zakelijk overkomen. Vooral met maar 7 kamers was wat meer belangstelling op zijn plaats geweest.

Prima ligging vrijwel in het centrum van Brugge. Prachtig uitzicht vanuit onze overigens kleine kamer aan de achterzijde.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Perfecte uitvalsbasis voor weekendje Brugge

Geen airco, klein zolderraam. Geen muggenwering voor raam en dat merk je!

Locatie! Makkelijk dichtbij parkeren in parkeergarage! Basic kamers maar wel schoon!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

hotel ligt prima t.o.v. alle bezienswaardigheden en diverse restaurants

ontvangst en ook tijdens verblijf was men erg vriendelijk, kamer was zoals getoond - niet ruim maar gewoon goed en erg schoon. Ontbijt was goed en ruim voldoende

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Toplocatie, verder net ok.

Kleine eenvoudige kamer, bed is wat hard, ontbijt mag wat uitgebreider, te weinig/kleine gordijnen die niet compleet verduisteren. Prijs/kwaliteit verhouding.

Locatie!! + nabijheid parkeren + onze kamer zat niet aan de straatkant en was voor de locatie relatief rustig.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Wij hebben een fantastische tijd gehad in een fantastisch hotel.

Zeer aangenaam hotel en een goede ligging. Heel vriendelijk onthaal en altijd hulpvaardig. Zij stonden altijd klaar met raad en daad. Het ontbijt was uitstekend.

Ontbijt, bedden, en behandeling door eigenaresse prima.

Ontbijt, bedden, en behandeling door eigenaresse prima. Ligging hotel uitstekend. een aanrader!

Proper, net hotel op wandelafstand van het centrum en het...

Het ontbijt weliswaar inbegrepen in de prijs was goed maar basic

Proper, net hotel op wandelafstand van het centrum en het minnewater.

Goed hotel voor een bezoek aan Brugge aan een goeie prijs.

Goed gelegen hotel voor een bezoek aan Brugge. Naar Brugse normen is de prijs goed voor een basic kamer.

Goed en zeker niet te duur zou er zo weer naar toe gaan.

Alles zo goed onderhouden en netjes alleen de systeemplafonds zou ik aanpassen maar dit is dan ook alles :)

De vriendelijkheid van de gastheer.

Verblijf was kort maar heel goed. Goed geslapen.

Ontbijt beter geregeld, dat je het ook online kan kiezen.

Ontbijt heel goed. Kamer ok.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Gelukt verblijf van 4 dagen

Zeer kleine kamer (nr22)

Ligging bij het centrum

Ruime kamer en degelijk bed.

Ruime kamer en degelijk bed. Goed ontbijt in buffetvotm

Goed hotel voor city hoppers

Dat het er mooi en netjes uitziet en even goed het oude van het pand naar boven komt

Perfecte ligging.

Kamer was wat klein

Perfecte ligging. Gastvrij en warm hotel

• Beoordeeld op: 22 december 2017

ben zeer tevreden is aan te bevelen.

ja alle twee waren prima verzorgd

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Eten gewoon maar lekker.Kamers klein maar gezellig en proper.

Fijn hotel

Matrassen zijn te zacht en smal Het hotel dreunt als er paardenrijtuigen door de straat rijden

Super ontbijt Super aardig en meedenkend personeel

Leuke stad, leuk hotel

Ontbijt was te beperkt

Kamer was zeer proper

Lekker ontbijt- vriendelijke bediening tijdens het ontbijt-...

Schimmel op het badkamerplafond - zeer ongemakkelijk bed

Lekker ontbijt- vriendelijke bediening tijdens het ontbijt- exellente ligging

leuk en aangenaam verblijf !!

Eenvoudige maar comfortabele kamer, alles was netjes en in orde. Hond was welkom :)

Genieten midden in het mooie stadje Brugge.

Langs redelijk drukke weg echter bij het raam dicht hadden we er geen last van.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, aardige eigenaar.

gezellig

bed - twee een persoons bed naast elkaar

locatie

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Weer prima naar onze zin gehad in Brugge is en blijft mooi !!!

Kamer lag aan straatzijde. Was 'smorgens al vroeg erg rumoerig

Ontbijt prima , kamer goed sanitair schoon !!!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Voor centrum Brugge zeer redelijke prijs.

erg sober.

Voor centrum Brugge zeer redelijke prijs.

Lekker in het centrum, prima kamer en veel toeristeninfo, wij hebben genoten!

Niets te melden

De ligging van het hotel was ideaal!

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Verblijf Brugge

Badkamer is aan vervanging toe

Dichtbij het centrum

De locatie en netheid

Tv viel om de 2 minuten uit. Douchen mocht iets krachtiger zijn.

De locatie en netheid

Het was de eerste keer dat wij Brugge bezochten en vinden het een fantastische stad om te bezoeken.

De grootte van de kamer is ruim en voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen, keurige ontbijtruimte en goed gevuld buffet.

geen

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

ideale ligging

Oude kamer , wel proper

Het ontbijt was niet zo geweldig maar wel genoeg

Degelijk hotel

Buurt kan rumourig zijn 's nachts

Goed gelegen pal inkt centrum

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Uitstekend hotel, perfect geschikt voor citytrip naar Brugge.

Geen airco op de kamet

De lokatie, de prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Uitzicht

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

goed verblijf

Het was gewoon OK

Alles was goed

ligging

kamer aan drukke straatkant, te zachte matras

ligging

Koffie niet lekker

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Ligging is super.

Ligging is super. Je loopt zo het centrum in

• Beoordeeld op: 27 december 2016

La ubicación en centro de la ciudad

kleine kamr onder schuin dak. Stootte verschillende malen mijn hoofd.

La ubicación en centro de la ciudad

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Aanradert

WiFi kan beter

Top locatie, goed ontbijt, schoon. Perfect!

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Toch de moeite waard

Gehorig

• Beoordeeld op: 15 december 2016

leuk, goed gelegen

het enige wat beter kon was dat het te koud was in de ontbijtruimte s'morgens en s'avonds om te kaarten .

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Leuk verblijf te Brugge, proper hotel met een goed ontbijt

Tv op de kamer had maar twee zenders ter beschikking.

Dicht bij het centrum. Lekker ontbijt en genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Prima hotel op geweldige locatie.

Ontbijt was uitstekend er ontbrak niets. Kamer schoon en prima bedden.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Klein stadshotel op een geweldige locatie op loopafstand van...

Klein stadshotel op een geweldige locatie op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Aangenaam verblijf en goede verzorging in een mooie omgeving.Parkeren problematisch.

Parkeerprobleem

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Vriendelijk en hartelijk personeel in een goed hotel op een goede locatie,

vooralsnog was veel goed

Gastvrijheid en behulpzaamheid

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Heerlijke bedden en een super ontbijt en alles midden in het...

Heerlijke bedden en een super ontbijt en alles midden in het mooie Brugge

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Prima locatie voor goede prijs.

De ligging in het oude centrum van de stad. Vriendelijk personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Loreto