Beoordelingen over Lace Hotel 3-sterren

#97 van de 102 hotels in Brugge

5,6

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Ligging is centraal.

Veel geluidsoverlast van terras en plein in de nacht, in het hotel hing er de hele tijd een putlucht. Badkamer was beschimmeld en verouderd. Geen ventilatie in de badkamer. Geen föhn. Personeel reageerde wat lakoniek toen we deze punten aankaarten met 'ja, er zijn ook luxekamers en dit was een standaardkamer'. Ontbijt hebben we op een andere plek genuttigd. Een grote teleurstelling.

Ligging is centraal. Bed was goed

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Het hotel was super mooi ingericht , we hadden de luxe kamer en het onthaal heel vriendelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer lag aan de kant van de straat en tegenover lag een winkel die tot 24 uur open was . Dat was wat lawaai ,maar niet echt storend.

De kamer was super

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Zeer slecht

Hotel kamer was zeer slecht.. stroomkapjes in de kamer bij bed waren weg. Kamer was een en al stoffig Douche was ranzig voor woorden... ventilator vol stof.. douche was niet schoon gemaakt want oude zeep en haren lagen er nog van de vorige bezoekers ... glasplaat was kapot zeer scherp en stroomkapje ontbrak Tevens geen warm water aanwezig dat weekend Hotel kamer was zeer warm en geen doen om te slapen... kamer 109 geen aanrader

• Beoordeeld op: 26 september 2018

6,0
    Uitzicht over de stad was aardig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Twee gescheiden beden geboekt. Waren wel twee losse matrassen, maar als een geheel opgemaakt. Ook alleen 1 groot dekbed ipv twee eenpersoons dekbedden. Boter bij ontbijt niet gekoeld.

Uitzicht over de stad was aardig.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Ik heb van mijn verblijf genoten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst kon het personeelslid aanwezig mij geen wisselgeld weergeven. Ik hoopte om mijn wisselgeld later nog terug te zien , maar helaas na enkele keren vragen had ik mijn geld nog niet terug gezien. Gelukkig ging het maar over enkele euro's. Het ontbijt is in een ander hotel wat ook wel wat onaangenaam is.

Het was een mooie kamer. De kamer was voorzien van een degelijke inloopdouche en een flatscreen. De ligging van het hotel is zeer goed aangezien het maar enkele minuten wandelen is van de grote markt.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Het ging redelijk maar zeker niet nog eens.

de kamers konden beter . Er mag zeker wel wat aan de afwerking gebeuren.Het ontbijt vinen wij erg duur. Ook erg gehorig als je een kamer aan de voorkant hebt.

De lokatie was prima. Mooi bij het zand waar de markt is.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

net hotel vlakbij alle bezienswardigheden en centrum

ontbijt moest genuttigd worden in hotel 100 m verderop. Was wel prima ontbijt hoor

keurig hotel mooie kamer vlakbij parkeergarage en alles op loopafstand te bezpeken

De ligging is zowat de beste troef van dit hotel, veel meer...

Badkamer is verouderd en klein. De geluidsisolatie is ook niet bepaald optimaal, veel lawaai van buitenaf te horen, maar ook van de andere gasten op hetzelfde verdiep. Geen airco dus ik vraag me af wat men daar in volle zomer doet?

De ligging is zowat de beste troef van dit hotel, veel meer hoef je niet te verwachten. Bedden wel ok.

Heerlijk ontbijt, weinig comfort.

De badkamer is oud en is vergelijkbaar met een badkamer in een camper of caravan. De douche is erg klein. De kamer is verder simpel maar daar betaal je ook naar.

Het ontbijt eet je niet in het hotel zelf maar in een hotel verderop. Dit klonk in eerste instantie niet fijn maar het ontbijt in het andere hotel is heel erg goed. Ruime keuze in sappen, beleg etc.. Dit ontbijt maakte ons verblijf een stuk beter. De locatie van het hotel is erg fijn.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Viel erg tegen.

Onaardig, onvriendelijk personeel. Geen begroeting, geen vraag of het verblijf beviel. Zeer onvriendelijk ontvangen. Badkamer was erg klein en rook niet fris.

Fijn bed

Het ontbijt was uitstekend, het moest gebruikt worden in het...

Geen

Het ontbijt was uitstekend, het moest gebruikt worden in het naast gelegen 4* sterren hotel. De bedden waren van grote klasse. Een hotel waar de kwaliteit in overeenstemming is met de prijs. De hond was welkom.

De plankjes die als nachtkastje moesten fungeren zaten los.

De plankjes die als nachtkastje moesten fungeren zaten los. Er was kauwgum onder geplakt en het douch gordijn was te smerig om aan te raken. Helaas een mindere eerste ervaring met het lace hotel jn brugge.

Prima hotel op super lokatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco op de kamer en in het hele pand. Zou wel prettig zijn geweest.

Ontbijt uitgebreid en goed. Wifi op de werkte ook goed. Lokatie geweldig, meteen aan 't Zand aan de rand van het centrum.

Ruime kamers
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco, dus met 26-28 graden niet te doen. Benauwd. Uitchecken is om 1100, om 1015 klopte housekeeping aan en ik gaf nog gehoor dat ik bezig was, dat boeidde hen niet want de deur ging gewoon open. Vriendin zat te douchen en ik zat om te kleden half naakt in m’n bikini. Doorgegeven aan receptie personeel maar die was blijkbaar niet verbaasd over dit incident met een grijns op z’n gezicht.

De kamer was erg ruim en hotel is centraal gelegen.

Brugge is ontzettend mooi en alles is op loopafstand van het hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was ontzettend warm, er was airco maar die deed het niet. Electriciteit alleen als je op de kamer aanwezig was, dus als de airco het wel had gedaan dan hadden we die pas aan kunnen zetten als we in de kamer waren. Vieze vlekken op de gordijnen en lakens.

De locatie was super! Grote douche. Parkeren in een parkeergarage voor 8.70 per 24 uur.

Plafond van kamer was het top.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een open wc/bath ruimte in kamer. Onhandig voor twee personen. Hoor je van alles ( letterlijk)

Plafond van kamer was het top. Ruim kamer met mooi straat uitzicht.

we hebben helaas niet in dit hotel kunnen overnachten om dat...

we hebben helaas niet in dit hotel kunnen overnachten om dat er een buis gesprongen was op onze verdieping en ze hebben ons naar een ander hotel gebracht met 4 sterren dus alles was wel goed geregeld

Heerlijke uitvalsbasis voor een paar dagen Brugge
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De 1e nacht was er een probleem met de deluxe kamer. Hierdoor sliepen we in een normale kamer. Het verschil tussen deze 2 kamers is wel erg groot.

De deluxe kamer is echt helemaal wat je van een deluxe kamer kunt verwachten voor deze prijs. Een ruime kamer, tevens een grote en zeer schone badkamer. Het heerlijke uitzicht over de historische daken en de Belfort van Brugge maakt het helemaal af. (Kamer 104, denk dat kamer 204 een nog mooier panorama heeft)

Kleine, ouderwetse kamer gekregen. Zeer povere kleine badkamer, geen airconditioning. Wij vonden het veel geld 137€/nacht incl ontbijt ten opzichten van de kamer die wij gekregen hebben. Totaal niet de kamers die je op de website kan zien! En aan de onaangename geuren van het toilet bij het binnenkomen in de inkom van het hotel mag ook wat aan gedaan worden.

Top hotel op een centrale plek.

Ik heb eigenlijk geen klachten.

De bedden lagen heerlijk. Vriendelijke receptionisten. De dames van de roomservice waren ook heel aardig. Ons bed is elke dag opgemaakt en de kamer en badkamers werden ook gepoetst. Ook werden de handdoeken en toiletartikelen elke dag aangevuld.

Als je van stappen houdt en zelf om 6 uur naar bed gaat prima hotel.

Schimmel op de muur en in de gordijnen. Cafe waren heel lang open. Wij zijn zelf een jong stel maar hebben bijna geen oog dicht gedaan. Geen airco en geen ligbad. 108 euro voor 1 nacht is erg veel. In Londen voor 56 euro per nacht een veel mooiere kamer gehad. Dit was wel hartje Brugge dus heel dicht bij alles. Dus als.je zelf om 6 uur naar bed gaat prima hotel anders moet je er in de herfst of winter boeken, dan is het niet super warm op de kamer en heb je geen airco nodig en kunnen je ramen dicht wat iets scheeld aan het geluid van buiten.

De ligging het matras, en de lift. Brugge Zelf wat een super stad. Wij komen graag nog eens maar dan in een ander hotel!

Ligging hotel prima voor ons reisdoel.

Zeer kleine benauwde kamer. Kleine toilet annex douchecabine.

Ligging hotel prima voor ons reisdoel. Bed was okee en behulpzaam en vriendelijk personeel.

het was warm afgelopen weekend dus op onze kamer was het ook erg warm

iets hardere matrassen zouden erg fijn zijn

de locatie is per perfect, het ontbijt was meer dan prima, de kamer was klein, warm en rumoerig en de bedden zijn eigenlijk te zacht. Het was wel schoon maar erg gedateerd. Het was fijn dat het hotel tegenover de parkeergarage van t Zand is en voor 1 nachtje is het prima te doen

Goéd genoten van Brussel .prachtige stad.

De verwarming was vies , de bad kamer was tafel zag er niet uit het douche gordijn hing los .de bad kamer was zo klein..Goéd genote

Mensen waren vriendelijk. Schoner

Goe

Het lawaai van de straat Sliepen aan de straatkant en met de overwinning van de Belgen was het moeilijk en onmogelijk de slaap te vatten Anders geen klachten

Het ontbijt was overheerlijk

Top stad, volgende keer een ander hotel.

De kamer was klein, warm en gedateerd. De hygiëne liet te wensen over. De badkamer is erg klein en doet denken aan de badkamer van een aftandse stacaravan.

De ligging van het hotel is prima, je zit zo in het centrum. Het ontbijt is goed, echter moet je er wel voor naar het hotel om de hoek.

Hotel👎🏻Stad👍🏻

De kamer!!! Badkamer klein en smutzig en diverse dingen gewoon kapot. In de kamer stond een kledingkast waarvan de deuren gewoon niet open konden omdat het bed er stond!!! En dat bed was eigenlijk het enige positieve van de hele kamer

Aan het hotel niks

voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

helaas was de doucheknop van de thermostaat los dus kon de temperatuur niet geregeld worden

prima nette kamer, ontbijt in nabijgelegen 4* hotel was prima verzorgt

Prijs/kwaliteit is absoluut niet OK

de kamer maakte een versleten en onverzorgde indruk. De badkamer was verschrikkelijk onpraktisch, klein en versleten. De ligging wat wel centraal maar naast het hotel is een bar die heel de nacht open is met zeer luide muziek. Zelf om 6u 's ochtends....

de ligging was heel centraal, alhoewel, net boven een bar die blijkbaar 24/7 open is.... Daardoor konden we geen raam openzetten s nacht

Leuk weekend in Brugge
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vriendelijkheid van het personeel kon iets beter. Uitgezonderd de dame van het ontbijt. Zij was heel vriendelijk.

Het ontbijtbuffet was heel verzorgd. Heel lekker gegeten

Lekker genoten , alleen te weinig slaap gehad ,oplossing kroegen s ,nachts om twee uur sluiten

Misschien een airco op de kamer (was tijdens ons verblijf ook extreem warm.) En de hele nacht door lawaai van de buren daar bedoel ik mee de kroegen naast het hotel.

Het ontbijt was prima , bedden waren goed , personeel vriendelijk.

viel heel erg tegen

renovatie is heel hard nodig

vieze kamer te kleine kapotte douche geen mogelijkheid om naast het bed iets weg te zetten. Ruimte naast het bed te klein

De ligging,
    • Suite

Verouderde kamer, geen haardroger aanwezig (wel het ophangsysteem met afgeknipte draadjes), geen toiletrolhouder (wel de schroeven in de muur), schimmel in het ventilatierooster in de douche, make-up spiegel met verlichting werkte niet, balkon was 1m diep en hooguit 5m lang maar werd gedeeld met de buren. Totaal niet het geld waard voor een suite.

De ligging,

Prima locatie, kamers uitgeleefd en hygiëne kan beter

Verouderde kamer, krappe badkamer met een erg kleine douche. Meubilair is versleten en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Hygiëne laat te wensen over. Tot 2x toe 'schone' handdoeken gekregen met daarop lange zwarte haren. Een andere handdoek zat vol met bleekvlekken. Kamers zijn erg gehorig. Niet zo zeer van het lawaai van buiten, maar vooral van binnen: de gangen en overige gasten in naastgelegen kamers.

De locatie is super. Aan 't Zand, op loopafstand van de markt, het station en andere bezienswaardigheden. Bedden waren prima, alleen kussens waren minder. Mogelijkheid om de bagage achter te laten bij de receptie.

In nood kan dit hotel een oplossing zijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er stond op dat er private parking was... uiteindelijk moesten we onze 6 motoren op de openbare parking zetten ten midden het volk...

Uitgebreid ontbijt - leuk om 5 % korting te krijgen als je in het eigen restaurant eer

De locatie was best goed

Goedkope kant en klare badkamer van plastic waarbij alles half uit elkaar valt, slechte afvoer en een wc die maar bleef lopen. Kapotte lampen. Bedden staan op wielen waardoor ze makkelijk door de hele kamer gaan. Bedden redelijk comfortabel maar slechte kussens. Schimmel op het plafond. In zijn geheel een zeer slecht onderhouden kamer en kortom zeker het geld niet waard; zelfs niet voor een “goedkoop” hotel

De locatie was best goed

het ontbijt was veel beter dan verwacht.

De kamers zijn te duur geprijsd voor wat ze zijn. De badkamers zijn volledig op, afgeleefd. In het pand ernaast is een danscafe gevestigd en we hebben tot 's ochtend (7u) te luide muziek gehad waardoor we totaal niet hebben kunnen slapen. We moesten het raam dichthouden waardoor er ook geen verse lucht in de kamer was. Er werd vanuit het hotel niets ondernomen. Het ontbijt was heel goed in orde en zeker waar voor z'n geld. Een klein lichtpuntje na een miserabele nacht.

het ontbijt was veel beter dan verwacht.

Zwaar teleurstellend!

Ontbijt voor zakenmensen veel te laat 08:30. Veel kabaal buiten tot diep in de nacht. Geen Airco. Haren in de douchecabine. Douchen met koud tot nauwelijks lauw water. Slechte matrassen. Neem geen genoegen met kamer 3!

Parkeren in Parkeergarage voor de deur

Brugge zelf was erg leuk, hotel maakte de reis minder geslaagd

De hygiëne op de kamer. Vieze plekken op de verwarming en op de muren. Gebruikte zeepjes van vorige gasten lagen nog in de douche, wij hebben maar niet gedoucht, aangezien we niet zeker wisten of na dit alles de handdoeken wel vervangen zouden zijn.... Erg jammer!

Mooi gelegen midden in de stad.

Perfecte plek als je weinig in je hotel kamer zit

De badkamer was erg oud en kapot en er was alleen Wi-Fi in de lounge.

De locatie was super. Echt tegen het centrum in genoeg faciliteiten rond om het hotel.

Ontbijt was prima.

Hotelkamers zijn wel toe aan een opknapbeurt . Desondanks prima geslapen

Ontbijt was prima. Hotel lag op een goeie locatie je bent zo in het hartje centrum

Vooral de badkamer viel tegen, het ontbijt was een aangename verassing.

De badkamer viel tegen. Hier is renovatie nodig. Gebarsten lavabo, legplank boven lavabo is verdwenen, douchedeur gaat vanzelf terug open, erg verouderd. Lege verpakkingen van verzorgingsproducten in het mandje van de lavabo en in de douche... Eén van beide leeslampjes aan het bed was stuk. De kleerkasten waren weinig toegankelijk aangezien er meubels voor staan.

Het ontbijt was uitstekend. Er is een ruime keuze aan hartig en zoet beleg en verwennerijen. Vergezeld van fruit en groenten. Ik heb goed geslapen, prima bed.

Brugge is erg mooi!

Hele kleine kamer. Hier en daar schimmel. Vieze gordijnen. Benauwd. Krappe badkamer. Geen WiFi op de kamer. Personeel aan de receptie niet vriendelijk.

Ontbijt in het verderop gelegen hotel was prima. Goede bedden.

Modern en schoon hotel op toplocatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tegenover het hotel zijn ze op dit moment (april 2018) het plein aan het bestraten. Onze hotelkamer keek uit op het straatje naast het plein, dus wij hadden geen geluidsoverlast.

Vriendelijk personeel. Tweepersoonskamer: modern en schoon, zeker groot genoeg voor twee personen. Fijne douche. Toplocatie: als je het hotel uitstapt, rechts gaat, ben je binnen 3 minuten op de Markt in Brugge. Onderweg kom je een grotere supermarkt tegen. Geen geluidsoverlast van centrum. Parkeren kun je in de parkeergarage tegenover het hotel (ruim € 8,- per 24 uur).

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Goede locatie maar hygiëne is minder.

Hygiëne laat te wensen over. Meerdere haren her en der in de badkamer. Handdoeken waren niet schoon.

Hotel ligt perfect voor bezoek aan Brugge. Personeel bij incheck was vriendelijk en behulpzaam. Beddengoed was schoon.

Zeer comfortabel

Enkel het doucheputje moet vaker worden geleegd, want die van ons zat toch wel dusdanig verstopt met allerlei dat hij niet goed doorstroomde.

Heerlijk ontbijt, zeer aardig personeel, zeer mooie kamers en faciliteiten en een geweldige ligging.

Slechts aan te raden als alles verder is volgeboekt (wat het geval was).

Je kan bagage achterlaten, maar in een open ruimte zonder toezicht, op 5 meter van de buitendeur. Kamers zijn totaal niet geïsoleerd; veel geluidsoverlast van cafés. Grote blonde haar op baddoek. Behang hing los van de muur. Oude kapotte telefoon ligt in kast op de grond. Allemaal dus wat mistroostig, en dat voor 130 euro per nacht.

Goede locatie. Redelijk bed. Kamer wel schoon.

De kamer was heel mooi ,proper, ruim en modern ingericht.

De kamer was heel mooi ,proper, ruim en modern ingericht. Het bed was prima, van de ruime instapdouche douche waren we eveneens heel tevreden. Het ontbijt met alles erop en eraan was in het hotel ernaast ...maar daar hadden wij geen probleem mee....

we gaan niet meer terug naar het Lace hotel!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede ligging in het centrum dachten we. Maar ligt juist naast bar met luide muziek tot 2-3uur, dus geen nachtrust. Op de kamer geen haardroger en de douchezeep was heel miniem.

Ontbijt was in orde maar kon beter.

Ontbijt was prima, heerlijke koffie, gelijk in het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was heel vies, poep zat aan de muur bij het wc rolletje. Het was vies, te weinig handdoeken en glazen.

Ontbijt was prima, heerlijke koffie, gelijk in het centrum.

Hotel met centrale ligging. Goede prijs/kwaliteit-verhouding met uitstekend ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oude handdoeken en vloer met haren. Maar voor de rest een prima kamer.

Auto in de parkeergarage onder 't Zand gezet. Een paar stappen van het hotel vandaan. Daarna direct Brugge in. Heel handig. Later koffertje opgehaald en naar het hotel. Ontbijt in het hotel op de volgende ochtend niet mogelijk. We kregen een voucher voor het ontbijt in een hotel 50 meter verder. Zeer goed en uitgebreid ontbijt!

niet meer in dit hotel

slechte kamer. vies en lawaaierig. onvriendelijk personeel. kussens waren net zakdoekjes extra kussens gevraagd maar waren er niet meer omdat iedereen extra kussens wilden.

Het ontbijt moesten we in een ander hotel nemen (wat...

Als je boekt via booking.com krijg je dan meestal een achter kamer ? Kleine kamer met badkamer dat geen badkamer waardig is, kan je beter in een goedkoper hotel gaan dan ben je nog beter gesteld, eerste dag geen kleine handdoeken, tweede dag kamer niet gepoetst !!!!! ook badkamer niet

Het ontbijt moesten we in een ander hotel nemen (wat uitstekend was) wegens werkzaamheden in het Lace hotel zelf,

de ruime bedden, die prima lagen.

de geur die in de ontvangsthal aanwezig was, was echt erg smerig! Er was geen afgesloten ruimte aanwezig voor je koffer neer te zetten. (voordat je in gaat checken) De douche werd niet echt warm, de douche was een plastic bak. (beetje camping idee) en er zat een grote barst in de wasbak.

de ruime bedden, die prima lagen. De ligging van het hotel was erg centraal. Het plein waar het hotel aan ligt was nu een bouwput maar het wordt weer mooi gemaakt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Zeer onhygiënische kamer die naar urine stonk.

Zeer onhygiënische kamer die naar urine stonk. Bij het moment dat we de kamerdeur opende werden we aangevallen door een sterke geur van urine. De badkamer zag er verschrikkelijk uit! De wc was nog niet doorgespoeld en het wc water zag er gewoon donkerbruin uit. Een onaangename verassing! Na het zelf te hebben doorgespoeld bleef het wcwater bruin. Ronduit degoutant! Douchecabine sterk verouderd. Douchegordijn zat vol schimmel. Zag er geel/zwart uit en kon niet toe. Doucheput verstopt hele badkamer raakte overstroomt. Badkamer 1m2 en dit incl wc en douche en wastafel! Foto’s komen totaal niet overeen met realiteit. Wat een ware nachtmerrie! Bah

Prime prijs-kwaliteit verhouding!

Hele kleine douche. Maar ach voor deze schappelijke prijs is dit op de koop toe te nemen.

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Perfecte locatie in het centrum. Op loopafstand van alle belangrijke musea en heel veel restaurants en tea-rooms in de buurt. Heel plezierig is de parkeergarage ertegenover. Daar betaal je slechts 8,75 euro per 24 uur.

Uitgeleefd, maar toch prima verblijf!

Het hotel was uitgeleefd. Het was niet vies, maar het was wel oud. De badkamer was met name jammer. Het was zeer krap, had geen goede afvoer, de kraan werkte niet goed. Verder kleine dingen: de kastdeur zat los, waardoor de spiegelkastwand niet goed gebruikt kon worden. Er was maar één wandlampJE, als hoofdlamp, dus donkere kamer..... Verder werd het bordje 'Niet storen' niet gelezen? Personeel kwam gewoon binnen voor schoonmaak.. Beetje apart. Kleine dingen, prima verblijf, maar ik zou de volgende keer kijken voor een ander hotel, omdat ik de badkamer echt jammer vond.

De locatie, de mogelijkheid tot ontbijt en het ontbijt zelf, het verblijf was prima. Hotel is gelegen aan een drukke straat met restaurantjes + plein dat wordt verbouwd, maar met raam dicht weinig overlast.

Goed hotel en prima ontbijt

Veel lawaai van buiten tot 5 uur 's nachts en iets na 6 uur begonnen ze buiten met werkzaamheden op zaterdag.

Uitstekende kamers. En heerlijk ontbijt.

Mooie tv.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

(Bad)kamer kon schoner. We kregen op zondag geen kleine handdoek omdat het een goedkoper tarief was?!

Mooie tv. Goede locatie. Ruime kamer. Op zich goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Goedkoop maar verouderd

De badkamer was verouderd, toilet bleef lekken, douche kon niet goed doorlopen waardoor heel de badkamer onder water stond. Hoofd licht van de kamer werkte niet. Nachtkastje stond schuin naar onder. Er waren delen waar de verf eraf was gekomen en gewoon hout zichtbaar was. Bedden werden niet ververst of opgemaakt.

Het was goedkoop en handdoeken werden aangevuld.

super

mooi net hotel badkamer wat klein zeer proper ontbijt buffetvorm alles aanwezig in gezellig kader eitjes vlees kazen youghurt croisant brood pistoles vleessalades fruitsap en andere sappen voor herhaling vatbaar goeie ligging

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

toiletrol zit op onhandige plaats ten opzichte van toilet.

goede schone ruime kamers, midden in het centrum, dicht bij concert gebouw, 50 meter van parkeerkelder, erg goedkoop parkeren.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Brugge is een geweldig en gezellig stadje zeker om er weer een keer naar teug te gaan ,Lace niet

De badkamer is erg klein en sterk verouderd , past niet bij de rest van de kamer . En de overlast van de plaatselijke jeugd `s avonds en `s nachts is hinderlijk te noemen.

De kamer en het bed is okay

Wij hebben er alleen één nachtje geslapen. Als slaapplek was het goed.

De badkamer was een soort cabine, die geplaatst was in de kamer. Het was daardoor heen klein en niet al te hoog. Ook liep bij ons de douche over.

Het bed was erg lekker en kraakte niet. Het was een prima kamer. Geen bijzonderheden.

ontgoogeld

Warm ei er was ei maar koud er was geen spek en fruit de bad kamer was zeer klein een douche cabine uit een camper

het was een gewoon simpel ontbijt

Brugge is geweldig, het hotel is geen aanrader.

Afgezonderde kamer, veel stof onder en op de rand van het bed, versleten bedlinnen, handdoek met chloorvlekken, ronduit versleten sanitairunit (gebarsten fontein, lichte schimmel onderaan douchegordijn). Wifi werkte niet.

Ontbijt was prima. Locatie is mooi centraal.

Zeer geslaagd tussenuitje !

Echt niets, zelfs het weer niet, ondanks de slechte voorspellingen. Ook goeie periode gekozen, nog niet te druk in de straten en op de kerstmarktjes (nog geen schoolvakantie). Jammer dat bij boeking maar één nachtje beschikbaar was. Was niet de eerste keer in "lace" en wij gaan daar zeker terug !!

-ontbijt, wegens werkzaamheden, in ander hotel, edoch heel lekker en zeer gevarierd ! Alles aanwezig (gerookte zalm, rauwe- en gekookte hesp en zoveel meer soorten vlees en kaas en ander beleg) en bovendien goed aangevuld ! - vernieuwde kamer met knappe inloopdouche : Top !

Fijne kamers op een centrale locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijne kamers op een centrale locatie. Parkeren was 8,70 voor de deur in een garage. De ontvangst was matig/kortaf, en prijs wel wat hoog voor een basic kamer.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer kan wel iets schoner en de wc bril had gemaakt kunnen worden.

Locatie van het hotel is super. Alles is dichtbij. Bepaalde kamers liggen schuin tegenover een eetgelegenheid die de gehele nacht open is (in het weekend) waardoor je wel overlast hebt van mensen die daar gaan eten. Ontbijt is goed. Ruime keus. Kamers zijn groot en prima. Badkamer is ook ruim, maar mag wel beter schoongemaakt worden. Ook zat bij ons de wc bril los. Zoiets kan gemakkelijk gemaakt worden. Prima hotel voor een nachtje weg!

Verschrikkelijk smerig
    • Suite

Kamer was te vies voor woorden. Sperma op decoratiekussens. Wc onder de zeik.in een van de lakens zaten.bloed vlekken. melding van gemaakt maar er is niets aan gedaan.heel jammer dat ik al betaald had anders was ik gelijk gegaan. 144euro weg gegooit geld

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Eigenlijk goed , maar het kon vind ik beter.

Mijn matras van bed is aan vernieuwing toe , de kerstmarkt viel ook tegen weinig kraampjes

Door werken in hotel hebben wij een upgrade van kamer gekregen en ontbijt hebben wij een korting van 3€ gekregen om te gaan ontbijten in een ander hotel wat zeer goed was . Het hotel heeft een zeer goede ligging +- 1km van hotel ligt treinstation en bussen rijden ook naar de ligging van het hotel .

Het was zeer geslaagd
    • Suite

De klantvriendelijkheid van het personeel vonden wij iets minder. Er werd niet veel uitgelegd, geen warm welkom en bij het verlaten van het hotel was er niemand dus hebben we maar gewoon de sleutel achter gelaten. Daar miste wij wel een stukje “welkom en graag tot ziens”. Dat maakte het hotel zelf absoluut niet minder! Maar t is wel een puntje van aandacht.

De kamer, suite, su-per mooi en ruim! En de locatie ook super! Heerlijk geslapen en genoten!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Perfecte ligging met overdekte parkeergarage voor de deur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte ligging met overdekte parkeergarage voor de deur. Handig als je te vroeg bent voor het inchecken of juist na het uitchecken nog door Brugge wilt struinen; kun je je spullen in de auto laten liggen.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Redelijk

De kamer was klein en er waren oude meubels aanwezig. De badkamer was heel klein en trok echt op niets. Het was zoals een badkamer in een caravan. Als je op toilet zat zat je letterlijk met je voeten in de douche. Wij hebben niet durven douchen omdat we dachten dat het ging overlopen.

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid

Geen aanrader, gelukkig was het maar voor 1 nacht

=>De doucheruimte Onfrisse geur, beschadigde wasbak, geen haardroger, veel te klein De kamer zelf, ruiten langs de binnenkant beschimmelt. Schimmelvlek boven aan de muur van de kamer. Veel te laat om te kunnen inchecken (= 14.30u)

Het ontbijt was OK

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Lace Hotel