Beoordelingen over Hotel Matelote 3-sterren

Haarstraat 11a, Antwerpen Centrum, 2000 Antwerpen, België

#22 van de 65 hotels in Antwerpen

Goede locatie, Goed ontbijt.
    • Maisonnette/Duplex Junior Suite

Toegankelijkheid kan beter. Trapopgang in duplexapp niet gemakkelijk. Douchedeur aan vervanging toe.

Goede locatie, Goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De ligging was goed en de kamer oogde op het eerste gezicht...
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De douche was niet schoon en de voegen waren vies. Alleen in de badkamer hing een spiegel en er was geen toiletpapier. Daarnaast was de kamer snikheet.

De ligging was goed en de kamer oogde op het eerste gezicht schoon en comfortabel.

Prijs kwaliteit staan niet in verhouding.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Prijs kwaliteit staan niet in verhouding. Het hotel pretendeert een boutique hotel te zijn, maar dat was niet te merken aan onze kamer. Kapotte stopcontacten, schimmel randen in de douche, een douche waar het water in bleef staan, een toilet in je slaapkamer achter een schuifdeur, slechte schoonmaak. Doordat het warm was moest je gebruik maken van een ventilator maar die maakte veel lawaai waardoor je niet kon slapen. Daarom het raam open gezet, maar doordat we uitzicht hadden op het binnenpleintje hadden we tot 1.00 s’ nachts last van pratende gasten/ rumoer. Met ontbijt kost het hotel ons voor 1 nacht bijna 160 euro. Locatie is inderdaad gunstig omdat je in het midden van de stad zit, maar om het hotel heen ook veel sjofele gebouwen en slecht onderhouden terrasjes. Nee dan liever in een betere buurt een goed hotel en iets meer lopen. Voor ons dus absoluut geen aanrader!!!

Perfect, zeker voor herhaling vatbaar
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Warme dag, maandag avond vuilnis buiten onder ons raam...de geur was vervelend maar niet ten nadelen van het hotel

De kamer was veel groter dan verwacht, heerlijke regendouche en ruim bed!

Locatie is zeer goed en ook heel rustig.

Geen lift in het hotel en alles via de trap. Niet voor mensen die niet goed te been zijn. Ontbijt is in buffetvorm maar eerder naar de eenvoudige kant. Toch voldoende als men er geen ganse week verblijft.

Locatie is zeer goed en ook heel rustig. Mooie grote kamer die netjes onderhouden is. Wifi en tv aanwezig. Goed bed.

Prima !

In onze kamer moest je 1 hoge trede nemen alvorens in de badkamer te kunnen, hetgeen wij 's nachts niet zo veilig vonden; geen lift aanwezig.

Ligging : zeer rustig en toch vlakbij de Grote Markt; parking vlakbij; airco gelukkig aanwezig; vriendelijke medewerkers ; welkomstdrankje; ontbijt nvt

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Keurige accommodatie
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Heb eigenlijk geen klachten. Misschien dat het bed aan de zachte kant was maar dat is mugge ziften.

De ligging en het ontzettend vriendelijk personeel. De kamer was goed. Het ontbijt was goed. Alles was goed😁.

Goede uitvalplek voor kort verblijf in centrum.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Bij eerste aankomst was het even zoeken naar de receptie.

Goede uitvalplek voor kort verblijf in centrum. Dicht bij OV en leuke eettentjes in de buurt.

Locatie erg goed, midden in het centrum.

Kamers aan de voorkant zijn wel gehorig door geluid van buiten 's nachts. Dat was niet zo prettig. Prijs-kwaliteitverhouding daardoor minder goed.

Locatie erg goed, midden in het centrum. Vriendelijk personeel en nette kamers.

Locatie en de kamer was erg prettig.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Eigenlijk was alles goed. Douche lekte, maar hebben we gemeld en gingen ze wat aan doen

Locatie en de kamer was erg prettig. Door onze verloving hadden we rozenblaadjes op het bed en een fles cava ontvangen.

Genoten in hartje Antwerpen, super personeel en lekker kopje koffie in de lobby!
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De kamers zijn aan klein onderhoud toe (douchecabine lekt en het lichtknopje ligt eraf. Maar prima schoon en de douche is top!!

De locatie is echt geweldig. Hartje Antwerpen en toch rust. De kerkklokken op zondag ochtend hoor je zeker, maar dag vind ik heerlijk!

De ligging is perfect in het oude centrum

Hotel veel te duur voor wat het biedt, Uitgeleefde kamer met zeer slecht bed oude dunne handdoeken. Zeker geen junior suite waardig voor € 170,-

De ligging is perfect in het oude centrum

goedverzorgde hotel en een perfecte ligging

onze kamer (nr 1.) had een scheur in vloerbedekking geen groot probleem alleen ziet wat stom uit en in onze kamer kon je heel goed de voetstappen horen van de bovenburen wat irritant was in de ochtend

Kamer en badkamer waren schoon en netjes vriendelijk personeel

Het rook erg naar sigaret in onze badkamer.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Het rook erg naar sigaret in onze badkamer. Waarschijnlijk via een ventilatie rooster. Zelfs de handdoeken roken naar rook. Het personeel kon jammer genoeg niet de oorzaak achterhalen. Dit was even een minpuntje op een verder zeer fijn hotel.

Ideaal hotel voor kort verblijf in centrum Antwerpen
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Kamer was niet groot maar heel efficient ingericht. Schone bedden, prima douche en rustig qua geluid. Ligging is perfect, heel centraal. Mooie entree en gezellige ontbijt-/koffie ruimte. Wij ontbeten zelf echter buiten de deur dus kan niets over kwaliteit van het ontbijt zeggen. Heel vriendelijk personeel!

Er viel niks tegen

Het Hotel heeft een fantastische locatie midden in het historische centrum van Antwerpen. Wij hadden een junior suite. Kamernummer 7. En die is heerlijk. We hebben niet ontbeten maar vonden de service en het personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Leuk hotel, midden in het centrum.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Kamer aan de kleine kant en indien je luide buren hebt is het erg gehorig.

Degelijk hotel, goede locatie en alles wat je nodig hebt, inclusief gratis koffie, thee en waterflesjes. Vriendelijk personeel!

Goed verblijf en fijn weekend gehad met een heel mooi concert van Andrea Bocelli

Was een beetje gehorig. De mensen boven ons liepen bijna letterlijk bij ons in de kamer. En buiten was de eerste nacht veel herrie van kroegjes in de buurt.

Leuke kamers. We hebben ontbeten in de stad zelf wat heel leuk en gezellig was. Het hotel ligt midden in de stad. Mooie locatie

Ideaal voor romantisch weekend Antwerpen.
    • Maisonnette/Duplex Junior Suite

Niks. Kosten openbare parkeergarage (Groenmarkt) is maximaal €25,- voor 24 uur dus dat valt mee. Klein stukje lopen naar hotel met weekendtas is geen probleem.

Maisonnette junior suite is net een appartement. Heerlijk!

“De locatie” voor stedentrip Antwerpen

De overlangsgeluiden van kamers grenzend aan onze kamers. Lopen op de vloeren gaf al behoorlijke herrie, estrich vloeren doet wonderen , maar mooie grote kamer en de stijl erg leuk , geluid “daar is nog veel te winnen . Veel overlast aan voorzijde snachts met uitgaande jeugd. Maar dat kan toevallig zijn.

Het ontbijt was heel goed, personeel heel vriendelijk en behulpzaam , geweldige locatie

De afwerking van de kamer. + perfecte harde douchestraal maar nadeel dat het water snel over de dorpel de badkamer instroomde

Mooie entree/lobby + kamer opgeruimd en schone handdoeken na 1 dag

een hele mooie herinnering heb ik er weer bij in mijn leven dankzij hotel Matelote

Niet echt iets dat tegen viel. We hadden wel een discobol op de kamer. Was best tof, maar spijtig dat de spot niet meer werkte die normaal op de discobol moest schijnen.

Ik vond het een super gezellig hotel, ideaal voor koppels. De kamer was tip top in orde en het ontbijt ook. Ik zou er nog terug naartoe gaan. Tophotel met toplocatie en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

heerlijk

warm water in de badkamer ontbrak , daar werd alert op gereageerd en in orde gemaakt. Bij de afrekening van het hotel werd daar een compensatie voor ingebouwd. Top !!!

personeel is prima en empatisch

De ligging is erg goed

We hadden geen warm water en hebben dus niet lekker kunnen douchen in de ochtend. We hebben hierover een klacht ingediend en we verwachten nog een terugkoppeling van het hotel.

De ligging is erg goed

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Oase van rust in het centrum van Antwerpen
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

We zijn buitengewoon vriendelijk ontvangen. Hoewel we aan de vroege kant waren konden we meteen terecht op de kamer. Het hotel is gevestigd in een historisch pand waarbij de oud en nieuw op een uitstekende manier zijn gecombineerd.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

OK maar niet geheel aan de verwachtingen voldaan.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Bed (boxspring) aan de harde kant. Douche tamelijk onhandig ingericht, zodat je onvermijdelijk eerst door de koude eerste fase heen moet, door de grootte van de douchekop. Shampoo e.d. collectie zeer beperkt en standaard, evenals de handdoeken (merkwaardig voor deze prijs en gezien de luxe-uitstraling van het hotel). Beperkt aantal stopcontacten op de kamer. Ontbijt relatief eenvoudig voor deze prijs, en onhandig het elke dag apart te moeten doorgeven.

Rustige kamer. Prettige ligging. Goede wifi. Gratis koffie-thee in de lobby. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Goede uitvalsbasis om in Antwerpen te overnachten,...

Afwerking van kamer kan beter (bladderend plafond, afgetapete lamp in douchecel)

Goede uitvalsbasis om in Antwerpen te overnachten, vriendelijk personeel, ruime kamer met alles wat je mag verwachten

Heel gezellig!

De badkamer is een open ruimte in de slaapkamer, als je 's nachts naar de wc gaat brandt het licht dus gelijk in de hele kamer en dat is jammer als je partner door wil slapen.

Fijn ruime kamer. Het hotel ligt prima in het centrum.

Prima hotel voor een weekendje Antwerpen.

Geen parkeergelegenheid bij het hotel. Alleen openbare parkeergarage op loopafstand. In de lobby stond muziek aan. Deze muziek was in de kamers op de eerste etage te horen.

Gasvrije ontvangst. Het uitgebreide en goedverzorgde ontbijt. De locatie op loopafstand van de kathedraal, winkelgebied en uitgaansgebied (restaurants en cafés).

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prettig hotel op perfecte plek
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Het ontbijt was niet denderend, de badkamer was niet zo mooi afgewerkt en had een enorme drempel waarvan meer mensen moeten zijn afgevallen

Super centraal. Rustige straat

Leuk adresje maar prijs/kwaliteit kan beter.

De bereikbaarheid is niet optimaal. Het is een autoloze buurt. in de kamer hing een etensgeur door een nabijgelegen restaurantje.

De kamer was reeds toegankelijk bij onze aankomst( middag ), wat altijd een pluspunt is. Zeer vriendelijk onthaal en goed ontbijt.

Een heel fijn verblijf waar we snel terugkomen!

Als je een lichte slaper bent dan kan je een beetje last hebben van de kamervloer boven je. Maar dit is dan ook alles.

Lekker Ontbijt, is helemaal goed! Een fijn bed en alles is er wat er moet zijn! Locatie is perfect!

Heel fijn hotel, op een super locatie in Antwerpen.
    • Deluxe Suite

Wij hadden de grootste suite geboekt, dan heb je de bovenste verdieping tot je beschikking, de airco is aan de kleine kant om bij warm weer de suite koel te krijgen/houden.

De locatie van het hotel is perfect als je lekker een paar dagen Antwerpen wil verkennen!

Prettig hotel met een goede ligging!
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Het is lastig om de temperatuur te regelen van de douche, zonder er zelf onder te staan. Aangezien de douchekop ingebouwd is en precies in het midden van de douche zit en de deur naar binnen open gaat. Hij stond heel heet ingesteld (misschien door de vorige gast of door housekeeping). Tevens was er flinke lekkage op de grond als je uit de douche kwam. Overigens was dit bij ons op de kamer, wellicht bij een andere kamer niet en we hebben het niet gemeld, omdat we er maar 1 nachtje waren.

De ligging is super. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. In de kamer is al het wenselijke aanwezig, en de wifi deed het prima. Voor ons een hotel om terug te keren.

weekendje antwerpen.

De temperatuur in de kamer was te hoog en slecht te regelen. De airco koelde niet. De ramen openen is een oplossing, echter dan is er weer veel overlast van straatgeluiden (veel "uitgaanskabaal")

Ruime en lichte kamer en een heerlijk ontbijt.

uitstekende bedden, ruime kamer en badkamer.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

uitstekende bedden, ruime kamer en badkamer. Ontbijt was niet ruim voldoende met lekker vers fruit n de mogelijkheid om je eitje zelf te koken naar gewenste hardheid. Hotel gelegen op een boogscheut van de grote markt dus in een zeer boeiende omgeving.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

prima kamer voor deze prijs, maar badkamer moet iets aan gedaan worden.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De badkamer... Klein en donker en er lekte van alles. Ik trok s ochtends de deur van de badkamer open en deze zat vol met muggen! Waarschijnlijk door de lekkage van de douche (na het douchen stond er echt een plas water op de grond ondanks dat de deur gewoon dicht zat) bij de voegen was er allemaal tape geplakt....

De locatie was top. Ook de binnentuin was fijn om te zitten.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Lekker bed, mooie schone kamer.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Kamer was aan de kleine kant, we hadden iets groter verwacht. Er was helaas geen airco op de kamer(wat wel nodig was).

Lekker bed, mooie schone kamer. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam! Locatie is uitstekend, midden in de stad

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Een teleurstelling, het zag er zo leuk uit op foto.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De kamer was klein, niet erg maar ze leek niet klaar om gasten te ontvangen. De televisie en digibox waren niet aangesloten, de minibar waar twee flesjes water in stonden was niet gekoeld, er stonden kleine versterkers aan het hoofdende van het bed, die bleken niet te werken. De krappe douche had een sproeikop die uit het plafond kwam, maar toen ik me wilde verfrissen en de haren niet nat maken bleek dat er geen showercap aanwezig was, onhandig. De rand van de douche was niet netjes, beschimmeld.. Een aantal kleine zaken bij elkaar, maar dat maakte ons verblijf er niet aangenaam en zo we vinden het een dure overnachting ook al was het een promotie. Zonde.

de ruimte van het onthaal is zeer mooi, authentiek en eigentijds tegelijk. Ook de doorkijk naar de binnenplaats toe is leuk, gezellig en licht.

Ontgoocheling alom!
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Schimmel op de gordijnen, schimmel in de douche, afbladering verf op de deuren, waterslang douch stuk.....; Bij uitchecken niet eens gevraagd of alles naar wens was!

Goed hotel maar had er meer van verwacht voor die prijs

Kamer was niet zoals op de foto's en viel beetje tegen daardoor.

Het ontbijt was lekker maar geen groot aanbod. Heel mooie badkamer met leuk en mooi bad.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Hotel ideaal gelegen voor onze korte uitstap,shoppen en restaurantjes op wandelafstand.

We hadden een zeer ruime kamer,mooie badkamer. Het is een oud pand dus een beetje geluid van de kamer boven ons ,maar niets om over te klagen. Het pand is zeer stijlvol gerestaureerd . Ontbijt was correct ,geen overvloed maar alles wat nodig was en lekkere koffie.

De kamer was s 'nachts muisstil, ondanks ligging midden...
    • Deluxe Suite

De douchedeur sloot niet zo makkelijk waardoor hij lekte. Hierdoor kwam water op de vloer.

De kamer was s 'nachts muisstil, ondanks ligging midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Mooie kamer in oud pand

Het was erg warm in de kamer, het bed was aan de zachte kant

Mooie kamer in mooi oud pand, we kregen een upgrade naar een suite. Fijne badkamer en goede locatie nabij centrum en bezienswaardigheden

Leuke plek knal in het centrum van Antwerpen. Vriendelijke jonge staff.

Minibar beperkt tot 2 flesjes water. Eventjes lopen van de dichtstbije parking maar dat stoorde ons niet.

Zeer centrale ligging en toch rustige kamer. Moderne touch. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Ok maar prijs/kwaliteit niet in verhouding, wij komen niet terug
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Zeer slecht bed, net een heuvel zodat je naar de kant rolde. We hebben echt niet goed geslapen Zeker niet ok prijs kwaliteit. Ontbijt was voor 12euro/persoon ook zeer mager Voor de prijs van dit hotel kan je veel beter vinden

Super locatie Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Tophotel
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

bouwvakkers in de ochtend maakten wat lawaai, maar je zit in het centrum van Antwerpen, dus dan kan het voorkomen dat er wat geluid om je heen is

wederom zalig, toplokatie, heerlijke bedden, heerlijke douche, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, attent welkomstdrankje

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Locatie was perfect, lawaai in de kamer een domper maar we hebben toch genoten.

De kamer was aan de straatkant gelegen en het lawaai was enorm waardoor de nachtrust zwaar verstoort werd.

Het pand is schitterend; het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Lekker ik het centrum,
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Kamer mist net de aandacht/het onderhoud om het de sfeer van de hal en receptie te geven.

Mooie lokatie, net personeel, uitstraling hal en receptie. Lekker rustig ondanks midden in centrum.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Ligging, inrichting, kwaliteit bed en douche, kwaliteit...
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Niet goedkoop en vrij kleine kamer, echter prima geschikt voor weekendje weg.

Ligging, inrichting, kwaliteit bed en douche, kwaliteit ontbijt. Zou hier zo weer boeken!

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

4,5
    Niet meer voor herhaling vatbaar . echte dieven

Ik had een latere datum aangevraagd van het verblijf en heb een opleg moeten doen , maar bij vertrek hebben ze mij nog eens 68 eu doen betalen ik vond dit niet KUNNENheb gezegd dat ik daar niet mee akkoord ging en de manager ging mij opbellen en nog niks gehoord , misbruik van vertrouwen vind ik . dus die 2 overnachtingen hebben mij in totaal 358,80 gekost wat ik verschrikkelijk veel vind . mij zien ze er nooit meer .

Kamer op 3de verdiep en verwarming in de badkamer ging niet , heb andere kamer gevraagd en gekregen . het ontbijt vond ik maar heel gewoon prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Absolute aanrader. Volgende keer weer!
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Hoewel het hotel is gelegen in het centrum van Antwerpen, op een steenworp afstand van de Grote Markt, heb je geen last van 'buitengeluiden'. Ook niet in de aan de voorzijde van het hotel gelegen kamer nummer 1. Het was er zelfs heel erg stil! De kamer is klein, maar is smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. De badkamer is uitgerust met een ruim bad en een aparte douche. Leuk gebaar: een welkomstdrankje in de vorm van een glaasje Cava en in de minibar een paar flesjes mineraalwater. Het personeel was bijzonder vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

acceptabel
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

de kamers zijn toch wat ouder, weliswaar schoon maar stukjes van muren, strepen op muren , net of je in een bewoond huis komt waar 15 jaar geen onderhoud is gedaan, geen klagen over hygiëne , was schoon en ok

vriendelijke staf, locatie

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Heerlijk hotel voor een weekendje weg op een fantastisch locatie!
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Bij ons stroomde de douchebak wat over, waardoor veel water de badkamer in liep. Voor ons niet echt een probleem, maar dit toch even gemeld bij de receptie en die pakten het gelijk op!

Fantastische locatie in het hart van de stad, maar toch de rust vanwege de ligging aan een zijstraat. Ook heerlijke zachte bedden en een ruime douche!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Leuk weekend gehad!
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Niet echt héle schone kamers. Douchebak liep vol met water tijdens het douchen.

Locatie is top, personeel is behulpzaam met tips om te ontbijten en het parkeren is niet duur.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

De locatie was heel goed, direct in het centrum
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De mooie ontvangstruimte doen ook hele mooie kamers vermoeden. Maar dit viel echt tegen. Een stoffige trap leidde ons naar de tweede verdieping waar we een mini-kamertje toegewezen kregen. We konden net rond het bed, er waren piepkleine ramen, geen tv,... wij hadden deze kamer (zonder ontbijt) geboekt voor 115 euro en daar was al 20procent korting van af. Buiten de ligging en de hal, was er dus helemaal niets aan!

De locatie was heel goed, direct in het centrum

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goede locatie, slechte faciliteiten
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Bed was verschrikkelijk. Matras was versleten. Hoofdkussens bed dramatisch...douche heel klein en vochtproblemen, geen mogelijkheid gehad om te ontbijten in hotel nav bestelling reeds doorgegeven...

De locatie van het hotel.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Slechte bedden en matig internet

De 1ste nacht op een houten plank geslapen. Echt het is geen bed te noemen. 2de nacht verhuist naar een ander kamer en dat was een kamer met 2 verdiepingen .. super ongezellig en heel slecht of geen WiFi

Top locatie, maar stijl boven functionaliteit..

We konden pas om 17:00u in de kamer, ondanks dat de inchecktijd 15:00u is. Het ontbijt was erg basic gezien de prijs. De douche leek erg luxe (groot/ 2 douchekoppen) maar het water liep slecht weg zodat douchen met z'n tweeën onmogelijk was.

Perfecte locatie, vriendelijk personeel, grote schone kamer.

Gelukkig Nieuwjaar
    • Deluxe Suite

Verwarming was niet optimaal en een lichte rioollucht.

Perfecte ligging in het centrum van Antwerpen voor het oude jaarsfeest. Grote zolderkamer met royale badkamer met apart toilet.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Niet slecht...Maar mag iets moderner ingericht worden
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De afwerking van de kamers en de uitstraling van de kamers was eerder ontgoochelend tov de prijs van de kamers ...

Ontvangst was zeer goed. .vriendelijk aan receptie...

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Uitstekende ligging, maar anders veel minpuntjes voor de kamer
    • Deluxe Suite

Kleine mankementen aan de kamer. Kabels van tv en op de desk gaven rommelige indruk. Halfvol blikje van vorige gasten nog in de minibar. De vele geurdoosjes in de kamer konden de muffe geur net niet maskeren. Daarom was de prijs ook veel te hoog voor deze kamer.

Ligging midden in het oude centrum. Openbare parking dichtbij.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Heerlijk ontbijt.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Je hoort alles wat in het hotel gebeurd: gasten op de trap,tafels worden gedekt voor het ontbijt...

Heerlijk ontbijt. Prima kamer. Grote badkamer met dubbele douche.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

het gezelschap was super en we hebben ons goed geamuseerd maar dit hotel boek ik niet meer .....

onthaal niet echt vriendelijk. kamers niet echt netjes....vuile strepen op de vloer, badkamer niet proper..schimmel op de siliconen van de douche aan de binnenkant de buitenkant was de siliconen maar door een amateur aangebracht veronderstel ik. De gratis koffie en thee stonden weggestopt in de kast in plaats op het daar voorziene tafeltje. Bij het ontbijt had ik toch wel een croissantje of pistoletje verwacht en niet enkel brood en een stokbrood.

De ligging is super...winkels vlakbij, musea op wandelafstand

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Voor 1 nachtje is het hotel een aanrader

sliepen aan de straatkant en snachts was er nog veel lawaai, wat niet leuk was. Volgende keer zou ik een kamer kiezen die niet aan de straatkant ligt. Er waren morgens géén croissants

de locatie, dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Prima klein hotel voor kort verblijf midden in de stad.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Straatgeluiden klonken aardig door naar binnen, misschien een keer 3 dubbel glas in de ramen?

De lokatie midden in de stad, vlak bij stadhuisplein. En de ruime kamer, wij hadden kamer 4. Ontbijten doe je gewoon lekker met een vers croisantje van de bakker.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Goed klein hotel in centrum
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De kamer was erg klein en erg warm. Badkamer was goed.

Het hotel ligt vlakbij de Grote Markt en toch is de locatie rustig. Zeer vriendelijk personeel

Heerlijk ontbijt.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt. Parkeren gratis aan de schelde.leuke locatie

Een klein, karaktervol hotel in de leukste wijk van...
    • Maisonnette/Duplex Junior Suite

Een klein, karaktervol hotel in de leukste wijk van Antwerpen. Heerlijke voordelen van een hotel dat niet deel uitmaakt van een grote keten...

Locatie in hartje centrum
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Geen airco en koelkast op de kamer.

Locatie in hartje centrum

Heel prettig klein hotel
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Geen gratis parkeergelegenheid bij het hotel

De locatie, vriendelijk personeel, schoon

Fijn hotel in centrum Antwerpen
    • Maisonnette/Duplex Junior Suite

De ligging van het hotel en de kamer zelf

Goede locatie

Geen minibar en airco

Super ligging, midden in de stad en een goed bed!

Top locatie en super goed bed!

Helaas geen airco

Top locatie en super goed bed!