Overslaan en naar de inhoud gaan
  1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen België
  3. Hotelbeoordelingen De Panne
  4. Beoordelingen van Hotel Maxim

Beoordelingen over Hotel Maxim 3 sterren

Toeristenlaan 7, 8660 De Panne, België

#18 van de 19 hotels in De Panne

Gastfavoriet

Beoordelingsscore

Gebaseerd op 141 beoordelingen over dit hotel

7,2

Scoreverdeling

  • Hygiëne

    7,4

  • Comfort

    7,4

  • Locatie

    8,6

  • Faciliteiten

    6,9

  • Personeel

    8,5

  • Prijs-kwaliteitverhouding

    6,8

  • Gratis WiFi

    7,0

100% geverifieerde beoordelingen

Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.

Meer tonen- er opent een dialoogvenster
Schrijf een beoordeling

Resultaat 1 – 25

  • Beoordeeld op: 28 mei 2026

    6,0
    Geen driesterren waardig.
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Verouderd, zowel binnen als buiten. Te zachte matrassen, overal stof. Blikjes op het balkon. In de badkamer: kraan lekt van de wastafel. Regelknop van het bad van kraan naar douche zat vast. Inbraakgrendel zat gewoon los in de deurlijst.

    De ligging. Het ontbijt, maar wel in een ander hotel.

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 24 mei 2026

    6,0
    Ondanks de teleurstellingen een aangenaam verblijf gehad
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Dat de parkeerplek en het ontbijt niet bij het hotel zelf was maar bij een hotel een stuk verderop in het dorp

    De ligging ten opzichte van het strand en het centrum

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 26 januari 2026

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Eenpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht

    Ik had een specifieke vraag om erg laat in te checken en dat stelde geen enkel probleem. Het telefonisch contact en het onthaal ter plaatse waren erg hartelijk.

    Verbleven in januari 2026

  • Beoordeeld op: 21 augustus 2025

    8,0
    Aangenaam verblijf dichtbij het strand en de winkels.
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Een stoel of krukje aan het bureel zou handig geweest zijn.

    Vriendelijk onthaal, goed bed, propere kamer en lekker ontbijt.

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 4 augustus 2025

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets

    Zeer goed bed.

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 2 augustus 2025

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten

    Het bad was bij ons aan vervanging toe.

    zeer uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, dicht bij de zee, in een rustige omgeving.

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 27 juli 2025

    7,0
    Zeker aan te raden prijs/ kwaliteit voor kort verblijf!
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Vrij zachte matrassen 😏

    Super uitgebreid ontbijt!

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 26 juli 2025

    7,0
    Redelijk
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Een beetje verouderd En als het warm is dan is het zeer warm in kamer Tip ! Plafondventilator met licht Geeft al iets

    Afstand strand

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 25 juli 2025

    7,0
    Okay.
    • Met huisdier
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten

    Ik vroeg naar een ventilator want het was heel warm, die zou bezorgd worden, maar is niet gekomen.

    Ontbijt was prima op een andere locatie. Het personeel was erg aardig.

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 21 juli 2025

    6,0
    Fijn
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het bed

    Ontbijt was prima, vriendelijk personeel

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 19 juli 2025

    7,0
    Cava
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Veel lawaai v d lift

    Locatie

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 17 juli 2025

    7,0
    goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht

    Ontbijt en parking moesten in een ander hotel.

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 14 juli 2025

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht

    Kamers

    De ligging

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 13 juli 2025

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 6 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Her weer

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 13 juli 2025

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Hotel oogt binnen gedateerd, maar prima bedden en badkamer voldeed.

    De ligging t.o.v. het strand.

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 7 juli 2025

    6,0
    basic hotel - goed voor 1 nacht - aan opfrissing toe
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Eenpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht

    bad en douchegordijn niet proper tapijt in de kamer

    zeer vriendelijk onthaal

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 1 juni 2025

    7,0
    Redelijk
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Hygiëne kon beter

    Ontbijt was ok

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 1 juni 2025

    6,0
    Het superontbijt heeft veel goed gemaakt.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht

    Het hotel is geen 3 sterren meer waard. Toen wij hier vroeger kwamen was dit wel drie sterren. ( Geen kast, maar één nachtkastje, verroeste verwarming, beschadigde tegels, gebroken spiegel...) Voor twee sterren is dit hotel in orde. Er wordt per hond 18 euro per nacht gevraagd, wat erg veel is, omdat er niets voor de honden voorzien was.

    Het ontbijt moeste wij in het andere hotel nuttigen. Dit was echt super!!! Rijk aanbod, vers en heel lekker.

    Verbleven in mei 2025

  • Beoordeeld op: 31 mei 2025

    6,0
    Zozo
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht

    Het hotel zelf is wat aftands. Er is ook slechts een minimale receptiefunctie, omdat het hotel onderdeel is van een ander hotel waar ook het ontbijt gepresenteerd wordt. Om half zeven 's avonds verdwijnt de verantwoordelijke daar en die is pas de volgende dag na de middag terug om nieuwe klanten te ontvangen. Het was prijzig voor wat het maar was.

    Ontbijt was lekker. Het personeel was vriendelijk. De badkamer was in orde.

    Verbleven in mei 2025

  • Beoordeeld op: 30 mei 2025

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    De hygiëne Badkamer niet zo proper= bad, tegels Wc papier houder.

    Het ontbijt

    Verbleven in mei 2025

  • Beoordeeld op: 27 maart 2025

    8,0
    Super fijn en tof Hotel
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Dit is de 6de 7de of 8ste maal dat ik de tel kwijt ben,dit hotel geeft me een familiaal gevoel. Het is altijd fijn om daar de logeren,super fijn ontvangst fijne kamers en vooral een super ontbijt voor ieders wat .

    Verbleven in maart 2025

  • Beoordeeld op: 17 maart 2025

    7,0
    Hotel Maxim werd hotel Cajou
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ik sliep in hotel Cajou ipv Hotel Maxim wegens te weinig boekingen. Ik kreeg een kamer op 1ste Verd straatkant met douche. In Maxim had ik kamer met terras en bad geboekt. Meer straatlawaai vermoed ik omdat Maxim meer inwaarts ligt. Er werd niet voorgesteld om iets aan de prijs te doen, alhoewel er goedkopere prijzen op de kamerdeur vermeld stonden. En ja dat mag ik als klant verwachten. Anders is De Panne echt wel heel leuk en mooi om te verblijven.

    Het ontbijt en het avondeten in het restaurant van Hotel Cajou waren heel lekker! Vriendelijk personeel!

    Verbleven in maart 2025

  • Beoordeeld op: 6 september 2024

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Reizigers met vrienden
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ontbijt moest in een ander hotel wat verder in de straat genomen worden. Koffiekoeken waren op en werden niet bijgevuld. Verouderde badkamer. Douchekop in bad was afgebroken.

    Goede ligging.

    Verbleven in september 2024

  • Beoordeeld op: 23 augustus 2024

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Halfvolle asbak op terras. Geen koelkastje.

    Goede ligging.

    Verbleven in augustus 2024

Resultaat 1 – 25

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!

Gasten beoordeelden ook deze accommodaties: