2. Hotelbeoordelingen België
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Antwerpen (provincie)
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Antwerpen

3,9

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

Goede/prima overnachting!
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Het was onduidelijk tot dat ik op de locatie was hoe ik de sleutel moest ophalen. De mail met het inchecken had bijvoorbeeld geen werkte linkjes. WC had geen slot en voor 8 personen is 1 WC net te weinig.

Locatie was top zo in het centrum van Antwerpen. Woning was erg netjes en fijn om shampo en handoeken klaar te hebben liggen.

• Beoordeeld op: 5 maart 2024

• Appartement met 2 slaapkamers

De buitendeur openen was niet handig en geen lift

De ruimte was heel goed

• Beoordeeld op: 14 februari 2024

voor de prijs erg goed

4 vrij smalle trappen op met bagage

rust en locatie

• Beoordeeld op: 28 december 2023

ligging voor verblijf Antwerpen centrum is goed /aan te raden .
    • Appartement met 2 slaapkamers

Bij aankomst werkte de toegangscode niet . bij aankomst bleek er een kamer met een eenpersoonsbed i.p.v. een tweepersoonsbed en een kamer met een tweepersoonsbed we hebben dit kunnen oplossen door onderdelen van de bedbank te gebruiken als je de ramen open staan s`nachts hoor je de ``feestende `` buren

ligging t.o.v. centrum Antwerpen ruimte appartement schoon

• Beoordeeld op: 27 oktober 2023

Mooie locatie, slechte geluid isolatie
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Zeer gehorig. Door de kleine binnenplaats echoed het geluid ontzettend en klinken gewone gesprekken als zeer luid. Daarnaast snachts veel geluid van dicht klappende deuren

Mooi ruim appartement

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

Prima voor een weekend Antwerpen met vrienden.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Locatie is iets minder en het grote raam in de badkamer; hier kan misschien wel iets voor komen van luxaflex.

Ruim en goed ingericht

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

Voor de prijs prima, kleine aanpassingen wel noodzakelijk.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De directe omgeving van het appartement is wel een beetje grimmig. Het is in de avond geen prettige plek. Het zou daarom fijn zijn als het beneden vertrek (de keuken) van een gordijn voorzien wordt, ook is het vreemd dat de deur van binnen niet op het nachtslot kan.

De locatie in de stad is goed. Ook de service van het personeel was goed, ik kon de inlogcode niet vinden en dat was heel snel geregeld via de chat.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

Het appartement was fijn maar de service verschrikkelijk.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Bij het inchecken zat er iemand anders in het appartement, we werden hier niet mee geholpen want ze namen de telefoon niet op of reageerden niet duidelijk ook whatsapp. Uiteindelijk moesten we het zelf maar oplossen.

Het appartement was schoon, ruim en comfortabel, ook de bedden lagen heel lekker.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Fijn verblijf gehad
    • Appartement met 2 slaapkamers

De grote open ramen zonder iets ervoor in de badkamer waren niet prettig.

Grote accommodatie op een prima locatie

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Noodoplossing omdat 24 uur vantevoren ons appartement werd gecanceld
    • Appartement met 2 slaapkamers

Wastafel in de badkamer is zo smal, je kan amper je gezicht wassen. Qua formaat is het een toiletfonteintje. De lift die het niet deed, waardoor je alle koffers en spullen 4 hoog op een smalle trap naar boven moest brengen en elke op en af moest lopen. Tegenover het appartement is een drankenzaak waar veel dronkenlappen en daklozen rondhingen.

Ruimte, 2 goede kamers en moderne badkamer inrichting

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Top locatie, als ze hem afmaken.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen blindering ik de badkamer, waardoor de buren naar binnen konden kijken. Ook was het gehorig en konden we meegenieten met het feestje van de buren. Verder top-locatie!

Prachtige flat. Alleen hij was nog niet af.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

• Appartement met 2 slaapkamers

Met 3 kinderen naar de vierde verdieping zo der lift was veel te zwaar voor me Tv en wifi werkt niet mij kinderen waren heel eenzaam ze wilden snel naar huis.. verder is heel mooi flat en ordelijk

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

1,0
    Zeer slecht, ga hier niet heen!!!
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Muizen, stank, koude douche, slechte service!! Ga hier niet heen!!! Wij hebben een extra appartement moeten boeken omdat het afgebeelde stapelbed niet aanwezig bleek. Hierdoor kwamen wij bedden te kort. Het heeft vervolgens 1,5 uur geduurt aan de telefoon voor dat wij de juiste code van het appartement hadden. Hier bleek de douche alleen koud water te geven. Dit is tijdens ons verblijf niet opgelost. Ook niet na meerdere keren contact te hebben gehad. Verder hebben de muizen ons ontbijt aangegeten. Snachts hoor je de muizen lopen. Het stinkt in de kamers. De lift is kapot. Al met al een zeer slechte ervaring.

De ligging. Het ligt redelijk Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

Enorm slechte service
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bij aankomst leek het een mooi en netjes appartement. Zag er op het eerste oog schoon uit. Helaas toen we bij het bed kwamen was dit dus totaal niet het geval. Er lag een muizenval waar de muis aan vast blijft plakken en zo dus langzaam dood gaat. Hier zat een nog levende muis op. Gelijk met gebeld en ze gaven aan dat het binnen 15 minuten opgelost zou worden. Wij zijn de stad in gegaan maar toen we terug kwamen lag de muis er nog steeds. Weer contact opgenomen maar kregen weer hetzelfde antwoord : dat ze ermee bezig waren. Aangegeven dat dit zo echt niet kon en dieronvriendelijk is. Uiteindelijk hebben we de muis zelf naar buiten moeten brengen. Dag erna weer contact opgenomen maar steeds weer hetzelfde antwoord: please rest assured that the issue has been reported. Tot op vandaag nog steeds niks van ze gehoord, geen compensatie ontvangen en op mijn laatste mail hebben ze niet meer gereageerd. Zie foto’s voor hoe het erbij lag…

Ligging op 20 minuutjes lopen van centrum was perfect. Dicht bij supermarkt en metro

• Beoordeeld op: 1 mei 2024

Easy stay and good location
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Er is een lichte vochtgeur in de badkamer die aan de grootste slaapkamer grenst. Niet merkbaar als je in de slaapkamer ligt, enkel als je in de badkamer bent en de ventilatie staat nog niet aan.

Prijs/kwaliteit, locatie en gemak van check-in via code. Ik vond de accommodatie ook veel beter als verwacht want ik had wat mindere reviews gelezen over gebreken maar heb dit zelf niet ervaren behalve de lift die buiten dienst was. Het zijn 2 trappen naar boven. Ik zou het terug huren als ik in Antwerpen ben gezien de mooie prijs waar je toch een goed comfort en voorzieningen voor krijgt.

• Beoordeeld op: 8 april 2024

Compleet! Genoten.
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Er was net te weinig wc papier voor 8 personen en lucht uit het douch en vaat putje was niet altijd even fris, verder geen op of aanmerkingen!

De ruimte was super ruim en alles zag er netjes uit. We hadden voldoende handdoeken en beddengoed voor 8 personen. De bedden en zelfs de slaapbank lagen goed. Code de dag van te voren enorm op tijd gekregen. Code in combinatie met het slot werkten allemaal goed!

• Beoordeeld op: 1 april 2024

1,0
    We zijn naar huis gegaan
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Foto's zijn van ander appartement. Muizen, geen gordijnen in wc(inkijk), vieze lakens en stank.

• Beoordeeld op: 1 april 2024

1,0
    Dramatisch slechte service en vieze bedoeling met muizen en in de kou zonder dekens.
    • Loft

Gebrek aan dekens, contact met de klantenservice gehad en konden ons niet helpen. Vervolgens blijkt de ketel niet te werken, dat werd dus rillen van de kou in 15 graden zonder dekens. Vervolgens zagen we overal chips resten en muizenkeutels liggen. Meerdere plekken smerig zoals op kussens. Niet veel later zagen we de muizen zelfs lopen, minimaal 2. Wifi werkte ook niet. Wederom contact met klantenservice gehad over alle problemen, konden ons niet helpen. Kortom hele slechte ervaring in het appartement en belachelijk slechte service.

Alleen de locatie en grootte van het appartement beviel ons. Verder dramatisch slecht.

• Beoordeeld op: 26 maart 2024

Teleurstellend!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De service is ronduit belabberd. Bij aankomst deed de lift het niet, 3 etages omhoog met koffers en smalle donkere trappen is niet fijn. Binnen gekomen doet de tv het niet omdat deze niet aangesloten is. Gebeld met de service, die ons niet goed begreep, we moesten een foto sturen. Ze zouden her de volgende dag repareren. Nooit iemand gezien. Na inspectie van de douche bleek deze niet fris. Achter het toilet is nooit een doekje geweest en on het hele appartement zijn de hoeken en plinten consequent overgeslagen. Ook lag er nog een scheermesje van de vorige gast in de douche. Geen privacy in de badkamer omdat er geen gordijnen hangen. De buren kunnen meekijken als je op het toilet zit, onder de douche staat en in het bad ligt. En wij konden ook in de wc pot vd onderburen kijken. Ook bleek sochtendsvroeg ons ontbijt aangevreten door de muizen. Opnieuw berichten gestuurd naar Smarflats en gebeld met Booking.com. daar een zeer begripvolle dame aan de lijn, die gaf aan dat Smarflats 24 uur krijgt om te reageren. Paar uur later de vraag of we foto's wilden sturen, ja hoor geen probleem maar hadden ze uiteraard ook al van ons gehad. Weer geen reactie tot maandag (inmiddels weer thuis) : ze bieden 15% korting aan voor het ongemak bij een volgende boeking bij Smarflats. Daar gaan we dus nooit meer boeken en dus ook niet mee akkoord.

De locatie.

• Beoordeeld op: 23 maart 2024

Gezellig
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Wifi werkte niet, contact opgenomen maar nooit reactie gekregen. Er was maar 1 pan en 2 potten aanwezig, erg weinig en klein voor 9 personen. Ook weinig kookgerei.

Fijn groot, ziet er leuk uit. 2 badkamers wat geloof ik niet stond beschreven dus dat kwam goed uit. Dicht bij het sportpaleis.

• Beoordeeld op: 4 maart 2024

2,0
    Nooit meer bij Smartflats
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De service was erg slecht als je überhaupt al kunt spreken van “service”. Jammer ook dat Booking.com verder niks faciliteert dan de online boeking en niet opkomt voor haar klanten. Iets basics als een luxaflex of wat frosting plakfolie op het raam van het toilet voor de privacy lijkt mij heel normaal. Blijkbaar vindt Booking en de accommodatie het heel normaal dat dit er niet is en je voor de wereld te zien op het toilet zit of onder de douche staat. Als je er dan met de zogenaamde “klantenservice” van Smartflats over probeert te communiceren is het enige wat je krijgt een standaard bericht met de opmerking dat er contact is opgenomen met de betreffende verantwoordelijke en dat ze er bovenop zitten. Echter, geen enkele oplossing zelfs na 4 keer reclameren. Booking heeft zogenaamd contact met de accommodatie gehad, maar de oplossing bleef volledig uit. Het was tevens niet mogelijk om een vergoeding van Smartflats te verwachten. Blijkbaar moet je zelf volgende keer luxaflex of plakfolie meenemen zodat je normaal op het toilet kunt zitten.

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Super!
    • Appartement met 2 slaapkamers

Dat ze in onze badkamer konden binnen kijken.

Het was super mooi !!

• Beoordeeld op: 4 februari 2024

Erg slecht
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De communicatie ik stond achter een gesloten deur uren lang . Ik heb zitten bellen en sms'en maar niets jammer genoeg terug naar huis moeten keren .

Niets .

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

Nooit meer
    • Appartement met 3 Slaapkamers

De muizen op het aanrecht en in de kasten. Slechtste wifi ooit